Velká ŠKODA...

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Automobilové novinky


  • 00 Reagovat !

    foto

    28.08.1999  22:29

    Nová , velká Škodovka...

    Zanedlouho bude na IAA představen nový generační nástupce Škody řady Favorit/Felicia a mne napadlo nové téma. V poslední době se hodně hovoří o projektu nové, representativní Škodovce, která by již do dvou let měla brázdit naše silnice....
    Takže shrňme si co o ní víme:
    •Prodloužená platforma A6
    •Osmiválcový W8 motor 220Kw
    •Pohon všech kol
    víte li něco dalšího a bližšího, směle vstupte do této nové diskuze...
    dík RSD
    • 00 Reagovat !

      foto

      29.08.1999  19:58

      « Re: Nová , velká Škodovka...

      Prý se bude jmenovat OPTIMA.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.09.1999  22:37

    Velká ŠKODA

    No ona se může jmenovat i Sagitta a podobně, protože si Škoda zaregistrovala jmen v poslední době několik. Každopádně lze usuzovat, že bude osobitá tak jako tomu bylo při uvedení Octavie či nejnověji Fabie.... už se na to těším.
    • 00 Reagovat !

      foto

      07.09.1999  14:18

      « Re: Velká ŠKODA

      Původní informace říkaly, že půjde o vůz na podvozku A6. Nyníse ale objevily informace, že by se mělo jednat sice o A6, ale o kousek zkrácený (nevím, co je kousek). Takže to nebude auto vyšší střední třídy, ale spíš střední, olizující vyšší střední - něco jako octavia.
      • 00 Reagovat !

        foto

        08.09.1999  08:24

        « Re: Velká ŠKODA

        Vůbec by mne to nepřekvapilo. Škoda se asi chce se všemi modely pohybovat na rozmezí tříd. Zajímavá strategie, což...
        • 00 Reagovat !

          foto

          08.09.1999  08:58

          « Re: Velká ŠKODA

          Tak on to zase není tak špatný nápad. Nabízejí buď za běžné ceny, nebo z mírně nižší maximum ve své třídě (co se prostoru týče). Kdoví, možná až se škoda zcela zaběhne na trzích, tak se přizpůsobí daným třídám. Myslím si alespoň, že fabia je zcela legitimní člen třídy malých vozů a to jak rozvorem, tak i rozměry.
          • 00 Reagovat !

            foto

            08.09.1999  15:11

            « Re: Velká ŠKODA

            Tato strategie je výhodná zejména pro zákazníka, méně pro výrobce. Zákazník získá hodně prostoru za přijatelný peníz - jsem rád, že žiji v Česku. Škoda zasahuje do vyšší třídy zejména vnějšími rozměry vozu, nejmarkantnější je to u octavie. Také fabia atakuje vnějšími rozměry nižší střední třídu. Svými necelými čtyřmi metry (5 dv. verze) dohání nižší střední třídu a vzdaluje se od malých aut a to nemluvím o sedanu a combi. Uvidíme, jak to bude u "velké" škody.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.09.1999  21:26

    Co to?

    Že by Škoda zase něco tajila, ale to snad né.
    No tak se ozvěte drazí teoretici a designeři
    se svými názory na škodováckého obra. Předvedou ho až v roce 2001, do té doby máme dost času na diskusi.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.09.1999  19:20

    S Velkou Škodou nebudou tajnosti...

    Tak takto by se dala formulovat slova pana Vratislava Kulhánka, který v médiích uvedl, že při představování nového, velkého modelu Škody by se mělo postupovat, jak je u ostatních automobilek zvykem : tj s předstihem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.09.1999  23:43

    Nová velká ŠKODA

    Mylím, že půjde o to ,že ji zase budou vyrábět na dvou rozvorech. První sériový bude na podvozku Passat Super Plus a další, na zakázku jako je tomu u vládních octávií s rozvorem A6. Technicky se totiž tyto dva podvozky vůbec neliší!!!. Co vy na to?
    • 00 Reagovat !

      foto

      13.09.1999  08:12

      « Re: Nová velká ŠKODA

      Jaký je rozvor podvozku (v cm) Passat Super Plus a jaký pro A6 ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.09.1999  22:00

    ROZVOR

    Popravdě řečeno jsem líný to hledat, ale rozvor Passata Super Plus najdeš v Auto Motor a Sportu tuším před více jak rokem. Každopádně jsem zvědavý na motor W8, který použijí také pro velkou ŠKODU.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.1999  20:42

    Velká škodaW8 na podvozku Passat super-plus

    Stále o ní nikdo nemáte zprávy? To je více než-li smutné. Kde jsou všichni špioni?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.09.1999  21:11

    Probuďte se

    dny stále běží a nikoho nezajímá nová velká Škoda?
    Máte pravdu, soustřeďte se na destuktivní kritiku Fabie, kterou odvodíte z pár obrázků a až bude čas pro velkou Škodu, tak ji zkritizujete také...
    Soudě dle cen Fabie odhaduji další poznatek: Nebude se cenově podbízet.
    • 00 Reagovat !

      foto

      06.10.1999  13:08

      « Re: Probuďte se

      Osobne si myslim a niesom sam ze nova Skoda Fabia je vydareny kusok a ak bude Skoda postupovat rovnakym smerom aj pri novej VELKEJ skodovke tak to urcite bude bomba.Ale pani W8 ...nebude to trhat asfalt?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.1999  10:04

    Velká škodaW8 na podvozku Passat super-plus

    Nikdo nic? Že by zase jeden z nejlépe utajených projektů ŠKODY? Kaum zu glauben, herr Piech!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.10.1999  08:17

    Následník Octavie

    Nevím jak je to s novou velkou Škodou ale další následník nebo modifikace Octavie už je prý v prototypech hotova.
    • 00 Reagovat !

      foto

      05.10.1999  07:52

      « Re: Následník Octavie

      V prototypech? Moc bych se divil, kdyby měl facelift, který rozhodně nebude nikterak převratný, nějaké prototypy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.10.1999  00:00

    Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie...

