Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  19:09

    « Re: Novinky...

    To Placinus: Věř, že provedení bez nápisu , s čeveným I bylo a je 74kW PD-TDI 1,9. Jinak nevím , co máš proti 1,7 TDI? . Já jsem naopak o 1,4 TDI slyšel, že z důvodu vyšší ceny tohoto motoru oproti většímu 1,9 TDI se k nám nebude dovážet Polo s tímto motorem. Znamená to , že by se 1,4 TDI montoval do Fabie? (zatím jsem nic v souvislosti s Fabií o tomto motoru neslyšel ).
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  13:00

    « Novinky...

    Nevím zda-li to tady už nebylo, takže sorry...
    Na www.skoda-auto.cz jsou rozšířeny nabídky modelů classic, comfort a elegance. Např 1,4 44 kW je možné koupit ve výbavě classic i comfort a pod.
    Konečně... Po vzoru jiných koncernových značek bych ale uvítal např. 1,9 Tdi ve výbavě classic.
    A z jiného soudku.
    Jaké přesné označení má 1,9 Tdi na zadním kufru. Viděl jsem to jen zběžně za jízdy a připadalo mi, že vidím jen TDI - tedy bez objemu a co je nejdůležitější - to "I" bylo červeně. Potvrdilo by to částečně nedávná sdělení o testování TDI motoru menšího objemu. Jen zbožně doufám, že nakonec budou montovat 1,4 Tdi a ne avízovanou "jednasedmičku".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  23:42

    « to RSD

    Aky je tvoj nazor na to, ze do 1.9TDI nedavaju kotucove brzdy?
    Zmieril som sa uz s tym, ze budem mat bubnove, nebojim sa, ze by som s nimi nezabrzdil, ale... Ale. Kotucove brzdy su kotucove brzdy. A nakoniec aj lepsie vyzeraju. Naco bolo potom to zavadzanie ludi? Sledujem dianie okolo Fabie od jej vzniku, od zaciatku som vedel, ze si ju kupim, prave kvoli technike, a aj kvoli designu. Velmi som sa na nu tesil, aby som ju dostal cim skor som si ju objednal, a nakoniec az teraz sa dozvedam taketo nemile novinky. V Cechach nie su taketo problemy pri objednavani?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  23:32

    « Re: brzdy

    Aky moze byt rozdiel v cene medzi kotucovymi a bubnovymi brzdami?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  19:35

    « Re: Tak jak ? To: igicom

    Subjektivně i objektivně brzdí Octavia mnohem lépa s kotoučema. Já mám provedení vzadu s bubnama, a vždycky, když přesednu do porvedení s kotoučema, tak se na první křižovatce div nepraštím do čela. Ve švédsku prý dělali brzdné testy, a octavia s kotoučema dopadla mezi šestnácti porovnávanými vozy hnedle za PORSCHE 911! S bubnama to nebrzdí špatně, ale podle mne nástub brzd je o mnoho pozvolnější(měkčí).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  19:34

    « Re: Kotucove brzdy

    Mozna je to s podivem, ale na webu skodovky je uvedeno:

    1.4MPI/74kW - kotouce vpredu i vzadu

    1.9TDI PD/74kW - kotouce vpredu i vzadu

    2.0MPI/85kW - kotouce vpredu, BUBNY!!! vzadu.


    Doposud jsem byl presvedcen, ze kotouce se davaji do kombinaci se "silnejsimi" motory, aby byla zachovana schopnost decelerace vzhledem k dynamickym vlastnostem vozidla. Ale toto mne teda prekvapuje. Nevite nekdo skutecny stav ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  19:32

    « Re: Kotucove brzdy

    Nejspíš bude asi Fabia 1,9TDI/PD 74kW slabší provedení , a bude následovat silnější - 1,9TDI/PD/VTG 95kW ale je to asi jen utopie. Mluvil jsem s některými lidmi a ti mi řekli, že se do Fabie nebude montovat ani 1,8T, protože by se tam ten motor nevešel. 2,0 je prý bez turba menší, a měl by to být nejvýkonnější typ pro Fabii se vstřikováním FSI.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 09.08.00  19:25

    « Kotucove brzdy

    Co je to za nezmysel, ze sa tam kotuce namontovat NEDAJU? Ved zadna naprava nema nic spolocneho s motorom. Alebo zeby mala Fabia 1,9 TDI zadny nahon? Snad mozno maju tie brzdy nieco spolocne s vybavou. Ale aj to je hlupost. Pokial maju disky mensi vnutorny priemer, tak by sa tam nemuseli vojst. Ale aj to plati pre predne kotuce. Zadne sa tam musia zmestit v kazdom pripade! Inak pre bubny plati, ze su menej narocne na servis, ale aj menej ucinne.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 09.08.00  19:18

    « Farby Fabie

    Pozeral som sa na stranku Skodovky a bol som velmi prijemne prekvapeny, ze pribudli dve nove farby. Takze v sucasnosti si mozete vybrat svoju Fabiu az v 13-tich farbach. Akurat zltu som este nevidel. Aj u Felicie doslo k oziveniu farieb. Octavia je na tom pomerne zle, lebo ponuka iba 8 farieb.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  15:16

    « Sorry

    Mam zatim par velkych panaku z Plzne, ale jedno vim jiste. Je to duvod pro odstoupeni od kupni smlouvy. Jdem pit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  13:12

    « brzdy

    Mohol by sa zapojit nejaky skodovkar, aby nam vysvetlil, preco je problem montovat do Fabie 1.9TDI kotucove brzdy.
    Ja som to inac pochopil najskor tak, ze to plati iba pre Slovensko, ale tie kotucove sa nebudu davat ani v Cechach. Preco?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  12:52

