Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: otazky fabka 44kw
Greggie: ja ti asi neporadim. Mam asi 1500 najeto, spotreba v praze ve spicce muze bejt i dost brutalni. Kdyz jsem vyjel z obchodu tak jsem nekam spechal a jel jsem hned 500 km, klido-pido, opatrne, ale rychle. Zatim se nic zvlastniho nedeje :-) ale mam pocit, ze motor ted bezi plynuleji na volnobeh. Ale jestli mas na to nervy, tak si to zajed, hezky opatrne. -
« Re: rozdily vysky a sirky
Ano, auto s motorem vpredu ma jakousi vrozenou nedotacivost, nastaveni podvozku vsak muze vyvazeni menit docela razantne. A Audi se proste snazilo o maximalni neutralitu.
Jinak ja jsem zatim na nove TT slysel akorat kritiku, ze je moc mekke, ze je s nim nuda, ze nedotaci apod. -
« otazky fabka 44kw
vzhladom na to, ze som sa stal vcera stastnym majitelom tohto priblizovadla, rad by som sa pls opytal na par otazok:
1. ako a ci vobec zabehavat, mam 200 km, zatial chodim medzi 2,5 a 3,5, obcas to prebehnem na 4, po 1000km chcem ist na maximalku plus castejsie chodit na a obcas nad 4
2. aky a ci vobec mozem ocakavat pokles spotreby po zabehu
3. v navode pisu nieco o zrani oleja az 1l na 1000km, ake mate skusenosti ako casto treba pozerat
dik. -
« Re: rozdily vysky a sirky
S tym sa da aj neda suhlasit. 1, To ze si to kupovali slecinky je pravda. Ale vacsina havarii sa netykala tychto sleciniek, ale cestnych "pretekarov". 2, TT ma motor vpredu a ako take by malo byt nedotacave. Ak prepalis najazdovy rychlost na nedotacavom aute, existuje jedna moznost, ako ho dostat do zakruty - prislapnut mu brzdu. To je podstatne brutalnejsie ako iba ubranie plynu a v tejto chvili sa zvysi pritlak na prednu napravu a odlahci sa zadna a auto sa do zakruty trafi. Ale u TT bola zadna prilis tvrda, takze sa utrhla a uz to letelo. Maksi zadok to auto malo mat od zaciatku, nie az po tychto problemoch. 3. Urcite marketing toto auto predstavoval ako super sportove kupe za ludsku cenu. Preto ti, co si ho kupili mu doverovali viacej, ako bolo treba. 4, Keby to auto bolo urobene od zaciatku tak, ako je teraz, nemuseli byt ziadne problemy aj keby marketing robil hocico. -
« Re: rozdily vysky a sirky
Sam pracuji v reklame na dost vysoke urovni, a jestli je muj postoj k podvozku meho auta vytvoreny tim, ze jsem s nim spokojeny a jeste k tomu mi nekdo rekne (autobild) ze je to podvozek co ma Audi A2, mam z toho jenom radost, ze Skoda je soucasti VW a ne nejakeho Renaultu, Citroenu nebo Nissanu jsem akorat pod vlivem vlastniho praktickeho nazoru na nemecka auta... -
« Re: rozdily vysky a sirky
Diky za nominaci na Nobelovku. Mozna by ale bylo lepsi, kdybych to mohl vysvetlit. Takze (a je to jenom moje dedukce) - zmeny mezi prvnim a novym TTckem zahrnovaly (pokud si dobre vzpominam) - pridani zadniho kridelka (presneji Gurneyho klapky), pritvrzeni predniho a zmekceni zadniho pricneho stabilizatoru a to stejne s tlumici perovani. Plus samozrejme pridani ESP. V dusledku to znamena jednoznacne posileni nedotacivosti.
Ty havarie, ktere tu upravu vyprovokovaly byly vsechny stejne - po ubrani plynu v zatacce sel zadek do smyku.
A tedka moje uvaha: marketingove oddeleni Audi chtelo vytvorit opravdicky sportak. Melo k dispozici jenom platformu s prednim nebo menecennym ctyrkolovym pohonem a tak se snazilo podvozek maximalne vyladit. Bohuzel se minulo a Audi TT si kupovaly z velke casti zenske, protoze skutecne vypada vyborne. Audi ovsem predpokladalo, ze si budou jejich vuz kupovat lide, kteri vedi, ze se v zatacce plyn nepousti. Konec. -
« Re: rozdily vysky a sirky
A netvrdim, ze ma Fabia zaludne vlastnosti. Iba to bola moja reakcia na prispevok tomaschka. Vy Skodovkari akoby ste si stale este liecili stare komplexy, ze Skoda je skoda penazi. Uz nie je! Skoda urobila obrovsky pokrok, ale vy zacinate byt prilis nekriticki... -
« Re: rozdily vysky a sirky
TT a zaludne vlastnosti - takze kdyz pouzijes z TT treba nejakou vzperu, znamena to, ze Fabia bude najednou zaludna? Na TT a jeho 'zaludnost' mam docela jiny nazor - ackoliv jsem ani stare ani nove TT nikdy neridil, myslim si, ze puvodni verze nebyla konstrukcni chybou, ale chybou marketingovou. -
« Re: rozdily vysky a sirky
Vies co si myslim o testoch, ktore napisu nasi akoze super novinari. Napriklad teraz v predstavovani A4 Avant napisali, ze bude mat spickovy motor 2.0 130PS - to je akoze vtip alebo co? Ten motor mal byt vyradeny uz pred 5 rokmi. Nasi novinari napisu to, co im niekto zaplati (dost ich poznam osobne, nie su z oblasti auto-moto, ale viem, ako to s nimi chodi). Ja som nemal moznost otestovat si Fabiacky podvozok sam na vlastnej kozi. Chcelo by to mat to auto aspon tyzden a mat k dispozici napriklad letisko. Rad verim, ze je najlepsi, len by som chcel vidiet nejake oficialne ocenenie.
"Dvě nové benzínové jednotky představují to nejlepší, co je v současné době na trhu: čtyřválec o objemu 2,0 dosahuje výkonu 96 kW (130 k) a motor V6 o objemu 3,0 litru s max. výkonem 162 kW (220 k)." :-) -
« Re: Hufova Fabia
to wawrik - ja nerikam, ze kazda skodovka je super a ze nejsou lepsi auta. Ja chtel, aby mexik porovnal Yarise s Hufovo konkretni Fabii, se snizenym a upravenym celym podvozkem, sirsimi a lepsimi pneumatikami, s vykonnejsim motorem. Jedine minus je cena, jinak si myslim, ze Yaris neni v NICEM lepsi. -
« Re: rozdily vysky a sirky
aj ja mam prakticke skusenosti a ten podovozok urcite neni zly... ale ci je najlepsi na svete to uz si tvrdit netrufam...
a takisto aj: "Nekde jsem cet', ze je to podvozek jako ma Audi A2... a to mi staci" a pod., to je podla mna typicky postoj vytvoreny z vytrvaleho marketingu a reklamy - a nie realnej skutocnosti...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







