Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
« Bez nadpisu
Tak tady se pridam ja. Ohledne toho Climenta, jeste tri roky zpatky startoval s Meganem Maxi a v roce 96 se stal Mistrem Spanelska. Pote presel do Nkoveho mitsubishi a darilo se mu podobne. Loni (ono je to vlastne letos) presel na subaru WRC a vysledek byl primo katastrofalni. Ovsem ma penize... Schwarz je v automobilovem svete nepopularni a nikdo (vedeni ani jezdci) jej nechce mit v tymu. Ovsem musi se uznat, ze jako "tester" je spickovy - pomahal jak toyote tak fordu dostat jejich nacini na potrebnou uroven. Ovsem jako jezdec pri soutezi... ...no comment. Uz jen ta jeho nabubrelost, kdyz rikal, ze letos udelal jedinou chybu a to az v Anglii... Thiry nechtel zustat v jednom tymu se Schwarzem. Na Monte Carlu pojede s Grifonackou Corollou (ktera se stara o start toyot v MS) a uvazuje se o nem jako o jezdci Citroenu Xsara WRC. Jesus Puras opravdu drive jezdil s BMW, ale po prichodu k citroenu s auty najezdil stovky ci tisice kilometru, coz se o jezdcich se skodovkama rozhodne rict neda. -
« Re: Škoda a my
Je fakt ze japonske znacky nemaji v tymu ani jednoho Japonce, pouze kdysi pujcila Toyota tovarni Celicu Fujimotovi a za Mitsubishi se obcas svezl Shinozuka.... Ale u nas je zvykem, ze se Skodovkou jezdi Cech a tak by to melo zustat. Podivejte se na vysledky rally z poloviny 90. let, co Sibera a Triner dokazali s Favority resp. pak s Feliciemi. Kdyz ma Skodovka konecne auto s turbem a ctyrkolkou, tak u toho nikdo z Cechu nebude? To je prece podraz.... -
« Re: Škoda a my
Neboj se vsak oni nezapomenou na nase fanousky. Budou se cas od casu ukazovat u nas na Rally. Bohemka a prazskej ralysprint. Tam se vzdycky snazili zucastnit at uz jezdili na cemkoliv. A ani bych se nedivil kdybz na tyto akce nasazovali nadejne mlade posadky viz Kresta. Co se tyce Klementa tak snad to nebude tak zli . treba je to takovy zahranicni Triner. Akorat ma vic penez. Je mi lito Emila ale tovarni tym je tovarni tym. Proste profesionalita. ja uz jsem se s tim smiril. Jestli bude teda Emil jezdit u nas s WRC Imprrezou tak se ukaze jak je na tom ve skutecnosti. Taky si nemyslim ze by na to nemel kdyby mu to vice pujcili. Ale Klement bude asi stejne s tim umenim jenomze ma vic penez. Jasne ze idealni by byl, treba prave Thyri a Schwarc ale kdyz to nechce Janeba tak snad vi co dela. Podle me na tom budou stejne jako loni. A kdyz si uvedomite ze stejne nejjedou pristi rok oproti predpokladu cele MS. Tak nema cenu platit drahe borce. Vsak az budou mit udelane na 100 % auto v roce 2001 a pojedou komplet MS takse mozna placnou pres kapsu a nejakyho toho borce Thyriho si zaplati..Fuj ze az tahle rozepisu to sem teda necekal. Ze me by moch bejt tiskovej mluvci nebo co. Karel -
« Re: Škoda a my
Pár postřehů ke Škodovce: jestli jede s WRC MS český nebo finský nebo jaký jezdec, je z technického a prodejního hlediska celkem jedno - se špičkovými vozy jezdí špičkový jezdci. Jestli je Climent to co Škoda potřebovala se ukáže. Naopak jako českému člobrdovi by mělo pro mně větší cenu třeba čtvrté místo Trinera než první místo Schwarze, a to proto, že jsem český a fandím těm, kteří to mají těžší. Triner nenajezdil s WRC skoro nic. Kdyby jel třetí čtvrtou sezónu MS a pořád to bylo slabé, pak teprve by toho měl nechat. Větší problém vidím v tom, že Škoda byla v minulosti tahounem místního dění rally, a to jak svou účastí, tak tím, že být v továrním týmu bylo často cílem řady jezdců a nakonec taky tím, že podporovala technickým vývojem, prodejem dílů a vozů vozový park soutěží. Jednoznačnou orientací na MS a vyhozením našich jezdců vlastně ukončila svoji činnost v ČR, tedy jako česká firma. Vůbec by mi nevadilo, kdyby s WRC jezdili cizinci a naši by jezdili třeba s Fabií Kit Car MČR a Evropu. Takhle je to jako by se Ford neangažoval v Anglii, Citroen ve Francii, Seat ve Španělsku. Je to prostě divné. -
