Velká ŠKODA...
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Automobilové novinky
- Nová , velká Škodovka... 28.08.1999 22:29
- Velká ŠKODA 01.09.1999 22:37
- Co to? 03.09.1999 21:26
- S Velkou Škodou nebudou tajnosti... 06.09.1999 19:20
- Nová velká ŠKODA 11.09.1999 23:43
- ROZVOR 15.09.1999 22:00
- Velká škodaW8 na podvozku Passat super-plus 20.09.1999 20:42
- Probuďte se 24.09.1999 21:11
- Velká škodaW8 na podvozku Passat super-plus 03.10.1999 10:04
- Následník Octavie 04.10.1999 08:17
- Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie... 06.10.1999 00:00
- Informační zdroje..... 08.10.1999 20:51
- Faceliftovaná Octavie od RSD 11.10.1999 10:24
- Faceliftovaná Octavie od RSD 11.10.1999 10:29
- Faceliftovaná Octavie od RSD 11.10.1999 10:31
- To JoeD 12.10.1999 19:57
- To JoeD 13.10.1999 22:45
- Obrázek od RSD + text 14.10.1999 07:17
- To Lada H 14.10.1999 14:32
- To RSD 14.10.1999 14:35
- RSD Obrázky 14.10.1999 19:35
- Obrázky + text od RSD 18.10.1999 08:21
- Nová ,velká Škodovka... 21.10.1999 21:21
- Fotomontáže...(taky pro bestiase) 01.11.1999 21:15
- obrázky a Catia 03.11.1999 21:44
- Volvo :-) 05.11.1999 00:00
- k designu... 08.11.1999 20:22
- Koncept od Škody... 14.11.1999 23:10
- Tak co víte o V8-Škodě 30.11.1999 22:54
- To bestias 01.12.1999 07:49
- V8 od Škody.. 01.12.1999 21:08
- ...novinky 09.12.1999 22:52
- Velká Škodovka konečně... 19.12.1999 20:35
- nabídka 26.08.2008 16:58
-
-
-
« Re: Velká ŠKODA
Původní informace říkaly, že půjde o vůz na podvozku A6. Nyníse ale objevily informace, že by se mělo jednat sice o A6, ale o kousek zkrácený (nevím, co je kousek). Takže to nebude auto vyšší střední třídy, ale spíš střední, olizující vyšší střední - něco jako octavia.-
« Re: Velká ŠKODA
Vůbec by mne to nepřekvapilo. Škoda se asi chce se všemi modely pohybovat na rozmezí tříd. Zajímavá strategie, což...-
« Re: Velká ŠKODA
Tak on to zase není tak špatný nápad. Nabízejí buď za běžné ceny, nebo z mírně nižší maximum ve své třídě (co se prostoru týče). Kdoví, možná až se škoda zcela zaběhne na trzích, tak se přizpůsobí daným třídám. Myslím si alespoň, že fabia je zcela legitimní člen třídy malých vozů a to jak rozvorem, tak i rozměry.-
« Re: Velká ŠKODA
Tato strategie je výhodná zejména pro zákazníka, méně pro výrobce. Zákazník získá hodně prostoru za přijatelný peníz - jsem rád, že žiji v Česku. Škoda zasahuje do vyšší třídy zejména vnějšími rozměry vozu, nejmarkantnější je to u octavie. Také fabia atakuje vnějšími rozměry nižší střední třídu. Svými necelými čtyřmi metry (5 dv. verze) dohání nižší střední třídu a vzdaluje se od malých aut a to nemluvím o sedanu a combi. Uvidíme, jak to bude u "velké" škody.
-
-
-
-
-
-
-
-
Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie...
Facelift Octavie se připravuje na rok 2000 tudíž asi modelový rok 2001. Změny budou v použití čiré optiky na předních sklech, což je pochopitelné a doposud měly tuto výsadu pouze modely Laurin&Klement, v inovovaném tvaru nárazníků á la Fabia (tedy né tak šikmo zakončené ale spíš v rovném podání) a v zadních lampách a madlu víka zavazadlového prostoru. Úrovně výbav se již nebudou značit LX, GLX, a SLX ale stejně jako u Fabie. Jinak o tom Fáákt nic vůbec, vůbec nic nevím a ani tuto informaci neberte vážně..... ahoj RSD.-
« Re: Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie...
