Škoda Fabia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  14:12

    « Re: verzie

    ASR bych taky chtel, a pritom ma zcela jiny zpusob jizdy nez Huf. Ale myslim, ze kdo jel v zime s dvojkolkou do zasnezeneho relativne prudkeho kopce se zatackou, pred kterou se musi pribrzdit na cca 20-30km/h, tak aby vyjel zbyvajici kilometr 14% stoupani, tak musi mit bud hodne jemnou nohu, nebo ASR, a s tou jemnou nohou jeste musi mit stesti, aby v kopci nestal kamion a v protismeru nesjizdelo jine vozidlo (tj. aby nemusel uplne zastavit, pak uz se nerozjede). A ASR je vetsi sance....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  14:02

    « Re: verzie

    Huf:jo jo hrabani je svina... ja si musim na suchu davat tezkyho bacha na 1 a kdyz je jen trochu mokro tak i na 2 a 3 a to se 195/45R15. Nicmene ted karu nemam... CMT mi dela motor. Puvodne to mela byt repase ale nakonec jsem tek dlouho vymyslel az z toho bude cely NEW agregat. 1490 ccm. Sem zvedavy jestli se s tim bude pak dat vubec rozjet a jestli to nebude rvat poloosy:o)))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  13:57

    « Autoradio Škoda

    Uvedený jev(přepnutí do mona) mi též dělá a to od novoty. Tento jev nastává nejen když je slabý signál- tehdy je to pochopitelné a správné(byl by slyšet šum) ale i na některých stanicích -privátech i tehdy ,když je signálu dostatek.Při opětovné volbě dané stanice hraje pár vteřin stereo a pak vždy přepne do mona. Dělají to ale pouze jak jsem uvedl některé stanice a mám ověřeno i v prodejně vozů Škoda i na jiných radiích. Takže to nebude patrně vada radia ,ale nestandartní parametry některých privátních stanic a tento typ radia se s tím nedokáže vyrovnat. Navíc se mi občas projevují krátkodobé výpadky v poslechu - snad tak půl vteřiny nebo i kratší.Opět to dělá pouze na některých stanicích a také někdy. Tuším ,že např. na Radiožurnálu mi to ještě neudělalo. Jinak kvalita reprodukce i citlivost radia je velmi dobrá. Rád uvítám další poznatky ohledně těchto výpadků - pokud se někomu také projevují.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  13:38

    « Re: verzie

    slavos> Ale to bys mi křivdil. M3 není úpadek i když ji nemám :o)

    Sedáky jsou u všech verzí stejné, já mám ale sportovní paket a v něm jsou přední sedáky úplně jiné a podle všech, koho jsem vezl, o dost lepší.

    ASR je samozdřejmě oželitelné, ale 74kW a cca 100kW je trochu rozdíl nehledě na to, že když chceš vypálit na semaforech do zatáčky, nebo se vyhrabat z vedlejší cesty do hustého provozu, tak na to prostě šlápneš a ono si to už poradí. Navíc nechci nechat při každém takovém manévru část svých drahých pneu na asfaltu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  13:17

    « Re: Autoradio Skoda

    Slavos> Taky mám 202ku a stejný problém se signálem. Chystám se to reklamovat, protože mě to vytáčí když během jízdy v Praze každou chvili to hraje líp a hůř. Když to přepnu na jinou stanici tak cca 10 vteřin to hraje super, a pak to klesne (asi mono, bez dynamiky, tišeji) ale když popojedu tak zase se to vrátí na původní lepší úroven atd. Když to hraje lépe tak často to trochu šumí. Není to anténou?? Stejný problém má i pár známých s tímto rádiem. Doufal jsem, že MS 402 a 502 to memají, ale zdá se že jo. Nevíte jestli MS 202 podporuje 4 kanály ( chci si dát repráky i do zadních dveří). CD je asi jemom do 502ky?? Alf
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  13:05

    « Re: verzie

    Hufnagl> Mam dojem ze pre teba je vsetko "upadek" co nemas ty ;o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  13:04

