Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.01  14:37

    « preklepy

    Do budoucna se vzdavam marne snahy o opravy svych preklepu. Mimochodem, tuhle rubriku sleduju proto, ze se v rodine krome focuse 1.8i kombi vyskytuje i fabie 1.4 MPI (44 kW).
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  14:32

    « Servo

    Nevíte prosím kolik stojí servo na Fabku ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.01  14:25

    « RE: cena vstrikovaciho cerpadla

    "vstikovaci" cerpadlo by mozna bylo jeste dazsi. Omlouvam se za preklep.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.01  14:22

    « cena vstrikovaciho cerpadla

    V dnesnich HN pisou, ze nocni murou majitelu dieselovych skodovek je vstikovaci cerpadlo, ktere muze zlikvidovat nekvalitni nafta. Uvadeji bez dalsiho upresneni, ze nove cerpadlo prijde na 110 kKc a repasovane na 65 kKc. Neni to nejaka kravina? Pri tehle cenach by se mi muj spolehlivy fordacky benzinak libil zase o neco vic.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  14:16

    « KAMIL

    Kamile Kamile skutečně od tebe slyším poprvé ,že ve Fábce jsou laciné plasty.No troufám si tvrdit ,že jsou minimálně na stejné urovni jak v té tvojí Oktávce.Vždyť si zkus šáhnout a prohlídnout přístrojovku Fabky a přístrojovku Oktávky pokuď nejsi zaslepen Oktávkou tak snad uznáš ,že je to stejný.Sedadla jsou podle tebe z pytloviny ? No tak pokuď nemáš Larina v kůži tak věř ,že máš podobnou pytlovinu pod sebou.Jo a ještě k těm brzdám ono to auto je v záběhu a musí si to všechno sednout i brzdy.No a poslední dodatek k místu no to bych si zrovna moc nefandil s tou Oktávkou ,protože kdo v ní seděl tak uzná ,že prostor na zadních sedadlech je menší jak ve Fabce.Hlavně první ročníky o těch nemluvě.Máme ve firmně i Fabky a Oktávky takže vím o čem mluvím a mohu srovnávat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  14:13

    « Re: kolisanie otacok na neutrali

    BTW, to kolísání je fakt trapas. Jak to vypadá, tak je to "vymoženost" našich starých MPi. Že by sabotáž, aby se prodávaly 16V? Mě to taky nikdy nedělalo (ani na 2.0IDE ani na 20V turbu a ani na TDI) a doufám že ani nikdy nebude. Já bych to asi natvrdo reklamoval, že mám pod kapotou místo motoru ludru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  14:10

    « Re: kolisanie otacok na neutrali

    kamil*> K těm plastům a pytlovině, máš částečně pravdu. Mou útěchou je, že v Eleganci je všechno jinak. Polstrování je kvalitní i příjemné, výplně dveří vypadají taktéž lépe. Podvozkově je na tom Fabia fakt dobře o to víc, že jí mám na 16". Michal (ATX) děl, že je určitě lepší než sériová Octavia. Rovněž potvrdil, že při řízení té mé Fábie má pocit, že jede v Octavii a ne v malém autě. Můj inetriér se mi líbí víc než standardní v oktavii (vyjma L&K). Brzdy jsou super, takže asi nebudou v TDI a MPi stejné :o)

    Lepší výbavy holt vždycky budou pěknější a kvalitnější (co se použitých materiálů týče).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  13:39

    « Re: Laciné plasty

    Někdo má rád holky a jiný vdolky.Běž se podívat na plasty v nové Corse od Opela - HNUS!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  11:42

    « Čas

    Včera se nějak pos... hodiny na serveru a tím pádem se příspěvky řadí blbě, to je radost....
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  11:39

    « Re: Laciné plasty

    Kamil*: jsem rád, že nejsem ve svém hodnocení interiéru Fabie sám, ta pytlovina fakt sedí. Ségře jsem to pochopitelně nehaněl, ale moc mě to zklamalo. Jestli jsem měl nějaké výhrady ke zpracování interiéru ve své Mazdě, tak se těm klukům šikmookejm omlouvám. Někdy to ségře ještě projedu, nebyl čas. Zkusil jsem to jenom nastartovat a dost mě překvapila ta rána, jakmile se motor čapnul. Byl teplej a otáčky vylítly někam ke 2 tisícům, chudák auto se oklepalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  11:37

    « Re: Laciné plasty

    Kamil*: jsem rád, že nejsem ve svém hodnocení interiéru Fabie sám, ta pytlovina fakt sedí. Ségře jsem to pochopitelně nehaněl, ale moc mě to zklamalo. Jestli jsem měl nějaké výhrady ke zpracování interiéru ve své Mazdě, tak se těm klukům šikmookejm omlouvám. Někdy to ségře ještě projedu, nebyl čas. Zkusil jsem to jenom nastartovat a dost mě překvapila ta rána, jakmile se motor čapnul. Byl teplej a otáčky vylítly někam ke 2 tisíců, chudák auto se oklepalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  10:52

