Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  17:14

    « Re: otazky fabka 44kw

    Greggie: ja ti asi neporadim. Mam asi 1500 najeto, spotreba v praze ve spicce muze bejt i dost brutalni. Kdyz jsem vyjel z obchodu tak jsem nekam spechal a jel jsem hned 500 km, klido-pido, opatrne, ale rychle. Zatim se nic zvlastniho nedeje :-) ale mam pocit, ze motor ted bezi plynuleji na volnobeh. Ale jestli mas na to nervy, tak si to zajed, hezky opatrne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  17:07

    « Re: rozdily vysky a sirky

    Ano, auto s motorem vpredu ma jakousi vrozenou nedotacivost, nastaveni podvozku vsak muze vyvazeni menit docela razantne. A Audi se proste snazilo o maximalni neutralitu.
    Jinak ja jsem zatim na nove TT slysel akorat kritiku, ze je moc mekke, ze je s nim nuda, ze nedotaci apod.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  17:07

    « otazky fabka 44kw

    vzhladom na to, ze som sa stal vcera stastnym majitelom tohto priblizovadla, rad by som sa pls opytal na par otazok:

    1. ako a ci vobec zabehavat, mam 200 km, zatial chodim medzi 2,5 a 3,5, obcas to prebehnem na 4, po 1000km chcem ist na maximalku plus castejsie chodit na a obcas nad 4

    2. aky a ci vobec mozem ocakavat pokles spotreby po zabehu

    3. v navode pisu nieco o zrani oleja az 1l na 1000km, ake mate skusenosti ako casto treba pozerat

    dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  17:01

    « Re: rozdily vysky a sirky

    S tym sa da aj neda suhlasit. 1, To ze si to kupovali slecinky je pravda. Ale vacsina havarii sa netykala tychto sleciniek, ale cestnych "pretekarov". 2, TT ma motor vpredu a ako take by malo byt nedotacave. Ak prepalis najazdovy rychlost na nedotacavom aute, existuje jedna moznost, ako ho dostat do zakruty - prislapnut mu brzdu. To je podstatne brutalnejsie ako iba ubranie plynu a v tejto chvili sa zvysi pritlak na prednu napravu a odlahci sa zadna a auto sa do zakruty trafi. Ale u TT bola zadna prilis tvrda, takze sa utrhla a uz to letelo. Maksi zadok to auto malo mat od zaciatku, nie az po tychto problemoch. 3. Urcite marketing toto auto predstavoval ako super sportove kupe za ludsku cenu. Preto ti, co si ho kupili mu doverovali viacej, ako bolo treba. 4, Keby to auto bolo urobene od zaciatku tak, ako je teraz, nemuseli byt ziadne problemy aj keby marketing robil hocico.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:52

    « Re: rozdily vysky a sirky

    Sorry za tu stylizaci :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:46

    « Re: rozdily vysky a sirky

    Sam pracuji v reklame na dost vysoke urovni, a jestli je muj postoj k podvozku meho auta vytvoreny tim, ze jsem s nim spokojeny a jeste k tomu mi nekdo rekne (autobild) ze je to podvozek co ma Audi A2, mam z toho jenom radost, ze Skoda je soucasti VW a ne nejakeho Renaultu, Citroenu nebo Nissanu jsem akorat pod vlivem vlastniho praktickeho nazoru na nemecka auta...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:46

    « Re: rozdily vysky a sirky

    Diky za nominaci na Nobelovku. Mozna by ale bylo lepsi, kdybych to mohl vysvetlit. Takze (a je to jenom moje dedukce) - zmeny mezi prvnim a novym TTckem zahrnovaly (pokud si dobre vzpominam) - pridani zadniho kridelka (presneji Gurneyho klapky), pritvrzeni predniho a zmekceni zadniho pricneho stabilizatoru a to stejne s tlumici perovani. Plus samozrejme pridani ESP. V dusledku to znamena jednoznacne posileni nedotacivosti.

    Ty havarie, ktere tu upravu vyprovokovaly byly vsechny stejne - po ubrani plynu v zatacce sel zadek do smyku.

