Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
« Bez nadpisu
Čti annonci a ptej se u Emila Freye v Praze. Teď už se docela zlepšili a prodejci nových mají na starosti i ojeté, takže se občas něco sežene. A není problém sehnat něco co nebylo prodáno nové v ČR. Já už viděl hodně Subaru, které byly perf. opravené (taky hodně těch, co stálo za *). -
« Bez nadpisu
Nejlevnější, o které vím a která za něco stála, byl sedan r. 94 najeto 245000 km, nikdy nehav., se vším, ale ta byla pryč dost rychle za 235 000,-
. Jinak vůbec nezáleží na celkových kilometrech, ale na daném stavu. Může být po 300 000 km v lepším stavu, než od nějakého hovada po 60 000 km -
"-- skrytý --" 18.04.00 09:06
« Re: Subaru atd
O.K. Johne, jsem rad, ze jsi se zucastnil. Ja mam ale jiny problem. Rad bych vedel, za kolik se da sehnat Impreza i trochu poskozena v serii z pocatku produkce na NASEM ujetem trhu. Mam Deltu Integrale a premyslim, zda ji nahradim Evoluzione nebo Imprezou. Rozhodujici asi bude cena, protoze s Lancii mam uz nejake zkusenosti, ale v CR prakticky nejsou (alespon ne na prodej) a z Italie vychazi ojeta seriovka kolem 35tis DM. Jak jsou na tom Imprezy u nas? Myslim si, ze tim, ze se u nas prodavaji dochazi mnohem vice k poklesu ceny, nez v normalnich zapadoevropskych zemich. Jak to vidis ty? -
« Subaru atd
Pratele, at si v tom udelate trochu jasno:
a) STi - Subaru Tecnica International je de facto tuningova cast Subaru Japan, respektive tedy dalsi dcerinna spolecnost koncernu Fuji Heavy Industries. Site www.subaru-sti.co.jp je sice kapku neprehledna, ale kdo ma chut a zajem, urcite si sve informace vydoluje.
b) V Evrope provadi upravu vozu Subaru (nejen souteznich) britsky Prodrive - www.prodrive.com V pripade SKUTECNEHO zajmu o tuningove dily atd. vam mohu pomoci, ovsem predem upozornuji, ze byste meli byt dostatecne financne 'silni' (uz jen vzhledem ke stale stoupajicimu kursu libry). V uvahu pripadaji upravy podvozku, motoru, prevodovky atd. Samozrejme taktez upravy exterierovych casti vozu (spojlery, narazniky).
c) Pechovo auto pochazi z Prodrive, ostatne jako drtiva vetsina vozu, ktere nejsou pripravovany doma. Jeho vysledky (jakoz i ostatnich zakazniku) jsou uvadeny i v oficialnich materialech firmy. Pro zajimavost - pokud by vas namatkou zajimala cena rok stareho vozu Subaru Impreza 1999 V5 sk N. - 40.000 GBP (motor pravdepodobne verze stage I, stage II je letosni inovace s cca o 4% vyssim vykonem a 13% vyssim krouticim momentem)
d) Mr.Cimbu je opravdu Janda (pohar Skoda, Felicia KC) -
« TO SUBARISTA
ad 1) jo to se mozna v japonsku da, ale ne v evrope. Jediny STi v coupe sezenes, ale s levym rizenim. Jinak toho sedana celkem sezens, ale taky to neni sranda, jde o koktakty, moc jich neni ... ad 2) ja si nejsem jist, ale Mr. Cimbu = Janda, majitel firmy Cimbu. Co se tyka ty koupe, tak konecnou cenu fakt nevim, takze tech 550 nepotvrdim, ale pohybovalo se to kolem tehle castky ... jinak tech uprav tam bylo fakt hodne a jelo to jak krava ... mnozstvi uprav jsem schopen vyjmenovat az mi je Petr napisu ... ale byl to hodne penez a to auto stalo pri koupi hodne pres melouna ... -
« Bez nadpisu