RSD , nárazníka a´la fabia , ale ne zakulacené, spíš v rovném podání, je hezký popis. Představím si to a vidím stále tu stejnou octavii. Ale pravděpodobně to bude čirá optika a nové kryty zadních lamp a´la fabia/octavia combi. Ono se to vůbec nezdá, ale octavia už má 3 roky. Hmm, vůbec mi nezestárla, ani se mi neokoukala.
-
-
-
"-- skrytý --" 11.10.1999 10:31
Faceliftovaná Octavie od RSD
Jelikoľ mi to sem dneska nejde nějak dát, tak kdo jí chce vidět, nech» vy»uká toto: www.mujweb.cz/www/dalina/rsd07.jpg a hned ji uvidí.-
« Re: Faceliftovaná Octavie od RSD
Jak jsem se na ni podíval, myslím že se jedná spíš o pofabiovatělou Oktávku. Autor tam dokonce "zapoměl" dvoje mlhoky, nebo jsou to snad xenonové dálky? Navíc se ztratil charakteristický prolis nad znakem, pro Oktávku typický. Ale jinak to nevypadá špatně i když přední světla budou asi jiná.
-
-
To JoeD
Ano , jde o pofabiovatělou oktavku ale mlhovky jsem tam nezapoměl... Ten prolis, který je tak charakteristický mi u současné oktávky dost vadí a tak jsem ho ve víře, že by ho mohli vypustit nenakreslil. Brzy by měl Dalin umístit i zadní pohled. Jde pouze o informaci a ne o vnucování názorů. Podle mne by ale takto mohla Octavia 2001 vypadat. Docela přesně jsem se strefil do Fabie, uvidíme nakolik bude přesný odhad Octavie.-
« Re: To JoeD
Tím jsem nechtěl vyjádřit nějakou nelibost, nebo že by mi ten prolis nějak scházel, ale myslím že vzdor tomu bude zachován kvůli rozlišení jednotlivých typů. Je to vlastně při pohledu zepředu jediný markantní rozdíl proti stávající Feldě a možná v budoucnu proti Fabii. Mlhovky samozřejmě patří co nejníž, takže ty v nárazníku mi připadají logické, ale jinak myslím, že ta přední světla budou jiná (ala Fabia, Golf) i když se jedná jen o facelift. Jinak jsi to vymyslel perfektně, i tahle verze by se mi líbila.
-
-
-
« Re: To JoeD
Rozhodně si to myslím a z těch pár teček jsem to i pochopil. Myslím, že Škoda má na to aby vyráběla hezká a praktická auta a hlavně jako českého patriota mě to těší. Líbí se mi jak Fabie, tak i facelift Oktávky i když mi to na pouhý facelift připadá dost razantní změna, téměř nový model. Dík za informace. Měj se hezky.
