Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
"-- skrytý --" 07.04.00 14:51
« Re: to subarista
Seš pěkně chytlavej , já mám na Deltě natočeno 190.000 a taky v pohodě . Nikdo se nenaváží do Subaru . Magic chtěl jen říct že Imprezy jsou z těch turbomotorů nejcivilnější - mají na víc , ale japončíci to poladili na ježdění do práce . Delta ve své době byla špička a podle toho se sní zachází . -
« Re: to subarista
Dobře, věřím. Ale z čeho pramení tvoje přesvědčení, že Imprezy jsou v tomhle nejhorší? Chceš vidět Legacy Turbo (naprosto stejný blok, jen jinak řešené hydroštely v hlavách), které má 320 000 km s původním motorem s pravidelnou údržbou (50 000 svíčky, 100 000 r. řemen + kladky + ol. pumpa), a které jezdilo 4 roky do Německa s dvounápravou? Chtěl bych vidět Deltu!!! nebo S2!!!. A Další dvě s 180 000 km naprosto v pohodě? A chceš vidět Imp GT s 270 000 km taky v pohodě? To že se serou Delty a ostatní neznamená, že se musí * všechny turbomotory v podobné kategorii aut! -
"-- skrytý --" 06.04.00 11:21
« Re: to subarista
No, budes se mozna divit, ale treba prave tyhle motory patri k tem nejspolehlivejsim (srovnam-li Escort Cosworth nebo Audi S2). Pokud se tato vec stala, tak nekdo davaltomu autu zahul za studena, a to ZADNY nadupanejsi motor nesnese. Ani Subaru, ani nic jinyho. Stari dela samozrejme svoje, ale tohle nemaji byt auta, se kteryma jezdis denne do prace a za rok natocis 50tis km. Je bezne, ze jsou-li z roku 1992-93, tak maji najeto kolem 50-70tis. km. Delaji to take velke nakldy na kilometr (hlavne vysoka spotreba paliva). Tyhle veci plati pro Cosworthy, es-dvojky, Lacery Evo-X a dalsi podobny auta. Nejhur na tom byvaji prave Imprezy, protoze jsou ze vsech techto "pribuznych" aut nejcivilnejsi, a tak je hodne lidi pouziva prave k jezdeni do prace. -
« Bez nadpisu
Pro AlesK: Já jsem jezdil před třema lety asi 1měsíc s Lancia Delta Turbo 4WD/87 (před integrálou, úzká - to není pro tebe, ale pro ty, kdo nevědí). Bylo to parádní, ale jezdila právě ten měsíc a pak vystřelilo těs. pod hlavou a ještě odešly nějaký dvě el. čidla na motoru za spoustu tisíc. Takže teď, když ty auta jsou tak starý, tak asi poruchovost bude docela problém. -
"-- skrytý --" 05.04.00 13:28
« Re: Tipovka
Nikdo a nic neni dokonale. To plati nejen o Delte, ale i o Subaru. Uprime si myslim, ze uspech Burnese je Burnesem, i kdyz mam Subaru rad, ale stejne rad (vlastne jeste o trochu radeji) mam Mitsubishi Evo. Juha je velky frajer a to, ze tise a skromne prijal roli dvojky je znamkou toho, ze i on si je vedom obrovskeho Richardova talentu. Ale problem u Mitsubishi je asi hlavne v tom, ze je to Acko. A ani Makinen z toho WRC neudela. Preci jenom ten vyvoj u WRC je rychlejsi, udelat jedno auto preci neni takovy problem, jako udelat jich 2500. A vzpomenme si na dobu, kdy Makinen a Burnes byli stajovi kolegove. Nebyl mezi nimi ani zdaleka takova rozdil, jako mezi Makinenem a Loixem dnes. A to se Burns u Subaru jeste velmi vypracoval. Nicmene - Tomiho bych nepodcenoval a u McRaeho bych jeden vysledek neprecenoval. -
« Re: Tipovka
To AlesK:
Posledni rally a Burns 2. to byl jeho nejlepsi vysledek na ausfaltu!!Ja si myslim, ze nova turbina je nejlepsi a proto Burns vyhraje!!On mel super casy, ale jak jsem jiz psal ve 2 RZ mel -20 sec a nevim proc(snad defekt)??Jinak jel jak das....:-)Na druhou stranu McRea byl a mozna je muj vzor :-) uz jsem se naucil (automaticky)kricet McCrash, kdyz se * do skarpy :-)
-
"-- skrytý --" 04.04.00 16:32
« Re: Tipovka
Dobře tak jinak . Delta Integrale byla 6-x po sobě mistrem značek , jezdím s ní je to velká bomba , budu se za ní bít do krve ale vím že není ve všem dokonalá . Proto myslím že musíš přiznat , že na asfaltu ( Costa Brava ) není Subaru nejrychlejší , jednak si myslím že Pirelli jsou na asfaltu a sněhu horší než Michelin , zato na šotolině jsou bezkonkurenční . Taky koncepce Subaru je vhodnější pro šotolinu než pro asfalt , tam mají větší šanci právě Fordy , Peugeoty . Mam Richarda a Juhu rád , Subaru taky ( hlavně proto že stejně jako Lancia prodávají odvar z pořádnýho soutěžáku a zachovávají klasický tvary - tchán mýho kamaráda má pro ty nový tvary hezkej Brněnskej výraz " hrča na bakuli ") , fandil sem jim i loni a Richard za loňskej rok hodně vyrostl - Juha je naprostej pohodář ale přesto ....... nikdo není dokonalý !!! A už vůbec neznamená vítězství ve dvou soutěžích po sobě , že to tak půjde dál. -
« Re: Tipovka
To AlesK
Je to pravda, ale proc bych nemel byt soudny?
predesle 3 Rally 1. 1. a 2. misto, navic novy model. Burns mi pripada jako klidas, ktery dokaze podavat vyvazene vykony a v montecarlu nenastartoval kvuli nejake pritrouble chybe...:-)
Jediny kdo mu dokaze konkurovat je McRea, ale jeho focus neni moc kvalitni (doufam),Tommi nema podle me solidni auto.A ja zatim nemam licenci :-) -
"-- skrytý --" 04.04.00 11:07
« Tipovka
Takze ja tentokrat sazim na Makinena. Burns nedojede, druhy bude Kankkunnen, treti ....no, mohl by zase zazarit Gardemaister (nebo jak se pise), nebo Auriol. Schwarz se vejde do prvni desitky jen tak tak, bude 9. a Climent 12. Prvni v eNkach bude Stohl. Cha-cha, to jsem zvedav, jak tenhle tip dopadne. Mistrem bude Burns, ve znackach opet Subaru. A co se tyka Delty, na Anglickym serveru pisou "zapomente na Imprezu, kupte si Deltu Evo...", ale to jen tak mimo zaznam. -
« tip
Burns už se se Subaru naučil jezdit, takže pokud neudělá totální havárku, je podle mě situace jednoznačná.... není co řešit; hezký, moc moc hezký pokoukání, ale výsledek na 1. místě je jasnej. A Škodovky - nic ve zlým: ať se učej'..., ještě dlouho to budou potřebovat.... Myšivbuši je dobrej soupeř, ale nějak to tlačí víc, než to snese, tak jim to občas nějak nevyjde... Pažouti a Fordi se fakt snažej a udělali velký pokroky, je hezký je sledovat. Možná něco z toho taky použijou i v sériový výrobě a pak jediný fakt odolný auto nebude Subaru... (průhledně jim fandím, že... :-)))))