Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
« Re: TO EVO versus EVO
Takze nejdriv kde to koupil. Je to koupeny u nas od nejakyho svycara, takze tim asi stopa konci. Ale koupil to jako polotovar, takze veskery dalsi upravy uz se delali u Thorna. Jinak STi se skoro vubec neda sehnat a Coupe se neda sehnat vubec. Ale co se tyce tech typu a moznosti koupe tak takovej znalec nejsem, muzu ti dat kontakt na toho Petra, ten uz v tom mam hodne velky prehled a vi co se da a neda z pohledu civila a ne profika soutezaka. Ikdyz je fakt ze rally taky jezdi ... 29.4. je rallysprint v Pacejove ... takze se tam muzem sejit a hodit rec ... -
"-- skrytý --" 12.04.00 10:48
« Re: TO EVO versus EVO
Srovnavat nelze, Lancia ukoncila vyvoj v roce 92 a sice ma jakztakz prodlouzenou homologaci, ale to snad(?) plati jen pro narodni a zonove podniky. I kdyz je fakt, ze prave s nima se soukrome tymy (JOLLY a ASTRA) umistili nejlepe v MS od roku 1980. A to je co rict, nemluve o tom, jak na nich zazarili jezdci jako Biasion, Fiorio, Dejla a dalsi, po kterych po prestupu na jinou techniku nestekl ani pes. Rekl bych, ze Lancer zacina je vlastne primym nastupcem Delty. Podivej se na startovni pole v nejvyssich eNkach: 70% az 85% startovniho pole v MS tvori Lancery. To uz asi o necem svedci. A ten zbytek byvaji Subaru, takze celkem neni co resit a je to zalezitost predevsim jezdecka a tymova. K te Impreze STi - dela se jenom dvoudverova a da se to nejak sehnat (pripadne radove za kolik?). Diky za informace. -
« Re: TO EVO versus EVO
No mam na mysli presne tu Evo III, zadnou jinou ... neco jsem si uz o Deltach precetl ... kazdopadne Delta je opravdovej special ... ale Lancer ma jeste furt rezervy. Vzdyt kdyz Petrovi prijel ladic z UK, tak to co mu nabizel za soft tak to az oci prechazeli. Teda me ne, ale Petrovi. Jak cenove tak i tim co se da z ty kary dostat. Ale srovnavat je asi tezky ... jina doba, jina technika ... ale rad bych to srovnani jednou videl ... -
« Bez nadpisu
pro Magic: STI = Subaru tecnica international (nevím, proč je to italsko-anglicky), taková lepší verze Imprezy. Je to v podstatě hotové N. 280 koní, brzdy 16" (ty jsou na GT 99- také), nastavitelný omezovač zadních brzd, nastavitelná svornost mezinápravového diferenciálu, na přání i větrací klapka na střechu, jen si nejsem jistý, kde se vyrábí, ale myslím, že v Prodrive. Jinak je to přesně to, co má Pech a nově i Jiří Voves - jezdí do vrchu. A na CD náhr. dílů Subaru se značí WRX-STI. -
"-- skrytý --" 10.04.00 14:40
« Re: TO EVO versus EVO
Vykon je v podstate u tehle aut nepodstatnej, sto koni sem.....jeste k tomu rozdilu, Lancer ma zhruba stejny pole pouzitelnych otacek jako Delta, ale ma je o 1000/min posunuty nahoru. Ale bacha!! Evo III nikdy nevyjela na silnici v civilni podobe! Po Evoluzione (1991) byla homologovana tzv. "Seria Exclusiva Speciale", oznacovana (vlastne nespravne) jako Evo II (1992). Po ni prisla jeste Delta HF Integrale 16V kat. (1993), ale to neni EVO III !!! EVO III je 500 kusova serie z ser. Excl. Spec. (1992) se sestikvaltem, 286k a uplne jinyma napravama, brzdama, atd. Takze je otazka, jakou Deltu mas vlastne na mysli. -
