Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: to Danx
Skoda 1.4 44 kW je rozhodne srovnatelny se starsi 8 ventilovou radou motoru VW 1.4 a 1.6 .
I kultivovanosti chodu i dobrym tahem odspodu
i vykony a spotrebou. Na beznou jizdu je ve Fabii
prijemnejsi nez 1.4 74 kW. Jezdil jsem s obojim.
Myslim ze po ciptuningu se vyrovna 1.4 16V 55kW, ktera je pouze ve verzi Comfort a o 25 000,- drazsi. Je treba kalkulovat a srovnavat.
-
« Re: to Danx
Dobře, trochu s tím vrakem přeháním, škoda z toho motoru vyždímala nemožné, jenže je jí to prd platné. Již jsem několikrát psal, že rozvod OHV má víc nevýhod než výhod, takže nechápu proč jej dále vyrábějí. O trojím uložení kliky radši nemluvě. Rozhodně to není žádný dravec, jak to? Benzínu se nažere až dost (alespoň oproti konkurenci), někomu však víc než litr spotřeby navíc je fuk). Dobře, nebudu už tvrdit, že je to vrak, ale že je to nejhorší motor koncernu a možná i v Evropské produkci. Co se týče tříválcových motorů, tak někteří výrobci tříválec udělat umějí a současný škodovácký motor i se 4mi válci je proti tomu co se kultivovanosti chodu týče traktor. Uvidíme jak na tom bude ten nový,... Co třeba Corsa 1.0i12v, nebo Swift 1.0,... Stačí si je poslechnout:))) -
« Re: to Danx
Dobře, trochu s tím vrakem přeháním, škoda z toho motoru vyždímala nemožné, jenže je jí to prd platné. Již jsem několikrát psal, že rozvod OHV má víc nevýhod než výhod, takže nechápu proč jej dále vyrábějí. O trojím uložení kliky radši nemluvě. Rozhodně to není žádný dravec, jak to? Benzínu se nažere až dost (alespoň oproti konkurenci), někomu však víc než litr spotřeby navíc je fuk). Dobře, nebudu už tvrdit, že je to vrak, ale že je to nejhorší motor koncernu a možná i v Evropské produkci. Co se týče tříválcových motorů, tak někteří výrobci tříválec udělat umějí a současný škodovácký motor i se 4mi válci je proti tomu co se kultivovanosti chodu traktor. Uvidíme jak na tom bude ten nový,... Co třeba Corsa 1.0i12v, nebo Swift 1.0,... Stačí si je poslechnout:))) -
« Re: to Danx
Musím se trochu zastat české 1,4. Trochu nechápu proč by měla být označována za vrak. Že má rozvod OHV, komu to vadí? Rozhodně to není žádný dravec, ale spíš pohodový motor se slušnou účinnosti. Nechci tvrdit, že je nejlepší, ale rozhodně není vrak.
Mimochodem od toho nového motoru si neslibujte žádné zázraky. Fabia bude i sním pořád stejně těžké auto a tudíž i náročnější na spotřebu. A co se týče kultivovanosti chodu motoru tak 3vál. bude hodně za 4vál. -
« Re: to Danx
Nevim jak to bude s jinymi variantami 1,2l (4 valce a 16V), ale ten trivalec jsem si prohledl. Kdy dokonci vyvoj a kdy provedou zastavbu do Fabie, to presne nevim (pokud vubec). Po pravde receno, me to uz zase tak moc nezajima. Jaky mam zdroj … to neprozradim! -
« Re: 1,2
Motor 1.2 l bude. Je to ctyrvalec se ctyrmi ventily na valec (16V). Bude ve dvou verzich.
41 kW a 48 kW. Je ceskej, takze cena nebude spatna. Mimochodem prej to ve Fabii jezdi docela slusne, duraz je kladenej hlavne na kroutici moment(vlastnosti podobny jako soucasna 1.4, pri lepsi spotrebe). Do Fabie by mel jit za rok. -
« Re: to Danx
Konkretne (odpověď Dra Kopeckého ze Škody):
Škodovák 14:51:00 / 15:01:01
Dobrý den pane doktore, uvedení vozu Fabia Combi na náš trh bolestivě zasáhlo konkurenci. Chtěl bych se Vás zeptat, zda ve Fabii Combi bude nabízen motor 1,4 MPI 44 kW a zda se do budoucna počítá s objemovou třídou do 1350 ccm. Děkuji.
Nemyslím si, že motor 1,4 44 kW by měl být v naší nabídce Fabia Combi. Motor do 1350ccm bude vyráběn ve firmě ŠKODA.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







