Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.00  10:00

    « Re: motory a fabia

    A copak je nějaká podmínka, aby Škoda musela být nejlevnější ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.00  08:10

    « Re: motory a fabia

    Ktere silnejsi myslis ? Tak leda 2.0 88kW a
    1.9 tdi 74 kw. Jenze za ty das skoro pul melouna.
    A za to uz jsou i jina vetsi auta.
    Pro Fabii nejidealnejsi jsou podle mne 1.6 nebo
    1.8 se slusnym tocivym momentem, a ty tam nedavaj.
    Proc ????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.00  07:43

    « Re: motory a fabia

    Já nevím, proč někomu vadí, že si kromě silnějších a dražších motorů může koupit i slabší a levnější. Nikdo nikoho nenutí, aby si kupoval ty slabší. To, že je nabídka motorů širší, je snad plus, ne ? Každý si může vybrat... (když na to má) To Wolff - Stejně jako RSD jsem jel v několika desítkách Octavií, ale v žádné plasty nevrzaly.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 24.04.00  22:51

    « Re: Korejské auta

    to greggie: Ja som ani slovom nepovedal, že pruženie je u Octavie pohodlnejšie. Tou Leganzou som sa skutočne (nie iba vraj) viezol. Keby som vedel, tak ti to natočím na kameru a urobím z toho fotky, aby si mi veril. Ale to je napokon tvoja vec. Bohužiaľ, stav km na tachometri som si nevšimol, nakoľko som sa sústredil na iné veci. Ale keď budeš na tom trvať, tak ti to dodatočne zistím. Pokiaľ nechceš pripustiť vŕzganie plastov, tak čo povieš na ergonomicky "perfektné" držadlá dverí, pomocou ktorých zatváraš dvere. Je to iba taká malá plastová priehlbinka, kam nemožno poriadne zasunúť prsty a na spodku narazíš na skrutku. Na to som sa pozrel dôkladne a zistil som, že na tej skrutke žiadny kryt ani nebol. A takýchto maičkostí je tam viacej. Ale ja si to skutočne nepamätám. Nemám v hlave HDD.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.00  22:48

    « Re: Lukas99

    to:Lukas99. Čeština je nádherný jazyk. Dovol, abych ti připoměl, že "sváry" mají úplně jiný význam než "svary". Nic ve zlým.......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.00  18:24

    « Re: motory a fabia

    ..jo ty nejslabší motory to teda moc nevyhrávaj, to máš pravdu. Ono už svezení s lehčím Polem 1.0 je děs, bída a utrpení, zvlášť když jsme na předvádčce sedéli v autě tři.....Opravdu jsem zvědavý, jestli uvedou tu Fabii 1.0 na trh, protože prý mají s dynamikou ale i se spotřebou dost problémy.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.00  18:22

    « Re:

    ty jsi vážně fakt divnej Wolffe. Já jsem jel už asi tak ve třiceti Octaviích zákazníků(upravujeme řídící jednotky, lepíme plasty, děláme podvozky atp...), který měli najeto od pár kilometrů až do 110.000, a i v tý nejolítanější (sám mám najeto 75.000) jsem na dlažebních kostkách (a máme jich tu v Litvínově dost) ani nikde jinde koncert plastů neslyšel. A Brzdy Bravou snad ani nesrovnávej....
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.04.00  13:28

    « motory a fabia

    Předem musim, rict , ze nemam vubec nic proti fabii . Dokonce musim rict , ze se mi libi. Ale presto si neodpustim kritiku na adresu motoru. V kvetnovem auto moto sportu psali,ze se pro fabii rozsiruje nabidka motoru , a to konkretne o dvoulitr 88 kw a pak o 1.4 která ma 44kw a je z oktavie a zrychluje cituji !Za nijak oslnivych 18.2 s. No a jeste se k tomu chysta na trh 1,0 , ktera ma 37kw . No prominte mi , ale aby auto zrychlilo za 20s to uz snad hranici s bezbecnosti.
    S tim se uz neda vubec predjizdet. Je mi jasne ze tyto motory jsou dány do fabie proto , aby snizili cenu , ale za jakou cenu? Ja nevim, ale myslim si ze by bylo rozumne rozsirovat skalu motoru nahoru , kolem 60kw by to bylo optimalni.
    Temi slabymi motory si podle mne skoda to auto jenom znehodnocuje. Az mi skoro prijde ze se snazi volkswagen stlacit skodu pod uroven svych aut(motorove) . Nemyslite?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 21.04.00  12:05

