Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 20.05.00  08:14

    « 1,4/50 vs. 1,4/55

    Ja si rozhodne nemyslím, že bude motor 1,4/55 taký populárny. Veď tá 16V technika musí niečo stáť. A ľuďom tých 5 kW určite nebude stáť za to, aby vyvalili povedzne 15.000,- Sk navyše.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.00  21:04

    « Re: Binec od Herma

    Jeste tady prikladam clanek z brezna ([odkaz] Jsou to otazky na Bockelmanna prevazne v souvislosti s tim 1,4/44. Je tam i veta, ze nabidka motoru pro Fabii je uz kompletni, takze doufam, ze se jim to povede.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.00  20:55

    « Re: Binec od Herma

    No to jsem zrovna nechtel rict, ze by mi vyhovovalo jenom par motoru, at jich je treba 10. Ovsem pokud prisli na zacatku vypusteni Fabie s tim, ze se budou montovat ty a ty motory, predpokladal bych, ze maji udelany pruzkum trhu a ze ty motory maji v aute odzkouseny. A to mi u ty 1.0 nepripada. I podle toho co ty tady obcas utrousis, ze mas zpravy o problemech s jejich testama, mi pripada, ze ten motor zacali zkouset ve Fabii az kolem vanoc. Ja teda nejsem z auto branze, ale mam pocit, ze to nejde jenom tak se sebrat, nacpat do auta motor a treba za pul roku ho hned prodavat. Na podzim jsem cetl v AutoMobil Revue v clanku redaktora Jozifa cosi o predpokladanem objemu jednotlivych motorovych verzi na trhu. Tam mel nejvetsi procentualni zastoupeni 1,4/50 (pokracovani klasiky z Feldy). Ted podle toho co se pise v te zprave na autonews, se predpoklada, ze se stane nejprodavanejsi verze 1,4/44. O tomhle motoru psali v kvetnovem cisle AutoMotoSport a ted ho nemam pred sebou, ale mam pocit, ze tam psali o zrychleni za 18sec, ale je mozny, ze kecaj a ze to opravdu bude dobrej motor. Ovsem to vypada, ze ten 50kW asi zmizi ? Proste pripada mi, ze v tom maji chaos.
    Ale mas pravdu, ze az bude par tesu k dispozici, ze to bude jasnejsi.


    Ale mozna, ze to je vsechno vizitka pruznosti skodovaku.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.00  20:11

    « To: Bee

    No s těma prodejema bych to neviděl tak zoufale, pokud zahájí ještě letos výrobu Combi, a po faceliftu Octavie Octavii "trochu" přisolí, tak se budou asi prodávat více...Navíc v zahr. tisku nyní probíhají články mluvící o cenovém boomu Fabie s novým 60PS motorem!(dnešní Autobild Nr.20/2000) a takto slušný auto, jak sami němci uvádějí za cenu výrazně pod 20.000,- DM...no prostě uvidíme!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.00  20:01

    « Re: Binec od Herma

    Takže jak lze z tvého příspěvku vyčíst, bylo by nejlépe, kdyby se do Fabie montovaly dva , max tři motory? Údaje o tomto novém motoru jsi mohl leda vytušit, ale né vyčíst, protože doposud tuto fabii neměl nikdo(!) k testování. Když se začalo spekulovat o tom, že budou do Fabie montovat slabší 1.4, tak všichni byli na "koni" jaký to bude lenoch. Teď když s tím vylezli a má tato nejslabší 1.4 už konečně konkurenceschopné parametry, tak tady hochy ze Škody-Auto nařknete div ne ze státního komplotu....ale ,ale,ale! Počkejme si raději, než užívat takovýchto siláckých výroků raději na pár testíků, pak se povozme a pak suďme, jinak se k objektivnímu hodnocení nedostaneme!
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.05.00  17:43

    « FABIE AUTO BEZ MOTORU JE JAK...

