Velká ŠKODA...

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Automobilové novinky

  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.12.99  19:51

    « Re: Tak co víte o V8-Škodě

    Nemyslím si že zrovna Škoda by dokázala něco utajit , to je známo spíše o Francouzech , že ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.12.99  07:58

    « Re: Tak co víte o V8-Škodě

    Asi ještě není dávat na co embargo. přeci jen je ještě moc brzo .A co bys chtěl vidět? Skicy neukazuje nikdo, prototypy většinou taky ne. A Kulhánkovi zase tak nevěř. Ne každá automobilka má strategii všchno ukázat na roky dopředu (VW s Beetlem, Ford s focusem, pumou, audi s TT). Mohou si to dovolit firmy, mající 6 - 10 modelových řad, a firmy, jež si jsou jisté svými klienty. Od škody se pokaždé čeká nějaké překvápko a tak vše tají .Nemyslím si, že by její existenci mohlo ohrozit to, že by konkurence model znala (rozhodně ne pokud je součástí takového koncernu a ani nevím, jak by je mohla ohrozit, fakt ne) Ale pokud budou vše tajit, veřejnost bude více natěšená a proto bude větší zájem . Taky marketingová strategie. A soudě podle sebe, docela účinná. A je tu ještě jedna věc: Všimni si, kolik zlých jazyků tady fabii odsuzovalo z první fotky. Víš, co špíny by naházeli , kdyby to byl jenom koncept a už někdy před 1/2 rokem?
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.12.99  07:49

    « To bestias

    A o kolik si tak myslíš, že ti to sníží životnost? Bavlňáky jsou dokonce dávány do aut i v sérii (třeba Cadillac Evoq).
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.99  22:54

    « Tak co víte o V8-Škodě

    ....stále nikdo nic neví, vždyť na ni neplatí podle slov pana Kulhánka takové embargo jako na Fabii...?!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.99  09:43

    « Re: To RSD

    Jak se to veme, papírák ti toho sebere víc = delší životnost motoru. A hlavně je před vánocema a já budu platit 18.000,- stavební spoření a 5.000,- povinný ručení...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.99  09:24

    « Re: To RSD

    já bych papírák už nikdy nekoupil, myslím, žes udělal chybu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.99  08:27

    « Re: To RSD

    Tak už je to pasé... Koupil jsem si filtr v AUTO KELLY za 211,- Kč a jede to o poznání líp. Asi to bude tím, že ten původní byl původní...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.11.99  14:15

    « Re: To RSD

    To si mě docela nepotěšil. Kam by se dal ten kónickej filtr s airboxem ? Vždyť v airboxu je zabudovaná první vzduchová klapka ! Kónickej filtr bych si mohl sehnat použitej třeba z Motorsportu a airbox bych byl taky schopnej vyrobit sám. Mě by zajímala spíš ta vlastní vložka do původního airboxu. U mě to bude hodně znát, i když si tam dám novou, protože ta stará toho pustí asi jako křídová čtvrtka... Jak by to vypadalo se spotřebou ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.11.99  20:14

    « Re: To RSD

    Ahoj Bestiasi, promiň na tu maou prodlevu. Kónický filtr bych ti taky doporučil raději avšak nevím jak 86-tka ale jukni se na konec příruby od krabičky čidla vzduchu. pokud mi jseš zchopný buď zafaxovat nebo mailnout průřez příruby ze sundaného čidla tak ti nejprve nechám vyrobit nerezovou přírubu a trubku, kam pak ten konusový filtr nasuneš. Vyjde tě to zhruba na 3.200 + něco za tu přírubu (cca 300,-) a pak ti to mohu zaslat třeba na dobírku. Jinak bezproblémový je i plochý filtr do stávajícího krytu sání který vyjde cca na 2.000,- a rozdíl je pouze ve zvuku.
    mail: rsd@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.11.99  14:11

    « Re: To RSD

    a ceny? u kónického se vejdeš do 6000 i s "kitem", jak se hrdě nazývají dvě svorky a kus hadice (činí asi tak 50% ceny toho filtru - hrozný, co?). Problém je, že to bez toho nikdo neprodá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.11.99  14:10

    « Re: To RSD

    a objektivně? U feldy zrychlení 0-100 o 1s lepší. Jinak pokud bych měl plácnout nějaké hausnumero, tak bavlněný filtr zlepší sání oproti papíráku cca o 40% a kónický bavlňák ještě tak + 20% oproti bavlňáku klasice. Tj. pokud půjdeš do kónického, jako já, zlepšíš sání tak o 50% oproti klasice z papíru. A největší výhoda: přežijes tebou tak 4 auta, má životnost 1 000 000km! Každých 15 000 se ale musí čistit nějakým čističem (to jsem ještě nekoupil) a prvních cca 50 000 prý stačí ho vyluxovat vysavačem (bez záruky)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.11.99  14:05

    « Re: To RSD

    velice stručně jsem t opopsal nedávno v Honda Clubu, tak se tam dívni. Ale pro tebe to i zopakuju: Maximální výkon +prd (filtr nemá jak zvyšovat výkon), krááásný zvuk (Lukas 99 po svezení s mou feldou prohlasil, že to krásně přede). A reálný efekt? Díky snížení odporu nasávaného vzduchu a větší nasávací ploše (pro případ, že si koupíš kónický filtr a ne jen bavlňák do stávající plastové krabičky) se ti max. výkon i točivý moment posunou do nižších otáček, což má za následek subjektivní pocit "síly" pod plynem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.11.99  13:51

    « To RSD

    Napiš co a jak ! Ten filtr je den ze dne horší a rád bych ho vyměnil...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.11.99  13:19

    « To RSD

    Hele, mohl bys mi trochu povyprávět o tom filtru ? To jako rozdíl mezi seriovým a sportovním, přínos k chodu motoru, jestli stačí výměna filtru nebo se musí měnit i airbox a hlavně cena a možnost dobírky. Jestli se ti nechce psát tak open, tak mi to pošli na "sgt.bestias@post.cz". Budu totiž filtr měnit (ten můj už mi houpe volnoběhem), tak proč si nepolepšit, že jo ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.11.99  08:35

    « Re: Koncept od Škody...

