Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Bez nadpisu
Ohledně té rovince to je sice pravda ale silné auto to chce definovat !! I Octavie 1.6 když se to sní umí tak se na rovince v klidu bude držet za ženskou která bude řídit 20´v Turbo a tlačit to na 5 ve 100 a myslet si že mi ujede. tzv. já přeřadím na 4 a pojedu i rychleji. --------------------------z toho plyne záleží na řidiči a ne motoru!!! -
« Re: Jazda za Fabiou
Pokud mas v Golfu Tdicko 81 Kw,nechapu jak Ti mohla Fabia ujet.Bud jsi tak mizerny ridic,nebo mas neco s motorem/ale to pochybuji/.Co se tyce podvozku,tak je stejna koncernova platforma.Fabia se jen trochu odlisuje jinymi rozmery.Kvalita bude tataz.Tomu podvozku k dokonalosti uz jen chybi petiprvkove zaveseni,tam by byl potom vyrazny rozdil,ale fabia petiprvek bohuzel nema. -
Diamant 27.05.00 11:40
« Re: Jazda za Fabiou
Práve včera som mal možnosť si to za tou Fabiou vyskúšať v noci. Asi okolo jednej. Išiel som s Golfom IV(TDI 81 kW) cca 110. V tom sa na mňa niečo nalepilo. Podľa svetiel som to hneď odhalil - Fabia. Netrvalo dlho a bol predomnou. Cesta prázdna, prečo by som sa s ním trochu neponaháňal. Dal som sa na stíhanie, veď on má len Classic, takže na 99% 50 kW pod kapotou. Musím byť jasný víťaz. Ale beda. Cesta samá zatáčka. Išiel som, čo mi podvozok dovolil, ale aj tak mi zdrhol. Spolujazdec sa už kŕčovito držal, takže som asi fakt nešiel príliš pomaly. Bežne takých 140. Na jednom kopčeku som ho zase dobehol (tam sa ten výkon musel prejaviť), ale smerom dolu mi zas zmizol. Môj záver teda znie - výkon nie je všetko. Robte si teraz zo mňa srandu, ale ja som skutočne nešiel pomaly. Na tie zákruty až až. Škodovka si zaslúži za jazdné vlastnosti Fabie jednu velikánsku jednotku. Napokon som ho predsa len dobehol. Neviem akým zázrakom, ale našiel na ceste dve bloďavé stopárky, ktoré práve nakladal.
P.S.: Ja viem, že OCTAVIE by nám to obom ukázal, ale ja mám také hrozné auto (úbohý dízlák a bez "závodného" plynu v pneumatikách), ktoré by rýchlejšie išlo, ale potom už nie po ceste. Možno ten plyn ... -
« Re: Jazda za Fabiou
No ja jsem teda s fabii jel za felicii presne za opacnych podminek tj. po okreskach,z duvodu casove tisne jsme oba jeli s cihlou na plynu, a felicie kombajn mi docela fest ujizdela, nebyt zatacek, kde kolega musel zpomalit, nevim nevim.
Podotykam, ze vse se odehravalo v tempu 90 - 130,
mimo obec pochopitelne.
Jinak zajimavy postreh se tyka stresniho okna(koncernoveho), kde nejaky debilni redaktor napsal, ze ho posle jednim pohybem otocneho vypinace do urcite polohy, me se napr. stalo, ze jsem ho otocil a okno se ani nehlo, nebo se uplne zavrelo a zase samo otevrelo.