-
-
"-- skrytý --" 14.10.1999 07:17
Obrázek od RSD + text
FACELIFT OCTAVIE
At jiz se Vám to zdá nebo ne, Octavia je jiz na nasich silnicích pres tri roky. To si samozrejme zádá zmenu a tak automobil, který v nasich ocích nestacil zestárnout prodelá v prístím roce omlazovací kuru. Soude dle posledních trendu, dostane tento vuz cirou optiku , která doposud byla výsadou nejluxusnejsího modelu Laurin&Klement, prední partie se ponekud prispusobí zjevu nejnovejsího prírustku do rodiny SKODA, zmena znacení taktéz dozná obdob Fabie, a zadní partie sedanu dostanou kristálovou optiku tak, jak ji mají Fabia a Octavia Combi. Zmenami projde i zadní nárazník, který bude budit dojem o neco vyssí záde a pravdepodobne bude bez spodního
plastového dílu. Na radu konecne prijdou u nekterých modelu cerné sloupky dverí, kliky dverí v barve vozu a oranzové bocní blikace nahradí decentní sedé. Na radu by mohl prijít i motor 1.8T se zvýseným výkonem na 185 PS v kombinaci s pohonem 4X4 a systémem Haldex, který by se mohl stát sportovne ladenou alternativou. Proslýchá se ,ze zkousky uz nekolik let prodelávají v karoseriich octavií i víceválcové motory. Nelze jinak, nez se tesit na prístí modelový rok, který prinese ve Skode urcite zajímavé novinky.-
-
« Re: Obrázek od RSD nový velký Škody
Mooooc pěkné, ale velice nereálné. Takto ostře říznuté světlomety vypadají dobře, ale bohužel neladí s trendem u Škody nastoleným = hranatým. Stejně tak bych moc nedoufal v tvar mřížky chladiče. Podle mého dříve nebo později, ale spíš později opravdu dojde k postupnému pohrávání si s tvarem masky, jejím zakulacování, sešikmování, protahování, či zužování. Tento trend proběhl u Mercedesu, Roveru, BMW, Volva a Škodu to čeká taky. Ale myslím, že to nebude tak brzo. Navíc má tahle skica má příliš dynamický vzhled a to se VW nebude líbit. Uber, RSD a hodně.
-
-
« Re: Obrázek od RSD + text
Je to krása, ale bojím se, že tak razantní změny se asi nedočkáme. Vždyť s výjimkou střechy tam nezůstal jediný plechový díl stejný. Mám za to, že lisovací formy ještě nejsou dostatečně amortizovány, takže výsledek takhle ucelený asi nebude. Věřím v nové nárazníky, světlomety, zadní světla, ale jinak spíš v plechové retuše. Z víceválcových motorů je do platformy použitelný myslím jen pětiválec. Výkonnější 1,8T v kombinaci s čtyřkolkou je ale paráda.
-
« Re: Obrázek od RSD + text
To jsi asi nepochopil. RSD nakreslil nový model Škody na o něco zkráceném podvozku Audi A6 (nebo o něco prodloužený VW Passat, jak chceš, ale šasi bude vycházet z A6, Passat je jen prodloužená A4ka). Facelift Octavie je ten obrázek pod tím zezadu.
-
-
-
To RSD
Moc pěkné obrázky s návrhy. Škoda má podobných studii několik. Ale vzhledem k její strategii má hlavní slovo marketing.
Zajímalo by mě, jaký HW a SW používáš. V čem kreslíš modely doplňků, jakou metodu používáš pro výrobu forem na spoilery. Jestli používáš CAD program pro konstrukci i CNC zpracování.
Další technický dotaz : taky vám okolo 14:30 zbuchne internet (resp. zpomalí se na rychlost slimáka-starce)? -
RSD Obrázky
To:Bestias:Ty co jsou zde uvedené kreslím v CorelDRAW!, a něco upravuji v Adobe Photoshop. Jinak spoilery a pod kreslím v Rhinoceros 3D - Nurbs modelling for Windows a učím se 3D studio Max Relase 3. Jinak se zatím učím v Alias Wawefront, který používá při vývoji i Škoda ne? Nejrychleji dáš ale myšlenku na papír bezkonkurenčně v Corelu a tak volím pro flexibilitu tento systém.-
« Re: RSD Obrázky
A ještě k modelování a CNC metodám:
Máme k tomu modelářskou firmu která používá šablony, sádru a polystyrén-klasika. Spoilery pak vyrábíme CHS Polyesterem a vláknem , proloženým několika vrstvami. Bohužel začínáme a nemáme na lití a tlakové formy pro ABS prostředky. Možná v budoucnu.....-
« Re: RSD Obrázky
Tak to jo. Já jsem asi hodně zhejčkanej. Škoda používá pro konstrukci CAD sysém CATIA. Je to špička mezi CAD, produkt firmy Dasault Systems - vývojářů od Boeinga. Pro tvoji představu - jedna pracovní stanice Silicon Graphics Octane (4 procesory, 512 MB RAM, 9 GB HDD apod.)s jednou licencí CATIA stojí skoro tři milióny. A těch jsou tu desítky. Dnes je vlastně celé auto nejdříve vytvořeno coby celý 3D model, a to do posledního šroubku. Uplatňuje se zde i virtuální realita. Jestli se chceš dozvědět víc, tak se přijeď podívat do Muzea Škoda, kde se prezentuje postup při vývoji auta. Zbytek si dohledáš na Internetu.