    Facelift Octavie se připravuje na rok 2000 tudíž asi modelový rok 2001. Změny budou v použití čiré optiky na předních sklech, což je pochopitelné a doposud měly tuto výsadu pouze modely Laurin&Klement, v inovovaném tvaru nárazníků á la Fabia (tedy né tak šikmo zakončené ale spíš v rovném podání) a v zadních lampách a madlu víka zavazadlového prostoru. Úrovně výbav se již nebudou značit LX, GLX, a SLX ale stejně jako u Fabie. Jinak o tom Fáákt nic vůbec, vůbec nic nevím a ani tuto informaci neberte vážně..... ahoj RSD.
    • 00 Reagovat !

      foto

      07.10.1999  08:10

      « Re: Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie...

      RSD , nárazníka a´la fabia , ale ne zakulacené, spíš v rovném podání, je hezký popis. Představím si to a vidím stále tu stejnou octavii. Ale pravděpodobně to bude čirá optika a nové kryty zadních lamp a´la fabia/octavia combi. Ono se to vůbec nezdá, ale octavia už má 3 roky. Hmm, vůbec mi nezestárla, ani se mi neokoukala.
    • 00 Reagovat !

      foto

      08.10.1999  15:27

      « Re: Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie...

      To RSD - hele, kápni božskou odkud to víš ! Jo, další věc, Volvista navrhoval jít na pivo, tak si to najdi a vyjádři se.
    • 00 Reagovat !

      foto

      11.10.1999  15:23

      « Re: Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie...

      Taky jsem zavětřil něco v tomto smyslu v propagačních hovorech subdodavatelů, takže něco o tom šprochu tam bude. Četl jsem i o novém volantu a potazích interieru, snad ve stylu Fabie. Víc už taky nevím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.10.1999  20:51

    Informační zdroje.....

    Hodně z přispěvovatelů má své zdroje. I já je mám ale vy mi je většinou taky neodkryjete a tak po tom radši nešmejděte, protože pár lidí by mohlo bejt zase bez práce.Nechme věci tak jak sou a vy hltejte informace které z tohohle serveru jenom čiší:o))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.1999  10:24

    Faceliftovaná Octavie od RSD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.1999  10:29

    Faceliftovaná Octavie od RSD


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.1999  10:31

    Faceliftovaná Octavie od RSD

    Jelikoľ mi to sem dneska nejde nějak dát, tak kdo jí chce vidět, nech» vy»uká toto: www.mujweb.cz/www/dalina/rsd07.jpg a hned ji uvidí.
    • 00 Reagovat !

      foto

      12.10.1999  10:13

      « Re: Faceliftovaná Octavie od RSD

      Jak jsem se na ni podíval, myslím že se jedná spíš o pofabiovatělou Oktávku. Autor tam dokonce "zapoměl" dvoje mlhoky, nebo jsou to snad xenonové dálky? Navíc se ztratil charakteristický prolis nad znakem, pro Oktávku typický. Ale jinak to nevypadá špatně i když přední světla budou asi jiná.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.10.1999  19:57

    To JoeD

    Ano , jde o pofabiovatělou oktavku ale mlhovky jsem tam nezapoměl... Ten prolis, který je tak charakteristický mi u současné oktávky dost vadí a tak jsem ho ve víře, že by ho mohli vypustit nenakreslil. Brzy by měl Dalin umístit i zadní pohled. Jde pouze o informaci a ne o vnucování názorů. Podle mne by ale takto mohla Octavia 2001 vypadat. Docela přesně jsem se strefil do Fabie, uvidíme nakolik bude přesný odhad Octavie.
    • 00 Reagovat !

      foto

      13.10.1999  16:04

      « Re: To JoeD

      Tím jsem nechtěl vyjádřit nějakou nelibost, nebo že by mi ten prolis nějak scházel, ale myslím že vzdor tomu bude zachován kvůli rozlišení jednotlivých typů. Je to vlastně při pohledu zepředu jediný markantní rozdíl proti stávající Feldě a možná v budoucnu proti Fabii. Mlhovky samozřejmě patří co nejníž, takže ty v nárazníku mi připadají logické, ale jinak myslím, že ta přední světla budou jiná (ala Fabia, Golf) i když se jedná jen o facelift. Jinak jsi to vymyslel perfektně, i tahle verze by se mi líbila.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.10.1999  22:45

    To JoeD

    Jo máš pravdu, asi budou přední lampy trochu jiné. Pokud vím tak třeba Vectra již má Xenonové světlomety a tak by slušely i OCTAVII nemyslíš ?
    Rozhodně by to mnoho zájemců potěšilo, zejména pak v luxusnějších verzích. Díky a měj se RSD.
    • 00 Reagovat !

