Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re:
S Audi TT souhlasím - dali přednost designu před zákony aerodynamiky a takhle to dopadlo - i když jinak se mi to auto moc líbí. S tím, že by to u nás dotáhli do konce češi si nedělej iluze. Management je složen převážně z Němců a oni maj taky velkej podíl, na tom, že je Škoda tam kde je. Improvizace ? Nemáš nejmenší představu o vývoji a výrobě aut. Kdyby tu někdo improvizoval jak tu tvrdíš, tak jsme se nehnuli z místa. Výsledky jsou jen díky přesnýmu plánování a striktnímu dodržování všech postupů a pravidel. To, proč se Škoda rozvíjí dynamičtěji než VW je taky daný vnitřní politikou. U nás musí jít spousta lidí až do svejch mezí - to se u VW neděje, protože tam se všichni zaměstanci držej pracovní smlouvy jak * košile a když maj pauzu, tak maj pauzu a když maj dělat tak dělaj. Maj natolik silný odbory, že co se propouštění a přístupu k zaměstnancům týká, je tam větší socialismus než u nás. U Škody jsou lidi víc pružnější a flexibilnější co se nasazení a specializace týká. -
wolff 12.04.00 15:07
« Bez nadpisu
No bestiáši já sem argumenty uvedl, když pominu, že ty tvrdíš, že je uvest nemužeš, tak ať je uvede někdo kdo může.To není jen o pocitech, ale i o faktech. Když pominu to, že mě soused každý ráno budím svým zázračným golfem TDi, kterej stál 800 000 a dělá takovej kravál, že všichni na ulici sou vzhůru nohama - to je pocit. Ale když je technicky doloženej fakt, že ti auto ve vyšší rychlosti odlýtne(TT) - to není pocit - to je fakt a argument. Já se nenavážím do škody(co po ni můžu chtít, za ty peníze je to slušný auto, ale není to takovej zázrak jak o tom mluvíš speciálně ty), ale de mi o celej ten umělej koncern VW, kterej ani v 50 letech pomalu ještě neexistoval a kterej si myslí(tvoje názory sou mě ukradený, ale Piech mě leze krkem), že snědl ve škerou moudrost. Přitom se mu to imperium sesype pod nohama, z důvodu, že není schopen nic dotáhnout dokonce. Kupovat značky bez továren je haluz a jen reklamní tah. A fakt je ten, že škoda je vw a s vw mám jen ty nejhorší zkušenosti. Já si tady nic nevymýšlím. Jo makaróni tady můžete psát stejně tak jako já skopčáci(dederáci a pod.)jenže kvalitu výroby u VW a škody tím nevyřešíte.
A to že píšete, že dnes některé výrobky dosahují vyšší kvality než třeba vozy z Ingolstadtu? - jo to je pravda, protože přece jenom ty naše mozky dokážou nějakou myšlenku dotáhnout a adaptovat. Německej mozek není schopen jakékoliv improvizace. A bez improvizace a představivosti a tvůrčí invence to u aut nejde. -
wolff 12.04.00 11:11
« Bez nadpisu
No RSD s tou 1,6 u toho Pola to je hezký - to je upravenej motor vyhnanej na ultimum. To takhle u Alfy vyženou klidně na 400 kW. Jen by mě zajímala životnost a spotřeba - ta už asi obsahu moc odpovídat nebude, že? Jo jinak je pravda, že melete furt to svý dokolečka, ale pádnej argument nemáte(krom nynějšího úspěchu Fabie na lokáních trzích - VB, Chorvatsko, Slovensko) No tak fajn. Na tu otázku k těm 5 ventilovejm motorům. To co audi s velkou pompou vymyslelo, mělo Ferrari a mám takovej pocit, že i Fiat v Dinu už dávno před tím. A hádej proč od toho odstoupili - no pro vysokou spotřebu, no prostě nárůst výkonu neodpovídal nárůstu spotřeby, což se projevuje i u 1,8 20v(žere to jak bejk - máme ji doma!). Zkus napsat něco rozumnýho, něco s argumentama. Já mám argumentů spoustu. Mě prostě nezajímá jedna paní povídala...Bestiáše chápu ten je placenej a občas napíše něco rozumnýho, ale ty? Nevím... -
« Re: the best engine from Fabie v. 1.6 Octavie
si prostě squjeley. A jaký údaje máš na mysli, kde jsi je našel to už raději neuvádíš viď. Tak já ti to povím NIKDE!! Jsi prostě bezvadnej OCTAVIE, tvoje OCTAVIA 1.6 GLX ale vlastně SLX jak tvrdíš je prostě raketa ale dost se tu opakuješ, a on opakovaný vtip přestává být vtipem, ale v tvém případě je to už trochu víc než moc opakovaný vtip. 1.4 74kW je o mnoho mnoho dynamyčtější než li Octavie 1.6 se zákl. zrychlením přes 14s, a tak už nezbývá jen doufat , že se jednou uzdravíš. Třeba až se svezeš také něčím jiným než 1.6. -
« the best engine from Fabie v. 1.6 Octavie
Co mě na Fabiích potěšilo jsou motory!!!! Takové krásné šnečky ať je tam dávají pořád žádný dvoulitr, i ten nejsilnější v této době 1.4 16v je mnohem slabší než 1.6 55kw a to vyplívá z testů dynamiky rozjezdu 0-100, 60-80 IV,80-120V, tzv. Je prima vědět že když na to šlápnu tak nemá na nic více než se držet s pomalým ztrácením. -
« Re: Makaróni?
