Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
"-- skrytý --" 31.05.01 14:22
« cena vstrikovaciho cerpadla
V dnesnich HN pisou, ze nocni murou majitelu dieselovych skodovek je vstikovaci cerpadlo, ktere muze zlikvidovat nekvalitni nafta. Uvadeji bez dalsiho upresneni, ze nove cerpadlo prijde na 110 kKc a repasovane na 65 kKc. Neni to nejaka kravina? Pri tehle cenach by se mi muj spolehlivy fordacky benzinak libil zase o neco vic. -
« KAMIL
Kamile Kamile skutečně od tebe slyším poprvé ,že ve Fábce jsou laciné plasty.No troufám si tvrdit ,že jsou minimálně na stejné urovni jak v té tvojí Oktávce.Vždyť si zkus šáhnout a prohlídnout přístrojovku Fabky a přístrojovku Oktávky pokuď nejsi zaslepen Oktávkou tak snad uznáš ,že je to stejný.Sedadla jsou podle tebe z pytloviny ? No tak pokuď nemáš Larina v kůži tak věř ,že máš podobnou pytlovinu pod sebou.Jo a ještě k těm brzdám ono to auto je v záběhu a musí si to všechno sednout i brzdy.No a poslední dodatek k místu no to bych si zrovna moc nefandil s tou Oktávkou ,protože kdo v ní seděl tak uzná ,že prostor na zadních sedadlech je menší jak ve Fabce.Hlavně první ročníky o těch nemluvě.Máme ve firmně i Fabky a Oktávky takže vím o čem mluvím a mohu srovnávat. -
« Re: kolisanie otacok na neutrali
BTW, to kolísání je fakt trapas. Jak to vypadá, tak je to "vymoženost" našich starých MPi. Že by sabotáž, aby se prodávaly 16V? Mě to taky nikdy nedělalo (ani na 2.0IDE ani na 20V turbu a ani na TDI) a doufám že ani nikdy nebude. Já bych to asi natvrdo reklamoval, že mám pod kapotou místo motoru ludru. -
« Re: kolisanie otacok na neutrali
kamil*> K těm plastům a pytlovině, máš částečně pravdu. Mou útěchou je, že v Eleganci je všechno jinak. Polstrování je kvalitní i příjemné, výplně dveří vypadají taktéž lépe. Podvozkově je na tom Fabia fakt dobře o to víc, že jí mám na 16". Michal (ATX) děl, že je určitě lepší než sériová Octavia. Rovněž potvrdil, že při řízení té mé Fábie má pocit, že jede v Octavii a ne v malém autě. Můj inetriér se mi líbí víc než standardní v oktavii (vyjma L&K). Brzdy jsou super, takže asi nebudou v TDI a MPi stejné :o)
Lepší výbavy holt vždycky budou pěknější a kvalitnější (co se použitých materiálů týče). -
« Re: Laciné plasty
Kamil*: jsem rád, že nejsem ve svém hodnocení interiéru Fabie sám, ta pytlovina fakt sedí. Ségře jsem to pochopitelně nehaněl, ale moc mě to zklamalo. Jestli jsem měl nějaké výhrady ke zpracování interiéru ve své Mazdě, tak se těm klukům šikmookejm omlouvám. Někdy to ségře ještě projedu, nebyl čas. Zkusil jsem to jenom nastartovat a dost mě překvapila ta rána, jakmile se motor čapnul. Byl teplej a otáčky vylítly někam ke 2 tisícům, chudák auto se oklepalo. -
« Re: Laciné plasty
Kamil*: jsem rád, že nejsem ve svém hodnocení interiéru Fabie sám, ta pytlovina fakt sedí. Ségře jsem to pochopitelně nehaněl, ale moc mě to zklamalo. Jestli jsem měl nějaké výhrady ke zpracování interiéru ve své Mazdě, tak se těm klukům šikmookejm omlouvám. Někdy to ségře ještě projedu, nebyl čas. Zkusil jsem to jenom nastartovat a dost mě překvapila ta rána, jakmile se motor čapnul. Byl teplej a otáčky vylítly někam ke 2 tisíců, chudák auto se oklepalo. -