      foto

      14.10.1999  13:06

      « Re: To JoeD

      Rozhodně si to myslím a z těch pár teček jsem to i pochopil. Myslím, že Škoda má na to aby vyráběla hezká a praktická auta a hlavně jako českého patriota mě to těší. Líbí se mi jak Fabie, tak i facelift Oktávky i když mi to na pouhý facelift připadá dost razantní změna, téměř nový model. Dík za informace. Měj se hezky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.1999  07:17

    Obrázek od RSD + text


    FACELIFT OCTAVIE
    At jiz se Vám to zdá nebo ne, Octavia je jiz na nasich silnicích pres tri roky. To si samozrejme zádá zmenu a tak automobil, který v nasich ocích nestacil zestárnout prodelá v prístím roce omlazovací kuru. Soude dle posledních trendu, dostane tento vuz cirou optiku , která doposud byla výsadou nejluxusnejsího modelu Laurin&Klement, prední partie se ponekud prispusobí zjevu nejnovejsího prírustku do rodiny SKODA, zmena znacení taktéz dozná obdob Fabie, a zadní partie sedanu dostanou kristálovou optiku tak, jak ji mají Fabia a Octavia Combi. Zmenami projde i zadní nárazník, který bude budit dojem o neco vyssí záde a pravdepodobne bude bez spodního
    plastového dílu. Na radu konecne prijdou u nekterých modelu cerné sloupky dverí, kliky dverí v barve vozu a oranzové bocní blikace nahradí decentní sedé. Na radu by mohl prijít i motor 1.8T se zvýseným výkonem na 185 PS v kombinaci s pohonem 4X4 a systémem Haldex, který by se mohl stát sportovne ladenou alternativou. Proslýchá se ,ze zkousky uz nekolik let prodelávají v karoseriich octavií i víceválcové motory. Nelze jinak, nez se tesit na prístí modelový rok, který prinese ve Skode urcite zajímavé novinky.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.10.1999  07:23

      « Obrázek od RSD nový velký ©kody

      • 00 Reagovat !

        foto

        14.10.1999  08:30

        « Re: Obrázek od RSD nový velký Škody

        Mooooc pěkné, ale velice nereálné. Takto ostře říznuté světlomety vypadají dobře, ale bohužel neladí s trendem u Škody nastoleným = hranatým. Stejně tak bych moc nedoufal v tvar mřížky chladiče. Podle mého dříve nebo později, ale spíš později opravdu dojde k postupnému pohrávání si s tvarem masky, jejím zakulacování, sešikmování, protahování, či zužování. Tento trend proběhl u Mercedesu, Roveru, BMW, Volva a Škodu to čeká taky. Ale myslím, že to nebude tak brzo. Navíc má tahle skica má příliš dynamický vzhled a to se VW nebude líbit. Uber, RSD a hodně.
    • 00 Reagovat !

      foto

      14.10.1999  13:45

      « Re: Obrázek od RSD + text

      Je to krása, ale bojím se, že tak razantní změny se asi nedočkáme. Vždyť s výjimkou střechy tam nezůstal jediný plechový díl stejný. Mám za to, že lisovací formy ještě nejsou dostatečně amortizovány, takže výsledek takhle ucelený asi nebude. Věřím v nové nárazníky, světlomety, zadní světla, ale jinak spíš v plechové retuše. Z víceválcových motorů je do platformy použitelný myslím jen pětiválec. Výkonnější 1,8T v kombinaci s čtyřkolkou je ale paráda.
      • 00 Reagovat !

        foto

        14.10.1999  13:54

        « Re: Obrázek od RSD + text

        To jsi asi nepochopil. RSD nakreslil nový model Škody na o něco zkráceném podvozku Audi A6 (nebo o něco prodloužený VW Passat, jak chceš, ale šasi bude vycházet z A6, Passat je jen prodloužená A4ka). Facelift Octavie je ten obrázek pod tím zezadu.
        • 00 Reagovat !

          foto

          14.10.1999  14:18

          « Re: Obrázek od RSD + text

          Vsichni vite * a delate machry!
        • 00 Reagovat !

          foto

          18.10.1999  15:21

          « Re: Obrázek od RSD + text

          To: King .. Ale pochopil a viděl ji u Dalina i ze předu. Ono se to na první pohled tak nezdá, ale ty tažený boky ala Fabia jsou jiný než stávající kulatý. A to jsou pak jiný jak blatníky, tak i dveře.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.10.1999  14:32

    To Lada H

    Jo víme všichni H****, ale machra tu nikdo nedělá.
    Když máš tak skvělý názor, tak o tom víš asi více... skus nám tedy něco prozradit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.10.1999  14:35

    To RSD

    Moc pěkné obrázky s návrhy. Škoda má podobných studii několik. Ale vzhledem k její strategii má hlavní slovo marketing.
    Zajímalo by mě, jaký HW a SW používáš. V čem kreslíš modely doplňků, jakou metodu používáš pro výrobu forem na spoilery. Jestli používáš CAD program pro konstrukci i CNC zpracování.
    Další technický dotaz : taky vám okolo 14:30 zbuchne internet (resp. zpomalí se na rychlost slimáka-starce)?
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.10.1999  19:35

    RSD Obrázky

    To:Bestias:Ty co jsou zde uvedené kreslím v CorelDRAW!, a něco upravuji v Adobe Photoshop. Jinak spoilery a pod kreslím v Rhinoceros 3D - Nurbs modelling for Windows a učím se 3D studio Max Relase 3. Jinak se zatím učím v Alias Wawefront, který používá při vývoji i Škoda ne? Nejrychleji dáš ale myšlenku na papír bezkonkurenčně v Corelu a tak volím pro flexibilitu tento systém.
    • 00 Reagovat !

