Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.00  17:34

    « Re: vibrace pri volnobehu u 1.4mpi

    Mám s Fábií naježděno 43.000 km. Závady, které popisuji níže mě lezou pěkně na nervy, ale v rámci záruk se to dá ještě zvládnout. Jiný závady na autě nemám. Vibrace - a to je fakt - jsou někdy šílený v tom smyslu, že nevím jestli se chvěju já nebo auto. Nejvíc se to projevuje při stání na červenou v křižovatce. V servisu mi zdělili, že je to lambdou sondou, která upravuje směs a že je to normální. Je fakt, že nám takhle vibroval motor u Peugeotu 406. I přes závady, které jsou z 90% odstraněny, (Ke včerejšímu příspěvku musím říct, že to škubání mezi 2-3 tis. ot. se po výměně řídící jednotky radikálně změnilo, pouze při brždění motorem od 3 na 2 tis.ot. a rychlé akceleraci si to zaškube 2 - 3 krát., (snad je to sruzumitelné)) si kupujeme další Fábii.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.00  13:25

    « Re: vibrace pri volnobehu u 1.4mpi

    Sazim na Vectru. Super motory, ale kastle reznou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.00  12:32

    « Re: vibrace pri volnobehu u 1.4mpi

    Dnes vysel v MFDnes vysledek dlouhodobeho testu Fabie po 40 000 km. Hodnoti jej jako nejporuchovejsi auto, ktere meli v dlouhodobem testu. Uvadi tam klady, zapory, vyhledy ztraty na hodnote do dalsich let. S vibracemi do sedadel, o kterych se zminuje ress, a na ktere podle MFDnes upozornuje rada uzivatelu Fabii si zatim fabrika nevi rady. Dalsim autem, ktere projde dlouhodobym testem bude ojety Opel Vectra 1,6 1991 za 105 000 Kc jako zastupce nejprodavanejsiho segmentu ojetych vozidel kolem 100 000 Kc
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.00  12:02

    « Re: vibrace pri volnobehu u 1.4mpi

    No mne to robi tiez, specialne, ked dlhsie stojim napr. hranice, tak je to dost vyrazne a sposobuje to aj vibracie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.00  11:59

    « Re: vibrace pri volnobehu u 1.4mpi

    hej, ale citim ich, ale velmi mierne a iba ak mam ruky na volante. Vtedy citit obcas male chvenie. Inac mi kolisu otacky na volnobehu (cca medzi 820-830).
    Je to bezne u Fabii ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.00  11:07

    « vibrace pri volnobehu u 1.4mpi

    mam 1.4MPi 50kW, pri volnobehu mi sem tam zavibruje interier a sedacky, dela vam to taky ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.00  09:33

    « Re: Krátce ke všemu...

    Ja mam 1.4 44kW, a auto zrychluje od nejakych 2700 ot/min. Ten motor neni tak spatny, ja jel predvadecku s 50kW verzi a ten se mi zdal linejsi. Jinak nikdy mi zadne auto nechcipalo, ale s Fabii se mi to obcas stane. Jinak je pohodlna, sedacky jou OK a i pri dlouhe ceste neni clovek zkrouceny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.00  09:28

    « Re: Fabie z prvních 1000 ks To: ps2

    Spotreba - ja mam taky podobnou, kdyz se jede ustalenou rychlosti, tak tech 5 celych neco neni problem. Praha - Brno jsem mel asi 5.2 l / 100 km. Jinak mesto je kolem tech 7.8 Zatim mam prumernou spotrebu 6.8 litru - 3300km od 25.7.00 a je v tom dovolena asi 2000km mimo mesto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.09.00  15:59

    « Bez nadpisu

    200km/h + fabie 1.4Mpi = bezpečně ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.00  15:41

    « Re: Fabie z prvních 1000 ks To: ps2

    Průměrná spotřeba kombinovaná 6,9 l. Mimo město se dá jet za 5,3 l. Město 7,8 l. Jsou to přibližný údaje. Styl jízdy? Většinou jezdim se spolujezdci, takže bezpečně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.00  14:01

    « Re: Fabie z prvních 1000 ks To: ps2

    Zajímalo by mě jakou máš spotřebu ev. styl jízdy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.09.00  12:35

    « Fabie z prvních 1000 ks

    Fabii mám od prosince 1999. K prodlevě plynu a škubání motoru mezi otáčkama 2000 - 3000:
    Problém s prodlevou plynu, jsem měl od začátku, ale zvykl jsem si na to, než nás auto nechalo viset. Tím myslím, že nešlo nastartovat a museli nás odtáhnout. Zjistilo se, že praskl DRŽÁK zapalovací lišty!! No nic držák se vyměnil. Na čež jsme zjistili, že auto přestalo škubat a prodleva plynu nebyla znát. Po 2-3 třech dnech se dostavilo ono škubání mezi 2-3 tis.ot.. Mezitím jsme od Škodovky dostali dopis, že náš vůz patří do série, kde těsnící gumy zapalovací lišty "nejsou v pořádku" ať přijedeme na výměnu atd. Takže výměna gum byla provedena, ale ono škubání ne a ne přestat. Náhodou při doplňování kapaliny do ostřikovačů jsem si všiml, že u zapalovací lišty chybí jeden ze dvou šroubů, které je drží na onom držáku. Honem zpátky do servisu a co mi neřekli, sám jsem na to koukal jak blázen, onen šroub se přestřihl (dovedu si to vysvětlit pouze nadměrným chvěním motoru - ono škubání, ale i přesto??). Dobře, po výměně držáku (opět, protože závit se strhl) auto dál škubalo a tak zjistili, že je to asi řídící jednotkou a v rámci reklamace jí vymění. Dnes jsem byl v servisu, s tím, že při předání auta chci zkušební jízdu a ejhle ono i přesto to škube. Nikdo nic neví v servisu, ale budou to řešit s MB. Takže, s autem jako takovým jsem velice spokojený, jak hlučnost, prostornost, únava z auta na cestách, ale ten čas stráveny po servisech mě žere. Ozvu se Vám jak to dopadlo.
    Pozn. pro uchechtávače
    (jinak z prudčího kopce ma 1.4 MPi 50 kW 200 km/h při 5.800 ot.)
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.09.00  12:27

