Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
"-- skrytý --" 29.03.00 13:51
« Re: WRC
I na asfaltu? Tam si myslim, ze vic zajedou prave Peugeoty nebo Fordy. Zvlastni je jen Tommi, ten zajede vsude, at je to asfalt, snih, sotolina nebo stridave povrchy. Skoda, ze se souboje WRC versus kit na Costa Brava zucastni jen jedna posadka. -
"-- skrytý --" 29.03.00 08:06
« Re: WRC
Jo , jo . Mám kousek od domu pískovnu ( dost velkou ) , jenže vždycky když si tam najdu nějakou trať tak mi to rozjezdí nějaký hovado s Tatrou . Na to Řecko se domluvíme . Cha , cha , když bylo Portugalsko , tak jsem svým spolucestujícím vysvětloval že to jak se práší v Portugalsku je jen slabej odvar Řecka . Dost se jim podlamovali kolena . -
"-- skrytý --" 28.03.00 16:43
« Re: WRC
No, priznavam, ze jsem mel jedinou bouracku pred dvanacti lety a to jeste velmi lehkou. Od te doby se mi povedlo ale dvakrat "ustrihnout" pneumatiku i s rafkem, protoze jsem byl kratkej v najezdu do zatacky. Ale fakt je, ze clovek musi trenovat, aby jezdil alespon nespatne a to se za bezneho silnicniho provozu neda. Proto jsem pro jakekoliv akce, pri nich je moznost vyzkouset co to auto dela a pritom nikoho nezabit. -
« Re: WRC
To magic:"chci hlavne okoukat jezdecky styl, abych si mohl zase pekne rozbit hubu, az uverim tomu, ze jezdim jako Makinen... " Jsem vsichni asi stejny...ja, kdyz jsem se ritil do stoky tak jsem taky rval, McCrach (McRae)...:-)
Vcera jsem jezdil se svym Hubertem(Legacy wag 2.0 air sus) v terenu, uprimne doufam, ze to bude cist nejakej fanda s jeepem tak ho doufam nastvu tvrzenim:"legacy projede to co kazdej Jeep" amozna vic...:-)
-
"-- skrytý --" 27.03.00 12:02
« Re: WRC
O.K., jedem taky. Na San Remo bych jel asi sam, protoze je divacky min atraktivni. Nejdriv slysis delbuchy vsude mozne za lesem, potom kolem tebe profici neuveritelnym fofrem neco, co tezko dokazes identifikovat, zaskripaji tomu gumy a je to fuc. Jak vlastne tu zatacku projel, poznas az podle stop na silnici, ale to jen u prvnich deseti, pak uz nepoznas, ktery stopy ke komu patri. V Recku vidis piskovou bouri, pred ni malinky auticko, ktery se priblizuje, potom nekde skoci, nasype na taba spoustu pisku a kameni, a vse obestoupi oblak prachu, ktery kdyz se jakz-takz rozestoupi, tak uz leti dalsi. Ja taky uz nefotim ani netocim (protoze to fakt nic nevidis), chci hlavne okoukat jezdecky styl, abych si mohl zase pekne rozbit hubu, az uverim tomu, ze jezdim jako Makinen... -
"-- skrytý --" 21.03.00 14:30
« Re: WRC
No, Akropolis je drsna, vsude prach, spatna viditelnost, vedro az k padnuti a fotit je lepsi fotakem, ktery potom zahodis, protoze ten bordel z nej uz nikdy nedostanes. Kamera totez. Narod civilizovany jen castecne a vsichni kradou jako straky (ale to v Italii vlastne taky). Doufam, ze nemate s sebou blondynky, nejaky ten unos neni nejlepsi zabavou. Ale fakt je, ze sotolina je divacky zajimavejsi a na ni muze Skodovka cekat i nejaky ten bodik (cekat jo). Ale vyhoda stanovani je fakticky velka, hlavne financne. Tak nevim, ja jsem byl trosicku vic pro San Remo. Uvidime. -
"-- skrytý --" 20.03.00 10:11
« Re: WRC
Alesi, dulezita otazka, Acropolis nebo San Remo? A kolik vas jede a cim? Je fakt, ze na Akropolis je vetsi sance bydlet pod stanem, v San Remu obcas prsi a uz to neni takova pohoda, ale zase je ta Akropole spis takova vytloukarna, tak fakt nevim. Na obou byly vloni videt i sileny Delty mistnich nadsencu, kteri s nimi docela solidne zametali. Ja pro ucely WRC a prepravy nahradnich dilu stale shanim nejakou starou Themu SW 16V, ale zatim jsem zavadil jen o jeden srot a jet Deltou by vyslo pekelne draho. Ale zase by byla fakt legrace. Zatim jsme dva, ale dalsi lidi premysleji. Tak popremyslej taky a ozvi se. -
"-- skrytý --" 06.03.00 16:37
« Re: bitka?
Nejsrovnatelnejsi se seriovym provedenim je pochopitelne Mitsubishi Lancer Evo III az VI, protoze je to sk. A ne jediny exemplar WRC. Min. hmotnost 1235 kg je sice dana predpisy, ale je fakt, ze napr. Octavia WRC je o neco tezsi. Skelet a dvere totiz musi byt ocelove, kapota sice ne ale musi byt plechaova [treba hlinikova]. Navic musi vychazet ze seriove, takze se muze stat, ze dodatecne odlehcovani uz proste nepomuze v pripade, ze je ta kastle hodne tezka uz v seriovem aute. A Peugeot nedostal tak uplne vyjimku - doslo z jeho podnetu poze k uprave homologacniho predpisu, ktery ted rika, ze seriove auto z nehoz WRC vychazi nemusi [drive musi] dosahovat min. delky 4000 mm, pokud homologovany vuz WRC meri min. 4000 mm. Kdyby Seat chtel delat WRC z Ibizy, mohl tak ucinit po homologaci Cordoby, misto homologace Cordoby EVO II.
a nic sa na nich nepos..., tak si to rozdaju s
Makinenom. Kedze Panizzi s Delecourom nezvyknu
testovat odolnost karoserie tak casto, su to moji horki favoriti.(Spominate na prvy+druhy den San Remo 1999?)