Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.03.00  08:44

    « Re: 1.4MPI

    To: RSD. Asi budu mit debilni dotaz, ale zajimalo by me jakej vliv (a jestli vubec) ma takovy ladeni motoru na jeho zivotnost, opotrebeni ? Mam na mysli jestli mate ve firme k dispozici nejaky hodnoceni za delsi dobu (roky).
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.03.00  00:00

    « 1.4MPI

    To Lukas99 : Ano budeme (cca 60kW bude prý dost reálné) To Greggie: Já vím, a znova tady netvrdím, že má Fabia dynamičtější motor.... je jenom kultivovanější (i když ta pružnost Punta mne zarazila, protože když jsem si 1,2 zkoušel, tak nic-moc oproti Fabii...ale mohl to být jen subjektivní dojem) S těmi benzíňáky to fakt SKODA moc nevyhrává...ale naštěstí se skoro pokaždé dá něco vyčarovat :o)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 23.03.00  11:21

    « Bez nadpisu

    Teď vedle mě stála nádherná 145 - červená, na křižovatce. Moc pěkná. Snad to nebyla Jarousy ta tvá?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.03.00  10:39

    « Re: to AlesK

    Moje auto ma 80 - 120 na petku za 9,1 sec. A stejne radim 2 a ve stodeseti 3. Kdyz se bavite o zrychleni na petku, nebavite se vic o prevodovce nez o motoru? Chapal bych maximalni mozne zrychleni v rychlosti od x do y. Ale na predem stanoveny prevodovy stupen? To se mozna dobre meri, ale nevypovida to o nicem konkretnim ...
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 23.03.00  08:43

    « to AlesK

    O pružnosti motoru, to tím chtěl autor říci. Samozřejmě, že pro větší zrychlení je lepší podřadit. A z 80 na V. se dá normálně předjíždět např s AR 145 1,6T.S.(bohužel mi ji ukradli), nebo s mojí bývalou Cordobou 1,6CLX, nebo s firemní Octavií 1,9TDi, Vectrou 1,6 16V. S vícero aut jsem v poslední dobou nejel, ale našla by se jich spousta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  23:28

    « Re: motor 1,4MPI

    To radeji doporucim A6 s sestirychlostni prevodovkou a motorem min. 2,8 :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  21:17

    « Re: motor 1,4MPI

    V 80 bych na pětku klidně předjížděl v TDI 85 kw to bys čuměl jakou má dynamiku v této rychlosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  13:00

    « Re: motor 1,4MPI

    A o cem to zrychleni na petku vypovida??? Napis mi auto ve kterem budes v 80 predjizdet na petku?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  10:31

    « Re: motor 1,4MPI

    Matiz ale neni auto,ale prditko pro samice!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  09:54

    « Re: motor 1,4MPI

    este to RSD k matizu: keby som pocital len cislami:


    matiz ma 91 Nm : fabia 120 Nm - cize o 31% viac


    matiz ma 820kg : fabia 1110 kg - cize o 35% viac



    takze matiz ma este 4 % k dobru ;)






    P.S.: ja viem, ze matiz na krivku tocaku "strmu ako fudzijama" { (c) by wawrik }, ber to len ako zart ;))

  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  09:46

    « Re: motor 1,4MPI

    to RSD: o com to preboha hovoris? pozri si prosim hodnoty testov, ktore tu niekto cca pred tyzdnom poslal a ktore su nanajvys pravdive - z 80 -> 120, V. prev. stupen punto 30, fabia 38, cize o _8_ sekund horsie, 0 -> 100 punto opat o skoro 2 sekundy lepsi a to nehovorim o cca 1,5 litra nizsej spotrebe punta, ktora vychadza snad v kazdom teste. RSD, praveze 1.4mpi svoju "slabost" potvrduje i, a hlavne - pri praktickych testoch.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  09:06

    « TO RSD

    V souvislosti s debatou o 1,4 MPI bych se Tě chtěl zeptat, jestli Tvá firma přpravuje chiptuning tohoto motoru. 1,3 MPI pro Felicie pokud vím nabízíte. Koncepčně je to to samé, jen je ten motor převrtán na vyšší obsah, pokud se nepletu. Jestli plánujete novou řídící jednotku, jaké parametry by měla mít, resp. jaká by měla být charakteristika motoru? Dík. Myslím si totiž že víkon okolo 60KW by lidem zavřel pusu, a Fabie s takto upraveným motorem by alespoň pro mě byla super volba. Výbava Comfort a všechny parametry super, jen ten výkon jí je vyčítán. Takto by to nemělo chybu. Lukáš
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  07:36

    « 1 vyhodu

    fabie ma..srazi snad ceny ojetych felicii, takze se z felicie stane uz konecne ojetina na dojeti za normalni peniz..
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  07:34

