Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  22:30

    « to MikeT

    Octavia 1.8 20V T stoji vo vybave SLX 637.000 Sk (nie KČ). A to by tam ešte nebol alarm s centrálom a diaľkovým, ktoré som si vo Fabii už započítal. Naviac 1.8T má vyššiu spotrebu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  19:19

    « to IGICOM

    ajajajaja 550.000,- za Fabii? To už je docela porce, protože základ TDI stojí v Comfortu cca 420000, je dost nepravděpodobné, že utratíš za doplňky 130.000 kolíků (viz ceník doplňků) Za 550.000,- bych rozhodně volil jinak, protože koupit malé, byť sebehezčí auto za cenu 550.000,- je totální kravina. (Jinak POLO 1.616V GTI stojí cca 445.000,- a je to se svými 125PS raketa...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  17:03

    « Re: .....octavia......

    igicom> Jestli chceš diesel a Fabii, tak pro tebe není jiná volba. Ale za 550tis. se dá koupit spousta lepších aut se srovnatelnou výbavou. Abych nechodil daleko, tak třeba Octavia 1.8turbo (to je auto, které bych koupil já, kdybych chtěl utratit 550-600tis.Kč. Nevím ale kolik stojí tahle Octávka u vás..). Jinak třeba Ford Focus 2.0/96kW Sedan za 540tis. atd. Každopádně doporučuju zkusit i jiná auta, za půl milionu si už máš z čeho vybírat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  14:42

    « Re: .....octavia......

    Máš pravdu. Nie je to málo. Povedz mi však jedno auto s týmto motorom v takejto výbave (comfort) za lepšiu cenu. Plánujem kúpiť si Fabiu práve s motorom 1.9TDI. Nepovažujem ho za "holé", aj keď s výbavou Comfort nie som spokojný ani ja, už mám vybratú nejakú tú výbavu navyše - el. zrkadlá, klíma, elektróny. Vyjde ma to spolu asi na 550 tis. Sk. Je to dosť, ale čo mám robiť, keď sa mi PÁČI!?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  09:50

    « Re: .....octavia......

    Značení OCTAVIí, které jsem popsal platí pro sedany (ještě jsem zapomněl na "SLX 2.0").


    Ale zpět k fabii. Jel jsem v nedávné době s oběma 1.4-kami a musím říct, že to bylo zklamání. 16V netáhne od spodu, až tak od 4000ot. a MPI netáhne vůbec. Netvrdím, že motory nestačí pro klidnou jízdu, ale chybí mi výkonová rezerva např. pro bezpečné předjíždění. Jinak se mi fabia moc líbí, hlavne podvozek je opravdu skvělý. Problém je jednoznačně motorizace. Jediný použitelný motor z dnešní nabídky bude asi 1.9TDI/74kW, ale dát za holé auto s tímto moterem v základu 420tis.Kč ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  08:18

    « Re: .....octavia......

    Pánové, nesprávne ste všetci pri výbere témy klikli o pár riadkov vyššie. Vráťte sa, prosím, do témy: Octavia. Tu sa bavíme o FABII!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  04:43

    « Re: Ale, ale....

    No nechci vypadat jako blbec, ale pokud jsem si dobře přečetl všechny příspěvky týkající se vysvětlení označení Octavií tak se nedá říci, že by se v nich tvrdilo totéž. Co je to tedy za oktávii, která má označení LXi (nikoli však kombi)? Nemá náhodou 55kW a LXi Combi náhodou 74kW, vždyť přece íčko na konci znamená motor 55kW? Nebo že by znamenalo motor 74 kW, ale ten se přeci k výbavě LX (mimo combi) nedodává. Takže jste mě nepřesvědčili. Označení 1,4 LX jsem viděl na jednom autě v autosalonu Auto Jarov, jinde zatím ne. Přece bych si to nevymyslel, ale jinak se přikláním k názoru na ukončení diskuse na toto téma.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  04:36

    « Re: Ale, ale....

    No nechci vypadat jako blbec, ale pokud jsem si dobře přečetl všechny příspěvky týkající se vysvětlení označení Octavií tak se nedá říci, že by se v nich tvrdilo totéž. Co je to tedy za oktávii, která má označení LXi (nikoli však kombi)? Nemá náhodou 55kW a LXi Combi náhodou 74kW, vždyť přece íčko na konci znamená motor 55kW?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.04.00  15:10

    « Bez nadpisu

    Nic lichotivého dle MF, ale mě to nepřekvapilo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  18:34

    « Re: Ale, ale....

    1.4-ky mají na štítku "LX 1.4", 1.6-ka 55kW má "LX" nebo "GLX", 1.9SDI má "LX SDI", 1.6-ka 74kw má "GLX i" nebo dříve i "SLX i", další značení je "SLX TDI" pro 66kW a "SLX TDI" s červeným "I" pro 81kW TDI, 1.8 má "SLX 20V" a 1.8T pak "20V turbo". Snad to půjde rozluštit :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  11:11

    « Re: Ale, ale....

