Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Autodoplňky
Má někdo z Vás nějaké zkušenosti s doplňky na Fabiu (případně jiný typ Škody) od fy Martínek? Mám zálusk na křídlo pátých dveří a zadní kšilt, ale nevím jak to ve skutečnosti vypadá (na obrázku celkem pěkně). Cena je dost příznivá, takže nevím jestli je úplně "košér" zpracování, povrchová úprava, jestli tyto samolepící díly opravdu vydrží v provozu na karoserii atd., atd. -
« Re: kolisanie otacok na neutrali
takisto mam 44kw - 2tis.km a podobna vec sa mi stala uz 2 krat - vzdy to bolo ale v momente, ked som mal skoro prazdnu nadrz, resp. ked zacala svietit rezerva. Avsak to kolisanie bolo dost brutalne - najma na volnobehu pri stati to roztriaslo cele auto.
Prvy krat sa mi to stalo hned ako som si auto viezol z predajne domov...(skoro som sa s nim vratil do predajne, ale ako som dotankoval, tak to zrazu uplne preslo)
Clovek (nie mechanik), s ktorym som sa o tom medzi recou bavil, mi tvrdil, ze sa to vsetko spravi tym, ze riad.jednotka sa prisposobi - tj. nauci sa, ako ma vstrekovanie ovladat,.. no neviem, dufam, ze sa to nebude opakovat.
Kazdopadne sa mi zda, ze ta cela elektronika vo fabiach je daka nedorobena - kolegovi s vedlajsej kancelarie prave zacina odchadzat servo na rok starej 50kW (resp. zrejme elektronika serva, ktora podla rychlosti vozu nastavuje volu serva) - akurat pred par tyzdnami mu skoncila zaruka... -
"-- skrytý --" 30.05.01 10:45
« kolisanie otacok na neutrali
Bol som tento tyzden v prahe a ked som stal v kolone smerom na brno, tak mi zrazu zacali kolisat otacky od 500 asi do 1600, ako keby sa riadiaca jednotka snazila predist skapaniu motora tym ze pridavala otacky po tom ako samovolne klesali. Vydavalo to dost zvlastny zvuk a celkom som sa zlakol, trochu som motor vytocil a prestalo to, ako to tu uz niekto spominal.
Stalo sa to este niekomu? Mam 44kW, najazdene 3tkm.
Btw. vie niekto, kde by mi mohli v Bratislave vymenit sacie potrubie z 50kW Fabie? -
« Re: autorádio
Existuje. Měl jsem ho namontovaný na favoritu. Je to celkem malá krabička, má vstup a výstup anténního koaxu, zemnící očko a vstup pro +12V. Vešlo se to pod tapecírung střechy.
Dnes bych se už radši poptal po celé nové anténě s vestavěným předzesilovačem (bývá přímo v kořenu antény). -
« Re: autorádio
Lu: díky za odpověď, problém je v tom, že to není Škoda, ale Mazda. Jedná se mi o to, jestli existuje nějaký univerzální zesilovač, protože ty * z AP Spořilov dokážou tak akorát kecat a pražská rádia občas chrochtají i po Praze. V Mladé Boleslavi už nejde ani jedno. -
« Re: Fabia 2.0
Oba máte pravdu, protože nějakou dobu u Fábie (a to ve všech karosářských provedeních) motor 2.0 zmizel. Ale teď už tam zase ten 2.0 je (opět u všech verzí karoserie). Kdo je však pozornější tak zjistí, že tenhle "nový" 2.0 už splňuje AU4 a hlavně má trochu jiné parametry EU 2 měl 85 kW/5200 ot. EU 4 má 85 kW/5400 ot. a navíc má trochu horší průběh MK v ot. nad 2500. Pokud už není u Octávie také EU 4 tak to můžete porovnat. Dříve byly 2.0 u Fábie i Octávie stejné, teď je u OCT. EU2 a u FAB. EU4. Trochu mě překvapilo že výrobce udává u Fábie s 2.0 EU4 o něco lepší udávanou hodnotu zrychlení 0-100 než u dříve montovaného 2.0 EU2, když křivka průběhu MK i výkon novějšího motoru je o něco horší. -
« Re: 1.4 74 kw
Mno,pri sileny cene 420Kkc(nevim jak na Slovensku),bych uz se porozhledl po jinym aute ne?.Napr jestli,preferujes nemecky auta,tak teba Golf Edition 1.6 za 439Kkc a neni co resit.Faktem je,ze pri cene okolo 450Kkc je spouty jinych a lepsich aut :o)Tim nechci Fabku hanit,ale za ty prachy....
-
« Re: 1.4 74 kw
Tak aby si to od Hufa nemal zas take jednostranne 8-) Ja som kupil 1.4 16V, som s tym maximalne spokojny. Ano, mal by si tankovat 98. Ja som slabsi zatial neskusal. Co sa tyka jazdnych vlastnosti, ak chces bezpecne a rychlo predbiehat, potrebujes motor vytocit do otacok nad 3500. Ale bezna jazda sa zvlada v pohode v "beznych" otackach nad 2000. Samozrejme, tam ten tah nie je dych beruci, ale postacujuci. Vyhody dieselu ti uz Huf opisal, ja len pripomeniem tichost a kultivovanost benzinu. Konecne rozhodnutie bude na tebe 8-). Ked som auto kupoval ja (pred rokom), tak 74 kW TDI este nebolo v ponuke. Ale ani dnes (vzhladom na cenovy rozdiel) by som sa asi nerozhodol inak.
P.S. 100-konovy benzin ma v serii kotuce aj vzadu, od zaciatku vyroby Fabii. -
« Re: autorádio
Pokud se jedná o fabii a seriovou anténu, tak tam předzesilovač je, pokud jde o jinou anténu, je možno ji předzesilovačem dovybavit (koupíš v prodejně autorádií). Je vhodné ho umístit co nejblíže anténě a napájet z autorádia (z výstupu pro napájení předzesilovače). Pokud se chceš poradit přímo s lidmi od škodovky, dej sem mail a já ti pošlu kontakt.







