Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Malé pravé zrcátko
Jak jsem ve Skode auto koupil, tak prodavam. Mimochodem, rozdil Cx 0.01 je i mezi Classicem a Ambiente/Elegance, pricemz jediny rozdil je v toom, ze Classic ma mensi kola a nema bocni listy. Ale celkove - dulezite to je pro "odpor vzduchu", ktery je mensi. -
« Re: Malé pravé zrcátko
to fija - snížení Cx o 0,01 menšim zrcátkem = pěná blbost. (jaký by potom bylo Cx bez zrcátek? ). Menšim zrcátkem se zmenší leda čelní plocha (je to opravdu velkej rozdíl :-) a Cx zůstane zhruba stejný (resp. o nějakej zanedbatelnej rozdíl nižší). Takže součin Cx * čelní plocha se opravdu o něco sníží, ale je to naprosto zanedbatelný. -
« Re: Malé pravé zrcátko
Diamante nech toho. Kdyz uz se dela male zpetne zrcatko, tak ty vyhody jako pri myti v mycce, snizeni hluku, jsou opravdu smesne. Kdyby si mel na vyber mezi normalnim zrcatkem a mensim zrcatkem ( mensi Cx, mensi hlucnost :-)), myti v mycce :-))), co by sis vybral ? Doplnkovym parabolickym zrcatkem rozpoznas neco maximalne do urovne auta. Neberte to prosim, jako neco proti VW, Skode, kdyby to mely jine auta, psal bych o tom stejne. -
« Re: Trasenie pri volnobehu - el.plyn
Právě jsem dostal dosti opožděné vyjádření od výrobce o zpoždění el.plynu:
"U predchozich modelu byla skrtici klapka ovladana mechanicky tahlem.
U soucasne vyrabeneho vozu Fabia vychazi signalizace nikoliv ze skrtici
klapky, ale jiz primo z plynoveho pedalu elektrickym propojenim skrtici
klapky a ridici jednotky motoru. Informace o uhlu seslapnuti plynoveho
pedalu je predana ridici jednotce a ta vyhodnocuje rezim jizdy. Zpozdeni
plynu oproti mechanickemu je zpusobeno vyhodnocenim udaju v ridici jednotce
a kontrolou postupne akcelerace pri dodrzeni emisnich predpisu."
Jak jsem dostal, tak předávám, ale stále mi z toho není jasné, jestli u současných modelů bude plyn zpožděný, nebo ne. U mé SDI zpožděný není a ani se netřepe (v žádných otáčkách). -
« odstraněno škubání
Takže, jsem nechal auto v servisu asi na týden. Odvolávám se na můj příspěvek ohledně škubání motoru mezi 2-3 tis. otáček. Problém je vyřešen a není znát, že je používán elektronický plyn. Takže, komu se nelíbí chod motoru při oněch zmiňovaných otáčkách, doporučuji předat vůz servisu ať Vám to dají dopořádku. Jako náhradní vůz jsem dostal SEAT IBIZA (1999-facelift) a můžu říct, že jsem z těchto vozů pěkně zklamaný. Jenom když srovnám s Fábií: Takže u Ibizi: interiér - nelíbilo se mi zpracování nebo spojení jednotlivých dílů: při jízdě vycházeli z palubní desky vrzající zvuky. Řazení: S přesnostní zařazení jednotlivých stupňů je to bída - hlavně když řadíte ze 4 na 3 nevíte jestli řadíte na 1 stupeň. Řadící páka při přejezdu přes hrbol nebo při záběru začala skákat. Jízdní vlastnosti: nedokázal jsem to co s Fábií, Ibiza šla při nižších rychlostech do smyku. Palubní deska: auto jsem měl na 5 dní a líbila se mi víc než u Fábie, Fabie má palubní desku strohou. Ibiza měla najeto 9200 km a nešlo: palubní osvětlení, otevřít kufr (rozbitý zámek), při popojíždění zácpou se začal vařit motor, hlučná spojka. Jinak mě překvapila svižnost motoru 1.0 MPI. -
