Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.00  10:00

    « Re: to. Diamant, samozrejme

    Rekl bych, ze by u vas taky mel bejt k dostani. Je to AUTO MOBIL Revue, jehoz sefredaktorem je Milan Jozif (rekl bych, ze popularizator skodovek :-)). Co se tyce popisu tech motoru, tak jde o uprostred vlozenou prilohu na papiru jako je obalka a je to tzv. Specialni priloha. Tyhle prilohy, zamereny na vyrobky SKODA-Auto jsou k nalezeni i mezi tistenejma materialama u prodejcu Skoda(alespon kde jsem byl, tam je vzdycky videl).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.00  08:35

    « to. Diamant, samozrejme

    v niektorom predch. prispevku si pisal, ze v Automobil Revue c. 8 je priloha o Fabii. Kde si kupil ten casopis, lebo ja ho odvtedy zhanam ako divy, ale nic?! Nemas nahodou, prosim Ta, moznost oskenovat to a poslat mi to mailom?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.00  08:34

    « Re: 1,4 16V - 55 kW fatamorgána...

    v niektorom predch. prispevku si pisla, ze v Automobil Revue c. 8 je priloha o Fabii. Kde si kupil ten casopis, lebo ja ho odvtedy zhanam ako divy, ale nic?! Nemas nahodou, prosim Ta, moznost oskenovat to a poslat mi to mailom?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 16.08.00  18:14

    « Re: 1,4 16V - 55 kW fatamorgána...

    Nemám nič proti malým motorom (okrem toho, že ich neznášam), ale čo im bráni zaradiť do ponuky aj nejakú 1,6-ku. Nie každý si vyberá auto podľa zákonného poistenia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  08:34

    « Re: 1,4 16V - 55 kW fatamorgána...

    Vubec se divim, ze Skoda Fabii dela s motory > nez 1.4 . Myslel jsem, ze pujde treba cestou jako Fiat u Bravy, ktera ma 1.2 ( 60 kW ). Vyhoda povinneho ruceni a spotreby. Ona se Skoda u Fabie netajila tim, ze je to auto pro zapadni trhy. U nas se prodal Fabii za pulrok 2000 pres 8 000, coz hrave prevysuje zahranicni prodej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  20:02

    « Re: 1,4 16V - 55 kW fatamorgána...

    No tak ta OCTAVIA to taky nebyl zrovna dobrej příklad. Když to srovnám třeba s Focusem tak 1.6, ale 100koní - při stejnej ceně. O větším životnim prostoru pro spolucestující se snad ani nebudu zmińovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  18:30

    « Re: 1,4 16V - 55 kW fatamorgána...

    Posliš, mě zase SERE když někdo kupuje za každou cenu českej výrobek i kdyby to byl * sebevětší jenom protože je napomádovanej vlastenec. Dělá však vlasti medvědí službu. Škodovka právě na tradiční zvyk čechu hřeší, jinak by sebou dávno musela mrsknout. Motor s 44Kw bych typoval na nějakej litr a i ty maji 50 az 55 Kw, buť si znás dělaj * nebo hřešej na to že češi budou furt kupovat škodovky. Trochu se rozhlídní kolem než si začneš hrát na vlastence. Do sraček tenhle národ přivedli hlavně vlastenci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  18:07

    « Re: 1,4 16V - 55 kW fatamorgána...

    To taky nemusí bejt tím, že jsou nemehla, ale může se jednat o záměr. Monitor Samtron je taky vyráběn Samsungem
    a má (zřejmě záměrně) nepatrně zhoršenou ostrost, přestože jeho osazení i zapojení i obrazovka jsou naprosto totožné. Jiná je jen bedna a cena.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  15:45

    « Re: 1,4 16V - 55 kW fatamorgána...

    To Plancius: Nechci dělat radost RSD a zastávat se tu škody (o té si myslím své), ale 1.4 55kW je 16ti ventil a ty se jak známo musej točit. V nízkých otáčkám má tedy logicky nižší výkon než MPI. To že si Němci motor lépe očipují a vyladí je taky logické, kdo by pak kupoval jejich VW. Jinak 1.4MPI je skutečně zastaralý * a nemá cenu se tady o něm bavit, Škoda jej vyrábí pouze proto, protože je levnej a aby se tedy mohla chlubit, jaký dělá auto za lidovou cenu, že je to za tu cenu krám už se nechlubí.
    To RSD: 1.4TDI 55kW je tříválec, není sice superúsporný, ale úspornější je už jen snad 1.2TDI z Lupa a Arosy. Akorát jsou tyto motory silně drahé, ostatně jako vše, co má u VW nějakou kvalitu. Jako příznivec VW bys to měl vědět.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  14:49

    « Re: 1,4 16V - 55 kW fatamorgána...

    no a když Škodovka udělala 1,6 o 10n.m vyšším točivým momentem (OCTAVIA) a s vrcholem při nižších otáčkách...oproti VW a Seatu, tak nikdo nic proti VW a Seatu nenamítal....ono jenom když to vyrobí škodovka, tak je to ostuda, * a já nevím co ještě. Opravdu vlastenecký názory. Jinak 1.4TDI opravdu existuje, ale jako 4-válec a né superúsporný tříválec, který montujou v německu. Cena vozu tohoto provedení je opravdu velmi "neaxceptovatelná" pro českého zákazníka , stejně jako Lupo 3L, s motorem 1,2TDI (také 3-válec)
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  14:03

    « 1,4 16V - 55 kW fatamorgána...