    Tak to snad uz jenom, pokud chce clovek zjistit ten 1,4, musi u zkoumaneho auta otevrit haubnu a kouknout se.


    Timto bych chtel ukoncit diskusi, kterou jsem nechtene vyvolal.

  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 02.04.00  09:36

    « Re: Ale, ale....

    Presne tak. Všetky modely LX sú na tom rovnako. Aký najú motor pod kapotou je možné zistiť jedine pofľa štítku pod nápisom OCTAVIA. Neviem však, ako je to u motora 1,4, lebo som ešte žiadny taký nápis nevidel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  09:24

    « Ale, ale....

    Černá zrcátka, černá lišta na zadním víku pátých dveří, absence bočních lišt a 14-ti palcová kola, absence mlhovek ve sdruženém předním světlometu...to vše je průvodním znakem OCTAVIÍ LX s motory 1.4/47kW, 1.6/55kW, 1.9SDI/50kW, a světe div-se i 1.6/74kW v provedení COMBI.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.04.00  22:34

    « Re: Clanky o Fabii

    mam taky dojem, ze nemaju lakovane (cize maju cierne:) zadnu listu na EC.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.04.00  22:29

    « Re: Clanky o Fabii

    Jo, je to mozny, zase to nemam tak v merku. Zkusim jeste jeden "feature", nemaj bocni listy na dverich.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.04.00  22:20

    « Re: Clanky o Fabii

    Pokud ja vim, tak cerna zrcatka maji vsechna LX!! Nebo se pletu???
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.04.00  22:17

    « Clanky o Fabii

    Ze stranky [odkaz] jsou odkazy (na spodu strany) na ruzne clanky, kde redakce DNESu popisuje nektere zkusenosti s jimi testovanou Fabii a neco i servisech apod. Je tam clanecek, ke je zminka i o tom motoru 1,4/44.


    Jinak k tomu "problemu" s "neexistujicima" 1,4/44 Octaviema, tak ja mam pocit, ze nejjedoduseji se poznaji podle cernych zrcatek, ne ? A tech jezdi celkem dost.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  08:46

    « Re: Motory Fábií

    Nevim, panove, ale zatim se vsechny 1.6/55kW prodavaji s oznacenim LX nebo GLX. Nevidel jsem jeste ani jednu s oznacenim LXi. A to si myslim, ze po tech skodovackych salonech chodim casto...
    Totez s 1.4 - i u MR 2000 je jejich oznaceni LX - zadne 1.4LX. Takze OCTAVIE - podle pohledu jinam nez na radici paku poznas leda kulovy, a ne 1.4 od 1.6/55kW. Rozdil mezi 1.4 a ostatnimi prevodovkami je ten, ze 1.4 ma kulisu razeni "H", kdezto vsechny ostatni motory (made in VW) maji kulisu razeni "W".
    Mam na OCTAVII jednu prosbu, kdyz je z tej Moravy, jestli by mne, az bude mit cestu pres Brno, nemohl svezt. Ja uz jsem dlouho nejel v poradnym aute (naposledy v Opel Omega 3.0 MV6), a chci zazit to uzasne zrychleni a maximalku. Jestli na to pristoupi, tak vam pak dam vsem vedet:
    a) kolik mu je roku a jak jezdi jako ridic, a za b) jak jezdi jeho 1.6/55kW v porovnani s mou 1.9TDI/66kW (i kdyz teda mam jeste stary olej tesne pred vymenou a gumy jen do 210 km/h z fabriky...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  01:55

    « Re: Motory Fábií

    To: Octavie Možná by ses divil kolik jich jezdí, protože já sám jsem byl dost překvapen. Právě když jsem byl zvědav kolik Octavií 1,4 je na silnicích(nechtělo se mi věřit, že by si to někdo koupil) tak jsem se začal více zajímat o údaje na štítcích Octavií na kufru. Prvním 1,4 odpovídá označení LX, novějším odpovídá označení 1,4 LX vždy s jedním koncovým výfukem, 14 placovými koly a zpátečky jako u Felicie, ale pozor starší 1,6 75k mají označení také LX. No byl jsem docela překvapen , že např. LXi má motor 1,6 75k, ale verze GLXi má motor 1,6 100k, přičemž označení verze s motorem 1,6 75k ve výbavě GLX je pouze "GLX". Nevím proč to v MB vymysleli tak složitě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  01:36

    « Re: motory Fabie...

    Plně s tebou souhlasím s tím, že Škodovka uvede na trh Fabii 1,0 okleštěnou o vše co jenom šlo, (ale aby se to ještě jezdilo) hlavně proto, aby mohla operovat "s cenou již od 249 tis. Kč".
    Ovšem s tím Favoritem jsi se trochu spletl nebyl to obsah 1050ccm ale jmenovitý obsah 1150 ccm (kolik to bylo přesně už nevím). Tento motor vycházel z motoru 1300 ccm, ale měl menší zdvih, čímž bylo dosženo nižšího objemu. Výkon 115 byl kolem 38 kW. K sériové výrobě jak jsi správně uvedl nikdy nedošlo.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…