Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
"-- skrytý --" 28.03.00 16:43
« Re: WRC
No, priznavam, ze jsem mel jedinou bouracku pred dvanacti lety a to jeste velmi lehkou. Od te doby se mi povedlo ale dvakrat "ustrihnout" pneumatiku i s rafkem, protoze jsem byl kratkej v najezdu do zatacky. Ale fakt je, ze clovek musi trenovat, aby jezdil alespon nespatne a to se za bezneho silnicniho provozu neda. Proto jsem pro jakekoliv akce, pri nich je moznost vyzkouset co to auto dela a pritom nikoho nezabit. -
« Re: WRC
To magic:"chci hlavne okoukat jezdecky styl, abych si mohl zase pekne rozbit hubu, az uverim tomu, ze jezdim jako Makinen... " Jsem vsichni asi stejny...ja, kdyz jsem se ritil do stoky tak jsem taky rval, McCrach (McRae)...:-)
Vcera jsem jezdil se svym Hubertem(Legacy wag 2.0 air sus) v terenu, uprimne doufam, ze to bude cist nejakej fanda s jeepem tak ho doufam nastvu tvrzenim:"legacy projede to co kazdej Jeep" amozna vic...:-)
-
"-- skrytý --" 27.03.00 12:02
« Re: WRC
O.K., jedem taky. Na San Remo bych jel asi sam, protoze je divacky min atraktivni. Nejdriv slysis delbuchy vsude mozne za lesem, potom kolem tebe profici neuveritelnym fofrem neco, co tezko dokazes identifikovat, zaskripaji tomu gumy a je to fuc. Jak vlastne tu zatacku projel, poznas az podle stop na silnici, ale to jen u prvnich deseti, pak uz nepoznas, ktery stopy ke komu patri. V Recku vidis piskovou bouri, pred ni malinky auticko, ktery se priblizuje, potom nekde skoci, nasype na taba spoustu pisku a kameni, a vse obestoupi oblak prachu, ktery kdyz se jakz-takz rozestoupi, tak uz leti dalsi. Ja taky uz nefotim ani netocim (protoze to fakt nic nevidis), chci hlavne okoukat jezdecky styl, abych si mohl zase pekne rozbit hubu, az uverim tomu, ze jezdim jako Makinen... -
"-- skrytý --" 21.03.00 14:30
« Re: WRC
No, Akropolis je drsna, vsude prach, spatna viditelnost, vedro az k padnuti a fotit je lepsi fotakem, ktery potom zahodis, protoze ten bordel z nej uz nikdy nedostanes. Kamera totez. Narod civilizovany jen castecne a vsichni kradou jako straky (ale to v Italii vlastne taky). Doufam, ze nemate s sebou blondynky, nejaky ten unos neni nejlepsi zabavou. Ale fakt je, ze sotolina je divacky zajimavejsi a na ni muze Skodovka cekat i nejaky ten bodik (cekat jo). Ale vyhoda stanovani je fakticky velka, hlavne financne. Tak nevim, ja jsem byl trosicku vic pro San Remo. Uvidime. -
"-- skrytý --" 20.03.00 10:11
« Re: WRC
Alesi, dulezita otazka, Acropolis nebo San Remo? A kolik vas jede a cim? Je fakt, ze na Akropolis je vetsi sance bydlet pod stanem, v San Remu obcas prsi a uz to neni takova pohoda, ale zase je ta Akropole spis takova vytloukarna, tak fakt nevim. Na obou byly vloni videt i sileny Delty mistnich nadsencu, kteri s nimi docela solidne zametali. Ja pro ucely WRC a prepravy nahradnich dilu stale shanim nejakou starou Themu SW 16V, ale zatim jsem zavadil jen o jeden srot a jet Deltou by vyslo pekelne draho. Ale zase by byla fakt legrace. Zatim jsme dva, ale dalsi lidi premysleji. Tak popremyslej taky a ozvi se. -
"-- skrytý --" 06.03.00 16:37
« Re: bitka?
