Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
"-- skrytý --" 25.04.00 10:24
« Re: Legacy
Tak tady narazime na problem ciste prakticky, s nimz nemam vubec zadne zkusenosti, nebot delam zatim do Lancii. Takze bych si nechal poradit. Byly zde nejake tipy na www.prodrive.com, koukal jsem tam, je tam vice otazniku nez pismen, ale rozlustit se neco da. Jenze problem je v tom, ze je to vse na Imprezu. Takze bych si nechal poradit u Thornu, potom u J.M.Engineeringu za kym mam jit, a potom bych se podival do Automobilisma, protoze tam byl asi pred dvema lety clanek o Italske firme, ktera se venuje ladeni Subarek a nasazujki Imprezy do ME. Na to se ti mrknu, hned jak to najdu. Jedna moznost by byla v pozuiti turba a soucasti z Imprezy (u Lancie se dela zamerna z 16V na 8V motor taky a bez problemu), ale nevim, jestli to nema nejaky hacek. Od GX bych nekoupil ani ponozku, Nemcum v otazce sportovniho ladeni vubec neverim (nevidel jsem od nich nic dobreho), jsou to vseho schopny prasata (neplati pro vsechny, ale kdo se v nich vyzna?). Anglie nebo Italie. Je to drazsi, ale funguje to. -
« Bez nadpisu
Pro Magic: Mám na tebe technickou prosbu. Začal jsem se vrtat do svého Leg. Turbo. Mám t.dmychadlo z IMP 97, vyhlídnutou el. (je několik možností - nejdražší je jednotka od Thornů, levnější je jedna úprava v Německu ještě levnější je přídavná jednotka od GX tuning - tady už mám pochybnosti - a nejlevnější a nevyzkoušená je možnost přečíst orig. jednotku z STI) a protože to t.dmychadlo z 97 má náběh daleko níž, než to původní, tak řeším ten přepouštěcí ventilek mezi sací a stlačenou částí t.dmychadla - popisoval jsi to dříve. Vím, že se dají koupit nějaké náhradové, ale nechce se mi koupit blbost, takže se chci zeptat, jak změřit, jaký a jestli vůbec měnit. Díky. -
« Bez nadpisu
Dnes jsem viděl auto Jiřího Vovse a zase jsem se něčemu přiučil. Skutečně Sti je vyráběno v Japonsku, dokonce snad i ta levostranná verze se staví tam. Dovezou to Thorni - ty toho ví o těhle autech daleko víc než celý Subaru import, ale je problém s VIN číslem - nevím, jestli by šlo to auto vůbec přihlásit k norm. provozu. Mohou tam být i SRS. Prodrive také staví auta - N, A i WRC, ale nevím už přesně, co teda staví Prodrive a co FHI. Ale to auto je prostě úžasný!!! -
« Bez nadpisu
Čti annonci a ptej se u Emila Freye v Praze. Teď už se docela zlepšili a prodejci nových mají na starosti i ojeté, takže se občas něco sežene. A není problém sehnat něco co nebylo prodáno nové v ČR. Já už viděl hodně Subaru, které byly perf. opravené (taky hodně těch, co stálo za *). -
« Bez nadpisu
Nejlevnější, o které vím a která za něco stála, byl sedan r. 94 najeto 245000 km, nikdy nehav., se vším, ale ta byla pryč dost rychle za 235 000,-
. Jinak vůbec nezáleží na celkových kilometrech, ale na daném stavu. Může být po 300 000 km v lepším stavu, než od nějakého hovada po 60 000 km -
"-- skrytý --" 18.04.00 09:06
« Re: Subaru atd
O.K. Johne, jsem rad, ze jsi se zucastnil. Ja mam ale jiny problem. Rad bych vedel, za kolik se da sehnat Impreza i trochu poskozena v serii z pocatku produkce na NASEM ujetem trhu. Mam Deltu Integrale a premyslim, zda ji nahradim Evoluzione nebo Imprezou. Rozhodujici asi bude cena, protoze s Lancii mam uz nejake zkusenosti, ale v CR prakticky nejsou (alespon ne na prodej) a z Italie vychazi ojeta seriovka kolem 35tis DM. Jak jsou na tom Imprezy u nas? Myslim si, ze tim, ze se u nas prodavaji dochazi mnohem vice k poklesu ceny, nez v normalnich zapadoevropskych zemich. Jak to vidis ty? -
« Subaru atd
Pratele, at si v tom udelate trochu jasno:
a) STi - Subaru Tecnica International je de facto tuningova cast Subaru Japan, respektive tedy dalsi dcerinna spolecnost koncernu Fuji Heavy Industries. Site www.subaru-sti.co.jp je sice kapku neprehledna, ale kdo ma chut a zajem, urcite si sve informace vydoluje.