      foto

      14.10.1999  19:43

      « Re: RSD Obrázky

      A ještě k modelování a CNC metodám:
      Máme k tomu modelářskou firmu která používá šablony, sádru a polystyrén-klasika. Spoilery pak vyrábíme CHS Polyesterem a vláknem , proloženým několika vrstvami. Bohužel začínáme a nemáme na lití a tlakové formy pro ABS prostředky. Možná v budoucnu.....
      • 00 Reagovat !

        foto

        15.10.1999  08:01

        « Re: RSD Obrázky

        Tak to jo. Já jsem asi hodně zhejčkanej. Škoda používá pro konstrukci CAD sysém CATIA. Je to špička mezi CAD, produkt firmy Dasault Systems - vývojářů od Boeinga. Pro tvoji představu - jedna pracovní stanice Silicon Graphics Octane (4 procesory, 512 MB RAM, 9 GB HDD apod.)s jednou licencí CATIA stojí skoro tři milióny. A těch jsou tu desítky. Dnes je vlastně celé auto nejdříve vytvořeno coby celý 3D model, a to do posledního šroubku. Uplatňuje se zde i virtuální realita. Jestli se chceš dozvědět víc, tak se přijeď podívat do Muzea Škoda, kde se prezentuje postup při vývoji auta. Zbytek si dohledáš na Internetu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.1999  08:21

    Obrázky + text od RSD

    Milí přátelé,
    Zasílám Vám přepracovanou verzi nové velké škody kterou jsem nazval Superb. Ta již není tolik sportovně střižená, a její tvary prvního návrhu jsem poněkud zjemnil a otupil. I přeze všechna otupení si myslím, že velká Škoda bude dynamického vzezření navozující pocit velké bezpečnosti (doufám ,že nejen pocit). Dále jsem přepracoval design Combi - Fabie, avšak zatím se jedná o pouhý a ničím nepodložený dohad. Jak tvrdí bestias z MC, tak bude obtížné tvary Fabie Combi odhadnout. Já ale vycházím ze zpráv tisku, že by Fabia měla navazovat na tvary Octavie Combi, která svým pojetím designu nyní slaví velké úspěchy. Pokusil jsem se tedy odtrhnout od tohoto mého předsudku a vytvořil druhý návrh. Nečekám ,že bych se trefil do tvarů Fabie ihned, ale s Vaší pomocí a trochou času věřím, že to bude již brzy. Zatím se mějte, děkuji za Vaše podnětné ohlasy a brzy se těším na "popsanou". RSD.





    • 00 Reagovat !

      foto

      18.10.1999  13:00

      « Re: Obrázky + text od RSD

      Hele bestiasi, prosaď ve Škodovce ukončení designérského vývoje velké Škody a ať Česana kontaktuje RSD. To, co nám naservíroval je naprosto geniální výtvor auta, držícího se v náznacích klasického českého designu, reprezentovaného sice značkou Tatra, ale co na tom, když je tatra historií? teď mluvím o designu zadní partie, předek byl lepší původní, i když nyní vypadá civilizovaněji a krotčeji. Sice si v této situaci nedovedu velkou Š zatím představit, ale náčrt RSD vyjadřuje všechno, co by měla Nová mít. Včetně stylu. Navíc je neuvěřitelné, že amatér (moc promiň RSD, neber to tak doslova) dokáže vytvořit kreaci, nepodobnou stávajícím sériovým modelům konkurence a navíc krásnou. No, RSD, abych tě moc nepřechválil - přední převis mi přijde "zu lang" a maska je příliš nízká a nízko. Vzhledem k tomu, že nemám vlastní představu, bude tento obrázek v mých očích představovat Velkou Škodu budoucnosti do doby, kdy bude oficiálně prezentována. Fakt cool, RSD!
    • 00 Reagovat !

      foto

      21.10.1999  09:14

      « Re: Obrázky + text od RSD

      NÁDHERA!!! PARÁDA!!! héééssskýýý!!! fakt!! nemám, co dodat, kyby to tak chtělo jezdit! Snad jen opravdu drobnůstka: na první kouk nízká maska a tvar kapoty může asociovat bavoráka, když se malinko zvýší, možná by asociovala medvěda - možná že už jsi vyzkoušel obojí a tohle je nejlepší varianta...
      • 00 Reagovat !

        foto

        21.10.1999  09:28

        « Re: Obrázky + text od RSD

        Pravda. Problém je, že to nejezdí. A nebude.
        • 00 Reagovat !

          foto

          21.10.1999  19:56

          « Re: Obrázky + text od RSD

          Fakt dobrý, kdyby nějak tak vypadala ta, kterou
          plánujou u Škody, byla by to paráda. Nezbívá však jen doufat, že velkou Š neposerou, protože Fabia
          se mi moc nelíbí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.10.1999  21:21

    Nová ,velká Škodovka...

    Je to k vzteku. Při uvedení Fabie prohlásila Škodovka, že s představením velkého modelu nebudou dělat tajnosti a že se to veřejnost dozví v předstihu ,a zatím pořád nic. Ani oficiální zveřejnění faceliftu Octavie, ani kombi Fabie....
    ...prostě nic. A co na to počítač.....mlčí.....
    Vím ,že je to součástí opravdu kvalitní marketingové strategie ,ale přeci jen by jsme si trochu informací od zdroje zasloužili ,nemyslíte?
    • 00 Reagovat !

      foto

      22.10.1999  07:22

      « Re: Nová ,velká Škodovka...