    « vyhody skodovky

    vzdy bylo - jednoduchost, levne nahradni dily, nizka pojistka..nemam to proverene, ale mam dojem, ze prichodem fabie vsechny tyto vyhody padaji..
    nekdo tady uz rikal, ze fabii ma..jaka je havarijni pojistka? delal nekdo pruzkum cen nahradnich dilu?
    jinak nechapu, proc si nekdo kupuje fabii s * 1.4, kdyz za par tisic navic muze mit corollu s uspornym a vykonym 1.4 motorem..nekdo samozrejme muze mit jiny nazor, ale me u auta zajima motor, protoze ten jezdi, ne klimatizovana odkladaci schranka ..:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 21.03.00  22:54

    « Re: motor 1,4MPI

    Ten točivý moment skutočne hodne pomôže. Raz som mal od kamoša požičanú Micru 1,0. Na prvý krát som sa sotva pohol. Aj keď to má nejakých 45 kW (alebo tak dajako), tak je to vyslovene slabé. A o skutočnosti, že keď skočíte do diery, tak vám zadok pláve do strán ani nepíšem. Inak výkon môže byť priškrtený aj kvoli katalyzátoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.00  19:08

    « Re: motor 1,4MPI

    Jenže o papírový výkon zde u motoru 1.4MPI vůbec nejde. Ve spoustě zemích evropy se za vyšší výkon platí vyšší silniční daně. ŠKODOVÁCI moudře zvolili nižší výkon, ale srovnej si točivý moment, který je dalece důležitější pro plynulou a pohodlnou jízdu. Fabia ho má 120 N.m. Matiz zdaleka nemá ani stovku a Punto má něco málo přes sto.... Když si sedneš do Punta 1,2 a do Fabie, tak zažiješ to, že u punta, aby jsi měl udrženou rychlost 120 km/h musíš šlapat dost na plyn, ale Fabia vlivem vyššího krouťáku drží tuto rychlost skoro sama. Hodně lid z tuningové komunity také tvrdí, že motor 1.4MPI je dost uškrcený. Tvrdí se , že k maximálním výkonovým parametrům dali příkaz Němci, aby se nestalo, že Fabia bude mít při stejném objemu vyšší výkon než-li POLO.....to je ale jen dohad.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.00  09:16

    « Re: motor 1,4MPI

    dobre, diamant, o tom ako na tom bude fabia po 100.000 km sa nemozeme hadat, jednoducho az nejaka tolko najazdi, uvidime :-) co vsak uplne opominas je fakt, ze i ked zabudneme na vsetky mnou spominane "teoreticke" neduhy 1.4mpi, tak v porovnani s konkurenciou (rovnako drahou) tento motor nema parametrami sancu a ako som uz povedal jej chyba motor napr. 1.2 s aspon rovnakymi parametrami ako ta 1.4, ale s vyrazne (az o 1 l) nizsou spotrebou (1.0 neratam, pretoze ma papierovo o chlp horsie parametre ako trojvalec Matiza, o 300 kg lahsieho auta)


    ano, pravdepodobne namietnes, ze fabia je tazsia koli bezpecnosti (o tom, ze bezpecny voz sa da urobit len s vacsou vahou si dovolim pochybovat), ale v prvom rade je fabia MALE auto a ako male auto by mala mat i nizke naklady, co sa tyka ako ceny, tak i uspornosti motora...

  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 20.03.00  23:31

    « Re: motor 1,4MPI

    Bratancovi menili na Favorite "rozvoďák" a zvuk je iný. Inak aj na mojej Felicii je pred uplynutím servisného intervalu viacej počuť zvuk šijacieho stroja. Ale po nastavení ventilov je to všetko zase OK. Takže verím, že u Fabie tento problém hydraulickým nastavovaním vôle ventilov odpadne. Inak ten motor má u Fabie skutočne kultivovanejší chod. A ja som presvedčený, že zdrojom toho všetkého je dosadanie ventilov.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.00  21:43

    « motor 1,4MPI

    No tak není nic snažšího než vyrazit k nejbližšímu prodejci ŠKODA Greggie, a vzít si Fabii na předváděcí jízdu. Rozhodně jem u ní neslyšel ani náznak klapajících rozvodů a ventilů oproti jízdě v nové Felicii, Fordu Ka nebo Twingu od Renaulta. Je v těch motorech opravdu rozdíl , to mi věř!!
    Netvrdím, že je rozvod OHV něco ideálního ale ŠKODOVKA se s neduhy poprala opravdu bravurně....
    Ale abych jí tady porád nechválil, tak jednu výtku zaslouží. Mlhovky jsou skleněné a vystrčené přímo na ráně , myslím , že plast obdobný jako u hl. světlomet odolá daleko více....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.00  20:29

    « Re: Skoda Fabia 1,4 MPI 50 kW

    to RSD: ano, uz sa stalo, a je to stale to iste, proste motor Skoda, s tym nic nenarobis ;) a ja stale tvrdim, ze aj napriek hydraulike na tom bude fabia asi rovnako
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…