    « Bez nadpisu

    Ale abych nepsal furt jenom čerta na zeď, tak brzdy sou v Octavii opravdu skvělý, jen by se pedál u auta vybaveného s ABS mohl míň klingat.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 21.04.00  11:05

    « Bez nadpisu

    No bestiáši nic proti tobě(ve Fabii nevím), ale v některých(přiznávám, že ne u všech, snad ne u nových)Octáviích ty plasty hrají přímo serenády a na kočičích hlavách si připadám jako na koncertu Vivaldiho(jen ta tónina je někde jinde).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.00  10:14

    « Re: Korejské auta

    to diamant: neviem posudit v akom stave bola ta leganza, ktorou si sa udajne viezol, ale mozem ti povedat, ze po 20.000 km po _bratislavskych_ cestach mi v takom *, aky matiz oproti leganze urcite je nevrzga nic, este raz a pomaly -_n_i_c_, a to je tam oplastovane vlastne vsetko ;) i ja som bol velmi milo prekvapeny, cakal som za tie peniaze co sa tyka v takejto menej podstatnej veci horsie vysledky...

    a co sa tyka leganzy vs octavia - ja by som volil teda radsej tu leganzu, je pravda, ze je dost podmotorizovana i s 2.2 138 HP motorom, avsak leganza nie je na zavodenie (od toho je nubira) a komfort pruzenia je v leganze _neporovnatelne_ lepsi nez ma octavka.

    a porovnavat leganzu s Filckou je uz dost silne kafe, spamataj sa please...

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.00  07:13

    « Re: Korejské auta

    Jo, o tom to je. Hlavně ať mi tu někdo netvrdí, že vrzající plasty a slabší brzdy nejsou tak důležité. Ty plasty jsou zrovna jedno z kritérii kvality auta...
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 21.04.00  00:00

    « Re: Korejské auta

    Myslím si, že Daewoo je tiež kórejský výrobok. A Lezanza 2,0 je už niečo extra. Ponuku povoziť sa som rozhodne neodmietol. Poviem vám, bol som veľmi sklamaný. Je pravda, že jazda po nerovných mestských komunikáciách je ozaj kľudná. Ale motor bol skutočne dosť lenivý (čakal som viac). Najstrašnejším prekvapením však okrem vŕzgajúcich plastov boli neskutočne slabé brzdy. Za tie peniaze ponúka trebárs Octavia oveľa viac muziky. Až na odhlučnenie a pokojný prechod nerovnosťami je na tom lepšie ešte aj Felicia. Samozrejme z ohľadom na rozmery Leganzy neporovnávam priestor pre posádku, ktorý je v Leganze predsa len väčší, ale kufor má Felicia Combi vzhľadom na veľký vstupný otvor a sklápacie sedadlá omnoho praktickejší. Ja lacné kórejské výrobky tiež beriem ako veci z lacného trhu. Ale už aj Mr.Murphy povedal, že 20% nákladov = 80 % výsledkov. T.j. Každé percentíčko nad 80% už náležite zaplatíte. A verte mi, že v živote toto pravidlo skutočne platí. Dá sa dokonca aj obmeniť povedzme 20% času = 80% výsledkov atď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.00  15:24

    « Re: TO BESTIÁŠ

    Měl jsem debatu se známým, který pracuje ve firmě, jež mimo jiné dodává součásti i do korejských automobilů. V rámci odběratelsko-dodavatelských vztahů a protože pro ně na dané kusy dělají i vývoj, měl možnost provnávat výsledky auditů kvality. Hrůza. Bída. Děs. Pouze vozy Hyundai jsou prý jakési korejské mercedesy při jejich srovnání. To Saab - ten článek je docela síla. Nechci si ale bohužel nalhávat, že se to děje jenom u korejců...
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 20.04.00  12:38

    « Korejské auta

    Všem příznivců i odpůrcům korejských aut doporučuji článek na adrese:

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.00  12:05

    « Re: TO BESTIÁŠ

    Pravda, už jsme se myslím bavili na toto téma. Jel jsem v Otině 1.8T, a Accenta bych okamžitě dropnul hehehe... Nevím jaké máš zkušenosti, ale moje auto brázdí silníce již 5 let, 125 000 km najeto, a to auto drží skvěle, motorově i podvozkově nejsou subjektivně znát vůbec žádné problémy. Pravda je, že do "vnitřku" nevidím, sváry, zavěšení atd., o tom sumasumárum nic nevím :))))... Ale pohodové auto. Pravda, crashtesty nic moc, budu si dávat majzla.:) Nový auto asi nebude korejec, ale myslím že si rozumíme, vše má své klady i zápory. Je to podle mého výbornej kompromis. Lukáš
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.00  11:02

    « Re: TO BESTIÁŠ

    No, já myslím, že na tohle téma jsme si už spolu psali. Ty moje soudy jsou dost ovlivněný profesionální deformací. Ty to auto vidíš z pohledu uživatele. Některé věci třeba ani nepostřehneš. Teprve když máš možnost porovnávat do šroubku rozebrané a rozřezané auto, tak uvidíš o čem to je. Tím myslím třeba kvalitu svárů, kvalitu zavěšení kol, opotřebení motorových částí po najetí halfa kilometrů atd. Za ty prachy, co korejci stojej dostaneš relativně dost. Je taky rozdíl, jestli měníš auto každý dva roky, nebo ho trháš sedm osm let. Pak se ukáže za co si zaplatil. A nebo při nehodě - jenže pak je pozdě honit toho šetřivýho bycha... Jak už jsem tu psal, tak tak ke korejskejm výrobku mám vztah, jako k věcem z tržnice - líbivej design, ale ty střeva...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.00  10:18

    « TO BESTIÁŠ

    Bestiáši, nevím proč se furt navážíš do korejskejch sraček... Jo, mám Accenta a nemám s tím vůbec žádný problém. Kromě image, který škoda taky teprve buduje, jim ale vůbec nic neschází. Podívej se co nabízejí za tu cenu, třeba nový Accent... A to dovážej auta z Koreje za 17% cla či kolik... za 389.000 máš úplně novýho Accenta 5D s klimou a prostě skoro se vším. Dual airbag veškerá elektrika jsou samozřejmostí, jako i rádio atd. Novej design se mi moc líbí, teda 5D, evokuje Civica, ale je ještě lepší. Snížili hlučnost a spotřebu. Po info, já jezdím s 1.5 MPI 90PS za cca 6,5l, a to jezdím svižněji. Navíc teď nápravy dostaly příčný vzpěry, takže jediná bolest korejců, a to slabší podvozek, bude vyřešena. Ruku na srdce Bestiáši, dnes už se špatná auta nedělají, i zpracování interieru u korejců už není a nemůže být takovej *. Jsem fanoušek Škody, Octavia i Fabia se mi moc líbí. Ale podívej se, co korejci za ty peníze vyráběj, a to navíc Škodovka neplatí clo... Rád bych Fabii, ale Accent je za ty prachy neporovnatelně větší a pohodlnější auto. A že nemá technologii VW? so what... Lukáš
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.00  10:14

    « Otazecka.

    Kde vzala Fabie o 100Kg vice? Vice izolace, vice plechu nebo co? Vaha agregatu se prece nezmenila.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.00  07:12

    « Re: mini

    Pochybuju, že by se to Škodě vyplatilo. Znamenalo by to vývoj další třídy vozů, stavbu nových provozů atd. Aby se to auto vešlo do 180.000,- Kč a přitom se ještě vyplatilo vyrábět, musela by se snížit kvalita (zpracování, technologie, materiály, bezpečnost) pro kvantitu. A to by těžce poškodilo image firmy. A hlavně - takový srágory by se stejně kupovali jenom u nás a v sociálně slabý východní evropě. Škoda je dobře vedená firma a jako taková se snaží vydělávat a né suplovat neschopnost vlády a vyrábět "lidový vůz" , aby mohl jezdit každý. To už tady jednou bylo a víte jak to dopadlo. Kdo chce levný auto za každou cenu, ať si koupí nějakou korejskou srágoru, kdo chce auto na evropský úrovni, ať si koupí Škodu. Ale brečet tady a shazovat Škodovky jenom proto, že na ně nemám, tak to už těžce zavání komoušema...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…