Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: 44 kW vs. 50 kW
homre, best: ja mam zatim 2400km (44kw), jezdim hodne po praze, takze se mi motor jen zahreje a uz ho vypinam :-(. Jinak s holkou mam na delsi trasy spotrebu 5,9, ale neumim jezdit pomalu, tocim 3,5-4, rychlost aspon 90-140 mezi vesnicema. V praze je to husty, kdyz je to nejhustsi, ze furt nekde postavam, tak zere i 12, jinak asi 9,2. -
« Re: 44 kW vs. 50 kW
best: Já to mám Olomouc a okolí, jednou za měsíc Slovensko, párkrát tam byla Praha po dálnici, jednou Maďarsko. V naprosté většině ve dvou plus dítě. A jezdím si celkem pohodově a v klidu. I když to taky občas vytočím, to aby nezlenivěla. Maximálku po dálnici mám 165km/hod a ještě chtěla jet víc, ale já už na to hodil bobek. Ona to fakticky není závodnička, ale celkem pohodlný, hezký, a úsporný přibližovadlo. Kdo chce závodit, ať si koupí něco na závodění, že? BTW: V pátek jsem zkusil načepovat plnou nádrž V-poweru. Bohužel jsem potom nemohl posoudit změnu spotřeby (výkonu), protože jsem pak najel jenom 200km (a asi to chce o něco víc, aby se to projevilo) a hlavně jsem jel obvyklou štreku za hustýho deště, takže PP hodnoty se nedají objektivně porovnat. Chlap u Shellky mě tvrdil, že na plnou nádrž najedu až o 200km víc. Nevěřím mu, ale za zkoušku to stojí. ;-) P.S. Dneska mě došly z výprodeje zimní PIRELLKY, takže na zimu mám snad vystaraný. ;-) -
« Re: 44 kW vs. 50 kW
Hombré+: V záběhu (do 1500 km) jsem netočil přes 3000 a třeba Zlín-Vamberk (180 km) jsem jel za 5 l/100. Jinak mám spíš klidný styl a moc jednotlivé stupně nevytáčím. Většinou jezdíme ve dvou. Velkou roli hrají gumy, na zimních jsem byl pořád o litr výš. Mám tam z výroby Firestony a jsem s nima spokojený. Většinou jezdím každý den 2x úsek cca 25 km, z toho 10 po městě. -
« Re: 44 kW vs. 50 kW
mispul: já jezdím po Zlíně a okolí, sem tam Brno, Praha po dálnici. Jinak s tímhle motorem se asi divoký styl ani nevyplatí, je pak dost rozežraný. Malá perlička - jednou jsem poslouchal nějakého hospodského odborníka přes Fabie: absolutni * a žere mu pořád přes 10 litrů. To bude asi jiný styl než náš :-) -
« Re: oprava laku
Minimalna spoluucast 500Sk v Kooperative, poistene takmer vsetko, vratane batoziny a cestujucich a platim rovnako, ako kamosi za Fabiu :-) BTW Slov. poistovna je nanic, vela musis platit a malo ti uznaju. Najlepsie skusensoti su s Alianz a Kooperativou. -
« Re: 44 kW vs. 50 kW
best:Mám také 44kW a zatím záběh 900 km a spotřebu 8 litrů.Jakou jsi měl spotřebu v záběhu Ty?Tvoje současná spotřeba je velice příjemná,ale napiš za jakých podmínek:1.počet lidí a náklad,2.dlouhé nebo krátké úseky,3.styl Tvojí jízdy-malé zrychlení a řazení okolo 3000ot. nebo větší zrychlení a řazení při 3500 až 4500ot.Díky Hombré -
« Re: oprava laku
Zalezi v akej poistovni si poisteny. Mne poistovna uhradila prelakovanie dveri, ktore nejaky zavistlivec poskriabal klucom. Bez reci a bez problemov si to odfotili, poslali ma za policajtmi, aby mi potvrdili, ze pachatel je neznamy a po chvili som mal peniaze za opravu na ucte. -
« Re: Re:
Xyzz> Tak to je jasné. Je fakt divné, když jsou cizí auta v dané kategorii levnější, než Škoda :o(
Navíc u Fabie fakt není na výběr žádný solidní benzínový motor. 1.4 16V 74kW mě opět nepřesvědčil, když mně ji pujčil Smarty. 2.0 je dost drahý a taky žíznivý. Kdyby tam dali 1.6 16V 77 a 92kW, tak by to bylo něco jiného. -
« Re: 44 kW vs. 50 kW
Diamant: mám najeto přes 22tis. na 44 kW motoru a tady jsou parametry podle mých zkušeností: Kombinovaná spotřeba 5,9. Spotřeba při ekonomické jízdě (pětka, max. 110, přes obce 70) 5,2. Spotřeba na dálnici při 150 km 7,2. Motor má cca při 4000 ot. zklidnění vibrací a tak většinou na dálnici toho využívám - odpovídá tomu spotřeba. Rezonanční otáčky cca 1500, od 2000 ot. je motor pružný i když líný. Na předjíždění nutno podřazovat. Pro porovnání s 50 kW musíš ještě sehnat informace od někoho dalšího, já jsem s 50 kW nejel. Za 12000 Kč se dá provést výměna sacího potrubí a chiptuning, který by měl přidat krouťák v celém rozsahu, výkon na 53 kW a odstranit zpoždění plynu. Uvažuju o tom, ale nevím o nikom, kdo tuhle proceduru absolvoval a jak je spokojený.
Já osobně volby 44kW nelituju, protože do města to bohatě stačí a není potřeba ho neustále držet v otáčkách jako 16v.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!