Tak teď v tom mám úplný zmatek: 1) STI se dá v Japonsku koupit jako sedan, kupé i kombi. 2) Jandu znám z vyprávění, ale Mr. Cimbu znám z GX Tuningu a ze Šumavy a vůbec jsem nevěděl, že to je ta samá osoba. 3) Jestli je to auto, co koupil, ta divoká Impreza na Ch číslech, tak tu také znám a stála údajně 550 000,- a doplňků měla neuvěřitelně. Ale byla po několika špatně opr. ranách. Měla mít 280 koní - kompl. úpravu, Proflexy (které ale ladili sami a podle toho vypadaly), nastavitelný omezovač zadních brzd, předfuk turba, a asi další, ale už si nevzpomenu. -
« Re: TO EVO versus EVO
mno zase tolik za to nechtel, co vim, tak to bylo do pul mega ... coz neni zase tolik, ale to auto ma desny provozni nakladt. Jak benal, tak pneu, desticky atd atd, samo ze kdyz tomu davas poradne napit ... btw. to neni duvod proc se nesrazit na naky soutezi ... -
« Re: TO EVO versus EVO
Takze nejdriv kde to koupil. Je to koupeny u nas od nejakyho svycara, takze tim asi stopa konci. Ale koupil to jako polotovar, takze veskery dalsi upravy uz se delali u Thorna. Jinak STi se skoro vubec neda sehnat a Coupe se neda sehnat vubec. Ale co se tyce tech typu a moznosti koupe tak takovej znalec nejsem, muzu ti dat kontakt na toho Petra, ten uz v tom mam hodne velky prehled a vi co se da a neda z pohledu civila a ne profika soutezaka. Ikdyz je fakt ze rally taky jezdi ... 29.4. je rallysprint v Pacejove ... takze se tam muzem sejit a hodit rec ... -
"-- skrytý --" 12.04.00 10:48
« Re: TO EVO versus EVO
Srovnavat nelze, Lancia ukoncila vyvoj v roce 92 a sice ma jakztakz prodlouzenou homologaci, ale to snad(?) plati jen pro narodni a zonove podniky. I kdyz je fakt, ze prave s nima se soukrome tymy (JOLLY a ASTRA) umistili nejlepe v MS od roku 1980. A to je co rict, nemluve o tom, jak na nich zazarili jezdci jako Biasion, Fiorio, Dejla a dalsi, po kterych po prestupu na jinou techniku nestekl ani pes. Rekl bych, ze Lancer zacina je vlastne primym nastupcem Delty. Podivej se na startovni pole v nejvyssich eNkach: 70% az 85% startovniho pole v MS tvori Lancery. To uz asi o necem svedci. A ten zbytek byvaji Subaru, takze celkem neni co resit a je to zalezitost predevsim jezdecka a tymova. K te Impreze STi - dela se jenom dvoudverova a da se to nejak sehnat (pripadne radove za kolik?). Diky za informace. -
« Re: TO EVO versus EVO
No mam na mysli presne tu Evo III, zadnou jinou ... neco jsem si uz o Deltach precetl ... kazdopadne Delta je opravdovej special ... ale Lancer ma jeste furt rezervy. Vzdyt kdyz Petrovi prijel ladic z UK, tak to co mu nabizel za soft tak to az oci prechazeli. Teda me ne, ale Petrovi. Jak cenove tak i tim co se da z ty kary dostat. Ale srovnavat je asi tezky ... jina doba, jina technika ... ale rad bych to srovnani jednou videl ... -
« Bez nadpisu
pro Magic: STI = Subaru tecnica international (nevím, proč je to italsko-anglicky), taková lepší verze Imprezy. Je to v podstatě hotové N. 280 koní, brzdy 16" (ty jsou na GT 99- také), nastavitelný omezovač zadních brzd, nastavitelná svornost mezinápravového diferenciálu, na přání i větrací klapka na střechu, jen si nejsem jistý, kde se vyrábí, ale myslím, že v Prodrive. Jinak je to přesně to, co má Pech a nově i Jiří Voves - jezdí do vrchu. A na CD náhr. dílů Subaru se značí WRX-STI.