Škoda Fabia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
Sprint 22.04.07 13:58
« Škoda
Od včerejška mám problém. Večer (už byla tma) jsem srazil srnu. Skočila mi z křoví přímo pod kola. Stihl jsem jen trochu přibrzdit, ale naštěstí jsem nejel rychle a nárazová rychlost byla tak 50, max. 60km/h. Potmě jsem viděl jen prasklou mřížku na kapotě, ale až doma jsem zjistil, že to bude horší. Kromě zmíněných ozdobných mřížek mám poškozený PP světlo (ulomený plastový držák), nárazník má jakoby popraskaný lak (drobné vlásečnice) a je trochu hnutý a značka je na výměnu (celá zmuchlaná a od šroubu co je pod ní a drží plastový rámeček je děravá). Nebudou po mě na pojišťovně chtít zápis od policie? Že přijdu o bonus na pojištění mi je jasný, ale spoluúčast mám jen 2000kč, tak se to asi vyplatí nahlásit a nechat opravit ve značkovým servisu, než schánět díly po inzerátech a spravovat si to sám. Jde mi jen o to aby pojišťovna nedělala problémy, když u toho nebyla policie. ) Díky za názory. -
« Problem elektrika
Mam takovy problem. Ani ne 2 roky stara Fabia Ambiente 1.2. Po mesicnim stani jsem auto kvuli vybite baterii nenastartoval. No nic, s pomocí auta kolegy jsme baterii dobili a vse se zdalo OK. No prece mne to nedalo a jal jsem se promerovat jestli neni nekde nejakej odber na prazdno. Ampermetrem jsem zjistil, ze si elektrika (pri vsim vyplem) bere asi 150mA. To je dost! Postupnym testovanim pojistek jsem zjistil, ze je za to odpovedna pojistka c.43 (podle navodu "centralni ridici jednotka"). Netusi nekdo co to muze byt? Auto normalne funguje. Co je dal tak trochu zarazejici tak trvale sviti kontrolka airbagu - ale to nevim jestli nevzniklo nejak moji manipulaci s pojistkama. Byl bych moc vdecny za radu popr. zkusenost. Ja mam jen nedobrou zkusenost se skodovackymi servisy... Diky. -
"-- skrytý --" 31.03.07 19:06
« Bez nadpisu
S tím zajížděním, bych se opravdu netrápil. Dnes už jsou na to motory připravené a opravdu to není problém.
Ostatně u škodovek to nebyl problém ani v době Favoritů. Pro příklad mohu uvést: čas od času jsem v té době skládal celý motor a když se motor složil musel jít protočit bez svíček za řemenici rukou (než se dal do auta) pak se na 5 min nastartoval a pokud bylo vše OK. Tak za barákem byla rovinka a první co ten motor absolvoval byl sprint z 0 na 160 km/h. Podle místa kde se ta 160 dosáhla se dalo odhadnout jaký ten motor bude. A zatím nevím, že by nějaký klekl! -
"-- skrytý --" 31.03.07 09:24
« Re: Re: Re: Zajíždění 1.4 59kw
sparrow1: já myslim, že ta Praha vadit nebude, když bude auto ohřáté, aspoň zajedeš i převodovku a brzdy ;-) No a potom na výletě to můžeš trochu protáhnout... >:D
Hlavně se snaž vyvarovat hodně nízkým a hodně vysokým otáčkám, než ujedeš nějaké ty km. -
sparrow1 30.03.07 23:39
« Re: Re: Zajíždění 1.4 59kw
No to je právě problém dělám servisního technika a najezdím okolo 200km denně ale po Praze než se dostanu s rodinou někam na delší cestu tak budu mit těch prvních 1500 už za sebou.No a jelikož všichni píšou že je tenhle motor dost uspornej teda ta 55kw tak doufám že to tím městem nezkazím taky potřebuju na soukromé cesty malou spotřebu 8) -
"-- skrytý --" 30.03.07 19:15
« Re: Zajíždění 1.4 59kw
sparrow1: zajíždění až tolik neřeš, zbytečně motor nepřetáčej a hlavně nepodtáčej a je lepší auto vzít na delší cestu aby se zajíždělo ohřáté. Po ujetí nějaké té vzdálenosti (1000 - 2000 km) tomu začni pomalu nakládat, prostě jezdit už jak ti vyhovuje :) -
Sranki 30.03.07 07:32
« Re: Re:
Svetlu vysku skor definuju pruziny ako tlmice. S rastucou hmotnostou auta musia byt samozrejme tuhsie, takze pre kazdy motor je sada pruzin a tlmicov. Napravy su navrhnute na urcite geometricke parametre, ktore by maly zostat plus-minus rovnake so vsetkymi motormi.
Stale si myslim, ze by na fabiu mohli davat kolesa s vacsim priemerom. Obcas mi pridapaju moc male.