Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  12:49

    « Re: Pár novinek o Fabii

    O motoru nic nevím, původně se plánoval 1.0, který dávaj do Arosy a myslím i Lupa, ale nakonec to snad vzdali. To auto by s tím vůbec nejelo, 0-100km je za cca 23 sekund.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  11:08

    « Re: Pár novinek o Fabii

    Navíc ne každý po tom posilovači apod. touží, bez plastovejch krytů bych asi nevydržel. No a motor 1.2, už aby tu byl, akorát doufám, že to bude NOVÝ motor, ne zase nějaká mutace. RSD bude mít určitě nějaké čerstvější zprávy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  11:01

    « Re: Pár novinek o Fabii

    Spíš bych řekl, že musej zlevnit, aby to někdo za ty prachy kupoval (alespoň u nás). Zdražení pohoných hmot pro Fabii taky moc nepohraje. A až přestanou vyrábět Feldu, tak si myslím, že cena klesne na její úroveň. Ve škodě tomu říkají marketing.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  10:28

    « Re: Pár novinek o Fabii

    Niekde som cital, ze vraj skodovaci testuju do Fabie motor 1,2...je to realne<
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  10:27

    « Re: Elektronický plyn...

    Fabia SDI (nakup cervenec 2000) zadnou prodlevu plynu nema. Seslapnout bleskove plyn k podlaze a pustit bez toho aby motor zareagoval neni mozne (jak tu nekdo psal). Ma to patrne souvislost jen s nekterymi typy motoru (nebo dobou vyroby).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  10:19

    « Re: Pár novinek o Fabii

    tako 105ka eSko neměla vzadu stahovací okýnka a místo dveřních madel byly jenom látkový cancoury. - to jen tak pro ispiraci :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  10:19

    « Re: Pár novinek o Fabii

    Mohli by třeba vyndat světla a udělat akční model Fabia Daylight. Nebo topení - Fabia Summer. Nejlépe ovšem oboje - Fabia Sunshine.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  10:11

    « Pár novinek o Fabii

    Tak jsem trochu pohovořil s lidma ze Škodovky. Fotka Fabie Combi z Blesku je OK, je to ono. Jinak mi shodně tvrdili, že nejhezčí Fabie bude sedan. Tak se můžeme těšit. Jinak se prej chystá ještě větší holota, než je ta za 260 tis. Marketing usoudil, že bude potřeba nahradit velké množství rozpadajících se Š105/120 a postavit auto se zajímavou cenou. Takže 3 oddělení, která se na tom podílejí, dostala za úkol ušetřit každý 10 tisíc, ber kde ber. Takže asi posilovač pryč a hledá se dál. Dostali se prý už i ke schránce v palubní desce (může tam být jen police), na stěračích nemusí být plastové kryty atd. Takže by se teoreticky měla objevit Fabia za 230 tisíc, ale nechci vidět tu hrůzu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  08:53

    « Re: Elektronický plyn...

    mam na Octavii TDI taky a zadnou prodlevu, ktera by mi vadila, nevnimam. Ani v zime.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  08:10

    « Re: Elektronický plyn...

    Upřimně řečeno se divím těm řečem o prodlevě plynu. Měl jsem tedy možnost ho okusit jenom při testovací jízde s Fabií u prodejce, ale nijak zvláštní mi to nepřipadalo. Řekl bych, že ten systém je použitej i u jinejch koncernovejch aut a tedy Fabia nebude výjimkou. Co na to asi Němci a ostatní, když to mají třeba u Golfa, jak na to reagujou ? Nemáte někdo v tom smyslu nějaké informace ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  07:23

    « Re: Elektronický plyn...

    Na ten plyn je možné si zvyknout, ale jen ve standartních situacích. když na vás někdo vybafne tak prostě musíte půl vteřiny počkat s tím nic nenaděláte to by musel být člověk věštec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.00  20:31

    « Re: Elektronický plyn...

    Diamante, u nás se říká, že člověk si zvykne i na šibenici. Podle mne je to ale chyba, snad neexistuje žádný rozumný důvod, proč tam musí být ta prodleva. Elektronika snad pracuje daleko rychleji než mechanické prvky. Proč si na to má někdo zvykat?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 13.09.00  20:10

    « Re: Elektronický plyn...