      RSD, v novém SM jsou na poslední "žluté" stránce přílohy foto(montáže?) fabie Combi a sedan. Sedan je dost nepovedený, combi taky nesrší originalitou. Mrkni na to a napiš.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.1999  21:15

    Fotomontáže...(taky pro bestiase)

    Ano na poslední žluté straně jsou opravdu fotomontáže. Sedan vypadá docela pěkně ale u combi se mi nezdá ,že by měla mít stejný zadek, jako má 5-D. Věřím, že Fabia nepůjde ve stopách forman/felicia combi. Dodnes mi tyto auta jaksi proporčně nesedí.....uvidíme. Jo bestiasi o Catie jsem četl v CAD magazínu - docela zajímavý program pro vývoj. Já zatím dělám v Rhino3D a docela se u toho potím :o)) Podporuje samozřejmě export i do DXF.
    • 00 Reagovat !

      foto

      02.11.1999  12:42

      « Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)

      No konečně si se taky ozval. Práce nebo dovolená ?
      CATIA je špička. Je to totiž kompletní systém pro CAD modelování, výkresovou dokumentaci a umí i konverzi do dat pro CNC. Kdyby si měl zájem, tak v IBM tě vyškolí za 120.000,- Kč per osoba a pracovní stanice s jednou licencí se dá pronajmout prý už za 60.000,- Kč měsíčně. Jak už jsem psal o té stránce s "prototypy" - nevěř nikomu, kdo ještě píše AZNP Škoda...
      • 00 Reagovat !

        foto

        02.11.1999  13:30

        « Re: Fotomontá e...(taky pro bestiase)

        Zdarec. Kdo tady z vas dela na CATII at se ozve.
        "dalin" sem posila pekny obrazky ale s catiou je urcite nevitvari.
        • 00 Reagovat !

          foto

          02.11.1999  15:08

          « Re: Fotomontá e...(taky pro bestiase)

          Taky děláš v CATII ?
          • 00 Reagovat !

            foto

            02.11.1999  15:11

            « Re: Fotomontá e...(taky pro bestiase)

            Jasne, verse 4.2 ; a co Ty?
            • 00 Reagovat !

              foto

              03.11.1999  13:35

              « Re: Fotomontá e...(taky pro bestiase)

              Ich auch. A kde děláš ? Jestli je to top secret, tak se mi ozvi na "sgt.bestias@post.cz".
              • 00 Reagovat !

                foto

                04.11.1999  07:50

                « Re: Fotomontá e...(taky pro bestiase)

                Cau, top secret to neni,delam uz 2 roky pro Volvo a vecer obcas pro jine firmi. Ale pouze na catii.
                Jesli chces tak me napis: luckyluk@altavista.com
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  04.11.1999  11:23

                  « Re: Fotomontá e...(taky pro bestiase)

                  Už jsem ti napsal. Konečně je tu někdo další, kdo bude vědět, o čem píše. Je tu spousta lidí, který získali znalosti desetiletým hrabáním ve shnilé stovce a budou se s tebou do krve hádat o designu, ekonomice nebo tuningu. Nechci samozřejmě někoho urážet, ale když už něco píšu, tak si to nejdříve ověřím. Ale to jen tak na okraj. To RSD - kde si se člověče flákal minulý týden ? Tady už se zatím začal dokonce srovnávat Yaris s pětkovým bavorem a tak podobně, ...
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    05.11.1999  19:49

                    « Re: (taky pro bestiase)

                    Omlouvám se ale minulých 14. dní jsem byl trochu víc vytíženej. Yaris vs BMW = :o))))).
                    Na tu Catiu mohu říci jen toto. Pokud bych se zabýval Designem úzce profesionálně, tak se to jeví jako vhodná investice, ale vše je odvislé od zakázek. Český designér Pavel Hušek, nebo renomované designérské studio CREATIVE SERVICES a ostatní zde nemají do čeho téměř píchnout. Závidím ti tvou práci, ale i já mám prozatím svou jako koníčka.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      08.11.1999  07:25

                      « Re: (taky pro bestiase)

                      S tou závistí to zase tak nepřeháněj. Taková ta zajímavá a kreativní zabírá tak deset procent mýho vytížení. Zbytek je taková ta nutná rutina, výpočty a spousta takový tý úředničiny okolo... Jak jsi říkal, že není do čeho píchnout - uvažoval si někdy o napojení na zahraniční firmy ? Mohl by si získat zakázky právě na tu méně populární práci okolo designu - výpočty, výpočty, výpočty. Případně jestli jste zároveň výrobci, bouchat spoilery pro někoho jiného. Je to sice nuda, ale do práce se přece v první řadě chodí pro peníze, ne ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.11.1999  21:44

    obrázky a Catia

    Hej Lucky Luku, obrázky dělám já a dalin je sem posílá (díky mu za to). Ty co jsou tady dělám v corelu a photoshopu, protože je to oproti Catie strašně rychle hotový. Vidím, že už má Bestias taky mail....supeeer. můj je rsd@seznam.cz, a múžeme se domluvit na nějakým tom 3D-výtvoru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.11.1999  00:00

    Volvo :-)

    240 = TorslandaTraktor
    740 = SosseKontainer
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.1999  20:22

    k designu...

