Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
matuS 24.07.01 12:04
« Re: Servo a problémy s ním...
dneska som bol so seatom v servise, tak som tam pokukal co tam maju. na jednej tabuli mali listy od skody auto, s novymi poruchami a rieseniami. tak napr paya mal problem so svietiacou kontrolkou airbagu - chyba je v kabliku, on sa rozpoji a klesne tam napatie, nieco tam spominali s pyrotechnickou nalozou....riesenie: kablik spojit a zalepit paskou, aby sa nerozpojil :-)
dalej tam bolo ze u niektorych serii fabii dochadza k prieniku chladiacej kvapaliny do oleja, klasicke priznaky - viecko ma emulziu. riesenie - vymena tesnenia hlavy, vycistenie motora, chladiacej sustavy, vymena olejovej naplne, kontrola mazania v motore, kontrola stavu ovladacov ventilov - treba hybat s motorom do dolnej a hornej uvrate, a vsetko musi fungovat, pri minimalnych odchylkach sa to cele musi vymenit a dalsie podobne srandy tam boli...celkom som sa bavil -
« Re: Servo a problémy s ním...
Servo je opraveno, bylo vadné čerpadlo a elektronika, oboje vyměnili v rámci záruky za nové. Auto bylo v servisu celé pondělí. Nevím jestli to má nějaký vliv, na to jsem se neptal, ale servo bylo před poruchou více slyšet aspoň se mi zdálo, když jsem točil volantem stále jsem slyšel v kabině bzučení motorku i při plném rejdu, to se motorek jako by dusil. Kontrolka poruchy airbagu již taky nesvítí vyrušili to elektronicky asi VAGem, nevím nějak mi to nezdůvodnili, celkově se mi zdálo, že tomu moc nerozumí a dost v tom plavou. Také jsem mluvil se známým, který jezdí rovněž se služební Fábií Combi 1,4 50kW, má ji zhruba stejně dlouho, ale najeto již o hodně více km a ten mi říkal, že problémy se servem se nevyhnuly ani jemu. Byl již a to se podržte třikrát měnit napájecí kabel serva přímo někde od baterie. Neoficiální zpráva nejmenovaného pracovníka škodovky: Kdo chce Fábii bez problému, ať ještě asi rok počká!! -
« Re: Servo a problémy s ním...
pava: Mne menili chladic (praskol - vyrobna vada), tesnenie pod hlavou (tiez vyrobna vada), servo (tiez vyrobna vada). Vsetko v ramci zaruky (servo bolo uz po zaruke ale uznali to ako zarucnu opravu), zatial som platil len prehliadku po 15.000km (asi 1900,- Sk). Ale nedam na nu dopustit, som spokojny a to ju extra nesetrim - po uliciach v BA sa ani neda. -
« Re: Hospodareni Skoda Auto
Hufnagl> Na jare chci kupovat skodovku, proto mne zajima cokoliv okolo vyrobce i skodovek. Pokud je na tom skodovka skutecne o neco hur nez vloni, je sance, ze si dalsi zdrazeni rozmysli..Proto mne zajima jejich hospodareni. Stale nevim, asi to nakonec bude Oktavka elegance TDI, uvazoval jsem i o fabii TDI ale je docela predrazena. Uvidime na jare, udajne ma prijit nova Oktavia.Jen aby to nebylo spojene se zdrazenim o 10% -
« Re: Hospodareni Skoda Auto
Cohen> Neinformovanost Tebe sama tě jak pozoruju asi baví často. Škoda v loňském roce hodně proinvestovala. Motorárna v boleslavi už stojí a v této době se dokončuje montážní hala ve Vrchlabí (na B5-Montreaux). Určitě to není vše a jak jistě víš, tak náklady i investice snižují zisk. To, že škoda posiluje (i u nás) je pravda. Stačí číst svět motorů :o) -
« Hospodareni Skoda Auto
Tuhle jsem nekde v novinach cetl, ze Mlada Boleslav mela v prvni polovine roku 2001 zisk zhruba 550 milionu korun, coz je oproti 1.420 miliardy v roce letosnim silny propad. Je to pry snizenim odbytu vozidel zn. Skoda. Na strance Skody jsem se vcera docetl, ze jejich prodejnost na "nekterych" trzit vzrostla az o 17%. Proste me vzdycky dovede pobavit, kdyz skoda prezentuje sve vysledky tak, aby to vypadalo fajn.. -
« Servo a problémy s ním...
Pánové, tak se podržte na služební Fábii najeto 2 500 km ozve se gong, rozsvítí se kontrolka volantu na přístrojovce a rázem si připadám jak řidič za volantem Š - 1203. Jel jsem s tím ihned do servisu, kde mě ubezpečili, že jsem již pátý a že jakmile díly objednají servo celé vymění. Na vině je údajně elektronika, která je zalisovaná v jeden celek, jak jinak,a nedá se opravit. Aby toho nebylo málo ozval se gong ještě dvakrát a svítí mi i kontrolka airbagu a mazání , i když ta po chvíli zase zhasla. Mé pocity z nového vozu jsou dosti smíšené.... -
« Re: potahy
tomaschko>Ten človek, čo má poťahy v Passate na kožených sedačkách je fakt vidlák - má polia, kombajny, traktory, a po poliach sa preháňa na Passate, keď kontroluje "poddaných". Ale má Passata V6 syncro :)
Ja poťahy nemám, za tie 2 roky, na ktoré som auto kúpil myslím sedadlá vydržia. No a koberčeky mám fajnové (tuším Molpir) a nedám na ne dopustiť :)) Inak čo som počul, tak svetlý interiér v Eleganci sa čistý ľahšie, než ten čierny.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







