Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Rozpaky nad fabií
to Joed: Je pravda, že Fabia je oproti Felicii o víc než jednu generaci dál pokud jde o jízdní vlastnosti a komfort. Uznal bych taky, že obě 50 kW verze jsou přibližně stejně živé. Ostatní výhrady jsi však ponechal bez komentáře. Fabie s 16V motory a nějakou tou výbavou však už dosahují ceny, za kterou je možné uvažovat o slušném autě nižší střední třídy. Takže není divu,že naprostá většina Fabií u nás jezdících je 44 nebo 50 kW. Jsem jen zvědav, kdo si bude u nás fabie kupovat až se do nich přestanou dávat (a má to být brzy) "osvědčené" (rozuměj zastaralé) české motory. -
« Rozdiel medzi modelovymi rokmi
Pozna niekto rozdiel medzi modelovym rokom MR2001 a MR2002 ? Ktory z model. rokov je lepsie si kupit ? Ten novsi bude drahsi (asi 10 litrov v CZK), bude mat zmeny vo vybave a v motoroch (podla casopisu STOP). Ale zaujimali by ma detailne informacie. Ak by islo o odstranenie niektorych poruch (tesnenie motora, servo, kolisanie otacok volnobehu, "diera" pri pridani plynu...), tak si pockam. Poradte prosim, vdaka. -
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
Snehulak> Možná jsem to trochu přehnal, ale výkonovými parametry je PD určitě dál.
BTW, mám od včera čip (96kW, 295NM) a to auto jede hodně dobře. Přitom skoro vůbec nekouří (pokud bys nestál u výfuku a nedíval se na něj v očekávání, tak si ničeho nevšimneš). Jel jsem jen kousek v Bravě 100JTD a to auto teda moc nejelo. Motor neměl ten TDI zátah v 1500ot. A navíc kouřilo. Asi jsem divný, ale mě to prostě vadí. -
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
hmm taliani su smejdaci ? mozno aj hej, ja mam ine skusenosti - sice iba s jednym vozom - Tipo 2.0 16v, r.91, ake okrem vymeny rozvodoveho remena a toho co som si sposobil sam (urvaty vyfuk), som nemusel pocas 50 tis.km investovat do nicoho - kupoval som ho s 70 tis.km na tachometri, pricom sam chlapik co ho predaval sa priznal, ze v skutocnosti to bude o nejaky ten kusok viac...
A verte, ze som ho ani trochu nesetril...(az sa dnes divim, ked si na to spomeniem).
Nie, ze by som nebol s fabiou, ktoru mam teraz, spokojny - ale tych sprav o problemoch som uz pocul zo svojho okolia celkom dost (moj kolega: problem s tesnenim a servom - ja: kolisanie otacok , atd).
-
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
to Huf: tos prehnal Hufe s tim generacnim rozdilem mezi PD TDI a JTD. Vysvetli mi prosimte, v cem ten generacni rozdil spociva ? BTW, zda se mi ze ses nejak do ty TDI Fabie zamiloval, tvrdit ze je stejne hlucna jako MPI by moh' jen nahluchej ... -
matuS 06.06.01 15:19
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
igi> vsetko je relativne. btw skodovka vydrzi viac ako fiat? neviem, taliani su smejdaci, to viem aj sam, ale to je odvazne tvrdenie, podla mna fabia bude mat po 4 rokoch tiez problemy...no ved uvidime, zatial iba teoretizujeme.
hufe> momentalne seat inca, a po case sa vratim k citroenu ax -
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
matuS> Já taky nevím o nikom, kdo by na fabii měnil servo. Asi by nebylo od věci tady napsat adresy všech, které znáš a kteří jsou Ti nešťastní :o)
To, že se na MPI mění těsnění je možné, ale proto jsem si koupil TDI.
BTW, diesely WV TDI PD jsou o generaci napřed před fijaťáckými JTDčky.
A vůbec matuSu, v čem teď jezdíš ty? -
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
matuS> No a pre zmenu ja som zasa nepocul o takej, na ktorej trebalo menit tesnenie. A o vymene serva som sa docital len tu, a to poznam dost majitelov Fabii...
To by som uz vobec netvrdil, ze Skodovka je poruchova ako hociktore ine talianske auto. Urcite, 1000 poruchanych Skodoviek je urcite viac, ako 500 poruchanych Fiatov a ani jedno poruchane Ferrari. Znie to lakavo, ale pozri si, kolko sa predalo Skodoviek a Fiatov. Aktualny stav podla statistiky z AMS7/01 pre rok 2001 : Skoda = 11128; Fiat = 559; Ferrari = 0. Ak mas po ruke kalkulacnu, niet sa o com dalej debatovat. A este jeden moj skromny nazor - podla mojich pozorovani od mojich znamych a susedov, Skodovka vydrzi viac, ako Fiat. O Fiat sa mozes starat ako o vlastne decko, a aj tak ho po 3-4 rokoch musis predat, lebo ak ho chces udrzat v pojazdnom stave, musis do neho investovat desne prachy. Fiat je auto na 2 roky, potom s nim rychlo prec :((
Tesim sa na reakcie Fiatistov, ktory keby mali po ruke skaly, by ma urcite ukamenovali :) -
« Re: Ještě ke zklamání z Fabie
slavos> Tak to bylo to TDI asi studené. Neříkám, že je nějaké supertiché (to je pouze 20V turbo v Octavii), ale rozhodně není hlučnější a jak se zahřeje, tak hodně stichne. Možná při nízkých rychlostech (<40km/h). Spíš mě zajímá, jak na Tebe působil průběh výkonu a MK oproti 50kW. Je to o 2 třídy výš nebo o 3?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