    ... máš pravdu, že design není pouze kreslit návrhy a malůvky. Je to dřina hlavně bojovat s technologama, s marketingovýma expertama, s ekonomama a spoustou dalších vlezlejch(:o) chlápků, který ti říkaj, že tudy cesta soudruhu nevede... Nicméně na výpočty a programování deformačních zón, hmotností, krutu a pod. mám nějakou tu školičku...ale dyž nejsou kontakty tak musíš začít od pýýýýky a to třeba právě designem doplňků pro naše domácí miláčky. Na realizaci máme modelářskou firmu, která pak vyrábí v super-kvalitě laminátové doplňky, pááč je to technologicky nejjednodušší a při malých sériích nejekonomičtější.
    • 00 Reagovat !

      foto

      09.11.1999  07:27

      « Re: k designu...

      Skutekně ? Chtěl jsem se tě zeptat (už jsem se jednou někde ptal, ale ty jsi se pak vypařil) Nevíš náhodou o nějakém chiptuningu na toho mýho žraloka ? Je to 520i Kat., 1976 ccm, 6R - Bosch Motronic, r.v. 12/86. Myslíš, že by se dalo něco někde vyšťourat ? A za kolik tak přibližně ? Jestli nechceš házet cenu, napiš na "sgt.bestias@post.cz". Dyg
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.11.1999  23:10

    Koncept od Škody...

    ...pro bestiase: hele na 86-tku u nás nic nemáme (krom sportovního filtru a výfuku).... sorry. Ale skus mi vysvětlit, proč všichni z koncernu připravují pro autosalóny koncepční vozidla, která ukazují technickou vyspělost a směr, kterým se automobilka hodlá v nejbližších příštích letech jak technicky tak i designově ubírat a Škoda zatím předvedla krom docela trapných a neoriginálních úprav interiéru lautr hov**!? Vždyť soudě dle marketingu pro Fabii tam máte moc zchopné marketingové specialisty, tak proč opomíjíte tuto podle mně důležitou publicitu?
    • 00 Reagovat !

      foto

      16.11.1999  08:35

      « Re: Koncept od Škody...

      Pár konceptů se taky udělalo, ale byly příliš vzdálené od reality. Další věc - Vývoj Škoda má asi tak necelých 1200 zaměstnanců. Každé technologické zařízení potřebné pro konstrukci a zkoušky je využíváno takřka na maximum. Pro tvorbu koceptů by se musela navyšovat kapacita a to by se myslím zatím nezaplatilo. Myslím, že Škoda jde zlatou střední cestou. Spousta automobilek předvede koncepty, které jsou pak na hony vzdálené skutečným výrobkům. Škoda, jak je vidět na designu Fabie, potenciál na tvorbu konceptů zahrnuje do normálního vývoje. Jak už jsem tu jednou někde psal - pár konceptů od jistých automobilek mělo společné designové prvky s Fabii, třeba bokorys přední části, přední linii do oblouku apod., ale na skutečných autech nic z toho. U Fabie se podařilo tyto prvky použít i na seriovém autě. Co se týká autosalonů - srovnej kolik lidí z potenciálních zákazníků se tam podívá a kolik z nich se nechá ovlivnit nějakým konceptem... V poslední době mi spíš připadá, že futuristické koncepty dělají spíše výrobci, kterým klesá prodejnost, ale nemají ještě vyvinutý nový kvalitní vůz. Ukazují tím, že by uměli vyrobit dobré auto. Škoda ho radši vyrobí rovnou...
    • 00 Reagovat !

      foto

      16.11.1999  13:19

      « To RSD

      Hele, mohl bys mi trochu povyprávět o tom filtru ? To jako rozdíl mezi seriovým a sportovním, přínos k chodu motoru, jestli stačí výměna filtru nebo se musí měnit i airbox a hlavně cena a možnost dobírky. Jestli se ti nechce psát tak open, tak mi to pošli na "sgt.bestias@post.cz". Budu totiž filtr měnit (ten můj už mi houpe volnoběhem), tak proč si nepolepšit, že jo ?
      • 00 Reagovat !

        foto

        17.11.1999  13:51

        « To RSD

        Napiš co a jak ! Ten filtr je den ze dne horší a rád bych ho vyměnil...
        • 00 Reagovat !

          foto

          17.11.1999  14:05

          « Re: To RSD

          velice stručně jsem t opopsal nedávno v Honda Clubu, tak se tam dívni. Ale pro tebe to i zopakuju: Maximální výkon +prd (filtr nemá jak zvyšovat výkon), krááásný zvuk (Lukas 99 po svezení s mou feldou prohlasil, že to krásně přede). A reálný efekt? Díky snížení odporu nasávaného vzduchu a větší nasávací ploše (pro případ, že si koupíš kónický filtr a ne jen bavlňák do stávající plastové krabičky) se ti max. výkon i točivý moment posunou do nižších otáček, což má za následek subjektivní pocit "síly" pod plynem.
          • 00 Reagovat !

            foto

            17.11.1999  14:10

            « Re: To RSD

            a objektivně? U feldy zrychlení 0-100 o 1s lepší. Jinak pokud bych měl plácnout nějaké hausnumero, tak bavlněný filtr zlepší sání oproti papíráku cca o 40% a kónický bavlňák ještě tak + 20% oproti bavlňáku klasice. Tj. pokud půjdeš do kónického, jako já, zlepšíš sání tak o 50% oproti klasice z papíru. A největší výhoda: přežijes tebou tak 4 auta, má životnost 1 000 000km! Každých 15 000 se ale musí čistit nějakým čističem (to jsem ještě nekoupil) a prvních cca 50 000 prý stačí ho vyluxovat vysavačem (bez záruky)
            • 00 Reagovat !