No, s tou konkurencí bych to viděl spíš kavntitativně než kvalitativně. To, že se někdo snaží kupovat jinou automobilku, neznamená, že vyrábí kvalitní auta. To je prostě jen celosvětovej trend. Jednou tu bude jen 5 - 6 koncernů, který budou stejně jako VW stavět na několika málo platformách. Jinak se neudržej. Mimochodem - nejedná se náhodou o prodeji celýho Fiatu ? -
« Makaróni?
for RSD & BESTIÁŠ: Neřekl bych, že by značka Škoda měla ve světě takové postavení, aby její příznivci mohli pomlouvat jakoukoli jinou světovou značku, zvlášť v tomto případě, kdy váš hlavní a neustále se opakující argument je asi vtom smyslu, že FIAT a spol. jsou italsky (makaronsky) šmejdy. Osobně si myslím, že koncern FIAT je Evropě jedinou skutečnou konkurecí VW. Dokonce mi v poslední době připadá jako by VW chtěl FIAT dohnat i kategorii luxusních a superspotovních vozů, když ve velkém nakupuje luxusní značky (LAMBORGHINI - ale, že by makaronský šmejd?, pokus o koupi značky ROLLS-ROYCE atd.) Závěrem, mně se líbí jak Škoda tak Italové, obojí máme doma a spokojenost. Zdar. -
« To RSD
Čau RSD. Von to Wolf nemyslí zle, von akorát moc čte a trochu se mu to plete. Jinak jak už jsem tu psal kolikrát - každej by chtěl ve Fabii nejlépe 6-tiválec, biturbo, výkon tak 300kW, spotřebu 5,5 l/100km a za cenu do 250.000,- Kč. To Wolf - kup si tu Alfu, když se ti tak líbí ! Jinak bych si bejt tebou prohlíd výsledky testů kvality - AR bylo horší než Lada. Makaróni... -
« Bez nadpisu
Hele Wolffe AR má 88kW u 1.6, ale VW má 92kW u 1.6, nevěděl jsem že 88 je víc ? No vono se to asi počítá krát dvě svíčky viď?. Hele a proč třeba AR nepřišla s pětiventilovým rozvodem? (Stejně blbej argument jako proč němci nepřišli na dvě svíčky...pozn. autora) Nejseš tak trochu z německý invence myšlenek a nápadů trochu zakomplexovanej?
Jinak díky za téma... -
« no comment
víš co wolffie, sedni si do tý svý alobalový káry z makarónlandu, kde vymysleli akorát tak prd, a nenavážej se bez jakejchkoliv rozumnejch argumentů(protože toho si moc nepobral..) do slušnejch lidí. V jiný rubrice tě už ignoruju, tak se navážíš do jiný? Je mi z tebe nabl. Ale jinak mi nestojíš ani za Re: -
wolff 10.04.00 15:50
« Bez nadpisu
Jo potom bestiáši - trošičku si rýpnu... By mě to ani nenapadlo, ale jak sem si koupil auto tip - určitě ho máš taky, víš jak je tam 156 sportwagon-hrozně se mi to auto líbí a kdybych měl na něj peníze tak si ho hned du koupit... Ale abych se nezakecal. Tak jak mají ve zvyku němci všechno vymyslet, tak už byste jin i vy ve vývoji mohli pomoci vyvinout twin spark. Ty motory mají býčí sílu při jakž takž rozumný spotřebě. Životnost je tam taky několikrát vyšší. Tak byste s tím mohli taky přijít, ne? Ono 88 kw u běžnýho 1,6 motoru, no to už konkurovat může akorát King s Hondama, kde je to teda naběhaný vti a elektronikou.92 kW má 1,8 u vás, 110 kW s turbem, to má 1,8 bez turba. Pravda ten točivej moment tam není tak vysokej, ale přesto. Máte co dohánět.