Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: TO PS2/ATX
Huf: co to znamena "vzrostou otáčky" - tie mi vzrastu az to ja budem chciet, nie (tj.ak budem motor vytacat) ? Ak mi vzrastu max. mozne otacky a vykon vo vyssich otackach, tak je to len dobre, nie (mat tam tu moznost) ? Je na tom nieco zle, ze clovek nemusi radit pri 4000ot. ale _moze_ az pri 7000 ?
Zivotnost motora predsa nezavisi len od toho, kolko motor toci otacok. Pozri sa na zivotnost otackovych motorov od hondy a pod... -
« Re: TO PS2/ATX
lufe, nikdo mi negarantoval zadnou zivotnost. Nicmene, muj motor, protoze je vyvojove 10 roku stary, tudiz odzkouseny a znamy, ma obvyklou zivotnost zhruba 500tkm. Po tuningu, pokud nevyuzivas permanentne vyssi vykon (a tudiz pokud motor casto tepelne a mechanicky nenamahas vic, nez jak byl koncipovan), tak se ti logicky tezko muze snizit zivotnost na 20%. POocitam, ze nejmin 350tkm to vydrzi, ale to uz zbytek auto kolem toho motoru bude mozna 2x vymeneny... Naproti tomu lide, kteri prevrtaji original cesky motor z Fabie (koncipovana zivotnost cca 200tkm), daji tam ostrejsi vacku a zvysi vykon o 70% (44kW->74kW), tak pokud ten vykon budou pouzivat (a logicky uz musi jen diky vacce byt vyssi volnobeh atd.), tak se zivotnost snizi. Pokud reknu, ze se znizi ne o 70%, ale o pouhych 50%, tak si myslim, ze vubec neprehanim. Ale mohl by rict vici s prevrtanym Favo motorem, kolik tak ten motor muze vydrzet do generalky ... -
« Re: TO PS2/ATX
to fija - si zastancom chiptuningu TDI, ale kto ti garantoval zivotnost vyssiu ako 100t? Uspokojil si sa s tvrdenim, ze sa zivotnost neznizi! Preco by sa mala zivotnost benzinaku po prevrtani znizit iba na 100t km? Garantovana zivotnost u jednej nemenovanej firmy je 150t km pri prevrtani z 1.3 na 1.6 s vykonom okolo 90kW a cena sa pohybyje dost pod 50t KC.
to ps2 - napis o tom tuningu na skoda.panda.cz, tam to bude ludi urcite zaujimat. -
« Re: Alarm na Fabiu
Ja mam METU, sice nie original od vyroby ale domontovanu v Skoda servise. Priestorove cidla fungaju bez problemov a je tam tiez sposob ako aktivovat alarm bez vnutornych cidiel - v navode pisu ze ked chces nechat vo vnutry zviera :o)))) a da sa vypnut aj komplet alarm takym pridavnym klucom. Pokial viem tak META je dost dobry alarm ale asi najrozsirenejsi v nasich zemepisnych sirkach. Ale ma ho aj sused na mercedese tak hadam radsej vykantnu jeho ;o))) -
« Re: Alarm na Fabiu
to bluedream: Nejdřív samozřejmě nastavovali citlivost na minimum, pak hledali co jiného by mohlo mít vliv, napopáté mi dali fungl nové čidlo stažené na minimum. Když o dva dny později můj stříbrný andílek zase řval v půlhodinových intervalech od 4.00 až do šesti (to jsem vyjel do servisu) tak jsem ztratil trpělivost a chtěl jsem ho nechat úplně vypnout. Nějaký mechanik mne ale místo toho naučil jak zamknout a přitom vyřadit prostorové čidlo z provozu (je to i v návodu ale tak idiotsky popsané...) - po zamčení DO počkat cca 1,5 vteřiny a zamknout ještě jednou. Musí bliknout blinkry, ale jinak se nesmí ozvat cvaknutí zámků. Kontrolka normálně bliká.
Poraďte mi, prosím, jakým přípravkem nejlíp rozpustím "dálniční" mušky z předního nárazníku. Na myčku nereagovaly... -
« Re: Alarm na Fabiu
Mám fabku od 8/2000 a s originálním alarmem jsem byl 7x v servisu až nakonec museli vypnout prostorové čidlo! Neustále se samovolně spouštěl, sousedi mne milovali zvlášť ve dvě ráno. Možná je částečně na vině to, že tam mám střešní okno, kterým může trošku foukat, ale v servisu říkali, že to není ojedinělé. Dnes už bych si ho asi neobjednal. -
"-- skrytý --" 26.06.01 16:05
« Re: Alarm na Fabiu
Ja tam mam ten original alarm, podla mna je to dobre ak to mas z vyroby, aspon Ti to v servise neposeru. A aj tak profesionalnych zlodejov ziadny alarm neodradi. Jedina nevyhoda je podla mna ta, ze ak ides do servisu, das im to aj s ovladanim centralu aj alarmu, co by sa nestalo, ak by si mal samostatne DO. -
"-- skrytý --" 26.06.01 15:53
« Re: 44 kW
Mam tiez ten 44kW motor, ale v 50kW som nesedel tak nemozem porovnavat. Ked som kupoval, velmi som vahal ktory zoberiem a nakoniec zvitazil 44kW. Lebo ak by som zobral 50kW, tak by sa to blizilo k 400kSKK a tolko by som za skodovku nedal. Ale kolega mal stastie a kupil novy 50kW Comfort so zlavou za 330kSKK :)
Mozno to bola chyba, ale po meste mi ten motor staci a mimo mesta nezavodim. -
« zvysovani vykonu :o)))
tak uz to vidim,konecne jsem na to prisel. Vyhodim svoji novou 1490 aj s celym Fackem. Koupim nakou Felcku nebo Fabii, max. 40 nebo 44kW. A pak zacnu ten spravny tuning. V-power urcite +5-15kW, chiptuning Cimbu nebo Sprasmotor +dalsich min. 11-20kW, pak jeste koncak Ramus, nejmene za 10000Kc + 5-50kW navic. A pak nejen ze mi 1,8T na krizovatce do 70 neujede ani nahodou jako ted, ale myslim ze budu schopny ji dokonce predjet:o)))))))) At zije TUUUNINK!:o)))