Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Obrázek Fabie combi od RSD
Diky za pochvalu Kingu. Tím průůůůůser myslím to, že RSD, který má jako tuningová firma přístup k více informacím ze Škody pouští některé informace trochu předčasně. Znovu opakovaně k tomu banneru : Je to Fabia 2,0 a tento obrázek je z německýho prospektu, rozdávanýho ve Frankfurtu. Jsem rád, že jsou tu lidi jako ty, co se dokážou vyjádřit objektivně a né jako někdo, kdo tu proklíná Fabii jenom proto, že na ní nemá a mít nikdy nebude. -
« Re: Obrázek Fabie combi od RSD
to bestias: nejak ti nerozumim - mimochodem, tvoje clanecky se moc dobre ctou. Jinak k faceliftu octavie - zalezi na tom, jak dlouho bude zvykem dojizdet model s faceliftem, jestli rok, nebo dva. U koncernu je zvykem 2 a v soucasnosti je take moda udrzovat stavajici modely jeste tak rok v prodeji. To znamena, ze facelift Oct bude na 90% pro modelovy rok 2001 (rok 2000) a predstaven bude v tom pripade na 101% v Zeneve na jare, podle meho nazoru spolu se sportovni upravou fabie, ktera na nas kazdy den mrka ze skodovackeho banneru, jako ted, vpravo nahore. Skoda si ted musi zapad rozmazlit. -
« Re: Obrázek Fabie combi od RSD
No u GRUNDIGU , který je dodavatelem rádií pro Škodovku mluví o r. 2000. Lze tedy předpokládat, že to bude modelový rok 2001. Slyšel jsem o interiérech á la Fabia a na řadu by konečně mohla přijít již dlouho zkoušená varianta 1.8T 185 PS se 4X4 (Haldex)Zítra možná Dalin umístí obrázek faceliftu OCTAVIE ze zadního pohledu do tématu Velká Škoda, nebo alspoň odkaz. Zatím se mějte..čau RSD -
« Re: Majiteľ luxusného auta!
Já jezdím sám, nebo ve dvou, přičemž spolujezdkyně váží 60kg. Tak to by mohlo být cool. Navíc jsem koupil kónický vzduchový sportovní filtr JR (je to rachot) a dneska jedu na chiptunning, tak se těším, jak malé dítě. Pokud není ten rozdíl tak markantní a pokud budu mít chiptunning, tak bych asi do LPG šel. -
« Re: Majiteľ luxusného auta!
Stráta výkonu u přechodu na plyn je oficiálně 10-20%, to je strašně moc k tomu se o stejné hodnoty zvýší spotřeba. Z vlastní zkušenosti vím že na spotřebě až tak moc né ta se pohybuje kolem 8l na plyn (Fe 1,3 z jednobodovým vstřikem)ale ten výkon je už znát, nedávno jsme jeli ve čtyřech (sami dospělí chlapi a přiměřeně objemní 90 - 115 kg každý). Na rovinách to šlo 130 - 150 km/hod ale ve stoupáních na Vysočinu 90-80 km/hod z "nohou v oleji", víc to nejelo, když jsem přepnul na benzín tak se celkem rychle zvýšila rychlost na 100-110km/hod. Takže s tím plynem moc nepozávodíš ale zato je to o polovinu levnější a pokud jezdíš většinou sám tak to ještě ujde. Jinak se také připrav nato že je to o poznání hlučnější ale ta "moje" Fe už má 130 000 km za sebou. -
« Toledo vs Octavia
Jen stručně. Shlédl jsem je obě tamtéž. Je neuvěřitelné, jak propastný je mezi nimi rozdíl. Toledo je uvnitř nesrovnatelně příjemnější a hezčí. Kvalita asi tak stejná. Jediná nevýhoda seatu tkví v použití čalounění přístrojovky shora. Octavia má příjemnou koženku, toledo takovou více gumovou, nebo pogumovanou vrstvu. Koženka vypadá u octavie líp i se na ni lépe sahá. Ale jinak mi rozdíl mezi nimi v interiéru přijde, jako kdybych si přesedl z felicie r.v.94 do favorita r.v.93 - sorry, milovaná octavie. -
« Nový zázrak Ibiza vs fabia
Pošťouchnut příspěvkem Lukase 99 o markantním rozdílu použitých materiálů a kvality zpracování mezi interiérem ibizy a fabie, jsem se vypravil k dealerovi seatu na průzkum. předem uvádím, že mě vždy pohled na ibizu/cordobu zahřál u srdíčka s vyjímkou Varia. Tento názor se nezměnil ani po faceliftu. Ale interiér? Ouha. Byl jsem tedy v ibize v základním provedení, ale i tak jsem byl zděšen - sedačky podivnéhoi tvaru (ale lepší, než ve felicii), při jejich posouvání jsem měl stejný pocit, jako u staré ibizy - že sedadlo sedí jen na jedné straně na zarážce, stále stejně hnusná páka pro posun (mimochodem třeba krásný Hyundai Coupe má na posun sedašky taky jen ohnutý drát bez madla!!). Nezměnily se ani ovládací multifunkční páčky pod volantem a volant je stále stejně přihlouple nalepený na přístrojovce. Zůstala i dlouhá spojka. Kvalita plastu v interiéru shodná s felicií, řazení kratší a přesnější, uslintat jsem se mohl po nádherném a dobře se držícím volantu. Je to opravdu jen facelift a byl jsem, i přes pár superlativů docela rozladěn. Lukasi, nezlob se na mě, ale horší kvalita a zpracování a použiré plasty, než má ibiza - ve fabii? Tak to by se, holka, dostala hluboko pod úroveň felicie a o tom pochybuju. Pokud jsi seděl ve VT/Cupra, v nejlepším a nejsportovnějším seatu, pak ti možná mohla přijít i fabia elegance jako konzerva. Ale pochybuji o tom, že fabia classic bude horší, než základ od seatu. -
« Re: Fabia 1,0
Kolik že u vás stojí benzín? No potěš pánbu. Tak to máme ještě co dohánět. Fuj, hrozná představa. Já pláču, když musím k nejlevnější pumpě v okolí pro Natural za 25,40 - raději jezdím do skladu Čepro - tam je za 24,30. Ale 28 a víc,..... Pro šetřílky bude ideální ten nový tdi. Vzhledem k tomu, že se starým TDI/66 passaty docela upalovaly, tak pro hmotnostně dvoutřetinovou fabii to bude nářez. Nebo fabia 2,0 combi - na LPG, k 1,4/74 bych se už bál ten plyn přidat, aby to nebyl plaz. Diamante, proč proboha nejdeš do LPG, když máš combi? -
« Re: Majiteľ luxusného auta!
je tu ovšem jeden fígl: LPG se používá v mnohých domácnostech jak otopivo a tak by jeho masivní zdražení = politická sebevražda. A pokud by byl zdaněn jen ten do aut, začly by podvody, jako s LTO. Jsme v Čechách a na vychcané čecháčky žádné zákony neplatí. Každopádně než zaščne LPG ohrožovat olejáře, to si ještě počkáme. Jinak ročně do auta tak 25 000 km nacpu, to znamená, že bych to měl cca za 1 1/2 roku zpátky. Dost mě to láká, ale pokud se mi sníží výkon z 50 na 45kW a navíc ztěžknu o metrák, tak to už asi tak spokojený nebudu. Ještě o tom uvažuju. Jedině auto vytůnit tak na 65kW, aby ten LPG nebyl znát. Ale nezdá se vám, že jsme trochu utekli od tématu?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