-
-
-
"-- skrytý --" 18.10.1999 08:21
Obrázky + text od RSD
Milí přátelé,
Zasílám Vám přepracovanou verzi nové velké škody kterou jsem nazval Superb. Ta již není tolik sportovně střižená, a její tvary prvního návrhu jsem poněkud zjemnil a otupil. I přeze všechna otupení si myslím, že velká Škoda bude dynamického vzezření navozující pocit velké bezpečnosti (doufám ,že nejen pocit). Dále jsem přepracoval design Combi - Fabie, avšak zatím se jedná o pouhý a ničím nepodložený dohad. Jak tvrdí bestias z MC, tak bude obtížné tvary Fabie Combi odhadnout. Já ale vycházím ze zpráv tisku, že by Fabia měla navazovat na tvary Octavie Combi, která svým pojetím designu nyní slaví velké úspěchy. Pokusil jsem se tedy odtrhnout od tohoto mého předsudku a vytvořil druhý návrh. Nečekám ,že bych se trefil do tvarů Fabie ihned, ale s Vaší pomocí a trochou času věřím, že to bude již brzy. Zatím se mějte, děkuji za Vaše podnětné ohlasy a brzy se těším na "popsanou". RSD.
-
« Re: Obrázky + text od RSD
Hele bestiasi, prosaď ve Škodovce ukončení designérského vývoje velké Škody a ať Česana kontaktuje RSD. To, co nám naservíroval je naprosto geniální výtvor auta, držícího se v náznacích klasického českého designu, reprezentovaného sice značkou Tatra, ale co na tom, když je tatra historií? teď mluvím o designu zadní partie, předek byl lepší původní, i když nyní vypadá civilizovaněji a krotčeji. Sice si v této situaci nedovedu velkou Š zatím představit, ale náčrt RSD vyjadřuje všechno, co by měla Nová mít. Včetně stylu. Navíc je neuvěřitelné, že amatér (moc promiň RSD, neber to tak doslova) dokáže vytvořit kreaci, nepodobnou stávajícím sériovým modelům konkurence a navíc krásnou. No, RSD, abych tě moc nepřechválil - přední převis mi přijde "zu lang" a maska je příliš nízká a nízko. Vzhledem k tomu, že nemám vlastní představu, bude tento obrázek v mých očích představovat Velkou Škodu budoucnosti do doby, kdy bude oficiálně prezentována. Fakt cool, RSD! -
« Re: Obrázky + text od RSD
NÁDHERA!!! PARÁDA!!! héééssskýýý!!! fakt!! nemám, co dodat, kyby to tak chtělo jezdit! Snad jen opravdu drobnůstka: na první kouk nízká maska a tvar kapoty může asociovat bavoráka, když se malinko zvýší, možná by asociovala medvěda - možná že už jsi vyzkoušel obojí a tohle je nejlepší varianta...
-
-
Nová ,velká Škodovka...
Je to k vzteku. Při uvedení Fabie prohlásila Škodovka, že s představením velkého modelu nebudou dělat tajnosti a že se to veřejnost dozví v předstihu ,a zatím pořád nic. Ani oficiální zveřejnění faceliftu Octavie, ani kombi Fabie....
...prostě nic. A co na to počítač.....mlčí.....