Nejsrovnatelnejsi se seriovym provedenim je pochopitelne Mitsubishi Lancer Evo III az VI, protoze je to sk. A ne jediny exemplar WRC. Min. hmotnost 1235 kg je sice dana predpisy, ale je fakt, ze napr. Octavia WRC je o neco tezsi. Skelet a dvere totiz musi byt ocelove, kapota sice ne ale musi byt plechaova [treba hlinikova]. Navic musi vychazet ze seriove, takze se muze stat, ze dodatecne odlehcovani uz proste nepomuze v pripade, ze je ta kastle hodne tezka uz v seriovem aute. A Peugeot nedostal tak uplne vyjimku - doslo z jeho podnetu poze k uprave homologacniho predpisu, ktery ted rika, ze seriove auto z nehoz WRC vychazi nemusi [drive musi] dosahovat min. delky 4000 mm, pokud homologovany vuz WRC meri min. 4000 mm. Kdyby Seat chtel delat WRC z Ibizy, mohl tak ucinit po homologaci Cordoby, misto homologace Cordoby EVO II. -
« Re: bitka?
3 Imprezy v prvej sestke - urcite to nie je len v jazdcoch - iny pohlad - na podiu vsetky auta s pneu Pirelli. Burns s Kankkunenom nezaznamenali ani jeden(!) defekt pneumatiky v priebehu celej Safari, Auriol ich mal par (jedenkrat vymenil pneumatiku za 74 sekund(!)), takze o niecom to svedci. Detto Argentina, Grecko 99. Keby bola rally Svedsko cisto na lade a snehu, asi by to tiez dopadlo inac.
Na asfaltoch je asi Michelin o kusok vpredu - v San Remo 99 mohol Kankkunen s Burnsom robit cokolvek a neboli rychlejsi - stazovat sa priamo na horsie pneu zrejme nemozu. Uvidime ako to dopadne na dalsej sotolinovej rally - v Portugalsku. -
« Re: bitka?
To je fšecko sqělý - vo těch váhách atd. atd. Ale ze všech soutěžních vozů je sériovýmu autu nejpodobnější Impreza. A vo Peugeotu si troufnu vyslovit myšlenku, že na 206ce si vozkoušej, co a jak a pak to použijou na nový 307ce, protože na ni by už nemuseli mít výjimku - a to by mohl bejt slušnej vozejk. Hned po Imprezách. Na Saphary byly přece 3 Imprezy na prvních 6 místech - a to už nemůže bejt jenom řidičema. (PS: že ste eště neviděli takhle napsaný safari....) :-))) -
« Re: bitka?
Podla prvych info Panizzi jazdil asi 20 km RZ v prachu za Sanchezom (Subaru) a jednoducho vyletel z cesty a zdemoloval auto. Podla zaberu z Panizziho auta doslo ku kontaktu s inym vozom (nie je iste, ci so Sanchezom, alebo inym). Sanchez musel vidiet Panizziho za sebou, pretoze sa skoro stretli v priestore casovej kontroly.
Po skonceni etapy vytiahol Panizzi Sancheza z auta a pokusal sa mu dat facku (snad mu ju aj dal). To by suhlasilo s jeho francuzskym temperamentom - ked ste videli zabery soferujuceho Panizziho na San Remo 99 - ten clovek riadil auto celym telom (vratane tvare).
Vrtulnik Peugeotu zrejme lietal nad Gronholmom a tak Sancheza nemal kto upozornit, ze za nim niekto je. -
"-- skrytý --" 03.03.00 08:18
« Re: Svedsko: GRONHOOOOOOOOOOOOLM!!!
Bavíte se tady o tom, že Peugeot 206 WRC je lehčí a menší. Myslím si, že to není až zas taková pravda, protože jsou všichni limitovaní minimální hmotností (nevím kolik je přesně, ale snad 1230 nebo 1240 kg). To znamená, že jedinej plus je ten, že lehčí auto lze dovážit na těch místech, kde je to třeba. Když je auto těžší, tak takovou možnost holt nemá. Ale určitě nebude Peugeot lehčí než ostatní. -
« Re: Svedsko: GRONHOOOOOOOOOOOOLM!!!
ad 206wrc hmotnost a velikost.
diskuse o tom, zda je nektere auto vetsi, nebo mensi, lehci, nebo tezsi jsou bezpredmetne a je nesmysl auta takhle porovnavat. preci kdyby auto nevyhovelo homologaci pro "tridu" wrc, tak proste jezdit nebude. takze at stavi z ceho chce a umi, kdyz to vyhovuje pravidlu fia, tak proc ne. je to na kazdem, kde a s cim zacne. michal.