              foto

              17.11.1999  14:11

              « Re: To RSD

              a ceny? u kónického se vejdeš do 6000 i s "kitem", jak se hrdě nazývají dvě svorky a kus hadice (činí asi tak 50% ceny toho filtru - hrozný, co?). Problém je, že to bez toho nikdo neprodá.
        • 00 Reagovat !

          foto

          17.11.1999  20:14

          « Re: To RSD

          Ahoj Bestiasi, promiň na tu maou prodlevu. Kónický filtr bych ti taky doporučil raději avšak nevím jak 86-tka ale jukni se na konec příruby od krabičky čidla vzduchu. pokud mi jseš zchopný buď zafaxovat nebo mailnout průřez příruby ze sundaného čidla tak ti nejprve nechám vyrobit nerezovou přírubu a trubku, kam pak ten konusový filtr nasuneš. Vyjde tě to zhruba na 3.200 + něco za tu přírubu (cca 300,-) a pak ti to mohu zaslat třeba na dobírku. Jinak bezproblémový je i plochý filtr do stávajícího krytu sání který vyjde cca na 2.000,- a rozdíl je pouze ve zvuku.
          mail: rsd@seznam.cz
          • 00 Reagovat !

            foto

            18.11.1999  14:15

            « Re: To RSD

            To si mě docela nepotěšil. Kam by se dal ten kónickej filtr s airboxem ? Vždyť v airboxu je zabudovaná první vzduchová klapka ! Kónickej filtr bych si mohl sehnat použitej třeba z Motorsportu a airbox bych byl taky schopnej vyrobit sám. Mě by zajímala spíš ta vlastní vložka do původního airboxu. U mě to bude hodně znát, i když si tam dám novou, protože ta stará toho pustí asi jako křídová čtvrtka... Jak by to vypadalo se spotřebou ?
            • 00 Reagovat !

              foto

              19.11.1999  08:27

              « Re: To RSD

              Tak už je to pasé... Koupil jsem si filtr v AUTO KELLY za 211,- Kč a jede to o poznání líp. Asi to bude tím, že ten původní byl původní...
              • 00 Reagovat !

                foto

                19.11.1999  09:24

                « Re: To RSD

                já bych papírák už nikdy nekoupil, myslím, žes udělal chybu.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  19.11.1999  09:43

                  « Re: To RSD

                  Jak se to veme, papírák ti toho sebere víc = delší životnost motoru. A hlavně je před vánocema a já budu platit 18.000,- stavební spoření a 5.000,- povinný ručení...
          • 00 Reagovat !

            foto

            21.12.1999  11:23

            « Re: To RSD

            Servus RSD > prave som sa docital o "konickom kite nasavania a bavlnenom filtre" vo vasej debate. Skusal to uz niekto aj na Octavii ? Slo by to pripadne aj na 2-oj liter? (snad hej, jedine ak by tam bolo ine nasavanie ako na inych motoroch). Myslim vsak, ze pocas zaruky si to zmenit nemozem, ci hej ? Vies mi poradit nejaku firmu, ktora to realne robi? Este posledna otazka - je to to iste, ako filtre od firiem Dragoon, K&N apod.? A ako by mi to asi zmenilo tah motora a zvuk - napr. kam sa posunie frakvencia zvuku motora - skor hore alebo dole?
            Diky za odpoved.
            • 00 Reagovat !

              foto

              21.12.1999  20:42

              « Re: To Grandson

              Ano jedná se o kónický filtr JR Racing. viz http:web.iol.cz/RSD, kde najdeš ceník k tomuto filtru. Záruky a podobně? Není to schválený díl Škoda a tak většinou jsou záruky v .... Filtr u 1.6/74Kw je slyšet při sešlápnutí plynu sytým a hlubším tónem. Točivý moment se posune do nižších otáček a výkon stoupne cca o 3%.
              • 00 Reagovat !

                foto

                23.12.1999  13:54

                « Re: To Grandson

                RSD, neslibuj furt to zvyšování výkonu, neplatí to 100%. Ale ten zvuk za to stojí. Nestane se, že by se někdo neohlédl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.1999  22:54

    Tak co víte o V8-Škodě

    ....stále nikdo nic neví, vždyť na ni neplatí podle slov pana Kulhánka takové embargo jako na Fabii...?!
    • 00 Reagovat !

      foto

      01.12.1999  07:58

      « Re: Tak co víte o V8-Škodě

      Asi ještě není dávat na co embargo. přeci jen je ještě moc brzo .A co bys chtěl vidět? Skicy neukazuje nikdo, prototypy většinou taky ne. A Kulhánkovi zase tak nevěř. Ne každá automobilka má strategii všchno ukázat na roky dopředu (VW s Beetlem, Ford s focusem, pumou, audi s TT). Mohou si to dovolit firmy, mající 6 - 10 modelových řad, a firmy, jež si jsou jisté svými klienty. Od škody se pokaždé čeká nějaké překvápko a tak vše tají .Nemyslím si, že by její existenci mohlo ohrozit to, že by konkurence model znala (rozhodně ne pokud je součástí takového koncernu a ani nevím, jak by je mohla ohrozit, fakt ne) Ale pokud budou vše tajit, veřejnost bude více natěšená a proto bude větší zájem . Taky marketingová strategie. A soudě podle sebe, docela účinná. A je tu ještě jedna věc: Všimni si, kolik zlých jazyků tady fabii odsuzovalo z první fotky. Víš, co špíny by naházeli , kdyby to byl jenom koncept a už někdy před 1/2 rokem?
      • 00 Reagovat !

