Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
Ja mam Fabiu 50kW Comfort, 24500 km, kupena zaciatkom aprila 2000 a tu su skusenosti:
S Feliciou sa to neda porovnat, hlucnost o TRIEDU nizsia a ked si dam pozor a nepustim otacky pod 2500 (vtedy je to skrtene elektronikou) tak sa felicie nechytaju. Spotreba 5,1 mimo mesta (priem. rychlost cca 100km/h) v meste (Bratislava) 8 - 9 (leto - zima). Trochu mi odstava plast na madle na pravych dverach a okrem toho tieto problemy:
- v decembri mi menili prasknuty chladic - v zaruke
- v marci mi menili tesnenie pod hlavou - unik chladiacej kvapaliny - v zaruke
- minuly piatok mi menili servo - sice po zaruke ale urobili to ako zarucnu opravu.
Inak by som nemenil, asi lepsi pocit som mal iba v Passate (ale to je uplne ina trieda) a v Chevrolete Cparice (tak to je uz uplne ina trieda).
Jo a jazdil som aj TDI 74kw, je to hlucne oproti mojej ale ten vykon od 1500 otacok je prijemny.
Nebyt tych troch problemov co som spomenul, tak mozem napisat ze skodovke sa to auto podarilo.
HAWK -
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
Mě to taky vrže, tedy vrzalo. Jakmile auto párkrát zmokne, přestane to. Ptal jsem se i v servisu a tam mi řekli, že to dělá v kombinaci sucho a pyl (nasedá na okna a při stahování se dostane na gumy). Asi s tím nic moc nenaděláš. Možná něčím potřít ty vodící gumy. -
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
davidz> Pokud Ti dělá problém řadit R dopředu, tak si nikdy nekupuj BMW :o)
Já pořád nevím, o jaké látce mluvíš. Tam žádná látka není! Mrkni na www.mujweb.cz/www/hufnagl - tam vol Fabia interier a uvidíš. BTW, nevím, proč dělají ty levnější Fabie tak "levně", když to evidentně udělat líp umí... -
« Re: Rozpaky nad fabií
To: Ferox. Taky jsem přesedal z fedy 50kW na Fabii a zpočátku se mi zdálo, že ta fabia nejede a navíc ani nebrzdí. Fakt je, že se to zajetím srovnalo a že nyní mám pocit, přestože mám kombíka, že je trošičku živější než byla felda. Ono je to zčásti dáno taky výborným odhlučněním, že člověk tak bezprostředně nevnímá stopající hluk. Všechno je subjektivní. Když člověk na předváděčce sedá do zapůjčeného vozu, snaží se i být opatrnější než ve svém, na který je zvyklý. Já jsem vyzkoušel i 55kW motor a subjektivně mi připadal hlučnější, ale jinak závratný rozdíl ve výkonu jsem nepozoroval. Předtím jsem to považoval za ideální kombinaci, ale dnes nelizuji. Každý musí zvolit svoji kombinaci. Dával jsem feldu protiúčtem a zjistil, že všechny udělátka navíc nejsou prakticky oceněna. Nejmenší ztrátu utrpíš na základním provedení.
-
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
Huf: Nevím, lepší Fabii jsem zatím nevykoušel. Pokud se týče otevírání dveří, nemáš ještě osahanou látku za kličkou? Tam si totiž každej normální člověk opře zápěstí při otevírání, které taky nejde zrovna zlehka. Abych jenom nehaněl, řazení je slušně přesné, i když zpátečku mám radši dozadu. Je to intuitivnější, strčím páku dozadu, jedu dozadu a naopak. -
« Ještě ke zklamání z Fabie
Tak jsem to byl se ségrou projet, hlavním důvodem bylo nějaké divné cvakání zezadu. Po půl hodině přiblblého ježdění po městě jsme na to přišli - zadní sedačky cvakají v dorazech. Lehce jsem ségru naťuknul, jak se jí líbí interiér a vyslovila úplně stejné názory jako já - mizerné plasty, látka i zpracování, podivné barevné kombinace. Madlo na dveřích má díru hodně vzadu, takže ho každý uchopí za odkládací poličku vpředu a po 3000 kilometrech se plasty rozlézají. Jízdní vlastnosti bych pochválil, motor je pro běžné použití v pohodě, auto je tiché. Nepochopil jsem ale toho inteligenta, co vymyslel zámek zapalování tak, že si musím při otáčení klíčkem přehmátnout. -
« Rozpaky nad fabií
Mám, a jsem vcelku spokojen, Felicii MPI 50kW. Čas běží a bylo by na místě koupit nové auto. Bral bych stejnou třídu, nepotřebuji velké auto, jezdím sám nebo ve dvou.Fabie se mi líbí je to jistě moderní a kvalitní auto. Vadí mi ale výběr motorů. Svezl jsem se ve Fabii 50 kW a tvrdím, že felicie je živější. Vadí mi, že motor má objem o blbých 50 ml (panák rumu) vyšší než je hranice a musím platit o třídu vyšší povinné ručení. Navíc jsem slyšel, že se tyto staré české motory přestanou do fabií dávat (kvůli exhalačním limitům), takže bych měl doma hned muzeální kousek. Jel jsem i s 16V 74kW. Jede to slušně, ale je už dost drahá a navíc bych do ní měl lít 98 oktanů. Jel jsem i s 16V 55 kW, ta se mi zatím jeví jako nejlepší, je to však z nouze ctnost. Nafťáky neuvažuji, nenajezdím zas tolik km, aby se mi vyplatily. Tak nevím a asi ještě vyčkám co nového s notory Škoda vymyslí. -
matuS 04.06.01 11:21
« Re: Golf versus Fabia
mracek> to je jasne. ide o to brat osvedcene veci, tak ako to robia japonci. dan je, ze su vzdy o krocik vzadu za europou. europa dava same novinky a nemaju to dostatocne otestovane. Takze treba si vybrat - troska starsie a spolahlive, alebo novinky a nespolahlive. -
« Re: Golf versus Fabia
Kdyz pominu kufr, tak kraka Fabie ma vevnitr temer
stejne mista jako Golf4. Casto jezdim se znamym
sluzebnim Golfem. Vpredu a natoz potom vzadu se
subjektivne citim stisneneji nez ve sve Fabii.
Mimochodem jeden cas vsichni nadavali na malo mista vzadu v Octavii. Tak u Golfa je to to same
a vpredu jeste o neco horsi. Nechapu lidi, co si
koupi Golfa. To radsi fakt Octavii. Nizsi cena
a nesrovnatelny kufr !! -
« Re: To: Ehvie
Takze demontujes aj predne aj zadne kolesa a musis to tam dat pri sklopenych zadnych sedadlach. No ale ak si cyklista tak vies ze este k tomu mas spustu bordelu - prilba, flasky, tretry, oblecenie atd. Takze najlepsie je nechat doma v garazi aj zadne sedacky. Potom z toho mas vlastne 2 miestny kombik.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