Vím ,že je to součástí opravdu kvalitní marketingové strategie ,ale přeci jen by jsme si trochu informací od zdroje zasloužili ,nemyslíte? -
Fotomontáže...(taky pro bestiase)
Ano na poslední žluté straně jsou opravdu fotomontáže. Sedan vypadá docela pěkně ale u combi se mi nezdá ,že by měla mít stejný zadek, jako má 5-D. Věřím, že Fabia nepůjde ve stopách forman/felicia combi. Dodnes mi tyto auta jaksi proporčně nesedí.....uvidíme. Jo bestiasi o Catie jsem četl v CAD magazínu - docela zajímavý program pro vývoj. Já zatím dělám v Rhino3D a docela se u toho potím :o)) Podporuje samozřejmě export i do DXF.-
« Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)
No konečně si se taky ozval. Práce nebo dovolená ?
CATIA je špička. Je to totiž kompletní systém pro CAD modelování, výkresovou dokumentaci a umí i konverzi do dat pro CNC. Kdyby si měl zájem, tak v IBM tě vyškolí za 120.000,- Kč per osoba a pracovní stanice s jednou licencí se dá pronajmout prý už za 60.000,- Kč měsíčně. Jak už jsem psal o té stránce s "prototypy" - nevěř nikomu, kdo ještě píše AZNP Škoda...-
« Re: Fotomontá e...(taky pro bestiase)
Zdarec. Kdo tady z vas dela na CATII at se ozve.
"dalin" sem posila pekny obrazky ale s catiou je urcite nevitvari.-
-
-
« Re: Fotomontá e...(taky pro bestiase)
Ich auch. A kde děláš ? Jestli je to top secret, tak se mi ozvi na "sgt.bestias@post.cz".-
« Re: Fotomontá e...(taky pro bestiase)
Cau, top secret to neni,delam uz 2 roky pro Volvo a vecer obcas pro jine firmi. Ale pouze na catii.
Jesli chces tak me napis: luckyluk@altavista.com-
« Re: Fotomontá e...(taky pro bestiase)
Už jsem ti napsal. Konečně je tu někdo další, kdo bude vědět, o čem píše. Je tu spousta lidí, který získali znalosti desetiletým hrabáním ve shnilé stovce a budou se s tebou do krve hádat o designu, ekonomice nebo tuningu. Nechci samozřejmě někoho urážet, ale když už něco píšu, tak si to nejdříve ověřím. Ale to jen tak na okraj. To RSD - kde si se člověče flákal minulý týden ? Tady už se zatím začal dokonce srovnávat Yaris s pětkovým bavorem a tak podobně, ...-
« Re: (taky pro bestiase)
Omlouvám se ale minulých 14. dní jsem byl trochu víc vytíženej. Yaris vs BMW = :o))))).
Na tu Catiu mohu říci jen toto. Pokud bych se zabýval Designem úzce profesionálně, tak se to jeví jako vhodná investice, ale vše je odvislé od zakázek. Český designér Pavel Hušek, nebo renomované designérské studio CREATIVE SERVICES a ostatní zde nemají do čeho téměř píchnout. Závidím ti tvou práci, ale i já mám prozatím svou jako koníčka.-
« Re: (taky pro bestiase)
S tou závistí to zase tak nepřeháněj. Taková ta zajímavá a kreativní zabírá tak deset procent mýho vytížení. Zbytek je taková ta nutná rutina, výpočty a spousta takový tý úředničiny okolo... Jak jsi říkal, že není do čeho píchnout - uvažoval si někdy o napojení na zahraniční firmy ? Mohl by si získat zakázky právě na tu méně populární práci okolo designu - výpočty, výpočty, výpočty. Případně jestli jste zároveň výrobci, bouchat spoilery pro někoho jiného. Je to sice nuda, ale do práce se přece v první řadě chodí pro peníze, ne ?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
obrázky a Catia
Hej Lucky Luku, obrázky dělám já a dalin je sem posílá (díky mu za to). Ty co jsou tady dělám v corelu a photoshopu, protože je to oproti Catie strašně rychle hotový. Vidím, že už má Bestias taky mail....supeeer. můj je rsd@seznam.cz, a múžeme se domluvit na nějakým tom 3D-výtvoru. -
k designu...
