Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« SkodaCard
igi.h: Ano, treba nou aj platit a dat is pozor aby ru zlavu uplatnili. Napriklad na OMV to robia automaticky, staci ze platis tou kartou, ale v Matadore som to povedal lebo par dni predtym v servise sa na to vyignorovali. Takze to robim tak ze na OMV sa o to nestaram, tam to funguje a inde im to pripominam. Ale v kazdom pripade sa musi platiti tou kartou, kde prichadza dalsi problem: Za alarm a namontovanie som nemohol platiti kartou lebo mi v SLSP dali na nu limit 5.000 a potreboval som zacvakat 14.000, teraz som si uz poziadal o limit 15.000 na bezhotovostnu platbu. Trochu to mam nesikovne, normalny ucet mam v TB a kazdy mesiac musim z neho dotovat ucet v SLSP z ktoreho mi ide leasing a z ktoreho platim SkodaCard, ale z TB je to v pohode, cez internet, bez poplatkou (kokretne ide o .eliot. ale je to defakto TB). Jo a raz som fakt natankoval 46 litrov, kukol som blocek. S tym vypinacom v hrdle to vyskusam najblizsie ked budem tankovat pred dlhsiu cestou, zrejme treba hned nieco vyjazdit aby tam hned vznikla ta ziadana rezerva ako tu bolo napisane. -
« Spotreba
Cital som si tu vseliake hrozne cisla tykajuce sa spotreby. Prave som prisiel z dovolenky. No a trasa Novy Smokovec - Trencin za 4.2 l/100 km podla palubneho pocitaca (50 kW). Priemer bol 74 km/h. Asi zacnem konkurovat Fijovi...
Dlhodoba spotreba (mesto, dialnica hlavne) po 10.000 bola 6.3 l. -
« SK cenník od 1.7.01
Videli ste nový cenník pre Slovensko platný od 1.7.2001? Dosť podstatne išli hore ceny... Ja som kupoval v januári Comfort 44 za 339.900, teraz stojí už 358.900 :((, TDI Elegance stojí 591.900, no nekup to :((((((((((
Inak novinky z cenníka:
* Elegance je už aj s 1.4 55kw bez automatiky, za 501.900
* odkladacie boxy za 2.650/1.800, v Elegance sú sériovo
* odkladací priestor pod vodičovým sedadlom za 840 pre Elegance
* vyhrievané trysky ostrekovačov za 720 pre Comfort, Elegance sériovo
* polokožený paket za 7.800
* kožený paket za 59.500 pre Elegance
* športový paket za 26.460 pre Comfort a Elegance
* opierka vzadu za 3.600 pre Elegance
* paket pre zlé cesty za 6.400
* obidve výškovo nastaviteľné sedadlá za 4.500/2.300, Elegance sériovo
* navigácia za 102.200 pre Comfort/Elegance :)
* zmizla z ponuky "lacná" Fabia, tá čo bola za 299.900, najlacnejší je teraz Classic 44 za 320.900 :(
Inak sú to všetko zmeny, ktoré v Čechách platia tuším od marca, alebo apríla... -
« Re: Rezerva paliva v nadrzi
Jo, tak to ja cvrkam co to da. Este tak 2-4 litre sa zmestia. Mozno zalezi aj od stojanu / pumpy, ja chodim 95% na OMV (SkodaCard - 1,5% zlava). Spotrebu od 5.4.00 (vtedy som kupil auto) mam 7,5 ale jazdim velmi vela v meste, BA, kratke trate. Maximalnu spotrebu na nadrz 9,84 (18.2. - 23.2.01). -
« Re: Rezerva paliva v nadrzi
slavos> Ja tiež tankujem doplna, a len vtedy, ak sa rozsvieti kontrolka. Pozeral som bločky, maximum som tankol 41.16, ale podľa drvivej väčšiny bločkov to vyzerá, že kontrolka sa ozýva okolo 36.5. Posledné tankovanie mám 36.61, a po včerajšie zapípanie som spravil 677 km. Priemer na 100km vychádza na 5.407, dlhodobá spotreba stále 5.3. -
« Re: Rezerva paliva v nadrzi
Mam evidenciu uplne vsetkyvh tankovani odkedy som kupil auto (50kw Comfort 4/2000). Najviac som natankoval 46,10 litrov, ale to som sa asi pomylil, kuknem si blocek (mam vsetky odlozene) a napisem ci to je fakt pravda. Inak som tankoval najviac 42 litrov. Ked som ju kupil tak prve tankovanie bolo 40.7 litrov. Stale tankujem doplna. Ked sa mi rozsvieti kontrolka tak natankujem tak 40 - 41 litrov, takze sa rozsvecuje po spapani 40 litrov. -
« Re: Trasenie na voľnobehu
To je pravda svíčky u MPi je doporučeno měnit po 60 000 km, ale to platí při ideálních podmínkách. V běžném provozu svíčky vydrží tak polovinu! Jsem přesvědčen, že třesení při volnoběhu mají za vinu právě již zmiňované svíčky. Automechanici, kteří tomu motorům rozumí doporučují svíčky alespoň co 10 000 km vyjmout, očistit a zkontrolovat vzdálenost kontaktů, což při prohlídce v autorizovaném servisu jistě neudělali. -
« Re: lu
No zkusím se svézt s nějakou 50kW sám, abych to mohl porovnat. Jinak ale myslím, že na diesel (a navíc nepřeplňovaný) si člověk musí zvyknout. Zvláště pokud sedí poprvé za volantem dieslu a ještě při zkušební jízdě. Práce s plynem je jiná než u benzínu, předevšín u rozjezdů. Dodnes si to uvědomuji, vždy když přesedám ze služebního benzínu do SDI. V tu chvíli je mi i hluk volnoběhu nepříjemný. Motor ale ožívá s přibývajícíma km. Po 1500km jel max. 155km/h, nyní 170km/h ("tachometrových") a drží. -
« Poškrábané dveře
Dnes ráno jsem objevil na bočních dveřích dlouhý škrábanec přes obě dveře (šířka cca 1 mm) - KU*VY. Protože jsem nedávno koupil lakovou tužku, hodlám si to spravit sám, lak chci nanést špendlíkem nebo špejlí, poté zabrousit - napadla mne zubní pasta, protože nic jiného nemám. Barva je červená rallye.
Máte s takovou opravou zkušenosti? Je to snadné, anebo je to lepší svěřit servisu? Dá se koupit lepší rozbrušovadlo, jaké a kde? -
« Re: lu
Mam MPI 44 KW a nedavno mi pri garancce pujcili
v servisu SDI. Bohuzel musim konstatovat, ze dojem z jizdy je horsi.
Pomijim ted TDI !! Subjektivne se to jevi hrozne
line a hlucnejsi. Na nepreplnovany diesel je to strasne dlouze zprevodovane. V Golfu je zprevodo
vani SDI kratsi a je to zivejsi. Jak se to projevuje na spotrebe presne nevim, ale asi nijak markantne.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!