Diamant 05.10.00 20:29
« Re: Malé pravé zrcátko
No ja neviem. Jazdím s Golfom IV už viac ako 2,5 roka a na tachometri je už 65 kkm. Auto nie je ani nabúrané, ani obité. Priznávam sa, že zvon to auto vyzerá trochu nesymetricky, ale pri jazde to vôbec nevadí. A nevadilo mi to ani keď som si na auto len zvykal. Inak by som len chcel podotknúť, že na výrobu ľavého a pravého zrkadla potrebujete dva stroje (alebo aspoň dva prípravky). Takže je to jedno, či sú rovnaké, alebo rozdielne. A myslím si, že mať malé zrkadlá je výhoda napríklad v umyvárke, zníži to aj hlučnosť a pri prejazde úzkou uličkou sa to tiež zíde. Myslím, že na pravej strane sa ten menší rozmer dá bez veľkej námahy očí vyriešiť parabolickejším zrkadlom. -
« Re: Trasenie pri volnobehu
To si ma moc nepotesil. Idem totiz buduci tyzden kupit presne taku istu Fabiu. Ale mozem ti povedat ze tento problem ma velmi vela ludi. Keby si zalistoval o par stran dalej, tak s tych prispevkov mozes napisat knihu o traseni Fabie.
No ale zase na druhej strane je zaujimave ze niektory tento problem nemaju. Co uz... Je to auto ktore ma este velmi daleko od dokonalosti.
Ja som len dufal ze ten problem je uz odstraneny a tyka sa len tych prvych niekolko tisic kusov.
Ale ked hovoris ze mate novu a robi to, tak to som teda sklamany. Este som zvedavy aj na ten nestastny elekronicky plyn co tu bol nedavno dost pretriasany.
Nuz teda uvidime..... ako vravel ten slepy. -
« Re: Malé pravé zrcátko
vzdycky delas dve zrcatka - leve a prave. Ty nelze zamenit. A protoze kdosi ve VW vymyslel prave zrcatko mensi, tak postupne vsechny starsi typy s vetsim pravym zrcatkem zacaly pouzivat mensi, aby se snizily naklady ze tri rucnych zrcatek na dve. Chapes ? -
« Trasenie pri volnobehu
Mame vo firme novu Fabiu Comfort 1.4 MPI 50 KW.
Pri volnobeznych otackach sa niekedy objavuje dost silne trasenie celym autom. Citit to dost aj v sedackach. V servise nam povedali, ze to je u Fabii dost bezne a nevedia s tym nic spravit.
Mate niekto podobne skusenosti ?
-
« Re: Malé pravé zrcátko
Mne nevadi "male" zrcatko, nevymlouval bych se na to pri nehode ... Jen mne zajimal nejaky "hlubsi" smysl. Pokud je ale mensi zorne pole v zrcatku vykoupeno pouze snizenim Cx, pripada mi to malo. Ja osobne pouzivam pri jizde prave zrcatko hodne. -
« Re: Malé pravé zrcátko
takze: u Octavie (a tim padem asi i u Fabie) je rozdil Cx o 0.01 - s vetsim to bylo 0.32, s mensim 0.31. Dale, usetri se tim, ze vsechny "VW based" auta budou mit toto prave zrcatko, takze se snizi vyrobni naklady. Ja jsem na zadny zapor zatim neprisel, nevadi mi to ani pri parkovani k okraji cesty.... proste mi na velikosti zrcatka vubec nezalezi, takze v malem zrcatku problem nevidim. -
« Re: Malé pravé zrcátko
Já jsem se tady na to malý zrcátko ptal, protože se mi zdá, že to ve všech testech zdůrazňují jako určitý handicap. Proto jsem chtěl vědět jaký to má zásadní nevýhody a moc jich tady neproběhlo, snad kromě toho, že je blbě vidět na obrubník při parkování.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