    ach ta Fabie Já bych si jejich system motorů je to nejhorší co Mb dělá!!! Mění je a stejně pořád prohrává a zákazníci si ji proto nekupují !! Kde jsou motory 1.6 ???????? Jim nic obsah 1.6 neříká!!!!! motor 1.6 by byl pro Fabii slast a hrál by pro ni na každém testování stačí jim jaký třeba 1.6 55kw vynikající svým výkonem i točitým momentem ale raději vyladěnou verzi z Octavie přeci jede lépe. 1.6 SR 74kw ten raději ne už stejně končí ale teď pro rok 2001 NOVÝ 1.6 16V BY BYL BOMBA MÁ 79 KW A NĚCO VÍCE NEŽ 145 CO MĚL PŮVODNÍ 1.6 SR.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.05.00  14:12

    « Binec

    Mam pocit, ze si SkodaAuto (:-)) dela ze zakazniku srandu. V tech motorech musi mit beznej uzivatel uz takovej hokej, ze nevi kterej brat. Hezka je ta veta ze cekaji na "signaly od zakazniku" ohledne dodavek 1,0/37kW. 1,4 uz jsou ctyri a o te 55kW jsem zatim nenasel nikde nic oficialniho (ze bude s manualem) krome "Sestav si novy vuz" na www.skoda-autzo.cz. A jelikoz tam ma 1,4/44kW zrychleni z 0 na 100 za 13 a neco sec, tak se neda verit nicemu. Asi jim to nekdo hacknul ? O tomhle motoru se psalo, co jsem videl v casopisech (kterejm se taky moc neda verit) vzdycky kolem 18sec coz je teda dobry.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.05.00  13:20

    « pocty

    do ted se prodalo 25,000 fabii celosvetove. tento rok chce skodovka vyrobit 145,000..hmmm at pocitam, jak pocitam,tak pri stejnem zajmu skodovce nejmin 70,000 fabii zbyde..teda pokud lidi z niceho nic nepoznaji o co prichazeji a nevezmou prodejny skodovky na celym svete utokem..:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.00  15:52

    « Re: 1,4 /50kW

    ..pakliže nejde o tiskovou chybu a údaje jsou skutečné, měla by Fabia 50kW dostat kratší převodovku....nebo jí vypustí z výrobního programu. Ad k poznámce na Wolffa :o)))))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.00  15:49

    « Re: 1,4 TDi

    co to plácáš? 1.4TDI se do Octavie montovat nebude! Do fabie s 90% také ne, protože ten motor je dost drahý oproti 1.9TDI. Dokonce kvůli své extremní ceně se k nám nebude dovážet Polo, do kterého montují 1.4TDI v německu už teď! VW Polo nebude mít platformu A2 ale prodlouženou platformu stávajícího modelu stejnou jako má Fabia! Motory s přímým vstřikem benzínu má dostat pro škodovku první Fabia 2.0 a později Octavia 1.6 a 2.0 (po uvedení faceliftu 2001).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.00  14:03

    « Re: to Lukas 99

    Srovnej rozdíly mez variantami osmiventilových a 16V motorů. Na první pohled se mi jeví že by ty údaje mohly odopvídat, ale nedělám si na to patent.
    1.4 16V/ 55 kW
    55kW/5000 min-1 126Nm/3800
    Převodové stupně 3,455/2,095/1,387/1,026/0,813 [3,182] Stálý převod 3,882
    1.4 16V/74 kW
    74kW/6000 min-1 126Nm/4400
    Převodové stupně 3,778/2,063/1,304/0,903/0,70 [3,60] Stálý převod 3,158
    -----------------------------
    1.4 MPI/50 kW(5M)
    50kW/5000min-1 120Nm/2500
    Převodové stupně 3,462/1,957/1,31/0,975/0,756 [2,923] Stálý převod 4,118
    1.4 MPI/44kW(5M)
    44kW/4500min-1 118Nm/2600
    Převodové stupně 3,462/1,957/1,357/1,053/0,857 [2.923] Stálý převod 4.235


  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.00  13:40

    « Re: to Lukas 99

    Já si naopak myslím, že motor 44kW (pokud bude mít opravdu uvedené vlastnosti) si najde dost zájemců a vytlačí dražší a línější 50 kW. Větší problém vidím u 16V motorů, tam se jedná o dva kohouty na jednom smetišti a asi opět vyhraje slabší verze - levnější a úspornější.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.00  13:31