"-- skrytý --" 10.04.00 14:29
« Re: Akropolis
Osobne ne, ale vloni tam byl Vasek Novak a jeli prave trajektem. Ale neplatili to samozrejme ze svyho. Prave ta cesta me odrazuje, nezapomen, ze to vsecko absolvujes za 40°C vedra a to je klimatizace dobra tak leda k nastydnuti. Jeste jsem ani nekoukal na mapu. Kdyz se to celkem secte - zkusim se zeptat na letenky. -
"-- skrytý --" 10.04.00 13:45
« Akropolis
Kdo chtěl jet do Řecka , ptal jsem se na cestu a tak . Takže cca 1800 km + plus pozor jugoslavci chtějí víza , Makedonci taky ( ale to de dá objet ) , vízum stojí 55 DM ,( trajekt nemá cenu 200 DM auto + lidi , navíc v Brindisi kradou auta - zkušenost cestovky ) což je dost ranec - nevím jestli to nepřehodnotím na San Remo . TO Magic : máš nějakou zkušenost s Řeckem - cestou ? -
« TO MAGIC
Mno ja se priznam, ze jsem v Delte Evo III nejel, ale nemam duvod Petrovi neverit ... ale je fakt ze u tridy techle aut je hodne dulzita individualita ridice a kazdymu sedne neco jinyho ... btw. to Evo VI ma tech koni jeste o stovku vic ... 280 ma ta zakladni nenaprogramovana verze ... kazdopadne vzhledove neni o cem mluvit. Evo VI je proste MASO !!!! -
« TO SUBARISTA
Tech opravdu moc neni, rekl bych ze skoro zadne. Kde ji koupil to ti nepovim, ale loni ji prodal Jandovi, pokud ho znas. Mel na ni jeste spoustu uprav. Fotky najdes na tyhle adrese > [odkaz] > a nelekej se ze to je na svicarskej znackach ... fakt ti nekecam. Ale pokud chces tak ti muzu zjistit jak ho sehnal ... -
"-- skrytý --" 10.04.00 11:43
« Re: ad. Subaru ...
No, celkem souhlasim, jenom jsem rozdil mezi Deltou EVO III a Lancerem EVO VI poznal vic zvenku, nez pri jizde. Pokud budes srovnavat obe verze s 280k, tak je ten rozdil vlastne jenom v zadni uzaverce. Imprezu STi jsem v zivote neridil a mozna ani nevidel na vlastni oci, takze nevim. -
« ad. Subaru ...
Je pravda, ze cena Imprezy GT a nebo STi co prodaval kamarad, jde nekolikanasobne dolu oproti nakupu ... to auto desne straci na cene ... ale urcite to neni projev nekvality ... rekl bych ze jsou Subarka jedny z nejspolehlivejsich aut ... ale je logicky, ze treba Delta Evo III nebo Lancer Evo XX jsou cenove jinde, prave proto, ze se s nima nezachazi jako se Subarkama a vlastnili je vetsinou lidi co vedeli co jedou ... kdezto Subaru si koupi "kazdej trouba", ale nevi co vlastne ridi za skvost ... je to o trhu ... kazdopadne jsme se ted o tom tak bavili s tim kamaradem co ma ted toho Lancera Evo VI a ten mel vlastne vsechny auta o kterych se tu bavime a ma srovnani. Mel jak Deltu Evo III, ktera byla proste super, jak rikal, ale pak ji rozstrelil, nasledoval Cosworth, ale ten pry mu nesedl a nesaha Delte ani na paty, dale Impreza STi a ta o neco lepsi nez Delta a nakonec Evo VI, coz uz je jiny soudek ... ja osobne bych sel do ty Imprezy ... ale co me trochu strasi jsou proste provozni naklady ... pokud clovek jezdi obden a nakrev, tak vcetne benalu, desticek, kotoucu atd. muze delat od 50tis do 90tis. Coz se mi zda dost ...