    To overenie rýchlosti možno vykonať najlepšie na diaľnici. Ak nájdete úsek, ktorý nemá odpočívadlo ani mosty (proste sú tam všetky pätníky), tak si stopnite čas prejazdu 1 km. Pätníky sú každých 50 m. Meranie ešte pre istotu zopakujte a máte perfektný presný výsledok. Akurát potrebujete spolujazdca na tie stopky a pätíky. Treba totiž pozerať na tachometer a dodržiavať rovnakú rýchlosť.


    A ešte k tomu cenovému rozdielu. Zabudli ste ešte na väčší objem motora, vyšší výkon/toč. moment oproti Felicii 40 kW. Iank ten rozdiel je skutočne opodstatnený a ja by som tých 50.000 Sk s radosťou priplatil. Fakt to stojí za to. S elektronickým plynom (fakt sa tým iné automobilky chvália) som začínal na Golfe IV pred vyše dvoma rokmi a tiež som nadával. Ale dnes ho už nevnímam. Viem na križovatke rýchlo zmiznúť a ani rozhúpanie auta na snehu nie je problém. Fakt je to len zvyk.

  • 00 Reagovat !

    foto

    13.09.00  18:56

    « Elektronický plyn...

    ...stojí opravdu za prd. Když si do toho člověk sedne poprvé, připadá si jak v autoškole. Zatím všichni, kteří jezdí Fabií si na to stěžují. Když stihnu prošlápnout plyn až na podlahu a zase ho pustit, aniž by motor zareagoval, tak to je fakt na prd. Jak už tady někdo psal, zkuste se s tímhle v krizové situaci rychle rozjet nebo auto rozhoupat v zimě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.00  18:18

    « Re: kyslo

    přesně tak nějak vnímám postavení Fabie oproti Felicii na trhu i já.( jinak jiné automobilky, sic má ten elektronický plyn stejný efekt jako u Fabie se tím chlubí jako se systémem Drive-by-wire )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.00  10:19

    « Re: vici : "za ty prachy je to *" ...

    v SR je zaklad Fabia (44kW) 299.000 Sk, Felicia (40kW) 249.900 Sk a(50kW) 259 900. Teda rozdiel (50.000 Sk)povedal by som UPLNE primerany rozdielu vybavy medzi Feldou a Fabiou + "priplatok" za auto novej konstrukcie.
    Felicia (40kW) + airbag (10.600.-), posilovac (15.600), nastavitelny volant v 2 osiach(no chance), priprava pre radio (4.100), 14" disky a dalsie malickosti. Spolu : 279.300, rozdiel oproti Fabii (44kW) je 19.700 Sk (podotykam, ze som porovnaval s Feldou 40 kW LX !). A ak teda vezmem do uvahy kvalitativny rozdiel medzi tymito dvoma modelmi, vychadza mi Fabia vyhodnejsia ako Felda. Je naozaj PODSTATNY rozdiel sediet v a riadit FABIU ako Feldu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.09.00  22:48

    « Re: Maximálka Fabie to vici

    Fabia je o vici.... jestli to fakt chces vedet. Ja bych si tipnul ze jsi ve Fabii ujel uz 0km...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.09.00  22:47

    « Re: Doopravdy jede

    jestli to bylo na mne, tak ja jsem klidny. Ale ty jsi porad kaucukovej dedek :-))) A Yarise porad vychvalujes, na ostatni plijes. Coz ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.09.00  22:27

    « Re: Maximálka Fabie

    Fabia je o *!Za ty prachy je to *!A ten elektronicky plyn bleeeeeeeeeeeeee
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.09.00  22:01

    « Re: Maximálka Fabie

    Overil jsem na sve (Comfort SDI) - 120tacho = 112,5real, 90tacho = 84,4. Tedy chyba neco pres 6%. Mereno celkem jednoduchym zpusobem - na dalnici merim cas ujeti jednoho km (nebo i vice pro lepsi presnost) pri konstantni rzchlosti. Pri 90km/hod bych mel 1km ujet za 40s, pri 120km/hod za 30s atd. Pokud namerim neco jineho, je to chyba tachometru. Samozdrejme je potreba cely mereny km dodrzovat temer presne zvolenou rychlost - vetsinou to neni problem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…