Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Vypln pod kapotou - 44kW
Výplň pod kapotu sa prestala dodávať do benzínových Fabií od januára alebo februára 2001. Do dieselov sa dodáva aj ďalej. Predtým sa dávala aj do Classicov 44kw, matka má firemnú z októbra 2000, a je tam, ja mám Comfort 44kw z januára 2001 a tiež to tam mám. Keď som si dobre všimol, tak to nie je nalepené, ale nacvakané takými cuplíkami.
P.S.
Pozdravujem neznámeho šoféra, ktorý dnes ráno zrušil svoj Comfort čelným nárazom do Favorita pri Presscentre v Blave. Podľa ŠPZ tá Fabka mohla byť stará 2-3 mesiace :(( -
« Re: hlučnosť
Pre skl: www.mikra.cz. A teraz k hluku v interiéri. Základná hladina hluku (od pneu, aero dyn. hluk, vetrák, rádio) má obrovský vplyv na vnímanie hluku od motora. Ja mám v mojej Sárke 2.0 HDI už pri spustenom vetráku dojem, že tam motor vôbec nie je. Až keď pridám a zatlačí ma do sedáku sa uistím, že je všetko tam kde má byť. Ten vetrák nie je nijako zvlášť hlučný :}> -
« Re: Rozpaky nad fabií
To: Ruprecht. Lidi na to skáčou, protože ty plečky dobře znají. Kámoš má ještě bolševický favo z roku 89 a má na něm nadranděno 560 000km. Motor jede jak za mlada až na ten hluk. Za tu dobu vystřídal několik sad pneu, vyměnil fotorozdělovač s kabely, 2x rozvodový řetěz a toť vše. Jinak jezdí a jezdí. Dokonce i kompresní tlaky má dosud v normě. Takže co řešit. Proto na to lidi skáčou -
"-- skrytý --" 08.06.01 13:48
« Re: Hdi PSA / Ford
To pallas: V tech testovanych mondeich byl jeste dvoulitrovy diesel bez common rail (co se u nas ted prodava), proto kritizovali hlucnost. Nejnovejsi diesel s common rail ve Focusu (TdCi 1.8) se zacne prodavat v lete - viz vyborna hodnoceni testu v Top Gear and What car?).








