Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: 1.4 74 kw
Před nedávnem jsem uvažoval podobně. Koupit našláplou Fabii Elegance TDI 74kW nebo Golfa IV Generation TDI 66kW (míň vybaveného)? Golf je dost dobrý, to jo. S fabii TDI jsem se ale svezl a záhy ji i objednal. Golf je dražší a navíc má Fabia není tak úplně tuctová. teď mám najetých asi 3.400km a motor se fajn zajíždí, sílí, žere míň a já si gratuluju, jak dobře jsem vybral.
V Tvém případě bych ale pochyboval, zda je optimální 1.4 74kW.
1. nutno tankovat BA98, jinak se sníží výkon
2. já vní jezdil a jako 100PS mi to rozhodně nepřipadlo (tak spíš 80, ale nebyla zajetá)
3. 1.4 55kW má lepší průběh MK, ale jinak je slabší
=> Já bych asi pouvažoval o Comfort TDI. Máš tam navíc kotouče vzadu :o). Je ale o 60.000 dražší, takže bys musel asi hodně najezdit, aby se Ti rentovala.
1.4 16V prostě neberu jako optimální motor do Fabie. Nepochopím, proč tam nedávají 1.6 75kW. To by bylo optimum. -
« Re: autorádio
Není potřeba přidávat předzesilovač, ale pouze ten "oddělovač napájení pro anténní předzesilovač" = tzv."fantomové napájení". Ten předzesilovač je umístěn přímo u antény (na každém jiném místě by měl menší účinnost) a napájen je po koaxiálním kabelu této antény (aby se ušetřil jeden drát +12V). Tento způsob napájení je běžně používán u televizní a satelitní techniky. Tedy pokud nemá autorádio po zapnutí na svém anténním vstupu 12V pro nap. předzesilovače, potom je tam nutno těch 12V přivést právě tím zmíněným fantomovým napájením. To zajistí, že se napětí dostane na koax. kabel od antény (a napájí se předzesilovač), ale současně zabrání, aby se napětí dostalo do anténního vstupu autorádia (pro elektrotechniky: je tam pouze jeden kondenzátor). To jsem se teda rozkecal, ale myslím, že teď je to všem jasné. -
« Re: autorádio
Měl jsem ten samý problém s přijmem autorádia. Když mi ho poprvé namontovali (PIONEER - celkem slušnej), tak jsem myslel že jsem koupil nějaký First nebo co od šikmoočařů. Vůbec nehrálo. Tak spátky do servisu. Chopil se toho jiný pracant a samozřejmě - špatně zapojený. Tvrdil, že ten konektor u Fabie je přizpůsobený jen na originál rádio ze škodových závodů :-) - jde o nezvyklý způsob napájení předzesilovače umístěného už v přípravě pro autorádio. Chvilku se v tom konektoru hrabal (koukal jsem mu po předchozí zkušenosti přes záda), přepojil NĚKOLIK drátů, přidal "oddělovač napájení pro anténní předzesilovač" za cca 300,- a řekl, že si to nemohlo pamatovat ani nastavení pamětí. Měl samozřejmě pravdu - nepamatovalo.
Takže doporučuju: co nejrychleji do servisu ať upraví zapojení konektoru a přidají předzesák. -
« Re: autorádio
Předzesilovač v anténě u fabie je napájen po koaxu => je nutno mít rádio už s tímto způsobem napájení, pokud to rádio neumí, je nutno přidat takovou výhybku - fantomové napájení. V servisu by to měli znát, ale vzhledem k tomu jak to dneska chodí se radši přeptej, zda to tak opravdu zapojili. -
« autorádio
Vie mi niekto poradiť s problémom okolo príjmu signálu autorádia. V aute mám namontované autorádio KENWOOD s RDS, ale keď vyjdem z mesta strácam signál. Na Felícii s obyčajnou anténou sa mi to nestávalo. Autorádio som si nechal namontovať u dílera Škodovky. Je normálne, že anténa s elektronickým zosilňovačom signálu nevie zachytiť signál mimo mesta. Nie je to náhodou zle namontované? Ďakujem za každú odpoveď. -
« Řazení jde ztuha
Mám novou Fabii (druhý den) a jde tam dost těžce zařadit jednička a dvojka, až zůstávám stát kvůli několika pokusům na světlech a ldii na mně troubí (to se mi stalo jen 1x). V autosaloonu mi řekli, že to je naprosto normální a že se nemám bát zabrat. Co si o tom myslíte a co s tím, upraví se to samo? -
« to Hufnágl
1. K těm 18", přesně tak jak řekl kamikaze 215/35 18. Prostě si vezmu nabídku rozměrů pneu a hledám něco, co je v toleranci. Pokud nenajdu, volím jiný průměr ráfku a opět hledám.
2. Vůbec jsi nic nezničil, to bys musel jet v Srpnu s celou rodinou naplno až do Španělska s MOGULEM v motoru. Jeň ho občas prožeň, ať ví co a jak.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








1.4 16V 74KW je myslím si pro takové, co rádi atakují červené políčka na otáčkoměru.