    « Re: verzie

    Napriklad take ASR, nepotrebujem sa tak pohynat, neni to moj styl jazdy. Jazdil som s TDI s ASR, ani sa mi nezaplo pokial som sa fakt nesnazil pri pohynani "zagumovat". Ako som uz napisal a od toho neupustim, zlata sterdna cesta. A co sa tyka sedakov, v lepsi ako mam (Comfort) som nesedel a to mam za sebou cesty ako BA - Hannover, Amsterdam, Frankfurt, Mnichov, Chorvatsko.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  12:51

    « Re: verzie

    tom> Není nacpaná zbytečnostma. 95% veci, co v eleganci je, bych si stejně přiobjednal a dalších 10% nad ani objednat nejde (ESP, 16" kola...). Lampičky v zadu v krátké Fabii taky nejsou. Jen v Sedanu (co vím). ASR+EDS je paráda a to určitě v slabších Fabkách taky není. A zapomněls na sedáky. Onehdy jsem seděl ve standartních a je to dost úpadek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  11:36

    « Re: Rozdíly Elegance x Comfort

    MatuS> ty se vtipalek, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 10.07.01  11:19

    « Re: Rozdíly Elegance x Comfort

    slavos, ved ked cuvas tak vypni pas a sa poriadne natiahni a na zadne koleso musis dovidiet.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  11:17

    « Kožená ochrana masky

    Neviete náhodou niekto, kto vyrába kožené ochrany na masky pre Fábie. Zima sa blíži a nerád by som mal predok zničený od kamienkov. Na Octáviach a Felíciach som ich videl, na Fábiách však nie. Vďaka!
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  10:40

    « verzie

    Naprosto souhlasim s fidakem. Elegance je za ty prachy rozhodne nacpana zbytecnostma. Libi se mi hufnagluv volant a paka, ale to je +22tis. Jeste ta klima ma smysl, ale jinak uz nic. Kdo si potrebuje na zadnich sedackach svitit? Nebo neco odkladat do supliku pod radiem? Classic je zas fakt chudej. Ale asi to nekerejm staci. A ten rozdil mezi class/comfort je malej a comf/eleg. gigantickej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  10:32

    « Re: Kradneme Fabie

    uz som nasiel: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  10:31

    « Re: Kradneme Fabie

    Kde tam je ten clanok? Nasiel som iba taky vseobecny, konkretne udaje o Fabii ani o inom aute tam niesu. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  10:24

    « Re: Rozdíly Elegance x Comfort

    hufangl> ty aby si sa neozval. Osobne si myslim ze Elegance do Fabii je "privela", taku vybavu tak do vacsieho auta a nie do mestskeho vozitka. Pripada mi to ako trabant s vybavou z mercedesu (to som zvelicil). Myslim ze Comfort je zlata stredna cesta. A ked mam este elektricke vonkajsie zrkadla tak mi chyba naozaj iba klima a na nu by som potreboval vacsi motor - mam 50kW. Jo a este by som prijal sklapanie vonkajsich zrkadiel pri cuvani, nemal by som take orajbane puklice, ale dufam ze takto mi ich aspon neukradnu ;o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  10:21

    « Re: Autoradio Skoda

    igi.h> Jo, pri Poluse to mam tiez, takze je to to. Ja osobne som s tym radiom bol prijemne prekvapeny. Bola to taka akcia ze ja som kupoval auto cez e-mail (bol som dohodobo mimo SK) cez znameho so Skodovky a ten mi povedal ze v Comforte musi byt aj radio (zrejme to vtedy tak bolo - marec 2000), tak som mu napisal ze nech tam daju to najlacnejsie, v najhorsom ho vymenim. Ale po prvych kolometroch mi bolo jasne ze ho tam necham a mam ho dodnes. Zvukovo som fakt spokojny, poznam kombinaciu Kenwood a 4 repro vo VW Passat a ked si vezmem co mam ja, tak som spokojny. Skoda toho kazetaku, je fakt humus a este by to mohlo zobrazovat mono/stereo na displeji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  10:19

