Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Construct vs Defend-lock
Na to vypískování se fakticky vykašli. Ten VIN kód je určitě lepší (minulej týden jsem si ho objednal :-) ), navíc máš potom dost podstatné slevy na pojištění u různých pojišťoven (teda nevím jak na Slovensku, ale v Česku například 10procent u Kooperativy a to je můj případ). Takže když si spočteš náklady na sadu VIN, tak to máš ani ne za rok spátky a ještě máš auto trochu zabezpečený. -
« Re: Vypln pod kapotou - 44kW
To: Bluedream. Informoval jsem se v servisu a sdělili mi, že by cena té originální tlumící vrstvy na kapotu motoru měla být zhruba na stejné úrovni jak jsem už předesílal, t.j. do 600 CZK a dá se koupit i bez práce, práce s montáží stojí 200 až 300 CZK. -
« Re: Osvětlení zavazadlového prostoru
Je to divné, ale já mám v Classicu osvětlení zavazadlového prostoru sériově. Vypínané je vypínačem zadních dveří. Pokud ho tam nemáš, asi ti nezbyde než se podívat v instrukční knížce, na jaké je pojistce a ten kablík si natáhnout sám. V prodejnách ND najdeš dostatek lampiček od originálních na fabie, až po favoriťácké s vlastním vypínačem. -
« Osvětlení zavazadlového prostoru
Neprirobil si niekto do Classica osvetleni zavazadloveho prostoru ? Potreboval by som poradit, kde najst v kabelazi vhodny zdroj napajania. Videl niekto v predaji samostatnu lampu osvetlenia ? Kde ma Comfort umiestneny spinac osvetlenia? Je to zapinane rucne, alebo cidlom ? -
« Re: Vypln pod kapotou - 44kW
To: skl. Pokud byste měli problém se sehnáním té Mikrácké sady, určitě i u vás v každém servisu Škoda seženete originál s těmi plastovými úchytkami. Smysl to v každém případě má, protože normálně se zvuk přenáší kapotou, kterou rozechvěje, do jejích úchytů a tím i do karoserie. Ta protihluková vrstva zvuk nejen pohlcuje, ale i vyztuží kapotu. Takže druhotným efektem je i to, že při jejím zavírání již není slyšet zvuk pádu plechových necek, ale akusticky příjemnější cvaknutí a navíc se nemusí zdvihat tak vysoko. -
« Re: Construct vs Defend-lock
Na pieskovanie sa vykasli, tam sa totiz pieskuje len niekolko znakov z VIN kodu. Lepsie je myslim si vyleptat VIN cislo do kazdeho skla. U nas to distribuuje nejaka firma ECR-SK v Nitre. Treba si objednat sadu kde su nalepky a nejaky leptac a potom si to sam spravis. Odporucam. Da sa to vyleptat do uplne kazdeho okienka na aute - ak si paranoik aj do spatneho zrkadla. -
"-- skrytý --" 12.06.01 11:04
« Re: Construct vs Defend-lock
Rozdiel by mal byt v tom, co je uzamknute, Defend-Lock tusim zamyka riadiacu paku a Construct prevodovy mechanizmus. Ja mam Construct, ale ak to zlodej chce prekonat, tak prekona obidva. Bud zoslapne spojku a moze ho druhy tahat alebo si rucne pod kapotou zaradi dvojku a sam odide. Vyhoda tychto systemov je taka, ze pedsa len sa to neda urobit nepozorovane, treba na to isty cas.
Ako mate Vy zabezpecene fabie? Ja tam orig. alarm, (imobilizer), contruct. Chcem si na skla este dat vypieskovat kod. Ake s tym pieskovanim mate skusenosti? Ze vraj je to dost efektivne, nema to pomerne vela aut a zisk zlodeja to znizi o velmi podstatnu cast tak sa na to radsej vykasle a ide pozriet ine auto.







