Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  14:49

    « Riadenie

    Pre gregg >Mam najazdenych 400km a zacalo mi tiez tahat riadenie. Prosim ozvite sa mi na sukromny email( morgan@pobox.sk). Vdaka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  14:20

    « Re: K veci !

    to luf- ja to zkousel na Felde 1.3MPI, puvodne 50kw, ted uz vic, rozdil oproti naturalu 95 je trochu citit, ale ne tolik, jakej je cenovej rozdil, motor je ale fakt klidnejsi! U OMV extra energy to jede stejne jako na V-poweru! To je postreh u meho motoru! 16V se asi budou chovat jinak, ty jsou vysokootackovy, tam to asi bude znat vic(vsak uz taky snad brzo vyzkousim!)! Zkusil jsem i V-poweru racing, na nem je to znat jeste vic, ale strasne mizi z nadrze, jako kdyby se vyparoval, pri tom PP nezaznamenal vyssi spotrebu! To same se mi deje i pri zkousce na motorce! Tak uz ho neberu a pri te cena jakou ma ted, uz vubec ne! Jo, v Praze je benzinka a tam prodavaj Natural 98 za cenu 95, coz je docela dobry, ale mam to pres celou Prahu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  14:13

    « Re: K veci !

    to mispul, OMV energy extra ma stejnou cenu jako normalni natural, ba je i obcas levnejsi nez natural 95 u Shellu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  14:08

    « Re: riadenie

    no asi by som si dal premerat geometriu... to, ze auto je nove este zrejme nemusi znamenat, ze je g. v poriadku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  13:55

    « Re: riadenie

    no co s tym riadenim? :-) fakt potrebujem poradit, prosim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  13:05

    « Re: TO PS2/ATX

    PS2:a kdo Ti tu skvelou upravu delal?:o))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  12:49

    « Re: K veci !

    luf: Myslím, že jsem to pochopil. :-) No, jestli mě čeká spotřeba o 0,6l menší, tak se začínám těšit. ;-) BTW: Jaká je současná cena toho OMV energy extra a V-poweru?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  12:02

    « Re: K veci !

    to mispul - Ja som sa rozhodol, ze budem jazdit 8tis na hocijaky benzin a 2tis na V-Power. Takto by motor mohol byt raz za cas (kazde 4 mesiace) precisteny a penazenka to zase az tak nepociti. Ked som jazdil na V-Power prvy krat - najazdene som mal 8tis km, spotreba klesla o 0.6l/100km, to bol vyrazny pokles. Dnes mam spotrebu s benzinom od OMV taku istu ako predtym na V-Power. Ale pravdou je, ze priemerna spotreba odvtedy mi klesla tak, ze rozdiel bol uz iba 0.3l. No to som poriadne zamotal, snad to nejako rozlustis :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  11:49

    « Re: K veci !

    luf: Pokud by se u V-poweru snížila spotřeba o 0,4 l/100km, tak už by se sakra vyplatil i při té ceně! A navíc by ještě prokazatelně čistil motor a jak říkáš kultivovanější a tišší chod taky není k zahození. Vím, že jsi mluvil o tom speciálním OMV a spotřebě o 0,3l menší. No uvidíme. Přes víkend to pravděpodobně vyzkouším.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  11:23

    « PS2

    50kW je 68PS a 106PS je 78kW. Nebylo to 50kW a 106Nm?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  11:20

    « to lukas99

    1. Hlavni vec je, jestli je to pořád 1.4 nebo 1.5 nebo 1.6?
    2. Pokud by to byla pořád 1.4, tak je úprav na 74kW málo. Nemá ta hodnota být 74PS??
    3. A i v případě, že by motor OHV 1.4 měl všechny komponenty na 74kW, bude se projevovat asi takto: volnoběh 1200-1500 1/min, táhnout začne teprve od cca 4000 1/min a max výkon bude okolo cca 7500 1/min. Čili, pro normální provoz nesmyslný motor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  11:14

    « Re: V-Power

    Jenom pro informaci" Oktanové číslo se rovná takovému objemovému procentu 2,2,4-trimethylpentanu (izooktanu, jehož OČ je 100) ve směsi s heptanem (OČ je 0), jakého je třeba k dosažení směsi stejné kvality, jakou má hodnocený benzín."
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  10:57

    « Alarm na Fabiu

    Tak sorry, ze este raz otravujem so zabezpecenim auta, ale uz to suri - ma niekto skusenosti s tym alarmom co do Fabii montuje Skodovka ? - myslim, ze sa vola META, ci tak nejak. Je OK ? Nie je prilis znamy ? Dat si radsej namontovat nieco ine, napr. Jablotron ?? Vdaka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  10:26

    « Re: TO PS2/ATX

    e1ement, ps2 asi myslel ze na upravenom seriovom 50kw namerali po uprave 106 koni
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  10:21

    « riadenie

    tak sa pravdepodobne objavil prvy problem na fabke kupenej min. tyzden a sice sa mi zda ze riadenie tiahne trochu do prava, pre udrzanie priameho smeru je treba drzat volant mierne vlavo, ak pustim volant tak ma prirodzene tendenciu sa vyrovnat a auto tym mierne zatoci vpravo, mam 600km, ziadnu velku jamu som nechytil, naopak mam pocit, ze to bolo uz od zaciatku, mate niekto nejake skusenosti ak by v servise vymyslali?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  10:17

    « Re: K veci !

    mracek - nemozem suhlasit. Tnakoval som teraz 2 nadrze u OMV Energy eXtra a benzin bol dobry. Auto islo rovnako ako na iny, ale spotreba mierne klesla, asi o 0.3l, ale to moze byt aj stylom jazdy alebo teplotou. Dnes rano som dotankoval 35l V-Poweru, v nadrzi bolo este 15l toho z OMV a motor je o dost tichsi a kultivovanejsi. Hned od zaciatku, nie az po par km. Ten benzin ma nieco do seba a uvidim, co sa stane po par km. Ale jedna vec je jasna - V-Power mojmu 16V chuti a rozdiel 100Sk na nadrzi ma nezabije. Najlepsie je vyskusat a rozhodnut sa sam, urcite ale nebude mat ziadne nepriaznive vplyvy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  10:16

    « Re: TO PS2/ATX

    hmm, 50kw 106koni, dost dobra motorova brzda :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  10:13

    « Re: TO PS2/ATX

    V každém případě to není 44 kW, ale jak jsem psal přiškrcená 50 kW. Oba motory se shodují naprosto ve všem, pouze sání a vačka je jiná. Firma, která mi dělala úpravu motoru naměřila na brzdě své upravené 50 kW, 106 koní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  10:13

    « Re: 44 kW

    Jestli to neni tajemstvi, tak nam rekni kdo tu
    upravu dela a za kolik ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  10:09

    « Re: 44 kW

    No, Classic nemam, s tou 44 kW, to byla opravdu chyba a radim všem, aby si tento motor nekupovali!!! Jinak na dalnici jsem 1.4 74 kW předjel bez problemu do kopce. Tu 1.4 74 kW jsem si vyzkousel a neni to ono.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…