    « To: Hufnagl

    No, ono pro tohohle člověka bude směšně slabej i ten tvůj piplanej motůrek. V tom je ta relativita...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  10:13

    « To: Hufnagl

    To ti nikdy nebere, že máš Eleganci, to už je ale druhý extrém, když nevíš, kam s prachama. Všechno je relativní, jasně, že pro člověka s Ferrari bude 55ka směšná,...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  10:05

    « Rozdíly Elegance x Comfort

    Taktéž si myslím, že je Comfort auto pro chudé. Je v tom dost velký rozdíl. BTW, 1.4 16V 100PS je slabý jako moucha.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  10:00

    « Rozdíly Classic x Comfort

    Nedávno jsem jel s obyč 44kW Classikem (cca 350 km), tak pár srovnání s mým 55kW/Comfort.
    - Připadá mi jako bych jel v nějakým autě pro chudé, pořád mi něco chybělo, i když to byly třeba blbosti - jako ty chromované páčky nebo palubní počítač, okna v elektrice,... Dost blbě na tom dveřním madle drží ruka, když je ta okenní elektrika vydlabaná. Čalounění dveří se mi taky nějak nelíbí, ta látka je pořád jako ušmudlaná. Nelíbí se mi vnější plastová zrcátka, hned vypadá jinak, když jsou v barvě laku, a to i když řídíte.
    -
    Nechtělo se mi věřit, že to auto nemá centrální zamykání, je to NEUVĚŘITELNĚ NEPOHODLNÝ, otevírat zadní dveře vnitřní páčkou už jsem od dob stodvacítek skoro zapomněl. Navíc s dálkovým centrálem je super vystřelovací klíček a blikací kontrolka vedle předního čudle ve dveřích.
    - Na palubák už mám těžký návyk, pořád bych něco sledoval a přepínal, tak to mi děsně chybí, jízda je bez toho dost monotónní a jakoby ztrácela jednu dimenzi.
    - K motoru - spodek dobrý, pak je to lenoch, ale vě městě ideální kombinace, já abych se tak svižně rozjel, musím to víc vytočit a pak pustit spojku, ale to je pak zátah... jinak řečeno - pravděpodobnost chcípnutí motoru při rozjezdu pro netrénovaného řidiče je mnohem vyšší u mé 55kW. Co mě nemile překvapilo, byly vibrace na volnoběh (najeto cca 2800km), třese se to, je to dobrá masáž pro celý tělo, 55kW je mnohem kultivovanější, není vůbec cítit, že běží motor (volnoběh nastaven na cca 900 - 1050 ot., spotřeba 0,5 - 0,7 l/hod), u 44kW nemohu sloužit, neměla PP. Ještě bylo zvláštní, že po otočení klíčkem do 1. polohy se ten zvuk elektromotorku ozývá jen na cca 2 sekundy, pak se vypne, u 55kW je slyšet neustále až do nastartování.
    - Chod řazení je jaksi gumový, 55ka ho má lehoučký.
    - Při pohledu zvenku vypadá auto na těch úzkých pneu jako koza, mlhovky by mi už taky scházely.

    Je dost sporný hodnotit Fabii zgruntu jako jedno auto. Přimlouval bych se vždycky ke střednímu stupni výbavy a motoru jako etalonu, který slouží k porovnávání s jinými vozy (Comfort, 55kW), jinak je to děsně zavádějící a neobjektivní (když na kyždým rohu slyším jenom hodnocení Classika s 44kW motorem). Jasně, že bude mít tahle verze největší objemy prodejů, ale to už je jiná věc...

    Jinak sledoval jsem kolik bych dal za mojí Fabii (stříbrná Comfort, 55 kW, Construct, rádio Sony) dnes a bylo by to cca 382 tis., zatímco když jsem jí v únoru kupoval, bylo to 347 tis. - s akcí pro vozy r.v. 2000 a před 1. zdražením - vyrobena v prosinci 2000), tak se mi to celkem vyplatitlo, inu, kdo zaváhá...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…