Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.00  08:51

    « Re: Výdrž motora OHV

    Jezis maria ja ale pisem... samozrejme ze MY.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.00  08:50

    « Re: Výdrž motora OHV

    Tak ja tiez prispejem. Mi mame Formana a ten ma nieco cez 270 000 km bez GO a zatial chodi bez problemov.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 14.12.00  20:56

    « Výdrž motora OHV

    Aj ja sa môžem pripojiť do zbierky Škodováckych motorov cez 200.000 km. Môj známy má autoškou. A tam natočili na dvoch (alebo troch) Favoritoch niečo okolo 220.000 km do GO. A uznajte, že motory z Fabie už o dosť vyzreli oproti Favoritom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.00  18:55

    « Re: danx

    Já znám osobně jednoho, co má na Felicii 1.3 najeto těsně přes 200 tisíc km (konkrétně 209 tis.) bez problémů s motorem. Jsem to já.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.00  13:24

    « Re: danx

    Pokud nechceš využít možnosti 4 ventilové techniky, tak je to škoda peněz za složitější techniku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.00  11:01

    « danx

    Jak to myslis s tim plytvanim ? "Samozřejmě je můžeš používat i v nižších, ale pak plýtváš penězi"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.00  10:10

    « Re: Re:

    Přesné informace o spotřebě během 15000 testu AMaS. První hodnota je Š Fabia 1,4 50 kW a ta druhá je F Punto 1,2 44 kW.
    Min 5,60/5,43; max 10,48/10,04; průměr 7,05/6,57.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.00  10:08

    « Re:

    Jsem moc rád, že se i někdo jiný zastane Fabie ohledně spotřeby. Připadne mi, že ruprecht neví o čem píše. Neustále zdůrazňuje jak velkou má Škodovácký motor spotřebu, jako by snad motory od VW jezdili ve Fabii za míň. Já osobně jsem ještě nemluvil s majitelem 74 kW Fabie, který by měl menší spotřebu. Co se týče životnosti Š. motorů, tak znám osobně dva lidi co mají na Formanech najeto těsně pod 200000 km bez nejmenších problémů s motorem. Pokud se dá na základě spotřeby oleje posoudit stav motoru (a to se dá), tak je naprosto perfektní (během 10000 km nedolijí ani kapku). Pokud si ruprechte myslíš, že Š. motor není moderní tak se strašně pleteš. Já mám možnost si ho detailně prostudovat a je tam dost vychytávek. Jen pro zajímavost tak ten motor je elektronicky omezen z 58 kW na 50 kW. Každý si musí uvědomit co od auta očekává. Š. motor je dobrý v nízkých otáčkách a pak je úplně jedno jestli máš OHV nebo OHC (uznávám, že OHV je zastaralé). Co se týče motorů se 4 ventily na válec, tak ty pracují ve vyšších otáčkách (vrchol Mk) a pak spotřeba roste. Samozřejmě je můžeš používat i v nižších, ale pak plýtváš penězi. Kdo chce kam, nechme ho tam. ;-))) (cimrmane nechceš se zapojit do konference na www.pandora.cz)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.00  08:50

    « Re:

    Škoda Fabia 1.4Mpi/44 (kombinovaná spotřeba 6.9l/100km), např. Fiat Punto 1.2/44 (5.7l/100km), atd .... (P206, Corsa, ....) Toliko údaje výrobce, čili o víc jak litr horší (žádných 0,5). Jestli ti připadá spotřeba 7-9l/100km v pohodě, tvoje mínus, spočti si kolik projezdíš navíc za 100tis km. Sám jsem s Fabií nenajel nic (spoléhám na údaj výrobce, který se podle toho co píšeš moc nemýlí), zato s její o něco méně rozežranou předchůdkyní Felicií až dost. Také jsem najel ale dost i s jinými auty i vyšší třídy a větších objemů a žrala míň nebo max. stejně. Nemá to cenu asi fakt dál rozpitvávat, prostě někomu to auto vyhovuje, někomu ne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.12.00  13:31

    « Bez nadpisu

    Kolik si toho najezdi s Fabii 1.4 44kW, ze soudis
    spotrebu ? Ja zatim cca 2000 km. A na to ze je ten
    motor sotva zajety tak po meste!!! 7l/100km s vylozene lehkou nohou a 9l/100km sviznou jizdou mi prijde velice slusny vysledek. A to vsechno jiz
    temer v zimnich podminkach. Dalek jsem jel zatim malo ale vzdy do 6l/100km. Tak nevim o cem mluvis. Pokud vim tak v testech zaostava za
    konkurenci zhruba o 0.5l v prumeru. To neni mnoho
    vzhledem k tomu ze jde o auta o 100 a vice kg lehci.
    Jen ta vydrz bude asi o neco horsi,to je mozne.
    Navic 200 000 km vetsina lidi najede tak za
    10 let, a to uz bude to auto zrale na vymenu.
    Timto uz debatu koncim a davam prostor dalsim
    prispevatelum.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.00  09:21

