Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.00  13:14

    « Re: Pre nedisciplinovaných

    Felda s motorem 1.3 50kw je urcite sviznejsi
    nez Fabia 1.4 50kW. Ty kg navic jsou opravdu
    znat. Mozna by bylo zajimave srovnani se zajetymi
    motory a v plnem obsazeni 5-ti lidmi.
    Jinak co se komfortu tyka je Fabia opravdu o
    hezky kus dal. S tim se neda nez souhlasit.
    A kolegovo srovnani se starymi 105 a 120 platilo
    pro motor 1.0 . A tam to opravdu katastrofa bude.
    Viz 0-100 km/h za 21 s. A pri vetsim zatizeni
    to bude jiste o hodne vic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.00  11:42

    « Re: Pre nedisciplinovaných

    Felicie je pekna sumka proti Fabii,hlavne ve vyssich otackach by filda nestihala.A v kopeckach
    na petku uz vubec ne.Od 4000 otacek tahne lepe
    nez cela slavna Filda.Mlivis o tom jak o 105.
    A jeste jedna vec kolik ta Fabie mela najeto?
    2000? Tak to se sedni do nove Fildy a pak muzes
    srovnavat.Mates lidi
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.00  10:14

    « Re^2: Spotřeba 1.0

    No není mi jasné, co to pak kromě menšího povinného ručení má za výhodu? Měl jsem za to, že trend je spotřebu snižovat, a tohle, ačkoli s elektronicky řízeným vstřikováním, má mít větší spotřebu než dvacet let staré auto s karburátorem?
    Snad každé konkurenční auto s litrovým nebo i o kousek větším motorem má menší spotřebu a větší výkon...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.00  09:04

    « Re: Spotřeba 1.0

    2kamil: Nejak jsem nepochopil co tim chtel basnik rict.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.00  08:41

    « Re: Pre nedisciplinovaných

    Kdyby tak vsichni meli na novou Fabii, porad by to bylo lepsi nez ty vraky na nasich silnicich.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.00  07:24

    « Re: Pre nedisciplinovaných

    74kW jsem jeste nezkousel, ale pokud tahne od 4000 ot., tak je to OK a mne to nevadi, jsem na to zvykly z Hondy, u ni je zatah nad 4000 bombastik. Jak u fabie, nevim. Ale u hodnoceni fabie 1,4/50 vychazim ze srovnani s feldou 1,3/50 a je to poooodstatny rozdil, navic umocnovany elektronickym plynem. Ale souhlasim s tim, ze na beznou jizdu by mi dostacoval, litat se s tim taky da, kdyz to tocite. Navic ma vyfuk nadrherny zvuk. Ja bych ji jen trochu poladil a byl bych naprosto spokojeny, protoze by mi davala vse, co potrebuju, az na ten vykon, ktery ale tunningem jde dost postrcit nahoru. Ja bych ji doporucoval pro bezne ceske jezdeni, pri trose snahy se s tim taky da pospichat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.02.00  11:09

    « Spotřeba 1.0

    ...No to je nádhera, v podstatě to znamená, že Fabia 1.0 bere skoro stejně nebo i víc než řada 105-120-130.. (pravda srovnání není přesné, protože se to teď udává jinak a 130/136 jezdí na super). Jaký pokrok, ať žije ekologie!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.00  10:45

    « Re: Pre nedisciplinovaných

    Mam podobnou zkusenost. 1.4 74kW je do 4000 opravdu liny. Jel jsem s nim osobne.
    Trochu to taky muze byt tim, ze tenhle motor ma
    pedepsany natural 98 !!. Prodejce tam vsak vesele
    leje N95 i pro predvadeci jizdy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.02.00  10:41