    « Re: to Lukas 99

    No tak se laskavě probuďte a v klidu pochopte, že zrychlení z 0 na 100 za 13,4 je u modelu s motorem 1,4 - 44kW nesmysl. Máte přece jasně uvedeny hodnoty výkonu, točivého momentu s hodnotou jeho vrcholu a hmotnost z čehož vyplývá výsledek celé úvahy. Motor 1,4 - 50kW má všechny parametry lepší a hlavně si uvědomte, že při zrychlení závisí zejména na max. výkonu, neboť otáčky jsou vysoko nad středním pásmem, kde při běžné jízdě kraluje točivý moment. Stačí když si to srovnáte s variantou motoru 1,4 - 74kW, kde je točivý moment identický s umírněnější verzí a přesto je vlastní zrychlení výkonějšího motoru o sekundy lepší. A snaha o vysvětlení problému zde vysloveným "geniálním" zpřevodováním je rovna výroku jistého pana Adolfa koncem roku 44... Porovnával jsem to a v tom to není. Prostě překlep, nebo hnusný reklamní tah škodovky a nebo zase jen další z řady zajímavých hodnot, kterou dokáží dosáhnout jen testovací jezdci škodovky na neexistujících oválech v neexistujících světech s výtečnou gravitací...
    Ale neberte to jako útok proti vašim názorům, jen chci upozornit, že škodovka (i když se lepší) je pořád škodovkou se všemi svými zvyky a reklamními postupy.
    P.S.: lehčí stálý převod má 44kW patrně kvůli menším otáčkám motoru
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.05.00  11:35

    « 1,4 TDi

    Má někdo seriózní informace o přípravách implementace nových tříválcových TDi motorů do vozů škoda. (fábie i octávie...) Případně již připraveném časovém horizontu jejich zavedení? Doufám, že využití motorů Škodovkou a Seatem nebude koncern blokovat např. do okamžiku zavedení nového Pola s podvozkem A2. Stejné informace by neškodily i o přímovstřikových motorech FSi... Ď
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.05.00  11:03

    « to wolff

    Wolff> ty se fakt *. Sorry, ale cpes se do vsech auditorii a tvy nazory jsou mimo misu. To nemas co delat pres den? Chtel bych te videt...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.00  09:11

    « Re: to Lukas 99

    Vyhoda 50kW verze je ve vyssi cene......ale ted vazneji. Casem snad musi dojit k redukci nabidky motoru 1,4. Otazka je kterych? Podle zdraveho rozumu by postacovali 2 sestnactiventilove verze (55kW a 74kW) i to se mi zda az dost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.00  19:11

    « Re: to Lukas 99

    Ten dvoulitr bude pro Fabii jiný než u Octavie. To že už začali nabízet motor 55kW bez automatu je moc dobrá zpráva. Čekal jsem to až s uvedením Combi. Motor 1.6-16v 74kw by byl výkonostně dostatečný ,a prý ho má dostat i Octavia. Dynamické vlastnosti slabší 1.4 jsou dost překvapivé ?!. V čem pak bude výhoda 50kW verze?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.00  17:24

    « Re: TO PEDRO

    Tak nejak....
    V benzinovych verzich by mohli zaradit nový 1,6 16V. To bych si dal mozna rict.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.00  16:30

    « TO PEDRO

    Máš pravdu, skouknul jsem stránky škody, a opravdu od minula začali nabízet 1.4 55KW i s manuální převodovkou. Beru to naprosto jako signál, že se jim stávající varianty neprodávají tak jak chtějí, a navíc to bude reakce na drtivou kritiku motoristické veřejnosti ohledně palety motorů, kdy české 1.4ky na Fabii výkonnostně nestačí, a 74KW taky není zrovna povedený motor. 55KW s manuální převodovkou bude myslím rozumný kompromis, a rýpalům trošku dojde dech. Ten propad byl veliký a žádná alternativa. Teď alespoň něco. Nejlepší bude stejně TDI, ten dvoulitr bude dle mého (nemám info), ten křáp z Octavie, co nahradil tu žíznivou krávu 1.8 20V. Takže jediný motor na úrovni bude 1.9 TDI 74KW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.00  16:05

    « Re: 1,4 namisto 1,0

    ...a take bude vice bumbat. Tak to bude mozna nejlevnejsi, ale take nejziznivejsi model Fabie.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…