« Re: kolisanie otacok na neutrali
Ctu tady diskusi o kolisani otacek a musim potvrdit.Pred ctrnacti dny muj kamrad kupoval fabii 1,4 MPI a hned jak jsme vyjeli od prodejce, tak to zacalo.Auto se cele otrasalo a otacky kolisaly od cca sedmi set po trinactset.Asi po najeti 100 km se to nelepsilo, tak jsme se vratili k prodejci a upozornili na tuto skutecnost.Vysvetleni bylo asi takove, ze auto je v zabehu,vule nejsou vymezeny a ze je to normalni jev.Ja tedy u sve Octavky TDI takovy jev neznam ani kdyz byla nova.Na aute je nyni 2000 km, kolisani sice neustalo, ale je mene zretelne.Jestli mi dovolite drobne zhodnoceni Fabie: Kvalitni dilenske zpracovani, vse sedi a licuje ,tak jak ma,nic nevrze a neskripe, ovsem velmi nekvalitni jsou pouzite materialy.Latka vyplne dveri je z nejake lacine ,,pytloviny,, a sedadla jakbysmet.Plasty na pohled i na omak strohe a lacine.Motor do dvou tisic otacek jakz,takz potom uz jen rve.Brzdy subjektivne horsi a mene ucine ,nez treba ve favoritu.Musim vsak vyzdvihnot podvozek i pri jizde na hrane se to auto chova velmi prijatelne.Obcas jsem mel pocit, jako by se v rychlych zatackach samo zadkem srovnavalo.Pri improvizacnim slalomu se jen minimalne rozkmitavala zad.Dovedu si predstavit, ze v TDicku to musi byt vcelku dobre svezeni.Ten podvozek je opravdu pripraveny na silny motor.Konecne shrnuti: motor 1,4 44 kw silne nedostacujici, vpredu malo mista v oblasti loktu a kolen,uboha kvalita pouzitych materialu,velmi dobre dilenske zpracovani,poddimenzovane brzdy, naddimenzovany, skvely podvozek.Kamil* -
« Re: kolisanie otacok na neutrali
no ja som myslel tiez brutalne kolisanie (nie iba jemne kyvanie ruciciky otackomera)- takmer 1000 ot. v pravidelnych intervaloch cca 1.5 s.
co sa tyka toho serva - presne tak, ten chalan ma nieco cez 20tis.otacok - a mal uz aj spominany problem s tesnenim+unikom chlad.kvapaliny (ale to bol este v zaruke). -
« Laciné plasty
Tak jsem právě prolezl novou Fabii, kterou si koupila ségra. Je to Combi Classic 50kW. Kdysi tady někdo psal o lacině vypadajících plastech narozdíl od solidně zpracované Fabie. Nevím jak ostatní provedení Fabie, ale jestli něco vypadá lacině, tak je to tenhle interiér. Kolečka ovládání ofuků jsou prostě úděsná a celé provedení postrádá zakončení dílů. Vypadá to jako natažené a lehce oříznuté kusy plastu. Roleta v kufru je taky parádní kousek, vypadá to jako ožvejkané tupými nůžkami. Musím říct, že v těchto detailech byla i Felicie lépe podstatně lépe provedená. Působí na to mě dojmem, že se jednalo o co nejnižší výrobní náklady. Sorry, ale je to fakt zklamání. -
"-- skrytý --" 30.05.01 21:50
« Re: kolisanie otacok na neutrali
Nemyslel som na "bezne" kolisanie otacok t.j. +/- 100 ot., prip. obcasne vibracie, to je ok, ale vtedy otacky kolisali +/- 1000 ot. a bolo to dost brutalne.
Kolko mal najazdene ten chalan s tym odchadzajucim servom? Pisalo sa tu, ze kritickych je 20tkm.







