Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Fabia 1.4 ...no třeba...
Jo pravdou je, že jízdní vlastnosti, brzdy a vůbec tak nějak vyvážení sportovních vlastností s nebývalým komfortem jsou průvodními znaky Fabie. Motor 1.6 74kW se montovat nebude, protože bys e tam nevešla převodovka a muselo by se to dost upravovat, stejně tak i motory 1.8 20V a 1.8 turbo 20V (což je trochu škoda..)Pravdou je , že i když vykazuje 1.4-ka sto koní, tak subjektivní pocit je někde pod osmdesát. Neklepší volbou motorů bude alespoň pro mne 1.9TDI nebo 2.0, jenže za tu cenu se dá pořídit už i OCTAVIA Combi... Myslím si, že ten , kdo už má Octavii, tak si Fabii jako druhé auto do rodiny nekoupí hlavně z důvodu pořizovacích nákladů, protože má li koupit manželce Fabii 1.4, s byť docela dobrou výbavou kolem 335.000,- , tak přidá li si dvacet tisíc, má Octavii 1.6 s daleko lepším prostorem na šířku, obrovským zavazadelníkem a motorem, který táhne od spodu jako diesel.... -
« Re: Nebudou mít Fabie 1.6/74kw
A ty už jsi jezdil v 1,4/74kW ? Já jo a vůbec se mi ten motor nezdál špatnej. Možná trochu hlučnější od 120 km/h, ale to je asi jen můj subjektivní dojem, páč normálně jezdím BMW a každý jiný auto se mi zdá hlučný. To, že je krouťák posazanej vejš, je jenom otázka zvyku. Já teda taky radši spíš "dieselovej" tah odspoda, ale po pár kilometrech mi to už ani nepřišlo. Ono taky při dobrým podvozku a přesným řazení, je to docela příjemný a "sportovnější" svezení. -
« Re: Nebudou mít Fabie 1.6/74kw
Taky nerikam, ze japonci jsou to pravy.
Myslim si, ze nejaky motor 1.6 na bazi 1.6 55kW
z Felici by byl pro Fabii rozhodne lepsi.
Nebo alespon 1.4 55kW bez automatu. Davaji ho i do
Golfa. 1.4 74kW tam taky necpou. Asi vi proc.
Protoze je vhodnejsi do lehciho Pola.
Motory je dobre vybirat podle hmotnosti auta a ne
podle velikosti !! -
« To Bee
Co myslíš tím "snížit hmotnost konstrukčně" ? To se maj dělat slabý plechy nebo, co ? Postatný je plnění crashtestů a všech dalších zkoušek tuhosti karoserie. Když to srovnám zase s 206kou, tak vidíš rozdíly. Porovnej si třeba veškeré výztuhy karoserie, kapoty, platformy a tak. Řeknu ti, že já bych teda v 206 rozhodně bourat nechtěl. dál je to taky třeba životnost a opravitelnost, což se ti ve finále promítá do provozních nákladů. Čím menší tuhost káry, tím větší škoda při bouračce. U "ošizený káry, se ti taky po pár letech provozu začnou povolovat sváry a při následný nehodě už auto nemá stejný vlastnosti co se bezpečnosti týká, jako když bylo nový. Větší výbava taky něco váží, takže je rozdíl, kolik váží auto s ABS, EDS, Klimatizací a airbagy a nebo holá kára. -
« re:cekam
no uvidime..zase jsou zde stejne argumenty jako obvykle..zase se rika, ze p+a bezpecnost musi byt zaplacena vahou auta..co treba zvysit bezpecnost konstrukcne, ze? atd...
rekni bestiasi, kdyz tomu tak rozumis, proc treba toyota nedodava corollu s motorem 1.0, 37 kW? proc davaji do zakladu velice kvalitni 1.4,16V, VVTI, ktery ma nizky obsah skodlivin, nizsi spotrebu, vysoky vykon..a zas o tolik drazsi v zakladu nez fabie neni? procpak? -
« Re: cekam
Hm, to je teda zajímavý, že auta jsou vyprodaný dlouho dopředu a zatím se ještě nestačí pokrývat poptávku. Jak jsi na ty kraviny přišel ? S tím zahraničím - tam se narozdíl od Čech Fabia libí naprostý většině lidí. Jediný informace, který asi máš, jsou amatérský testy, kde se srovnávají auta, které mají stejnou cenu, což je ta největší blbost. Asi čteš moc Blesk a Vlastu. Taky né všechny motory jsou už v prodeji. Podle tvýho komentáře usuzuju, že jsi ve Fabii ještě neseděl, natož jí pak řídil. Zdá se ti těžká ? Při takový pasivní a aktivní bezpečnosti, výbavě a rozměrech je logický, že nemůže vážit 800 kg. Jestli chceš silnější motor, tak si kup dvoulitra, nebo TDI. Jinak dneska jsou asi jiný trendy než u tebe doma - na západě jsou podvozek, bezpečnost, kvalita a emise víc než deset kW navíc... -
« cekam
na prvni vyhodnoceni prodeje ..kdy bude muset Skodovka zverejnit, kolik kde prodala...u nas to bude slabota, v zahranici taktez..jak jsem tady rikal, nejvetsi vyhoda skodovky - je levna, proto byla prodavana i v zahranici, je fuc a co zbyva???? buh vi...pardon, ja zapomel..podvozek a kvalita zpracovani..:-)))
doufam je, ze s tim 1.0 motorem nechcou vyrazit i na zahranicni trhy..v Anglii se zase bude rikat, ze motory ze skodovek by si nedali ani do sekacky na travu.. -
« FABIE cena motor
Koupil jsem si auto tip a souhlasím s tím že MB dala tak vysoké ceny Fabií a jak oni jsou nejdrašší v jejich třídě!!!!! a váží nejvíc ze všech aut v jejich třídě, nejhorší motory v jejich třídě podle testů spotřeby a dynamiky TAK CO MI NA TO ŘEKNETE JE TO I V RENOMOVANÝCH NĚMECKÝCH ČASOPISECH. Proto jezdí tak málo Fábií za tu cenu je i Octavie nebo jiné větší auto jiné značky -
« to RSD
V tej cene je zahrnuté ABS za 30.000 Sk. Neviem, a zatiaľ mi to ani nikto nevedel potvrdiť, či je (bude) v cene 1.9TDI Comfort (414.900,-Kč) aj ABS. Raz sa píše, že ABS je v sérii od motorov 74kW, inde zasa píšu, že len pre 1.4/74kW. Neviete niekto, ako to je (bude)?
-
« to RSD
Asi si si nevšimol, že som písal cenu v Sk. Čo sa rovná asi 490.000 Kč. Nepotrebujem raketu, iba bezpečné auto pre rodinu. Polo sa mi ani nepáči, okrem novej palubovky.
Ešte to MikeT: Ford Focus stojí v najslabšej výbave Ambiente 550.200 Sk - 1.4 16V/75k. Tebou spomínaný 2.0 je vo výbave Trend za 673.000 Sk. Ale to je ešte o 120.000 Sk viac ako Fabia 1.9TDI s mojou výbavou. Je veľký výber áut za cenu okolo 500 tis Sk, ale ak sa tam aj zmestia väčšie autá, majú ďaleko k výbave mojej Fabie. Škoda, že neexistuje slov. server, kde by sa dali porovnať ceny áut tak, ako sa to dá v katalógu na auto.cz. Skús si dať parameter: cena do 450.000 Kč, motor min. 74 kW. S motorom 1.9 TDI sa tam vojde iba Fabia. A je to bezpochyby veľmi dobrý motor.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!