    « Re: Tak jak ? To: igicom

    Mohu poslouzit informacemi "z druhe ruky" - porovnani Octavie TDI/66kW a Octavie TDI/81kW. Slabsi ma vzadu bubny, silnejsi kotouce. Pry ta silnejsi brzdi mnohem lepe - ale rikam, sam jsem to nezkousel. Subjektivne mi auto brzdi dobre i bez zadnich kotoucu - ale treba bych po vyzkouseni mluvil jinak ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  12:47

    « Re: Tak jak ? To: igicom

    Mne by se to zdalo jako podraz. Podle mne by meli minimalne snizit cenu. Uvedli totiz zakaznika v omyl. Rozhodne bych chtel slevu. Bez diskuse. Sice to az tak prakticky efekt nema, ale znam cloveka ktery si auto vybral mj. proto, ze ma i v zadu kotouce. Mne se to taky strasne libi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  11:41

    « Re: Tak jak ? To: igicom

    Prave vcera som bol vyskusat Fabiu 1.9TDI. Ten motor podla mna nema chybu. Dokonca ho v kabine nepocut viac ako benzinovy. Co ma prekvapilo (a uz som si to aj overoval), ze nema vzadu kotucove brzdy. Vsade je totiz uvedene, ze pre 1.9 TDI su kotucove brzdy aj vzadu. Dostal som info, ze po vytlaceni prospektov prisli na to, ze k motoru 1.9 TDI sa tie brzdy nedaju montovat, davaju teda bubnove. Vraj splnili vsetky parametre. No neviem. Ale cenu stanovovali podla mna s kotucovymi, a teraz s bubnovymi ju urcite neznizia. Je to trochu podraz. Dokonca som si to auto predtym objednal. S brzdami som sa vyrovnal, ale cela objednavka stoji na tom, ze je problem doobjednat el. zrkadla. No kup auto za pol miliona bez el. zrkadiel! Dostal som dnes priamo od Skody MB prislub, ze s tym nieco spravia.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  08:34

    « Tak jak ? To: igicom

    Tak jaka byla projizdka s Fabii 1,9 TDI ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  10:31

    « Re: Skúsenosti so servisom

    souhlasim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  07:17

    « Re: Skúsenosti so servisom

    Ja mam teda se servisem (jezdim jen tam, kde jsem feldu koupil) zkusenost pokazdy jinou. V hodne pripadech co nereknu, to neudelaji. Treba jsem vzdycky vyvedenej z miry, kdyz se me zeptaji jestli chci vymenit neco (treba brzdovku), kdyz v serv. knizce je jasne napsano, ze se to zrovna po tech a tech km nebo letech MUSI vymenit. Motor me umyli sami od sebe akorat jednou, kdyz jsem ho mel "jak jetel". Treba u starickyho UNA, ktery jsem mel predtim, mi motor myli pokazdy, kdyz jsem tam s necim byl (bejvalej NAP u Budejarny). Zalezi asi fakt jak kde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.08.00  20:57

    « TO Machr

    Mezi další elektronické vymoženosti fabie patří systém ASR.Je to vyšší vývojový stupeň protikluzového systému hnacích kol.Ten je shopen podle vyšších otáček hnacích kol v poměru k otáčkám kol,která nejsou poháněna,poznat,že hnaná kola prokluzují.V tu chvíli systém ASR aktivuje na protáčejícím se kole automaticky brzdu a současně ubere plyn,čímž zabráni smyku.ASR dokáže brzdit i obě hnaná kola současně a přímo spolupracuje s řídící jednotkou motoru,díky tomu je fabia s tímto systémem dobře ovladatelná i na kluzkém povrchu.Dále je tu systém ESP,což je elektronický stabilizační program (v součastnosti je nejvyšším stupněm elektroniky podvozku).Dokáže stabilizovat vozidlo i při projíždění zatáček.Podle polohy řízení a rychlosti jízdy vypočítá elektronika oblouk,který má vůz projet.Senzor kontroluje podle úhlu zatáčení,jestli vozidlo touto zatáčkou opravdu projíždí ,a v případě odchylek aktivuje brzdy jednotlivých kol.Čau
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 04.08.00  22:29

    « Re: Skúsenosti so servisom

    Ale ja som si auto nekúpil tam, kam chodím do servisu. Takže tým to asi nebude. Navyše ako iste viete, tak jazdím aj s Golfom IV. A tam sa platia iné peniaze za prehliadky. Ale umytie ani náhodou. A keď som požiadal o dezinfekciu klimatizácie, lebo pri teple zapáchala, tak technik machroval, že to je peľovým filtrom. Že ho vymenia. Možno vymenili, neviem (prehliadka na 60 kkm stála 15.000,- Sk) ale zapácha to ďalej. Uvidíme, čo na to povedia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.08.00  12:13

    « Re: Skúsenosti so servisom

    No vis, ono to muze byt i tim, ze sis auto u nich nekoupil. Nebo mozna, kdybych zajel se svym byvalym Erkem do diamantova Skoda servisu, mozna by mi jej umyli pri vymene oleje, ale ja jsem na 100 % presvedcen, ze ne. Mne taky nikdy neumyli auto ve Skode a ani Brava jeste nebyla myta. Ja vim od kolegy s Corsou, ze mu umyli auto pri prohlidce, na Fiat bych se musel zeptat sestrenice, ktera Punto I vlastni. Ale fakt na tom, zalezi ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…