        foto

        01.12.1999  19:51

        « Re: Tak co víte o V8-Škodě

        Nemyslím si že zrovna Škoda by dokázala něco utajit , to je známo spíše o Francouzech , že ?
      • 00 Reagovat !

        foto

        01.12.1999  19:55

        « Re: Tak co víte o V8-Škodě

        zkuste to v novem okne , nebo mozna ze to pujde takhle , jeste neznam zvyklosti tohoto serveru ..že ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.12.1999  07:49

    To bestias

    A o kolik si tak myslíš, že ti to sníží životnost? Bavlňáky jsou dokonce dávány do aut i v sérii (třeba Cadillac Evoq).
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.12.1999  21:08

    V8 od Škody..

    Nejprve souhlasím bez výhrad s Kingem o nahazování špíny a pod. No a Baccarovi: Koukni se na tuto fotografii a hlavně na několik dost podstatných detailů: Kde je opěrka spolujezdce... že by uprostřed? a ty světla taky nejsou zrovna to pravé no a nakonec stín pod autem je trochu umělejší. To vše dává tušit, že to je zatím pouhá, ale bohužel jediná fotomontáž na toto téma.
    Tuto fotografii jsem již blíže zkoumal před rokem ale nezdá se mi.....
    • 00 Reagovat !

      foto

      02.12.1999  07:50

      « Re: V8 od Škody..

      Boční partie od A sloupku až po C jsou Audi A6, k tomu je naroubovaná modifikovaná maska octavie, včetně tvaru blatníku. A ten interiér je dost zfušovaný, ale všiml jsem si toho až poté, co na to RSD upozornil. Tohle skutečně není to ono, ale přibližný obrázek o novém modelu to myslím dá, protože to rozhodně nebude auto v tom krásném stylu, jaký tady kreslil tak perfektně RSD.
    • 00 Reagovat !

      foto

      02.12.1999  09:17

      « Re: V8 od Škody..

      RSD : Ja ti nevim , ale vse z tohoto zdroje vzdy vyslo , tedy temer vse , ale souhlasim s tim ze to neni fotka skutecneho auta ...
      • 00 Reagovat !

        foto

        02.12.1999  09:38

        « Re: V8 od Škody..

        RSD : jinak jestli se nekdo zajima o spy fota (dal to neni o Skodovce , cili jestli vas to nezajima nectete dal :-) )tak asi takhle ... treba na www.renaultclub.cz se objevili dne 18.10.1998 ! studie noveho megana , laguny , a Safrana ... a po roce Megan +/- opravdu odpovida te studii , snad jen naraznik se nakonec zvolil jiny (k me spokojenosti). , Pokud se potvrdi i nova Laguna , bude to si myslim velika bomba , u Safrana si tak jisty nejsem , .. snad s nim jeste neco udelaji ...ale asi ano vzhledem k tomu ze ma prijit AVANTIME a to je naprosta bomba , kdyby vas to zajimalo tak [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.10.2007  21:32

      « V8 od Škody..

      No hlavne nevim kde je fotka. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.1999  22:52

    ...novinky

    Jestli chceš vidět novinky ve velkém předstihu, tak si kupuj AutoBild za necelé 2,-DM a tam vždy ve velkém předstihu a velmi přesně objevíš vše o připravovaných novinkách třeba i Renaultu ale o Škodovce V8.... ani vzdechu ani slechu. Jestli bude podvozkově velká škoda ve své třídě alspoň tak dobrá jako je ve své třídě Fabia tak sbohem VOLVO....a možná i ostatní. Jestli bude tak drahá ve své třídě jako je ve své Fabia, tak sbohem ŠKODO :o)
    • 00 Reagovat !

      foto

      10.12.1999  08:16

      « Re: ...novinky

      Dobře napsáno. Auto bild má většinou dobré info o evropských modelech, s vyjímkou škody. O japoncích taky nic moc neví.
    • 00 Reagovat !

      foto mato-wrc

      mato.wrc 05.08.2007  21:07

      « Re: ...novinky

  • 00 Reagovat !

    foto

    19.12.1999  20:35

    Velká Škodovka konečně...

    ...už něco napište. Tak dlouho je tohle téma založené a pořád žádné zprávy?
    • 00 Reagovat !

      foto mato-wrc

      mato.wrc 05.08.2007  21:05

      « Re: Velká Škodovka konečně...

      Mám zaručené správy o Škode superb combi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… />ÁNO JE TO PRAVDA. AUTO UŽ REÁLNE EXISTUJE!!!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.10.2007  13:20

        « Re: Velká Škodovka konečně...

        Tak mi ukaz fotky! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.08.2008  16:58

    nabídka

    My máme octávku a naprostá spokojenost! sice nám nefunguje otáčení zrcátek na elektriku ale pohoda:) Chtěla bych vás upozornit na stránku, kde najdete všelijaké příslušenství k autům, a jsou zde porovnány ceny, různé tipy, postřehy. Podívejte se, myslím, že by vás to mohlo zajímat. Krom automobilových doplňků je tam spousta jiných zajímavýc věcí (foto, pc, dům a byt, cestování,...)
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.12.2008  01:13

      « Re: nabídka

      Jo, ujde.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…