Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Majiteľ luxusného auta!
LPG se vyplatí určitě, sám o tom uvažuji, ale do mýho auta (BMW 520i r.v.12/86) by mě to vyšlo na 28.000,- Kč a to už se mi zdá vcelku dost. Jestli tu ale bude u koryta fanklub Jana Bechera, tak je taky možný, že napřesrok už bude stát LPG 20 Kč, protože jsou to všichni pakáž zkorumpovaná a jestli jim daj olejáři nějaký všimný a jestli někdo z nich vymyslí daň za ohřívání vzduchu nad silnicí, tak zvednou cenu i u tohodle. -
« Re: Majiteľ luxusného auta!
To si děláš srandu, ne? Socdemáci u nás o nějaké dani přemýšleli taky, ale nějak to neprošlo přes pravici. Díky bohu. Jinak, táta se vrátil včera ze Slovenska a říkal, že tam snad jezdí autem jenom češi, za celou cestu do Bratislavy prý potkával jen česká auta a asi 4 slovenské. Prý se hustota provozu u vas a u nás nedá vůbec srovnávat. Pokud jde o drahotu za benzín, tak silně uvažuji o LPG. Sice pak budu v kufru vozit jen kartáček na zuby, ale je rozdíl platit 2kč/km, nebo 0,90kč/km. Ikdyž nevím, jestli se to vyplatí do 2 1/2 roku staré Fe s 65 000km. Záleží na tom, jak dlouho ji ještě budu mít. A takové luxusní auto bude asi soudě podle ekonomické situace našich republik asi dlouho. -
Diamant 06.10.99 23:37
« Majiteľ luxusného auta!
Tak a je to tu. Som majiteľom luxusného auta. Teda nie že by som ho vymenil, ale asi budem za svoju Feliciu 1,3 platiť daň z luxusu. (Ako dobre, že som si nekúpil "superluxusnú" Feliciu 1,9 SDI - to by som platil nie 2.200, ale 10.000 za rok). Asi nestačí to, že benzín u nás stojí skoro 29,- Sk, platíme rôzne dane, prirážky a clá. Takže ako tak pozerám, Škoda bude musieť trochu pozmeniť svoju paletu motorov pre Octaviu. Hlásim sa ako prvý do poradovníka na Octaviu Combi SLX 1,0. To bude menej luxusná (a teda aj lacnejšia) forma, ako sa povoziť autom. A pre vás ostatných: vytiahnite svoje Škody 1000/100 a opravte ich. Na Slovensku budú v kurze. Spĺňajú totiž kritériá pre najmenej luxusnú kategóriu áut: vek nad 8 rokov a kubatúra do 1000 ccm. Nech žije Slovensko, krajina kde autá sú považované za luxus!
P.S.: Idem si rýchlo odmerať aj uhlopriečku televízora a plochu písacieho stola. Možno zajtra bude daň aj z toho :o) -
« Re: S H O C K !!!! - Von Skoda
Je to pravda. Tuto informaci uvedlo více periodik ale třeba slevní?? To je blbost co. Ceny by se neměly měnit pouze u motoru 1,0 a dieslu SDI. Jinak se nechal Kulhánek před šasem slyšet, že cílem škodovky aby stretila v zahraničí punc levného auta z východu, vždyť za první republiky také škodovka patřila k dražším až drahým autům. Takže se máme na co "těšit"!! -
"-- skrytý --" 06.10.99 07:32
« Re: S H O C K !!!! - Von Skoda
Fáma to není, nevím o kolik, ale ceny jsou skutečně zaváděcí - Svět motorů - ceník, u některých modelů byla hvězdička a vysvětlení dole pod čarou bylo "Zaváděcí cena". Tuším, že i Octavia měla zaváděcí ceny a pak se zdražila ne? -
« Re: S H O C K !!!! - Von Skoda
Jak už jsem řekl- tato informace se mi zdá přímo fantastická, lépe řečeno fantasmagorická. Dominantní postavení na trhu v Čechách škoda beztak neztratí, stále je tu felicia a octavia a mnozí budou kupvat české auto, ať to stojí, co to stojí. Ať už proto, že nemají přehled a stále si myslí, že je nejlevnější, nebo chtějí spoléhat na nízké pojistné a hustou servisní síť, popřípadě velký výběr úprav od tunningových firem. O kvalitě škodovek na druhou stranu nemůže být pochyb (viz 7. místo ve spolehlivosti v GB, hned za japonci), ale přesto se mi ohlašované zdražení zdá příliš vysoké. Na druhou stranu - proč by měla být škoda na domácím trhu dominantní? Seat na tom španělském taky není. Třeba tímto způsobem budou "prosívat" záazníky tak, aby se elegantní design škodovek doma díky masovosti tak neokoukal. Já vím, blbá úvaha. -
« Re: S H O C K !!!! - Von Skoda
Naprosto s tebou souhlasím. Auto Tip nemá důvod
vypouštět nepodložené zprávy, pokud ho neplatí
ŠKODA a to se mi nezdá, že by se nechal zatáhnout
do takové kampaně, dobrá pověst se lehce stratí.