« Cesi se Skodovkou
No ja nevim. Bylo by to sice pekny, ale aby tam byli jenom proto, ze sou Cesi - tak to se mi zda jako prilis velkej luksus, kterej si Skodovka nemuze dovolit. Nevim co porad mate s tim, ze Triner je nejakej super jezdec. Ano, jezdi efektne, ale nikoli efektivne. To ze se se s WRCeckem moc nesvez ho sice omlouva, nicmene to nic nemeni na tom, ze na svetovou uroven proste nema. - je to sice kruty (po tom co pro Skodovku odjezdil), ale je to tak. Pokud jde o Schwarze tak opravdu nevim - jestli je tak dobrej testovac, tak at testuje a nemontuje se do zavodeni. Jako nelepsi z moznyho by byl asi opravdu Thiry + nejakej asfaltovej specialista. (ale ne Klement, kterej je sice asfaltovej, ale specialista tezko) - no, ale treba budem prijeme prekvapeny (pochybuju) :-) -
« Re: Climent se skodovkou
Cetl jsem tusim v SM ze jmeno Luis Climent nerika nic ani zasvecenym. "Zasvecenci" z tohohle casacku by si meli projit vysledky MS rallye z poslednich 2, 3 let a urcite tam na tohle jmeno narazi... Luis jezdil s Mitsubishi skupiny N. Ovsem jeho angazovani se mi nelibi. Za skodovku vzdycky jezdili Cesi a tak by to melo zustat. Sibera s Trinerem jsou vyborni jezdci (zvlaste Triner) a urcite by se s WRC jezdit naucili. K setrvani Schwarze na postu tymove jednicky netreba dalsich komentaru. Armin je prece Nemec, ze? A omotal si cely Motorsport kolem prstu tak, ze ho nemuzou vyhodit... Pritom je to jezdec, ktery na absolutni svetovou spicku ani nahodou nema. Uz byl clenem nekolika tovarnich tymu (Ford, Toyota) a odevsad ho po pul roce vyhodili. Osobne bych navrhoval dvojici Thiry-Triner. Ale pan Janeba ma bohuzel jiny nazor. -
« Re: FABIA WRC
Od roku 2001 by měla být homologována Fabia kit car ve třídě F2 s dvoulitrovým dvouventilovým motorem, který má v sérii s variabilním časováním sacích ventilů 88 kW. Zase to díky dvěma ventilům bude jen takové poloviční Áčko. S tím bude pravděpodobně homologována i ve třídě N a v A a N do 1400 ccm. -
« Climent se skodovkou
Tak a je to potrvrzeno. Climent prichazi do skody,
Triner a Sibera dojezdili. Trinera je skoda, jezdil skvele. Climent pry prinasi do tymu potrebny 1.000.000$, za ktery se zaplati Schwarc.
Opravdu je tak jednoduchy dostat se do "spickoveho" tymu??? -
« Re: FABIA WRC
S tim Peugeotem to bylo naopak. tj. nejdriv byl predpis, ze 4 m musi mit seriovy auto - pak Peugeot zaloboval (k cemu sou teda predpisy) a bylo to zmeneny tak, ze 4 m staci v soutezi. (nasranej z toho byl Seat, jelikoz kvuli tomu predpisu udelali WRCecko z Cordoby a ne z Ibizy - asi neumi tak dobre lobovat (nebo je to ani nenapadlo)) -
« Re: FABIA WRC
Pokud vim, tak po tom, co peugeot "obesel" predpisy s tim natazenim narazniku aby splnil predepsanou delku, tak FIA zmenila predpis tak, aby ty 4m muselo mit seriove auto. No ale nejsem si 100% jistej. S tim 1.8T to nemyslis vazne, byly by zase tam, kde jsou ted. S zadnym dalsim motorem do fabie se nepocita, i kdyz 2.0 16V by byla bomba... -
« Re: FABIA WRC
Pokud a vim tak Octavia WRC je plan na 3 roky. Ted uz maji za sebou 1. A pochybuju ze zmneni plany a vrhnou se Fabii driv nez na sezonu 2002. S tim ze fabii je nevhodna pro homologaci teda nesouhlasim protoze tu delku na 4m natahnou naraznikama podobne jako u Peugeotu 206 WRC a motor se d o budoucna bude montavat vetsi minimalne znama 1.8 Turbo. nevim sice jestlli 5V na valec je opet to prave pro rally ale uvidime.
karel -
« Re: Climent...?
Docela cool clanek na toto tema vysel v poslednim Svete motoru. Prisel tam na pretres i schwarz a skoda motorsport celkove. A verte, ze jim dali peknou sodu! Kdyz sem to cet tak sem jen koulil ocima...
Jeste k fabii wrc - zapomente. Nesplnuje prepis minimalni delky, nema vhodny seriove montovany motor pro homologaci a skodovka na to ani nema prachy!
zdar kalic
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!