    Teď jsem se dopálil... Někdo tady zmiňoval, že v automobil revue č. 8/2000 je článek o nových motorech pro Fábii. OK, ale hlavně jsou tam grafy průběhů. Z nich vyplývá, že motor 1,4 55kW má do 2500 otáček menší výkon než 1,4 44 kW - ať žije moderní technika!!! Ale dopálilo mě něco jiného. Němci (VW) používají motor 1,4 16V 55kW s jinými čipy a dosahují vrchol toč. momentu o 500 otáček níže a dokonce s mírně vyšší hodnotou. Teď jsem se díval na seat.cz a i ta zastaralá ibiza má zmoňovaný motor lépe odladěn s vrcholem v 3300 otáčkách. (Fábie 3800 ot/min) Co si ta škodovka vlastně myslí? Nemehla...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  13:08

    « Re: To RSD (Polo 1,4 Tdi)

    Testik bude zitra v MFDnes. Predpokladam titulek: usporny, ale drahy vuz.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  12:38

    « To RSD (Polo 1,4 Tdi)

    Oficiální stránka VW v ČR model vede za 420 tis. Kč - a pokud se nemýlím je to včetně ABS. V TV jsem shlédl krátký test ( ČT 1 - Jízda )- A byl z toho aplaus. Čímž nechci vůbec nic směrodatného říci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.00  09:24

    « Re: kvalita zpracování

    A jejej, taky vrzani ?
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 14.08.00  09:02

    « kvalita zpracování

    V posledním čísle AutoTipu jsem četl test Fabie 1,9TDI - mimo jiné se tam píše o špatném dílenském zpracování "z oblasti přístrojového štítu, výplní dveří a zadní části se ozývalo vrzání při jízdě po nekvalitní vozovce".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.00  05:47

    « Re: Dnes

    A ten retazovy rozvod ten ma teda ozaj fascinuje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.08.00  21:44

    « Dnes

    Jsem si koupil časopis automobil 8/200 ve kterém je speciál stránka o Fabii. Toto 4stránkové story je především podrobně zaměřené na její motory a jejich popis. Přečetl jsem si pozorně. Škoda jen, že tento popis nenese žádné srovnání s podobným jiným motorem. Je to až neskutečné jak se dá mizerná věc vychválit, jen aby zákazník slepě koupil. Zde se jedná o jakousi "opičí" chválu nebo rovnou o placenou reklamu formou recenze.
    Skutečně si myslím, že motoru o objemu 1.4 litru a výkonu 44Kw s kombinovanou spotřebou 7.1 litru, nepřísluší ta nejmenší chvála. Zřejmě tady "někdo" dávno usnul na vavřínech a snaží se to dohnat reklamou. Ani jeho modernější bráška s 16V a 55 Kw není žádný zázrak. Vždyť například Toyta s litrovým motorem dokáže větší výkon a dynamiku než Škodovka v 1.4litru. Což je docela hamba a nepřísluší tomuto motoru žádný obdiv. Jinak dobré auto docela úspěšně degraduje technologicky velmi zastaralá a na benzín hladová pohonná jednotka.
    Jedníčku by zasloužil pouze diesel, ale zde je to zase samozřejmě o jiné ceně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.00  05:12

    « Re: Novinky...

    A to u nas zase 1,4TDI mame za cca 530.000Sk.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.00  15:05

    « kotouce

    osobne si myslim ze kotouce se daj dat vsude a au vubec neni problem stim jakej ma outo motor. neniproblem dat kotouce do zadu na rapida a jakoukoliv 120 (pak to brzdi fakt hutne)tak proc by to mel bejt problem u fabie ?
    ja sem si myslel ze se to proste ojedna a oni to vautomobilce namontujou k jakymukoliv motoru, proste jen proto ze to zakaznik chce a zaplati si za to. mozna ze se ale pletu.
    Jinak pro beznej provoz urcite staci v zadu bubny a urcite se tim dodrzi vsechny bezpecnostni predpisy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.00  09:44

    « Re: Novinky...

    Mám otevřenej AutoTip 16 ze srpna 2000, kde je stránkovej test 1,9 TDI a tam z fotky loga na kufru kouká 1,9 TDI (DI z toho je červeně).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…