... máš pravdu, že design není pouze kreslit návrhy a malůvky. Je to dřina hlavně bojovat s technologama, s marketingovýma expertama, s ekonomama a spoustou dalších vlezlejch(:o) chlápků, který ti říkaj, že tudy cesta soudruhu nevede... Nicméně na výpočty a programování deformačních zón, hmotností, krutu a pod. mám nějakou tu školičku...ale dyž nejsou kontakty tak musíš začít od pýýýýky a to třeba právě designem doplňků pro naše domácí miláčky. Na realizaci máme modelářskou firmu, která pak vyrábí v super-kvalitě laminátové doplňky, pááč je to technologicky nejjednodušší a při malých sériích nejekonomičtější.-
« Re: k designu...
Skutekně ? Chtěl jsem se tě zeptat (už jsem se jednou někde ptal, ale ty jsi se pak vypařil) Nevíš náhodou o nějakém chiptuningu na toho mýho žraloka ? Je to 520i Kat., 1976 ccm, 6R - Bosch Motronic, r.v. 12/86. Myslíš, že by se dalo něco někde vyšťourat ? A za kolik tak přibližně ? Jestli nechceš házet cenu, napiš na "sgt.bestias@post.cz". Dyg
-
-
Koncept od Škody...
...pro bestiase: hele na 86-tku u nás nic nemáme (krom sportovního filtru a výfuku).... sorry. Ale skus mi vysvětlit, proč všichni z koncernu připravují pro autosalóny koncepční vozidla, která ukazují technickou vyspělost a směr, kterým se automobilka hodlá v nejbližších příštích letech jak technicky tak i designově ubírat a Škoda zatím předvedla krom docela trapných a neoriginálních úprav interiéru lautr hov**!? Vždyť soudě dle marketingu pro Fabii tam máte moc zchopné marketingové specialisty, tak proč opomíjíte tuto podle mně důležitou publicitu?-
« Re: Koncept od Škody...
Pár konceptů se taky udělalo, ale byly příliš vzdálené od reality. Další věc - Vývoj Škoda má asi tak necelých 1200 zaměstnanců. Každé technologické zařízení potřebné pro konstrukci a zkoušky je využíváno takřka na maximum. Pro tvorbu koceptů by se musela navyšovat kapacita a to by se myslím zatím nezaplatilo. Myslím, že Škoda jde zlatou střední cestou. Spousta automobilek předvede koncepty, které jsou pak na hony vzdálené skutečným výrobkům. Škoda, jak je vidět na designu Fabie, potenciál na tvorbu konceptů zahrnuje do normálního vývoje. Jak už jsem tu jednou někde psal - pár konceptů od jistých automobilek mělo společné designové prvky s Fabii, třeba bokorys přední části, přední linii do oblouku apod., ale na skutečných autech nic z toho. U Fabie se podařilo tyto prvky použít i na seriovém autě. Co se týká autosalonů - srovnej kolik lidí z potenciálních zákazníků se tam podívá a kolik z nich se nechá ovlivnit nějakým konceptem... V poslední době mi spíš připadá, že futuristické koncepty dělají spíše výrobci, kterým klesá prodejnost, ale nemají ještě vyvinutý nový kvalitní vůz. Ukazují tím, že by uměli vyrobit dobré auto. Škoda ho radši vyrobí rovnou... -
« To RSD
Hele, mohl bys mi trochu povyprávět o tom filtru ? To jako rozdíl mezi seriovým a sportovním, přínos k chodu motoru, jestli stačí výměna filtru nebo se musí měnit i airbox a hlavně cena a možnost dobírky. Jestli se ti nechce psát tak open, tak mi to pošli na "sgt.bestias@post.cz". Budu totiž filtr měnit (ten můj už mi houpe volnoběhem), tak proč si nepolepšit, že jo ?-
