16V motory - jsou naprd nebo ne?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  14:01

    « Re: Svizna jizda

    Kdyz si tak chytry, ukaz mi S120, ktera jede 180km/hod a ma zrychleni 0-100 za 12s nemluve o nalozeni, klidu a pohode. S120 i pri tech "limitech" zaostavaji hodne vzadu :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  13:52

    « Re: Svizna jizda

    No, tak na takovou sviznou jizdu ti staci Skoda 120L a motor 8V. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  13:39

    « Re: Svizna jizda

    Sviznou jizdou myslim prilis neprekracovat uznavane limity = obec +20km, venku +30km. Nestojim o tahanice s papiry...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  13:30

    « Re: Vectra

    Nezlob se na mne, ale delas s nouze ctnost. Ve svem maximu vykonu ma tvuj motor kroutici moment 116,7 Nm, v techto otackach ma moje 1.5 134Nm a jeste dalsich 1500 otacek k dobru, protoze maximum 84kW mam v 6500 otackach. A mozna mi stoupne spotreba nad 7l. Myslim, ze je treba si vysvetlit, jaka mame vzajemna meritka na sviznou jizdu ;-) To byla samozrejme jen recnicka vyzva...
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  13:18

    « Vectra

    Parametry Vectry A 66kW/5400 145Nm/3000 - mohlo by to byt i vic ale staci to v pohode i na predjizdeni s plne nalozenym autakem a s kufrem (530litru). S vykonem problemy nemam - to spis s rychlostnimi limity, ktere jsou u nas na dalnici i jinde porad moc nizke...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  12:52

    « Re:

    Vectra A 1.8 - hmm, jaky ma vykon a kroutak?
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  12:41

    « Bez nadpisu

    Jezdim Vectrou A 1.8, normalne tak 2500-3000, pri predjizdeni klidne do 6000. Autak i kufr mivam dost narvanej, a i pres sviznou jizdu je spotreba mezi 7-8l.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  12:25

    « Bez nadpisu

    ja teda nevim ale jak sem psal tak mam 24V motor cili ekvivalent 16V ale v sestivalci do vecka, jezdim tak po meste v rozmezi 2 max 2,5 tis otacek, nahoru du jen kdyz to je treba nebo kdyz mam nutkani auto protahnout. To se pak leze do 5500.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  12:24

    « Re: ukonceni debaty - rozdilna filosofie ridicu

    Jen tak mimochodem cim jezdis? Jinak o te spotrebe jsem uz taky psal...
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  11:44

    « ukonceni debaty - rozdilna filosofie ridicu

    Panove na nasich silnicich jezdi skoro vsichni na vykon, prijde na to kolik to auto stoji a kolik to pri tech obratkach 4-7tis zere (pochybuji ze 6,5). Proste i kdyz jedu svizne tak mam rad klid v kabine a nadrzi - asi opak filosofie lidi se hlucnymi upravami vyfuku... Silnice a predpisy jsou podle me u nas konstruovane spis pro ty klidnejsi i kdyz taky svizne jezdici...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  11:14

    « Re: Ivo - parametry Civicu

    Ivo, nech to plavat. Pánové tady asi nejezdí na výkon, ale na točivý moment. Tak je při tom nech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  10:29

    « Re: Ivo - parametry Civicu

    Kdyby jsi poradne cetl, tak ja tu od zacatku hovorim o Civicu 4D (japonske vyroby). Tim, ze "ujedu ve 4000 tis.", jsem myslel to, ze ve 4000 tis. "chytam saze" a jedu az k 7000 ot., kdy prerazuji nahoru. Z toho vyplyva, ze na dvojku jedu ke 100km/h na trojku 145km/hod., na ctyrku 190km/h atd. Na rozdil od vsech Oktavii (krome 1.8T) mam tedy k dispozici o jeden stupen nizsi prevod a tedy i vetsi kroutici moment na kolech, (uz se zacinam opakovat). Tahle diskuze skutecne nema vyznam, protoze srovnavame dve ruzne koncepce. Honda ma sportovni motor, Octavie motor ladeny na spise plynulou jizdu. Doufam, ze nebudeme diskutovat na tema sportovni motor, jehoz hlavni charakteristika je maximum krouticiho momentu ve vysokych otazkach a z toho vyplyvajicich vlastnosti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  10:13

    « Přestaňte se už hádat.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  09:31

    « Re: otacky a zivotnost

    Pred chvili jsem koukal na stranky jednoho kluka co ma taky MR 2 a ten ma najeto 215 tisic mil, tedy skoro 350 000 km a jediny co zatim na motoru menil bylo tesneni pod hlavou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  09:08

    « Re: otacky a zivotnost

    Pokud jde o životnost vysokootáčkových motorů, tak u japonců bych se toho nebál. Mám několik kamarádů, kteří mají nebo měli dost jeté japonce a absolutně bez problémů. Např. Nissan Sunny 1,3 z roku 1984, který byl dovezen jetý z Německa, ročně najede cca 20 tis. km a je motoricky pořád OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  09:03

    « Re: King: Seat do kopce

    Ahoj Kingu - s tim Seatem mi to verit nemusis ale ja to zazil na vlastni kuzi. Rekl bych, ze ten hoch asi nemel tu spravnou odvahu podradit az na 6000ot/min - to bude asi hlavni problem mnoha "stastnych" uzivatelu 16V - proste se boji velkych obratek - zvlast u ojetin a starsich vozu. Coz jim ale nebrani v tom delat na silnici frajerinky a mysky...
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  08:54

    « Co vybrat 16V nebo 8V?

    Jinak nepru se o tom, ze kdyz na to nekdo ma tak 16V je dobra technologie - jen si myslim, ze je prilis draha a vede ve svem dusledku k prodeji aut s obsahove poddimenzovanymi motory (napr. Astra kombi 1.4 16V - jak ten motor asi tahne pri nalozenem kombiku). Pro znacnou cast lidi by asi bylo vetsim prinosem koupit vetsi obsah motoru s 8V. Navic 8V motor muze taky mit vic koni - napr. Otina 1.6i 74kW - to ujde ne? Proste staci k tomu 8V pridat variabilni sani (coz je urcite levnejsi a jednodussi nez 16V DOHC). Myslim si, ze 16V nebo vice V je past na prachy ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  08:50

    « matej

    Honda má určitě skvělý motory, ale ty prodlevy o kterých jsi psal ty u nich jsou. Právě tuhle nectnost by mělo nahradit plynulé časování ventilů tušim, že je to v Yarisu, ale označení nevim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  08:46

    « ivo

    Co jsi myslel tim šahánim na brzdy u Octavie v zatáčkách??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.09.99  08:45

    « Re: Ivo - parametry Civicu

    Co se tyce kufru - srovnavali jsme od zacatku 5D civic s 5D Otinou ne? (410l pri 4D ani tak neni na tu tridu moc). A tomu, ze Civic na 4000ot ujede vsem Otinam taky moc neverim - na 4000ot to bude mit kroutak tak 130Nm -> Otiny 1.6i = 145Nm, 1.8 20V = 170Nm ! o turbu ani nemluvim. Pri shodnem podrazeni a zprevodovani tedy udelas 1.6i az kdyz pridas na 5000ot/min -> tam teprve zacinaji prednosti VTECu (nebo mas nejaky VTEC tuning s lepsimi parametry nez 134Nm/5400ot ?). To uz to ale musi radsky rvat, ze? Me se vic libi motory, ktere ihned zrychluji kdyz na to clovek slapne a ne vsude podrazovat a rvat aby vsichni okolo videli...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…