Jinak jak se říká" Není šprochu,aby na něm nebylo
pravdy trochu" či tak nějak.Možná že ŠKODA počítá
s velkým ůspěchem v zahraničí, tam si asi moc
s cenou vyskakovat nebude. Ale to jsou jen dohady. -
Diamant 05.10.99 06:29
« Re: Něco na tom asi bude
Neverím, že marketing Škody by urobil takú veľkú chybu. To by okamžite stratili dominantné postavenie na trhu. A to predsa nechcú. Vedel by som pochopiť, ako to tu niekto písal, že pri zavedení by cena mohla byť vyššia, lebo je zvýšený záujem. Veď aj my sme na Feliciu museli čakať 4 mesiace, ale to len preto, lebo to bola vtedy horúca novinka. Inak si všimnite, že po nábehu výroby nečakajú zákazníka žiadne akčné modely a zľavy. Jednoducho je dobrý záujem a predajnosť je vysoká. Ja mám zásadu, že treba počkať aspoň 1,5 roka od uvedenia modelu (platilo to aj na vylepšený Favorit, Felíciu, facelift Felicie) a potom sa oplatí kupovať. To už k autu niečo pribalia, zlacnia, alebo uvedú nejaký model so zákazníckou výhodou. -
« Něco na tom asi bude
Že je ta cena nějak přehnaná sposta škodováků začín z peněz které meli připravené na Fabii opravovat Feldy. Že prý bude lepří auto dojezdit něž se situace vyvine. Při nástupu nových vozů ale byly v Mladé Boleslavi jiné tendence a bazary byly plné starých typů. Tentokrát se mi to nezdá. -
« S H O C K !!!! - Von Skoda
Největší překvapení mi způsobila Škodovka ne představením Fabie samotné, ale informací, kterou uvedl Auto Tip ve svém 20. čísle a která nemá důvod být nepravdivá: Ceny, v současnsti prezentované by totiž neměly být konečné! Jde o ceny zaváděcí série, které se po rozeběhnutí výroby budou z v y š o v a t !!! Čumíte jako vrány? Já taky. Doslova cituji: ..... později dojde k zdražení o 20 000Kč. Jedná se o informaci o motoru škoda 1,4/50. Takže výhoda, popisovaná v Tématu týdne pro tento týden bude od příštího roku smazaná. Bude fabia 1,0/37kW za 250 000 a pak bááác - 1,4/50kW za 300 000. Móóóóc hezký. Jdu si koupit punto, ibizu, nebo 206ku. Vzhledem k tomu, že se pak velmi sníží rozdíl mezi 1,4/50 a mezi 1,4/74, dá se předpokládat i zdražení dalších verzí. No tak na to jsem zvědavý. Současné ceny mě přišly poměrně přijatelné, ale zdražení o 20 000 je silné kafe i na mě, zapřisáhlého patroiota a fandu domácích výrobců. Zvlášt, pokud dojde opět ke snížení cla o pár procent, jako každý rok, na základě dohod s EU. Nevím, jestli to není fáma, kterou chce škodovka vytvořit "pořadníky", aby bylo vidět, jaký je o fabii zájem, ale pokud je to reálná informace, tak to je fakt překvápko. Už teď jim polovina národa spílá, co budo udělat příští rok? Mám takový pocit, že se škodovka trochu přeceˇňujea že sama zapomněla na socialistickou minulost rychleji, než kupující. No nechám se překvapit. A taky bych ji už rád viděl na vlastní oči, carramba. -
« Misto
Sice se trosku odklonim od tematu, ale proc ne. Mluvili jste tady o miste na zadnich sedadlech. Ja jsem na autosalonu v Brne zjistil, ze vzadu nemam moc mista na hlavu, kdyz se opru, ani v Audi A8!!!! Nejprostornejsi auto, ve kterym jsem sedel, byl Mercedes M. Tam jsem se rozhodne netisnil :-) A to v zadnem smeru. -
« To auto.cz
Tome, to je smutné, že má fabia vzadu méně místa, ale ne až zase tak důležité. Jak říkám, za sebe se nevejdu ani do felicie - chudáci spolujezdci. A pokud ti bude vzadu sedávat dítě tak do 160 cm, tak se vejde. Pokud je ve fabii méně místa a v octavii taky, tak ve kterém autě je toho místa úplně nejmíň? Stejně jsou všechny vozy této kategorie spíš 2 +2, než pětimístné. Pokud bych měl v současnosti mít fabii jako rodinné auto, tak mám vysmáto. Mám jen přítelkyni a žádné děti, tak bych ve fabii mohl teoreticky jezdit ještě takových 15 let, než se děti narodí a než vyrostou. Tak k čemu je debata o prostoru? Viděl jsem také fotku kufru. Těch 248l je sice méně, než má felicie, ale je to čistá míra - žádné podivné vypoukliny od tlumičů a zavěšení. Prostě zavazadlák tvaru obdélníku (samozřejmě zkosený o úhel opěradla sedačky. takže maximálně využitelný, tudíž praktičtější, než u felicie. Tom to snad viděl, tak by mohl potvrdit.