-
« Re: To RSD
velice stručně jsem t opopsal nedávno v Honda Clubu, tak se tam dívni. Ale pro tebe to i zopakuju: Maximální výkon +prd (filtr nemá jak zvyšovat výkon), krááásný zvuk (Lukas 99 po svezení s mou feldou prohlasil, že to krásně přede). A reálný efekt? Díky snížení odporu nasávaného vzduchu a větší nasávací ploše (pro případ, že si koupíš kónický filtr a ne jen bavlňák do stávající plastové krabičky) se ti max. výkon i točivý moment posunou do nižších otáček, což má za následek subjektivní pocit "síly" pod plynem.-
« Re: To RSD
a objektivně? U feldy zrychlení 0-100 o 1s lepší. Jinak pokud bych měl plácnout nějaké hausnumero, tak bavlněný filtr zlepší sání oproti papíráku cca o 40% a kónický bavlňák ještě tak + 20% oproti bavlňáku klasice. Tj. pokud půjdeš do kónického, jako já, zlepšíš sání tak o 50% oproti klasice z papíru. A největší výhoda: přežijes tebou tak 4 auta, má životnost 1 000 000km! Každých 15 000 se ale musí čistit nějakým čističem (to jsem ještě nekoupil) a prvních cca 50 000 prý stačí ho vyluxovat vysavačem (bez záruky)
-
-
« Re: To RSD
Ahoj Bestiasi, promiň na tu maou prodlevu. Kónický filtr bych ti taky doporučil raději avšak nevím jak 86-tka ale jukni se na konec příruby od krabičky čidla vzduchu. pokud mi jseš zchopný buď zafaxovat nebo mailnout průřez příruby ze sundaného čidla tak ti nejprve nechám vyrobit nerezovou přírubu a trubku, kam pak ten konusový filtr nasuneš. Vyjde tě to zhruba na 3.200 + něco za tu přírubu (cca 300,-) a pak ti to mohu zaslat třeba na dobírku. Jinak bezproblémový je i plochý filtr do stávajícího krytu sání který vyjde cca na 2.000,- a rozdíl je pouze ve zvuku.
mail: rsd@seznam.cz-
« Re: To RSD
To si mě docela nepotěšil. Kam by se dal ten kónickej filtr s airboxem ? Vždyť v airboxu je zabudovaná první vzduchová klapka ! Kónickej filtr bych si mohl sehnat použitej třeba z Motorsportu a airbox bych byl taky schopnej vyrobit sám. Mě by zajímala spíš ta vlastní vložka do původního airboxu. U mě to bude hodně znát, i když si tam dám novou, protože ta stará toho pustí asi jako křídová čtvrtka... Jak by to vypadalo se spotřebou ? -
« Re: To RSD
Servus RSD > prave som sa docital o "konickom kite nasavania a bavlnenom filtre" vo vasej debate. Skusal to uz niekto aj na Octavii ? Slo by to pripadne aj na 2-oj liter? (snad hej, jedine ak by tam bolo ine nasavanie ako na inych motoroch). Myslim vsak, ze pocas zaruky si to zmenit nemozem, ci hej ? Vies mi poradit nejaku firmu, ktora to realne robi? Este posledna otazka - je to to iste, ako filtre od firiem Dragoon, K&N apod.? A ako by mi to asi zmenilo tah motora a zvuk - napr. kam sa posunie frakvencia zvuku motora - skor hore alebo dole?
Diky za odpoved.-
« Re: To Grandson
Ano jedná se o kónický filtr JR Racing. viz http:web.iol.cz/RSD, kde najdeš ceník k tomuto filtru. Záruky a podobně? Není to schválený díl Škoda a tak většinou jsou záruky v .... Filtr u 1.6/74Kw je slyšet při sešlápnutí plynu sytým a hlubším tónem. Točivý moment se posune do nižších otáček a výkon stoupne cca o 3%.