Jinak tech cca 150 kg oproti felicii navic je celkem znat pri popojizdeni a parkovani, kde si ta felicie dala vic libit, aniz by chcipnul motor. -
« Re:
* OCTAVIE, co máš pořád s tím omezovačem? Prostě to na určitých otáčkách přestane dávat benzín, záleží to na programu v řídící jednotce. Nemusí to být na začátku červeného pole otáčkoměru, třeba Felicia 1.3 jednobod má červené pole od 5.500 ot., ale omezovač je na 6.000 ot. Já mám přeprogramovanej čip a mám omezovač na 6.200 ot. Prostě někde v programu řídící jednotky je napsáno, že v tolika a tolika otáčkách to přestane stříkat benzín. Můžeš to zkusit klidně na neutrál na místě. Když to uděláš se studeným motorem, možná budeme mít od tebe pokoj. -
« Bez nadpisu
Ten motor u Fabie 16v jede 200 i v testu mladé fronty s ním jeli v Německu. Těch 190 jede jen ze středního klesání !! na rovince a s mírného klesání 170 -180 ale to je jedno mě spíš štve jak je to s omezovačem u 4 a 5 ??? Nikdo zatím nic neví to tu snad nikdo nejel na maximum ?? Já jsem z 4 a 5 nikdy k o nedojel na 4 to přestane táhnout okolo 5000 a na 5 ani ve 190 to točilo něco kolem 5300. -
Diamant 25.05.00 17:03
« Jazda za Fabiou
Asi 100 km som išiel za Fabiou 1,4 MPI. Aj na bežnej ceste aj na diaľnici. Môžem povedať, že po motorickej stránke je na tom úplne rovnako ako moja Felicia Combi 1,3/50. Aj čo sa akcelerácie pri predbiehaní týka aj čo sa maximálnej rýchlosti týka. Keď sa k tomu priráta tichší chod motora a lepšie odhlučnenie, nie je to zlá voľba. -
« Re: to Plancius
..a málem bych zapoměl Fabia má podvozkovou platformu interně označovanou A04,která vychází ze současného Pola, a má pouze zadní nápravu profilu "U" o tuším sedm centimetrů prodlouženou (přesný údaj bych musel vhledat...) Audi A2 má podvozkovou plošinu Aluframe, která je narozdíl od Fabie z Hliníku a není v ní žádná příbuznost!! Než mne začneš napadat, tak si prosím ověř fakta! -
« to Placinus
Začnu od té 1.4TDI 3-válec, která je u Pola dražší než 4-válec 1.9TDI a dle stejné výbavy soudím, že je 1.4TDI vývojově i tecnicky dokonalejší ,leč podstatně dražší motor. Za další jsem nehodnotil nikde chování slabšího 44kW motoru oproti 50kW motoru a dokonce jsem uvedl, než dělat předem nějaké soudy, že bychom měli počkat na pár testů!!!. Za další nejsem placený za svou "lásku" ke Škodovkám či koncernu ale jen se snažím vyargumentovat některé neopodstatnělé narážky. A naposled mi nadhoď téma, ve kterém je "vidět" že technika není mojí parketou? Čistě obecně ,nikoliv osobně.... -
« to RSD
Nechci sklouznout do čistě osobní roviny, a proto krátce: Pokud je motor 1,4 Tdi např. stejně drahý jako 1,9 Tdi je to OK, neboť je provozně levnější, což je u daného typu motorů důležitější (ještě stále!)než výkonové parametry. Platforma Fábie není A2... zajímavé... jaké má tedy skutečné označení, když ji hodlají v rámci koncernu užívat minimálně osm let? (životnost předmětného modelu) A nakonec poznámka pod čáru: zkus si přečíst některé zajímavé technické příspěvky na jiných místech Motorcafé, zjistíš že technická oblast není tvojí doménou a i přes svoji "placenou lásku" ke škodovce zvolíš příště realističtější přístup k hodnocení novinek... (1,4 44kW a její chování vzhledem k 50kW verzi)
Oni v Honda a Toyota clube radia v 100km/h za 2 alebo 3. Vidíš že Nemecké autá s českou nálepkou by potrebovali ešte vylepšit. Budeš musiet načipovat ešte 8 ventilov.
Napíš akú máš dvojcifernú spotrebu pri tej tvojej jazde?