    « Fabia 1.4 74KW benzin

    Mate nekdo zkusenosti s timto motorem, spotrebou jizdnimi vlastnostmi atd? Uvital bych info..
    thanx
    Smarty
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  08:49

    « Re: kolisanie otacok na neutrali

    Ctu tady diskusi o kolisani otacek a musim potvrdit.Pred ctrnacti dny muj kamrad kupoval fabii 1,4 MPI a hned jak jsme vyjeli od prodejce, tak to zacalo.Auto se cele otrasalo a otacky kolisaly od cca sedmi set po trinactset.Asi po najeti 100 km se to nelepsilo, tak jsme se vratili k prodejci a upozornili na tuto skutecnost.Vysvetleni bylo asi takove, ze auto je v zabehu,vule nejsou vymezeny a ze je to normalni jev.Ja tedy u sve Octavky TDI takovy jev neznam ani kdyz byla nova.Na aute je nyni 2000 km, kolisani sice neustalo, ale je mene zretelne.Jestli mi dovolite drobne zhodnoceni Fabie: Kvalitni dilenske zpracovani, vse sedi a licuje ,tak jak ma,nic nevrze a neskripe, ovsem velmi nekvalitni jsou pouzite materialy.Latka vyplne dveri je z nejake lacine ,,pytloviny,, a sedadla jakbysmet.Plasty na pohled i na omak strohe a lacine.Motor do dvou tisic otacek jakz,takz potom uz jen rve.Brzdy subjektivne horsi a mene ucine ,nez treba ve favoritu.Musim vsak vyzdvihnot podvozek i pri jizde na hrane se to auto chova velmi prijatelne.Obcas jsem mel pocit, jako by se v rychlych zatackach samo zadkem srovnavalo.Pri improvizacnim slalomu se jen minimalne rozkmitavala zad.Dovedu si predstavit, ze v TDicku to musi byt vcelku dobre svezeni.Ten podvozek je opravdu pripraveny na silny motor.Konecne shrnuti: motor 1,4 44 kw silne nedostacujici, vpredu malo mista v oblasti loktu a kolen,uboha kvalita pouzitych materialu,velmi dobre dilenske zpracovani,poddimenzovane brzdy, naddimenzovany, skvely podvozek.Kamil*
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  04:20

    « Re: kolisanie otacok na neutrali

    no ja som myslel tiez brutalne kolisanie (nie iba jemne kyvanie ruciciky otackomera)- takmer 1000 ot. v pravidelnych intervaloch cca 1.5 s.
    co sa tyka toho serva - presne tak, ten chalan ma nieco cez 20tis.otacok - a mal uz aj spominany problem s tesnenim+unikom chlad.kvapaliny (ale to bol este v zaruke).
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  01:57

    « Laciné plasty

    Tak jsem právě prolezl novou Fabii, kterou si koupila ségra. Je to Combi Classic 50kW. Kdysi tady někdo psal o lacině vypadajících plastech narozdíl od solidně zpracované Fabie. Nevím jak ostatní provedení Fabie, ale jestli něco vypadá lacině, tak je to tenhle interiér. Kolečka ovládání ofuků jsou prostě úděsná a celé provedení postrádá zakončení dílů. Vypadá to jako natažené a lehce oříznuté kusy plastu. Roleta v kufru je taky parádní kousek, vypadá to jako ožvejkané tupými nůžkami. Musím říct, že v těchto detailech byla i Felicie lépe podstatně lépe provedená. Působí na to mě dojmem, že se jednalo o co nejnižší výrobní náklady. Sorry, ale je to fakt zklamání.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  01:21

    « Re: Detske chyby Fabii

    Tak to jsem v klidu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  00:00

    « Re: Autodoplňky

    Nevím, ale já mám obě křídla MS design a myslím, že pěknější sehnat nejdou. Za pár dní budou fotky, tak pak uvidíš sám. Jsou lepené a mají i magnety.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.05.01  23:59

    « Detske chyby Fabii

    Do čísla 310xxxx (poslednych 7 miest VIN kódu) su
    problémy u Fábií so servom, ceskym motorom odchadza tesnenie pod hlavou motoru a u 74 kW katalyzator. Po 310xxxx zatial nic. Takze sa bezte vsetci pozriet aku mate verziu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.01  22:26

    « Re: kolisanie otacok na neutrali

    No my mame v dcerskej firme 10 Fabii a na troch odisli serva. Priblizne po 30kkm. Nastastie to bolo este v zaruke. Potom odislo este jedno, ale bohuzial uz po zaruke. Ostatne zatial drzia. Auta uz maju cez 50kkm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.01  21:50

    « Re: kolisanie otacok na neutrali

    Nemyslel som na "bezne" kolisanie otacok t.j. +/- 100 ot., prip. obcasne vibracie, to je ok, ale vtedy otacky kolisali +/- 1000 ot. a bolo to dost brutalne.

    Kolko mal najazdene ten chalan s tym odchadzajucim servom? Pisalo sa tu, ze kritickych je 20tkm.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…