-
-
-
-
-
-
-
« Re: Tak co víte o V8-Škodě
Asi ještě není dávat na co embargo. přeci jen je ještě moc brzo .A co bys chtěl vidět? Skicy neukazuje nikdo, prototypy většinou taky ne. A Kulhánkovi zase tak nevěř. Ne každá automobilka má strategii všchno ukázat na roky dopředu (VW s Beetlem, Ford s focusem, pumou, audi s TT). Mohou si to dovolit firmy, mající 6 - 10 modelových řad, a firmy, jež si jsou jisté svými klienty. Od škody se pokaždé čeká nějaké překvápko a tak vše tají .Nemyslím si, že by její existenci mohlo ohrozit to, že by konkurence model znala (rozhodně ne pokud je součástí takového koncernu a ani nevím, jak by je mohla ohrozit, fakt ne) Ale pokud budou vše tajit, veřejnost bude více natěšená a proto bude větší zájem . Taky marketingová strategie. A soudě podle sebe, docela účinná. A je tu ještě jedna věc: Všimni si, kolik zlých jazyků tady fabii odsuzovalo z první fotky. Víš, co špíny by naházeli , kdyby to byl jenom koncept a už někdy před 1/2 rokem?
-
-
V8 od Škody..
Nejprve souhlasím bez výhrad s Kingem o nahazování špíny a pod. No a Baccarovi: Koukni se na tuto fotografii a hlavně na několik dost podstatných detailů: Kde je opěrka spolujezdce... že by uprostřed? a ty světla taky nejsou zrovna to pravé no a nakonec stín pod autem je trochu umělejší. To vše dává tušit, že to je zatím pouhá, ale bohužel jediná fotomontáž na toto téma.
Tuto fotografii jsem již blíže zkoumal před rokem ale nezdá se mi.....-
« Re: V8 od Škody..
Boční partie od A sloupku až po C jsou Audi A6, k tomu je naroubovaná modifikovaná maska octavie, včetně tvaru blatníku. A ten interiér je dost zfušovaný, ale všiml jsem si toho až poté, co na to RSD upozornil. Tohle skutečně není to ono, ale přibližný obrázek o novém modelu to myslím dá, protože to rozhodně nebude auto v tom krásném stylu, jaký tady kreslil tak perfektně RSD. -
« Re: V8 od Škody..
RSD : Ja ti nevim , ale vse z tohoto zdroje vzdy vyslo , tedy temer vse , ale souhlasim s tim ze to neni fotka skutecneho auta ...-
« Re: V8 od Škody..
RSD : jinak jestli se nekdo zajima o spy fota (dal to neni o Skodovce , cili jestli vas to nezajima nectete dal :-) )tak asi takhle ... treba na www.renaultclub.cz se objevili dne 18.10.1998 ! studie noveho megana , laguny , a Safrana ... a po roce Megan +/- opravdu odpovida te studii , snad jen naraznik se nakonec zvolil jiny (k me spokojenosti). , Pokud se potvrdi i nova Laguna , bude to si myslim velika bomba , u Safrana si tak jisty nejsem , .. snad s nim jeste neco udelaji ...ale asi ano vzhledem k tomu ze ma prijit AVANTIME a to je naprosta bomba , kdyby vas to zajimalo tak [odkaz]
-
-
-
-
...novinky
Jestli chceš vidět novinky ve velkém předstihu, tak si kupuj AutoBild za necelé 2,-DM a tam vždy ve velkém předstihu a velmi přesně objevíš vše o připravovaných novinkách třeba i Renaultu ale o Škodovce V8.... ani vzdechu ani slechu. Jestli bude podvozkově velká škoda ve své třídě alspoň tak dobrá jako je ve své třídě Fabia tak sbohem VOLVO....a možná i ostatní. Jestli bude tak drahá ve své třídě jako je ve své Fabia, tak sbohem ŠKODO :o) -
-
"-- skrytý --" 26.08.2008 16:58
nabídka
My máme octávku a naprostá spokojenost! sice nám nefunguje otáčení zrcátek na elektriku ale pohoda:) Chtěla bych vás upozornit na stránku, kde najdete všelijaké příslušenství k autům, a jsou zde porovnány ceny, různé tipy, postřehy. Podívejte se, myslím, že by vás to mohlo zajímat. Krom automobilových doplňků je tam spousta jiných zajímavýc věcí (foto, pc, dům a byt, cestování,...)
[odkaz]
Takže shrňme si co o ní víme:
•Prodloužená platforma A6
•Osmiválcový W8 motor 220Kw
•Pohon všech kol
víte li něco dalšího a bližšího, směle vstupte do této nové diskuze...
dík RSD