Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Fabia - poruchy - TDI - hluk
Obidve vyrobne vady co som mal (tesnenie pod hlavou a servo) su zo seria ktora sa predavala v aprili minuleho roku, uplne vazne to mam so seriozneho zdroja. Urobili to v zaruke, aj ked v priapde servo bolo auto uz po zaruke.
Hufnagel: TDI je hlucny, nikto ma nepresvedci o opaku, je to ako si sadnut do traktora a to uz ani nehovorim o vibraciach ktore su ovela vacsie ako pri MPI. Akoze vykon a krutiaci moment je v pohode ale aby som nosil v aute protihlukove sluchatka to nie. Chcem komfort a preto mam Fabiu Comfort 1.4MPI50kW ;o)))) Na ten hluk si si mozno uz zvykol a nepride ti to tak, ale ja jazdim MPI kazdy den a ked sadnem do TDI a veziem kolegu na letisko do Viedne tak po 2 hodinach jazdy mi huci v hlave este dalsie 2 hodiny. Nemal som ten pocit ani po 600km (BA -> Chorvatsko) v mojej MPI. Je to moj subjektivny pocit. -
« Vypln pod kapotou - 44kW
Vlastnici 44kW - mate z vnutornej strany kapoty tu tlmiacu vypln ?? (tj. ci tam nieco mate, alebo len farebny plech ?) 50kW to maju urcite, videl som aj dake classicy 44kW (na fotkach), ktore ju mali tiez...
Lebo ja tam mam iba plech ! :(( (kupovana v marci t.r., classic) -
« Re: Rozpaky nad fabií
ruprecht> Možná na tom něco bude. Fakt ale je, že oba motory, co máme doma ve Škodovkách jsou podle mně v pohodě (TDI PD a 20V turbo). Jiná věc je ta, že bych Škodovku s jiným motorem nechtěl.
BTW, vyšší výkonová varianta je 96kW a ne 86. Asi ses překlepl. -
« Re: Rozpaky nad fabií
Hufe, hádej proč ti do tvé Fabky nemontujou novější TDi 86kW. Třeba bys pak nemusel dělat tuning. Proč do fabky strkaj dobrej leč starej 2.0i. Proč ještě nedávno strkali do Feldy a Oktavky starej 1.6i. Proč je nabidka motoru Fabie omezena pouze na 1.4 (když pominu nenažranou archivní 2.0). Proč tam třeba nedaj 1.6 16V. Že by jsme konkurovali Polu či Golfu, tam to asi bude. Proč tam čecháčkům dávaj obstarožní 1.4 MPi za stejnou cenu, co zahraniční konkurence dává kvalitní a moderní motory. Až tomu tak nebude odvolám své tvrzení, že Škoda je výprodejový stánek VW. Ne že by to vadilo, je to lepší než nic, ale je to tak, tak se s tím smiřte ...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!









Fakt je, že z venku to nýtuje dost a studené ještě víc, ale zahřátý motor vevnitř opravdu působí tiššeji než MPi (nemyslím na volnoběh, ale při jízdě). Myslím, že je auto vůbec líp odhlučněné. Mám možnost to denně porovnávat s otcovým Laurinem 20V turbo, který je opravdu hodně tichý. Navíc tam má nové pneu ContiSportContact2, které jsou rovněž velmi tiché.
Výsledek jízda: Laurin < Fabia TDI < Fabia MPi
Výsledek stání(volnoběh): Laurin < Fabia MPi < Fabia TDI