    « Krátce ke všemu...

    Právě jsem se vrátil od prodejce a absolvoval jsem zkušební jízdu s Fábií 1,4 44kW. K servisu jsem přijel s Octávkou 1,6 55 kW ... Podvozek Fábie je skutečně dobrej, dokonce pohodlím velice srovnatelným s Octávií. Motor mě nepřekvapil, spíše mírně zklamal. Čekal jsem odkolo 2500 otáček mírné zatlačení do sedadla jako např. u posledních verzí Felicie 1,3 MPI. (106 Nm - 2600 ot./min) A ono vůbec nic. Prostě jako Felicie s jednobodovým vstřikováním. Hmmmm, zatím do toho nejdu, neboť 1,4 55 kW nebylo k testu k dispozici. (To RSD - někde si tuším psal, že máš nějakou zkušenost s tímto motorem ve Fábii (55kW). Napiš něco, případně to srovnej s Octávií 1,6 55 kW... Ď) Jinak žádnou prodlevu plynu to rozhodně nemělo. Ale velice mě štvalo nastavení spojky a fce. převodovky. Je to úplně stejné jako u některých posledních Félicií s kterými jsem jel. Prostě se nedá bleskově vyrazit a jet co to dá bez škubání a cukání během řazení. Musel jsem si hrát se spojkou jak začátečník a stejně to cukalo jako hrom. Škoda, dost to kazilo dojem a člověk z toho bohužel měl dojem, že sedí v malém autě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.09.00  22:33

    « Re: Prodleva

    To ladao - no.. no.. nebuť zas takovej "suchar" :)
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 18.09.00  21:32

    « Fabia TDI

    Ja som sa s Fabiou 1,9 TDI vozil. Nakoľko mám už na Golfe IV 1,9 TDI/81 kW nabehnutých cca 65.000 km (viac ako 2 roky), môžem objektívne porovnať. Fabia je skutočne o málo hlučnejšia, ale na druhej strane je to väčšia čiperka a motor sa nechá na rozdiel od Golfu vytáčať. Aj keď z duše neznášam diesly (Golf nie je môj), tak by som bol ochotný si Fabiu s týmto motorom kúpiť. Podmienkou je, že by bol dvojliter príliš smädný alebo by nebol dostatočne dynamický.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.09.00  20:23

    « No no

    Že by se v MB takhle blbě nechali prozradit.Výte co prostě a jednoduše si musíme počkat na oficiáni záběry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.09.00  17:57

    « Re: Prodleva

    Právě jsem přivezl auto ze servisu.Na ovládání plynu si prý stěžuje většina majitelů 74kW a jednoduchý recept nemá ani fabrika.Zkoušejí a tápají všichni.Přímo z automobilky jim nikdo není schopen říci, zda je chyba v SW.Prý se snaží něco vymyslet.Takže,neopraveno,uznáno jako vada.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.09.00  15:45

    « Re: Fabia kombi a sedan podraz

    Jestli myslíš článek tady na tom serveru pod názvem "- nové informace", tak se uklidni. To jsou jím provedené retuše a mám pocit, že autor to tam i píše, že jde o neoficiální informace. "Špionské" fotky z ulic MB jsou na webu Blesku a za několik dní poté se objevily jiné na idnes. Ty vypadají pravě, ale mají kamufláž. Tady se o tom psalo v předchozích příspěvcích z minulého a předminulého týdne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.09.00  15:15

    « Fabia kombi a sedan podraz

    ...taxem si prohledl fotky F. kombi a sedan a hned na prvni pohled je videt ze je to zase podvod, kdyz uz si tam autor dal svuj copyright a prohlasuje ze je to vyfoceno v ulicich MB, mel by si to aspon overit, esli to fotil sam tak je podvodnik, staci se jen tak letmo kouknout co je videt za zadnim okne Fabie kombi a sedanu a ejhle uplne stejne sloupky, ale ty sloupky prece jsou uplne jine, sterac, ktery je u sedanu umazany tam nechal viditelnou cmouhu a snad nikdo neuveri ze nekdo zaparkoval jen tak v ulicich MB fabii sedan a kmbi uplne na milimetr stejne, proste trochu amaterska prace, i kdyz hezky vyvedena a doufam ze takhle budou vypadat, protoze tyhle dve se mi libyly
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.09.00  13:10

    « Re: TDI-PD

    Moje Octavie TDI 66kW neni nijak extremne hlucna. Zda se mi rozhodne mene hlucna nez Felicie 1.3MPI. Rozhodne se da poslouchat radio i na minimalni hlasitosti a hovorit se spolujezdci bez nutnosti "rvani". Ve Fabii TDI-PD jsem ale jeste nejel.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…