Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
"-- skrytý --" 27.09.00 16:45
« San Remo - pojeďte s námi !!!!
Chystáme se s Magicem na San Remo ( 99,9%) a v autě mám ještě jedno ( možná i dvě ) volný místo . Kdo máte zájem , napište mi na a.klement@volny.cz . Bližší pošlu na Váš e-mail .
Vzhledem k tomu že už není moc času , čekám tak do neděle . Víc lidí - levnější cesta . -
"-- skrytý --" 20.09.00 14:54
« Re: Re:
Ta role Kankkunena asi takova bude, to nevim, ale je fakt, ze psali o 3 autech a ne 4, takze by to odpovidalo. Kdyz jsem se take zminil o moznosti preliti casti penez od Seatu do Skodovky, byl jsem za totalniho vola. Dozvedel jsem se, ze koncern VW Skodovce program WRC spise tise trpi, nez aby jej platil a podporoval. Udajne si to Skodovka plati sama z uskudlenych penez za mimoradne polozky. Nevim, co je na tom pravdy, ale znamenalo by to, ze se zvysenim penez do serialu WRC Skoda nemuze od VW pocitat ani po odstupu Seatu. Mozna ale dojde k mozkove migraci - alespon v to muzeme doufat. Opet zduraznuji - neni to oficialni stanovisko, muze to byt i jinak. O Mitsubishi plati vlastne totez - udajne doslo k razantnimu ubytku penez, nebot Mitsubishi uz dale nehodla v ackach pokracovat. Ackoliv s prichodem Loixe a jeho sponzora Marlboro by se mohl zdat opak. Peugeota vidim ale jako nejvetsiho kandidata na titul pristi rok. -
« Re: Re:
Kankkunen zustáva u subaru ale bohužel ne jako jezdec ale jako poradce nebo testovací jezdec jednička bude Burns dál Martin a Solberg.
U škodovky zustava Schwarz a spekuluje se o Gardemeistrovi a ještě o někom (jsem to ale hlava děravá) místo Climenta. Pokud jde o sponzory možná by koncern VW mohl přispět z peněz který ušetří neůčastí Seatu ale to je sci-fi.
Mitsubishi se snad zpamatuje z letošních problémů
Ford a Peugeot by si měly pořídit hezčí kastle
Hyundai je z Koreje tak tomu už nic nepomuže
zdroj: Svět motorů (papírovej) a Rallysport.cz -
"-- skrytý --" 19.09.00 14:04
« Re:
Jezdec ma asi zasadni vliv a Armin neni prave hvezda, to je fakt. Ale na Auriola Skodovka nema, protoze potrebuje, aby jezdec penize prinesl, nikoliv aby byl jeste placen. Armin ma navic jeste rocni smlouvu jako tymova jednicka, a s tim by Dedie tezko souhlasil. Toni je zadan, a s Kankkunenem pry bude startovat pristi sezonu za Subaru. Tam jde i Martin, ktereho by Skodovka vzala, kdyby zaplatil. U Subaru ale platit nemusi, a jeste muze i vyhrat. Tak by byl vul, kdyby podepsal u nas. Skodovka ted potrebuje hlavne bohatyho sponzora. -
« Bez nadpisu
Nevím jestli je lepší 4 nebo 5 ventilů ale je jistý že lidi kteří to konstruovali věděli proč ,ale asi se těch pět ventilů osvědčilo i přes náročnější výrobu. Podle mě je největší problém Škodovky absence dobrých jezdců (sory Armine asi seš lepší než já...) ale v sezóně 2001 nejede Seat tak bude volnej Auriol a Gardemeister , Od Subaru odchází Kankkunen (asi do důchodu) to je škoda má sice vrchol za sebou ale ještě může ostatní hodně naučit . Tak uvidíme co bude v Monte Carlu 2001. -
« Bez nadpisu
Vážně o cestě do Itálie uvažuju a jednoho parťáka už mám. Náklady mi předběžně vychází na zhruba 5000 Kč. (mám diesla) Pokud by se ta částka dělila čtyřma nebylo by to tak hrozný. Samožřejmě při spaní ve spacáku na karimatce. Neslibuju nic najisto ale zatím je to tak na 80%.