    Pár konceptů se taky udělalo, ale byly příliš vzdálené od reality. Další věc - Vývoj Škoda má asi tak necelých 1200 zaměstnanců. Každé technologické zařízení potřebné pro konstrukci a zkoušky je využíváno takřka na maximum. Pro tvorbu koceptů by se musela navyšovat kapacita a to by se myslím zatím nezaplatilo. Myslím, že Škoda jde zlatou střední cestou. Spousta automobilek předvede koncepty, které jsou pak na hony vzdálené skutečným výrobkům. Škoda, jak je vidět na designu Fabie, potenciál na tvorbu konceptů zahrnuje do normálního vývoje. Jak už jsem tu jednou někde psal - pár konceptů od jistých automobilek mělo společné designové prvky s Fabii, třeba bokorys přední části, přední linii do oblouku apod., ale na skutečných autech nic z toho. U Fabie se podařilo tyto prvky použít i na seriovém autě. Co se týká autosalonů - srovnej kolik lidí z potenciálních zákazníků se tam podívá a kolik z nich se nechá ovlivnit nějakým konceptem... V poslední době mi spíš připadá, že futuristické koncepty dělají spíše výrobci, kterým klesá prodejnost, ale nemají ještě vyvinutý nový kvalitní vůz. Ukazují tím, že by uměli vyrobit dobré auto. Škoda ho radši vyrobí rovnou...
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.11.99  23:10

    « Koncept od Škody...

    ...pro bestiase: hele na 86-tku u nás nic nemáme (krom sportovního filtru a výfuku).... sorry. Ale skus mi vysvětlit, proč všichni z koncernu připravují pro autosalóny koncepční vozidla, která ukazují technickou vyspělost a směr, kterým se automobilka hodlá v nejbližších příštích letech jak technicky tak i designově ubírat a Škoda zatím předvedla krom docela trapných a neoriginálních úprav interiéru lautr hov**!? Vždyť soudě dle marketingu pro Fabii tam máte moc zchopné marketingové specialisty, tak proč opomíjíte tuto podle mně důležitou publicitu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.11.99  07:27

    « Re: k designu...

    Skutekně ? Chtěl jsem se tě zeptat (už jsem se jednou někde ptal, ale ty jsi se pak vypařil) Nevíš náhodou o nějakém chiptuningu na toho mýho žraloka ? Je to 520i Kat., 1976 ccm, 6R - Bosch Motronic, r.v. 12/86. Myslíš, že by se dalo něco někde vyšťourat ? A za kolik tak přibližně ? Jestli nechceš házet cenu, napiš na "sgt.bestias@post.cz". Dyg
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.99  20:22

    « k designu...

    ... máš pravdu, že design není pouze kreslit návrhy a malůvky. Je to dřina hlavně bojovat s technologama, s marketingovýma expertama, s ekonomama a spoustou dalších vlezlejch(:o) chlápků, který ti říkaj, že tudy cesta soudruhu nevede... Nicméně na výpočty a programování deformačních zón, hmotností, krutu a pod. mám nějakou tu školičku...ale dyž nejsou kontakty tak musíš začít od pýýýýky a to třeba právě designem doplňků pro naše domácí miláčky. Na realizaci máme modelářskou firmu, která pak vyrábí v super-kvalitě laminátové doplňky, pááč je to technologicky nejjednodušší a při malých sériích nejekonomičtější.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.99  07:25

    « Re: (taky pro bestiase)

    S tou závistí to zase tak nepřeháněj. Taková ta zajímavá a kreativní zabírá tak deset procent mýho vytížení. Zbytek je taková ta nutná rutina, výpočty a spousta takový tý úředničiny okolo... Jak jsi říkal, že není do čeho píchnout - uvažoval si někdy o napojení na zahraniční firmy ? Mohl by si získat zakázky právě na tu méně populární práci okolo designu - výpočty, výpočty, výpočty. Případně jestli jste zároveň výrobci, bouchat spoilery pro někoho jiného. Je to sice nuda, ale do práce se přece v první řadě chodí pro peníze, ne ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.11.99  19:49

    « Re: (taky pro bestiase)

    Omlouvám se ale minulých 14. dní jsem byl trochu víc vytíženej. Yaris vs BMW = :o))))).
    Na tu Catiu mohu říci jen toto. Pokud bych se zabýval Designem úzce profesionálně, tak se to jeví jako vhodná investice, ale vše je odvislé od zakázek. Český designér Pavel Hušek, nebo renomované designérské studio CREATIVE SERVICES a ostatní zde nemají do čeho téměř píchnout. Závidím ti tvou práci, ale i já mám prozatím svou jako koníčka.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…