    « fabia 1.0

    Tak konecne dali skodovaci na web spotrebu
    fabie 1.0 (5,4 8,8 6,6) to je horsi nez
    VW 1.4 55kW s manualem. Oproti 1.4 50kW podstatne
    horsi zrychleni, cena (kdyz bude do 1.0 dokoupen
    posilovac) jen o 15 000,- nizsi. Nechapu na co
    ten 1.0 tam vubec davaji. Pro srovnani jen o 50 kg
    lehci polo s 1.0( ale asi ne tim ceskym) spotreba
    (4,7 7,5 5,7). To je dost podstatny rozdil.
    Nedavno mi ze skodovky na muj dotaz ohledne motoru
    odepsali, ze ze zahranicnich trhu maji avizo na asi 10% podil zajmu o Skoda Fabia 1.0 . To se asi
    cizinci podivi te spotrebe. Prorokuji teto verzi
    fiasko. Jen si udela Skoda v zahranici ostudu.
    Je mi to uprimne lito. To radeji 1.0 VW , kdyz je
    to pro zahranici. Ty tu vyssi cenu radi zaplati.
    A bude to bez ostudy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.00  10:33

    « Re: Pre nedisciplinovaných

    pre Kinga >
    neviezol som sa osobne vo Fabii, ale dost ma prekvapuje vsetka tato kritika (napr. do 4000/min lenoch.. apod) na 50 kW motor - naopak od svojho znameho, ktory je zhodou okolnosti predajcom skodoviek som pocul, ze prave 1.4/74kW je uplne na figu - prave tento motor totiz do spominanych 4000/min sa sprava ako bicykel, az nad 4000/min zacina motor citit. A este jedno, ak si myslite, ze auto je len stroj s aspon 500 konmi pod kapotou, tak ste na omyle a po ceste by takito mali jazdit nanajvys na kolobezke - a vyblaznit sa mozete na nejakom autodrome.
    Caute.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.02.00  09:05

    « RSD

    Tak to jsi mně potěšil jestli oba myslíme 1.6 55kw. No z kopce možná asi jo ale to ses nebál že zničíš tachometr když je poslední číslo 200. Ale pochlup se kolik ti to jede na rovině. Mně nejvíc 180 a to si udrží i do menšího stoupání, jak je klesání i malinké není problém 190 víc jsem to nezkoušel jednak kvůli tomu tachometru, dávat tam tak málo rychlostí (to se jim nepovedlo)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.00  08:04

    « Re: Pre nedisciplinovaných

    Pocitac vzdycky trochu keca, je treba ho obcas porovnat s pocitadlem km a dolitym palivem. Jakou fabii mas? 1,4/50? Do 4000/min lenoch. coz?
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.02.00  21:52

    « To: Octavie

    Ke tvrzení ,že 1.6MPI dosáhne omezovače při 210km/h tacho jsem dospěl na německé dálnici ve velmi prudkém a táhlém klesání (cca 10km) a došel jsem k němu tak , že omezovač otáček zasáhl přesně stejný kus dílku , jaký je mezi 190 a 200 za dvoustovkou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.00  08:27

    « Re: Pre nedisciplinovaných

    Jsem upřímě rád, že se konečně někdo vrátil k tématu Fabie. K otázce na model Fabie. Viděl jsem ho, ale je to hodně malinký model. V modelech se moc nevyznám, tak neodhadnu jeho měřítko. Maji ho za 250 Kč u (všech) dealerů škodovek.
    Jinak, dneska jsem jel s Fabií do práce (mám to asi 30 km) za 6,2l/100km (jestli teda její palubní počítač nekecá). Docela jsem byl překvapenej. Neřikám, že to byla nějaká svižná jízda, ale na druhou stranu jsem se šedesátkou taky nešoural.
    Ješte otázka. Neví někdo, jak by se nechal sehnat servisní CD-ROM Fabie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.00  07:43

    « Re: ..některý lidi sou tu divný.

    Octavisto, ja vim, ze je accord pekac a jezdi jen o 10km vic, nez tvoje dokonala octavka a rozhodne tak dobre nezrychluje jako tvoje auto, ale ja jsem jen takovy zavistivy cechacek, co jezdi obcas s japonskym kramem (jinak s feldou) a tak se tu uziram, ze mas lepsi. Vite lidi, co je zajimave? Kazdy na MC se povazuje za ridicskeho experta - jeden proto, ze jezdi rozvazne (a stim souhlasim, v tom propade se totiz fakt neda nikde nic zkazit), dalsi proto, ze ma silnejsi auto, nebo najeto 100 000 000km za pul roku. Vsem bych vam pral videt, jak jezdi skutecne dobri ridici - ted nemyslim ty, kteri zavodi na okruzich, nebo v rallye, ale ty, kteri vyzkousi desitky aut rocne , aby vam pak mohli napsat sve dojmy o nich, delaji s nimi veci, o kterych se vam nikdy nesnilo. ja se s jednim takovym svezl a docela jsem se stydel za sve drivejsi samolibe pocity, kdy jsem se povazoval za machra. Jiste, dokazu i s felicii na klikatych silnickach dovest k zurivosti a pocitu beznadeje leckoho, ale fakt nejsem dobry ridic. Vsem bych tuhle lekci doporucil.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 08.02.00  00:00