    « Re: to ruprecht

    tišší a vyváženější určitě, uvidíme časem jak bude tichý a vyvážený po 200 tis km, jak to bylo u starejch VW. Se spotřebou si ale svou tichost může strčit někam ... No každý podle svého...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.00  08:21

    « Re: to ruprecht

    1.4 Skoda je dokonce lepe vyvazeny. tissi a ma
    kultivivanejsi chod nez 1.4 8V VW, ale jinak
    no comment. Ale jinak no comment. Jak si rekl,
    kazdeho vec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.00  14:52

    « Re: to ruprecht

    jasně, že ten motor je srovnatelný, ale jen co se té ceny týče. Nemyslím, že by byl stejně kvalitní jako starý 8v VW. Jestli si to někdo očipuje, ždíme z toho nějakejch 55kW a myslí, že ušetřil, to už je jiná věc. Proto kdybych měl na nové auto, tak bych asi nešel do Škody. Prostě kokurence nabízí moderní technologii jako základ. Třeba Opel, ten už dvouventilové motory prostě nenabízí ani v základu, natož OHV. Ale kdo chce kam, nechme ho tam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.12.00  12:42

    « to ruprecht

    Ja o voze ty o koze. Ja netvrdim ze Skoda ma a
    vyviji moderni motory, ale ze v te cenove relaci,
    co je nabizi jsou srovnatelne s konkurenci.
    1.4 8V OHC od VW se take stale jeste prodavaji.
    Pokud chces neco noveho, nabizi se 16V motory
    od VW, ale take za prislusne ceny.
    Taky bych rad 1.6 16V nejlepe aspon 90kW se spotrebou 6 litru a cenou do 300 000,-.
    Ale to je bohuzel jen zbozne prani. Az se o necem
    takovem dozvis, dej vedet. To si necham libit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.00  11:49

    « Re: to Danx

    S osmiventilovými motory 1.4 a 1.6 koncernu z dřívějška je to odpovídající srovnání, až na to že byly OHC a 5x uložené (což je dost podstatný rozdíl). Jinými slovy jsi tedy potvrdil, že Škoda je tedy se svým motorem tak 15 let pozadu. Co se týče spotřeby, jestli by žrala míň Fabie 1.4 MPi nebo Polo (chceš-li o třídu výš Golf) s motorem 1.4 nevím, ale vsadil bych spíš na toho Golfa. Nikdo ale asi takový test neudělá a asi by neměl ani smysl. Každopádně pokrok u Škody co se týče motorů = 0. 20ti ventil 1.8 se opravdu moc nevyvedl, to máš pravdu, proto se ho taky VW hned začal "zbavovat" v Oktávce (myslím že první osazované motory v Octavii byly zrovna tyto). Že s ním pak lámala rekordy co se týče spotřeby ví už každý.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.00  11:15

    « Re: to Danx

    testovali 1.2 44 kW nebo 1.2 59 kW ? Podle jineho testu melo Punto 1.2 8V 44 kW spotrebu behem testu ( mesto, dalnice, mimo, test zrychleni, brzdne drahy, atd ) prepoctenou na 100 km 5.6 l. Fabie 1.4 50 kW mela spotrebu 6.5.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.00  10:18

    « Re: to Danx

    OHV je rozhodně starší systém než OHC, o tom není sporu. Co se týče spotřeby paliva, tak to není problém motoru, ale hmotnosti auta a stylu jízdy. V časopise Auto moto a sport testovali Fabii 1,4 (50kW) a Punto 1,2. Punto mělo jen o něco menší spotřebu (tuším o 0,5l), a přitom je o 200 kg lehčí. Já s Fabií najel 15000 km při průměrné spotřebě 6,0 l/100km a to je podle mě vyhovující. Netroufnu si tvrdit, který motor je nejhorší, ale vím, že 20 ventilová 1,8 se koncernu rozhodně moc nepovedla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.00  11:58

    « Re: to Danx

    sorry uz jsem je nasel www.cimbu.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.00  11:55

    « Re: to Danx

    A ma ta firma Cimbu nekde nejakou webovou adresu nebo tak neco ? A jak je to se zarukou u Skody - prijdu o ni ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.00  07:24

    « Re: to Danx

    Mel jsem Cimbu cip na Felde 1.6 a znat to rozhodne
    bylo. Konkretni prakticke zkusenosti s cipem
    1.4 44kW u Fabie bych zde tez uvital.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…