b) V Evrope provadi upravu vozu Subaru (nejen souteznich) britsky Prodrive - www.prodrive.com V pripade SKUTECNEHO zajmu o tuningove dily atd. vam mohu pomoci, ovsem predem upozornuji, ze byste meli byt dostatecne financne 'silni' (uz jen vzhledem ke stale stoupajicimu kursu libry). V uvahu pripadaji upravy podvozku, motoru, prevodovky atd. Samozrejme taktez upravy exterierovych casti vozu (spojlery, narazniky).
c) Pechovo auto pochazi z Prodrive, ostatne jako drtiva vetsina vozu, ktere nejsou pripravovany doma. Jeho vysledky (jakoz i ostatnich zakazniku) jsou uvadeny i v oficialnich materialech firmy. Pro zajimavost - pokud by vas namatkou zajimala cena rok stareho vozu Subaru Impreza 1999 V5 sk N. - 40.000 GBP (motor pravdepodobne verze stage I, stage II je letosni inovace s cca o 4% vyssim vykonem a 13% vyssim krouticim momentem)
d) Mr.Cimbu je opravdu Janda (pohar Skoda, Felicia KC) -
« TO SUBARISTA
ad 1) jo to se mozna v japonsku da, ale ne v evrope. Jediny STi v coupe sezenes, ale s levym rizenim. Jinak toho sedana celkem sezens, ale taky to neni sranda, jde o koktakty, moc jich neni ... ad 2) ja si nejsem jist, ale Mr. Cimbu = Janda, majitel firmy Cimbu. Co se tyka ty koupe, tak konecnou cenu fakt nevim, takze tech 550 nepotvrdim, ale pohybovalo se to kolem tehle castky ... jinak tech uprav tam bylo fakt hodne a jelo to jak krava ... mnozstvi uprav jsem schopen vyjmenovat az mi je Petr napisu ... ale byl to hodne penez a to auto stalo pri koupi hodne pres melouna ... -
« Bez nadpisu
Tak teď v tom mám úplný zmatek: 1) STI se dá v Japonsku koupit jako sedan, kupé i kombi. 2) Jandu znám z vyprávění, ale Mr. Cimbu znám z GX Tuningu a ze Šumavy a vůbec jsem nevěděl, že to je ta samá osoba. 3) Jestli je to auto, co koupil, ta divoká Impreza na Ch číslech, tak tu také znám a stála údajně 550 000,- a doplňků měla neuvěřitelně. Ale byla po několika špatně opr. ranách. Měla mít 280 koní - kompl. úpravu, Proflexy (které ale ladili sami a podle toho vypadaly), nastavitelný omezovač zadních brzd, předfuk turba, a asi další, ale už si nevzpomenu. -
« Re: TO EVO versus EVO
mno zase tolik za to nechtel, co vim, tak to bylo do pul mega ... coz neni zase tolik, ale to auto ma desny provozni nakladt. Jak benal, tak pneu, desticky atd atd, samo ze kdyz tomu davas poradne napit ... btw. to neni duvod proc se nesrazit na naky soutezi ...