    « Pre nedisciplinovaných

    Chlapi (a možno aj dáma ?). Kúpte si stíhačku. Je silnejšia, rýchlejšia, dokáže al jietať a každé auto s ňou predbehnete.


    Na svojom tvrdení, že pokiaľ sa dlhodobo jazdí na otáčkach blízkych maximu, motor sa nadmerne opotrebúva a znižuje sa jeho životnosť TRVÁM! Nebudem vysvetľovať prečo.


    A teraz k veci. Aj relatívne slabý motor má niečo do seba. Len skutočne dobrý vodič s ním vie jazdiť rýchlo a bezpečne. Dokonca to poskytuje väčší pôžitok z jazdy, keď to človek môže občas na kopcoch vytočiť a má pôžitok z radenia. Automatickú prevodovku by som nezniesol. Keď som za volant plne naloženej Felicie posadil priateľku, tvrila mi, že to vôbec neťahá. Ale keď sa to vie, tak to ide celkom pekne aj s nákladom. A o to práve ide. VEDIEŤ TO!


    A ešte niečo. Existuje už model Fabie (o nej sa tu predsa bavíme). Videl ho už niekto? Viete čo stojí?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.00  21:51

    « Re: ..některý lidi sou tu divný.

    Hmm to bych byl rád kdyby mi omezovač uťal rychlost ve 210 ale tam už nemám napsanou číslici na tachometru takže jestli si to náhodou nepleteš s 1.6 SR.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.00  20:04

    « ..některý lidi sou tu divný.

    víš co Kingu, ber lidi jaký jsou, protože na jedné straně tu někdo tvrdí ,že při najetí 5000km se při pěti tisících otáčkách * motor, na druhé zas že jezdí Octavií 1,6 trvale 190 km/h blízko omezovače,(Omezovač je tak u 210km/h - pozn.) padají tu hrubé urážky o lžích a tak se mi zdá, že si tu léčí někdo lehký mindráček...
    To: Dalin 66Kw TDI opravdu stačí pro pohodlnou a svižnou jízdu díky skvělému krouťáku 210 n.m, což je mj. hodnota, kterou až nyní dosahují motory HDI...
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.00  12:16

    « King of the ..

    Jsem ve skole a nejde tu cestina tak se omlouvam.
    "MISTRE KINGU" No nerek jsem ze chci zavodit na dalnici Ale budiz { jed rovne bez razeni na 5 to umi kazdy souhlasim } hlavne ti blbci v levem pruhu co tam jezdi kvuli kolejim.... Honda Accord 2.0is No nic moc a jen 200 to je onicem. To jede jen o 10km vic nez muj Octavienka 1.6.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.00  09:34

    « Re: OCTAVIE

    Nikdy jsem neřekl, že jsem nadšen z dynamiky Octavie 1.9 TDi/66 kW. Myslím si, že svezení pro "normálního" člověka, který myslí na to, kolik mu auto sežere, je Octavia 1.9 TDi/66 KW dostačující. Taky jsem si všiml, že ten zátah turbodmychadla byl sotva znát, ale žádnej lenivec to teda nebyl. Je to auto pro normální jízdu! Nevím jak jede 81 kW tédéíčko, ale lidi co s ním jezdí, jsou nadšeni. Nejdem nadšencem dieselů, tak proto mé překvapení z toho 66 kWatového. Poznámka: jezdím s Fordem Sierra 2.0i / 74 kW - žádnej divoch, ale na normální rodinnou jízdu bohatě dostačující.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…