Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
"-- skrytý --" 10.04.00 14:40
« Re: TO EVO versus EVO
Vykon je v podstate u tehle aut nepodstatnej, sto koni sem.....jeste k tomu rozdilu, Lancer ma zhruba stejny pole pouzitelnych otacek jako Delta, ale ma je o 1000/min posunuty nahoru. Ale bacha!! Evo III nikdy nevyjela na silnici v civilni podobe! Po Evoluzione (1991) byla homologovana tzv. "Seria Exclusiva Speciale", oznacovana (vlastne nespravne) jako Evo II (1992). Po ni prisla jeste Delta HF Integrale 16V kat. (1993), ale to neni EVO III !!! EVO III je 500 kusova serie z ser. Excl. Spec. (1992) se sestikvaltem, 286k a uplne jinyma napravama, brzdama, atd. Takze je otazka, jakou Deltu mas vlastne na mysli. -
"-- skrytý --" 10.04.00 14:29
« Re: Akropolis
Osobne ne, ale vloni tam byl Vasek Novak a jeli prave trajektem. Ale neplatili to samozrejme ze svyho. Prave ta cesta me odrazuje, nezapomen, ze to vsecko absolvujes za 40°C vedra a to je klimatizace dobra tak leda k nastydnuti. Jeste jsem ani nekoukal na mapu. Kdyz se to celkem secte - zkusim se zeptat na letenky. -
"-- skrytý --" 10.04.00 13:45
« Akropolis
Kdo chtěl jet do Řecka , ptal jsem se na cestu a tak . Takže cca 1800 km + plus pozor jugoslavci chtějí víza , Makedonci taky ( ale to de dá objet ) , vízum stojí 55 DM ,( trajekt nemá cenu 200 DM auto + lidi , navíc v Brindisi kradou auta - zkušenost cestovky ) což je dost ranec - nevím jestli to nepřehodnotím na San Remo . TO Magic : máš nějakou zkušenost s Řeckem - cestou ? -
« TO MAGIC
Mno ja se priznam, ze jsem v Delte Evo III nejel, ale nemam duvod Petrovi neverit ... ale je fakt ze u tridy techle aut je hodne dulzita individualita ridice a kazdymu sedne neco jinyho ... btw. to Evo VI ma tech koni jeste o stovku vic ... 280 ma ta zakladni nenaprogramovana verze ... kazdopadne vzhledove neni o cem mluvit. Evo VI je proste MASO !!!! -
« TO SUBARISTA
Tech opravdu moc neni, rekl bych ze skoro zadne. Kde ji koupil to ti nepovim, ale loni ji prodal Jandovi, pokud ho znas. Mel na ni jeste spoustu uprav. Fotky najdes na tyhle adrese > [odkaz] > a nelekej se ze to je na svicarskej znackach ... fakt ti nekecam. Ale pokud chces tak ti muzu zjistit jak ho sehnal ... -
"-- skrytý --" 10.04.00 11:43
« Re: ad. Subaru ...
No, celkem souhlasim, jenom jsem rozdil mezi Deltou EVO III a Lancerem EVO VI poznal vic zvenku, nez pri jizde. Pokud budes srovnavat obe verze s 280k, tak je ten rozdil vlastne jenom v zadni uzaverce. Imprezu STi jsem v zivote neridil a mozna ani nevidel na vlastni oci, takze nevim. -
« ad. Subaru ...
Je pravda, ze cena Imprezy GT a nebo STi co prodaval kamarad, jde nekolikanasobne dolu oproti nakupu ... to auto desne straci na cene ... ale urcite to neni projev nekvality ... rekl bych ze jsou Subarka jedny z nejspolehlivejsich aut ... ale je logicky, ze treba Delta Evo III nebo Lancer Evo XX jsou cenove jinde, prave proto, ze se s nima nezachazi jako se Subarkama a vlastnili je vetsinou lidi co vedeli co jedou ... kdezto Subaru si koupi "kazdej trouba", ale nevi co vlastne ridi za skvost ... je to o trhu ... kazdopadne jsme se ted o tom tak bavili s tim kamaradem co ma ted toho Lancera Evo VI a ten mel vlastne vsechny auta o kterych se tu bavime a ma srovnani. Mel jak Deltu Evo III, ktera byla proste super, jak rikal, ale pak ji rozstrelil, nasledoval Cosworth, ale ten pry mu nesedl a nesaha Delte ani na paty, dale Impreza STi a ta o neco lepsi nez Delta a nakonec Evo VI, coz uz je jiny soudek ... ja osobne bych sel do ty Imprezy ... ale co me trochu strasi jsou proste provozni naklady ... pokud clovek jezdi obden a nakrev, tak vcetne benalu, desticek, kotoucu atd. muze delat od 50tis do 90tis. Coz se mi zda dost ... -
"-- skrytý --" 07.04.00 14:51
« Re: to subarista
Seš pěkně chytlavej , já mám na Deltě natočeno 190.000 a taky v pohodě . Nikdo se nenaváží do Subaru . Magic chtěl jen říct že Imprezy jsou z těch turbomotorů nejcivilnější - mají na víc , ale japončíci to poladili na ježdění do práce . Delta ve své době byla špička a podle toho se sní zachází . -
« Re: to subarista
Dobře, věřím. Ale z čeho pramení tvoje přesvědčení, že Imprezy jsou v tomhle nejhorší? Chceš vidět Legacy Turbo (naprosto stejný blok, jen jinak řešené hydroštely v hlavách), které má 320 000 km s původním motorem s pravidelnou údržbou (50 000 svíčky, 100 000 r. řemen + kladky + ol. pumpa), a které jezdilo 4 roky do Německa s dvounápravou? Chtěl bych vidět Deltu!!! nebo S2!!!. A Další dvě s 180 000 km naprosto v pohodě? A chceš vidět Imp GT s 270 000 km taky v pohodě? To že se serou Delty a ostatní neznamená, že se musí * všechny turbomotory v podobné kategorii aut! -
"-- skrytý --" 06.04.00 11:21
« Re: to subarista
No, budes se mozna divit, ale treba prave tyhle motory patri k tem nejspolehlivejsim (srovnam-li Escort Cosworth nebo Audi S2). Pokud se tato vec stala, tak nekdo davaltomu autu zahul za studena, a to ZADNY nadupanejsi motor nesnese. Ani Subaru, ani nic jinyho. Stari dela samozrejme svoje, ale tohle nemaji byt auta, se kteryma jezdis denne do prace a za rok natocis 50tis km. Je bezne, ze jsou-li z roku 1992-93, tak maji najeto kolem 50-70tis. km. Delaji to take velke nakldy na kilometr (hlavne vysoka spotreba paliva). Tyhle veci plati pro Cosworthy, es-dvojky, Lacery Evo-X a dalsi podobny auta. Nejhur na tom byvaji prave Imprezy, protoze jsou ze vsech techto "pribuznych" aut nejcivilnejsi, a tak je hodne lidi pouziva prave k jezdeni do prace. -
« Bez nadpisu
Pro AlesK: Já jsem jezdil před třema lety asi 1měsíc s Lancia Delta Turbo 4WD/87 (před integrálou, úzká - to není pro tebe, ale pro ty, kdo nevědí). Bylo to parádní, ale jezdila právě ten měsíc a pak vystřelilo těs. pod hlavou a ještě odešly nějaký dvě el. čidla na motoru za spoustu tisíc. Takže teď, když ty auta jsou tak starý, tak asi poruchovost bude docela problém.