Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Jeste jednou prodelva plynu
Musim nacit (doufam ze uz naposled) problem s prodlevou plynu. Ma nekdo konkretni zkusenost ze servisem, kde by mu to v ramci zaruky odstranili ? A jak, vymenou vstrikovaci jednotky ?Zitra se chystam do servisu a zkusim to vyreklamovat. Budu informovat... -
« Nedotáčivá a co brzdy atd.
Fabie Combi se podle testů chová nedotáčivě. Povedlo se už odstranit opakovanou chybu elektronických plynů? Dá se konečně brzdit levou nohou? Nedotáčivý vůz by to měl umožňovat. Nebo je to další mínus. Co prodlevy plynu a pravé zrcátko? Jak je tomu u jednotlivých verzí? -
« Re: kombi - sláva superpodvozku bledne
Je sice velmi pravdivé rčení o lišce a chvále ocasu...avšak Fabia 5D (kombi jsem zatím neměl čest ozkoušet) má absolutně skvělé jízdní vlastnosti ve své třídě, a co jsem mohl porovnávat, tak i nižší střední třída by mohla občas závidět. To není jen můj subjektivní pocit, ale i pocit motoristických odborníků z celé evropy. Konstrukčně to rozhodně ale superpodvozek není, a podíváme li se třeba na dnes již obstarožní CIVIC z roku např. 1989, tak zjistíme, že tam vzádu mají toho japonci jaksi více. To ale nemění skutečnost, že na podvozku Fabie, a budoucího Pola a Ibizy nebyla odvedena spousta práce ať již v konstrukci, tak i v testech a doladění podvozku. Samozřejmě, že Fabia nemá tak skvělý podvozek jako AR156, nebo BMW 323Ci, ale najděte mi konkurenta, který by se Fabii ve své dané třídě zatím přiblížil. Je vcelku jasné, že příjdou jiné podvozkové skupin renomovaných výrobců, které za pár let a možná i měsíců Fabii předčí, tak jako našla své přemožitele i dlouho "neporazitelná" Vectra B, ale to je všechno přirozený vývoj. Řekl bych nazávěr, že sláva superpodvozku (i když tímto označením trošku přispěvovatel bagatelizuje tento vůz ) nebledne, ale vypálila do asfaltu svoji výraznou stopu, po které se dobudoucna budou ubírat i ostatní. -
« Re: kombi - sláva superpodvozku bledne
"odbornici" z MFDnes pouze pisou o subjektivnich pocitech nekolika testujicich, kteri maji ruzne najeto na ruznych autech. Jezdec rallye, technicky komisar pri rallye, ridic kamionu, majitel designerske firmy, sportovni novinar, zkusebni techni automobilu. Docela siroke portfolio lidi - "odborniku". -
« kombi - sláva superpodvozku bledne
zdá se, že superpodvozek u polokombi Fabie přestal být superpodvozkem... A zřejmě si je toho výrobce vědom, a proto udělal jenom polokombi a ne skutečné kombi (aspoň podle dnešní MFDnes), prostě superpodvozek nějak bledne; zajímavé budou zkušenosti těch, co si to koupí a budou moci srovnávat (pokud možno nezaujatě - to píšu proto, že každá liška chválí svůj...) -
« Pro Fija
Test s Fabia 1.9 TDI (74kW) urcite uskutecnim. Doufam, ze pocasi a me casove moznosti tak dovoli jeste v letosnim roce. Mimochodem, ta cilova rychlost je dle tachometru, takze zde nejsou postizeny jeho pripadne odchylky. Proto je daleko dulezitejsi cas nez cilova rychlost. Ta je jen pro dokresleni. Napr. pri testu s Ford Escort 1.8 16V (85kW) byla cilova rychlost 174 km/h (dle tacho) a cas 38,6s. Nakonec bylo zjisteno, ze odchylka tachometru byla temer 10%. -
« Re: Pro Fija
jo tak - ale rozdil je taky v hmotnosti. Octavia 1.6/74kW ma o 130 kg vic nez Fabia 1.4/74kW, a TDI/66kW ma dokonce o 200 kg vic nez Fabia. O protoze Fabia ma male presahy karoserie, tak bych cekal, ze v te zatacce v kopci umozni prujezd vyssi rychlosti. Tim se ten rozdil zvetsi. U TDI-PD/74kW bych cekal, ze max. bude kolem 150-155km/h a doba kolem 42-43s. -
« Skoda Fabie 1.4 16V (74kW)
Jak jsem jiz uvedl v rubrice "Octavie jizdni dojmy …" s temer kazdym vozem, který jsem mel moznost otestovat jsem absolvoval 1.500m dlouhou testovaci trat. Nekdy v cervenci t.r. jsem mel moznost vyzkouset na této trati i vuz Skoda Fabia 1.4 16V. Takze pripojuji zjistene hodnoty. Uvadim cilovou rychlost (cas):1.4 16V (74) - 147 (46,1s). Odchylky tachometru nejsou postizeny. Pokud zjistene hodnoty porovnate s vysledky Octavii mozna budete stejne jako ja prekvapeni jak dopadla Fabie 1.4 16V (74) ve srovnani s motory 1.6 a 1.9TDI (66) Octavie. V nejblizsi dobe bych rad otestoval i 1.9 TDI (74kW) se zazitky se rad podelim. -
Diamant 02.11.00 20:41
« Konečne Combi?
Octavie, skutočne nevieš čo ten TDI so 74 kW s Fabiou robí. Ako to tu niekto napísal, keď to prišlapneš, tak máš dojem, že ti odíde predok aj s kapotou. A tento pocit sa nestráca ani keď ideš 130 a poriadne to osolíš. BTW v nejakom časopise tomuto motoru namerali na valcovej skúšobne až neuveriteľných 88 kW. A ešte otázočka: Octavie, ty mi chceš povedať, že motor s točivým momentom 240 Nm (čo je o 5 Nm viac, ako má 1,9/81) "JE ZASE DIESL KTERÝ OVŠEM TRPÍ MALÝM TOČÁKEM". To ti teda poriadny vôl. Inak ani ja neverím, že si ten starý OCTAVIE, ktorý mal iný prejav a logoval sa veľkými tlačenými písmenami (a to vždy). A inak prvý rozhodne nie si, lebo ja mám fotky svojej Felicie na nete už vyše dva roky. Takže smola. (Kto by mal záujem, nech sa ozve a ja mu dám adresu.)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







