Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Malé pravé zrcátko
Díky této "vymoženosti", jakou malé pravé zrcátko u Fabie bezpochyby je (jinak nechápu důvod, proč konstruktéři zvolili malou velikost) jsem se minulej víkend vysekal. Naštěstí jsem ji jen ťuknul (oprava stála 18tis. korun), ale vůbec se mě to zrcátko nezamlouvá. -
« Kolesa
Potreboval by som poradit. Idem kupit Fabiu s motorom 1,4 l / 50 kW. Rozmyslam ze by som tam dal letne kolesa 195/50 R15 ale neviem ci ma zmysel davat k tomuto motoru kolesa takehoto rozmeru. Skuste niekto napisat ake nevyhody to prinasa. Napada ma vyssia spotreba a slabsie zrychlenie. Ale na druhej strane si myslim ze to je nepostrehnutelny rozdiel oproti originalnym kolesam ktore su 185/60 R14. Co vy na to ??? -
« Kolesa
Potreboval by som poradit. Idem kupit Fabiu s motorom 1,4 l / 50 kW. Rozmyslam ze by som tam dal letne kolesa 195/50 R15 ale neviem ci ma zmysel davat k tomuto motoru kolesa takehoto rozmeru. Skuste mi niekto napisat ake nevyhody to prinasa. Napada ma vyssia spotreba a slabsie zrychlenie. Ale na druhej strane si myslim ze to je nepostrehnutelny rozdiel oproti originalnym kolesam ktore su 185/60 R14. Co vy na to ??? -
« Re: Servisna prehliadka
som presvedceny, ze Ta predajca odrbava. Ake struzliny by tam mali byt ? to Lu:: Nebol ten magnet skor v prevodovke, tam by uz aj mohlo par struzlin vzniknut, ale predsa teraz sa v prevodovke olej nemeni vobec. Ja som bol s Fabiou az na serv. prehliadke po 15.000 km, tak mi kazal predajca.
Ak by Ti chcel menit olej uz po 1.500, tak iba preto ze chce zarobit na oleji (taky Castrol TXT 400 Sk/l) -
« Re: Servisna prehliadka
Taky bych si myslel, že si ze mě dělá prodejce srandu. Podle toho co tady někdo psal už začátkem roku a ty to vlastně potvrzuješ, že je to v servisní knížce, se s MPI u Fabie nechodí na úvodní prohlídku po 1500km. To skončilo u Felicií MPI, ale ani v tomto případě nebyla předepsaná výměna oleje a filtru nebo něčeho jiného. Byla to spíš taková kontrola "sichr je sichr". -
« Re: Závada plynu nebo počítače?
Nedalo mi to a musel jsem to jíh dnes ráno vyzkoušet. Je tomu opravdu tak! Až na pár maličkostí: Pokud bych chtěl jen někomu posvítit brzdovkama pod plynem, tak to jde bez problémů. I lehké přibrždění nemá na plyn vliv. Až teprve brzdy opravdu zaberou (auto silně zpomaluje) plyn se opravdu ztratí na cca 1,5 s. Rozjezd do kopce s pravou nohou na brzdě a plynu současně je však bez problému. Naposledy jsem to však používal u Š120 - ta měla vhodné pedály (ale obráceně: pata na plynu, špička na brzdě). Jinak si ale myslím, že je to konstrukční chyba výrobce a ten by se měl postarat, aby to alespoň u novějších modelů odstranil. -
« Re: Servisna prehliadka
Nic podobného jsem zatím nikde neslyšel, spíš mám pocit, že jde o soukromou iniciativu tvého prodejce, směřující k vylepšení jeho finanční bilance na úkor tvé kapsy. Podle mého názoru: pokud by se při záběhu uvolňovaly železné pilny, zachytí je olejový filtr a ty těžší jdou ke dnu. Tam je (alespoň dříve tomu tak bylo) zachytával magnet na výpustném šroubu oleje. Samotnému mi připadá interval 1.výměny taky dlouhý, naopak 1 500 km je velmi málo. Ale jak řekla jeptiška: "Jistota je jistota a natáhla přes svíčku primeros". -
« Servisna prehliadka
Jako jeden z dalšich som si kúpil FABKU a mam na nej najeto 1500 km. U predajcu kde som si to kúpil mi odporučali aby som po 1500 km prišiel vymeniť olej a filter, že pry su tam kovové stružliny v tom oleji v zábehu a že to sa musi vymeniť. Po debatach s kolegami sa mi to zda trochu nanajvyš divne. V servisnej knižke je predpisana prva serv. prehliadka po 15000 alebo po roku a nie po 1500. Može mi niekto poradiť čo to ma znamenať. Ďakujem... -
« Karbec! Dobrej úlet! :-)
To je dobrej nápad na každém šroťáku jich je habakuk, to se bude tunit, Na hlavě budou nejspíš stejné příruby. Chce to jen se odhodlat a dát to tam, nezkoušel jste to již někdo? Teda nevím co tomu bude říkat počítač a zapalování až mu bude chybět pár údajů. Předělávat to ještě na rozdělovač to by byla síla. Už vydím jak by to klepalo, teď to jde na druhou stranu hezky od spodu bez klepání. -
« Re: Závada plynu nebo počítače?
Brzdeni levou je primo skvela vec..jen je treba to umet.A co se tyce odezvy na plyn dle meho nazou se s tim skoro neda jezdit, uz MPi u feldy bez upravy RJ melo peknou "diru" pod plynem a nedalo se s tim pomalu poradne jet,ale ten elektronicky rizeny u Fabie,to je fakt *. Zlatej karbec!!!! -
« Zástěrky atd.
Jak se Vám teď líbí chybějící zástěrky. K těm zrcátkům. Dříve nebývaly žádné a taky žádný problém.
Co děláte s kolizí pravé nohy a pákou posuvu sedadla. Asi to budu muset ohnout nebo nějak zkrátit.
Jo a jak se Vás drží sedadlo v zatáčkách ještě, že to auto není moc široký. :-) To bylo spíš pro zasmání, tak špatný to není, ale mohlo to být lepší. -
« Re: Závada plynu nebo počítače?
Fabia 1.4/74kw dela to same. Pri brzdeni levou se plyn sam ubere a trva to cca 1s nez se vzpamatuje.
PS: Na otazku proc brzdit levou: 1.Na snehu se s brzdenim levou daji delat pekne veci. 2.Jo a taky takhle jezdi soutezaci. 3. Daji se tak odhanet ridici, kteri se vam povesi na kufr - nemusite ubirat plyn, jen na ne bliknete brzdovejma svetlama. Ale pozor, vyzkouset !!! Leva noha je zvykla na spojku a ma snahu mackat pedal razantne.
Shrnuto a podtrzeno: pro normalni jizdu je chyba s ubranim plynu nepodstatna
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