    A tedka moje uvaha: marketingove oddeleni Audi chtelo vytvorit opravdicky sportak. Melo k dispozici jenom platformu s prednim nebo menecennym ctyrkolovym pohonem a tak se snazilo podvozek maximalne vyladit. Bohuzel se minulo a Audi TT si kupovaly z velke casti zenske, protoze skutecne vypada vyborne. Audi ovsem predpokladalo, ze si budou jejich vuz kupovat lide, kteri vedi, ze se v zatacce plyn nepousti. Konec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:37

    « Re: rozdily vysky a sirky

    A netvrdim, ze ma Fabia zaludne vlastnosti. Iba to bola moja reakcia na prispevok tomaschka. Vy Skodovkari akoby ste si stale este liecili stare komplexy, ze Skoda je skoda penazi. Uz nie je! Skoda urobila obrovsky pokrok, ale vy zacinate byt prilis nekriticki...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:34

    « Re: rozdily vysky a sirky

    To si trafil klinec po hlavicke! Takze marketing moze za to, ze TTcka odlietavali z cesty. To je na nobelovu cenu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:32

    « Re: rozdily vysky a sirky

    TT a zaludne vlastnosti - takze kdyz pouzijes z TT treba nejakou vzperu, znamena to, ze Fabia bude najednou zaludna? Na TT a jeho 'zaludnost' mam docela jiny nazor - ackoliv jsem ani stare ani nove TT nikdy neridil, myslim si, ze puvodni verze nebyla konstrukcni chybou, ale chybou marketingovou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:24

    « Re: rozdily vysky a sirky

    tomaschko - prave to by ta malo na tom podvozku znervoznovat. Audi TT ma velmi zaludne vlastnosti a A2 na tom urcite nie je nejako super so stabilitou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:22

    « Re: rozdily vysky a sirky

    Vies co si myslim o testoch, ktore napisu nasi akoze super novinari. Napriklad teraz v predstavovani A4 Avant napisali, ze bude mat spickovy motor 2.0 130PS - to je akoze vtip alebo co? Ten motor mal byt vyradeny uz pred 5 rokmi. Nasi novinari napisu to, co im niekto zaplati (dost ich poznam osobne, nie su z oblasti auto-moto, ale viem, ako to s nimi chodi). Ja som nemal moznost otestovat si Fabiacky podvozok sam na vlastnej kozi. Chcelo by to mat to auto aspon tyzden a mat k dispozici napriklad letisko. Rad verim, ze je najlepsi, len by som chcel vidiet nejake oficialne ocenenie.

    "Dvě nové benzínové jednotky představují to nejlepší, co je v současné době na trhu: čtyřválec o objemu 2,0 dosahuje výkonu 96 kW (130 k) a motor V6 o objemu 3,0 litru s max. výkonem 162 kW (220 k)." :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:19

    « Re: rozdily vysky a sirky

    marketing a reklama vladne svetem .... tak to bohuzel je ;-((( Ale podvozek Fabie je uz seriove dost dobry, a kdyz ho upravis ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:16

    « Re: Hufova Fabia

    to wawrik - ja nerikam, ze kazda skodovka je super a ze nejsou lepsi auta. Ja chtel, aby mexik porovnal Yarise s Hufovo konkretni Fabii, se snizenym a upravenym celym podvozkem, sirsimi a lepsimi pneumatikami, s vykonnejsim motorem. Jedine minus je cena, jinak si myslim, ze Yaris neni v NICEM lepsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:14

    « Re: rozdily vysky a sirky

    aj ja mam prakticke skusenosti a ten podovozok urcite neni zly... ale ci je najlepsi na svete to uz si tvrdit netrufam...

    a takisto aj: "Nekde jsem cet', ze je to podvozek jako ma Audi A2... a to mi staci" a pod., to je podla mna typicky postoj vytvoreny z vytrvaleho marketingu a reklamy - a nie realnej skutocnosti...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:01

    « Re: rozdily vysky a sirky

    luf> Zatím to psali ve všech testech. Já mám i praktické zkušenosti, že tomu tak je. Však se mrkni třeba na test TDI Fabie na tomto servru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  16:00

    « Re: rozdily vysky a sirky

    tomaschko> Už se nemůžu dočkat na to snížení. Hlavně kvůli vzhledu.

    mex> Moc se rozčiluješ, komiku. Mel by ses napřed vydýchat, uklidnit a pak teprve psát. Působí to víc jako průjem, než myšlenky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  15:58

    « Re: rozdily vysky a sirky

    Nekde jsem cet', ze je to podvozek jako ma Audi A2 a nektere dily jsou tam z Audi TT. Tak to mi staci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  15:58

    « Re: rozdily vysky a sirky

    Kto to povedal? Kto oficialne pasoval ten podvozok za najlepsi? Vazne by som to chcel vediet, ci ziskal nejake oficialne ocenenie, alebo to mate iba z letakov Skody.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.06.01  15:48

    « rozdily vysky a sirky

    Ste yarini? Vzdyt prece nejvetsi vyhoda nehlede na rozmey Fabie je jeji super podvozek na kterej v tehle tride nikdo nema...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…