Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
"-- skrytý --" 27.04.00 10:09
« Re: AlesK
Je sice jasny, ze nelze prohodit turbinu za jinou a vse ostatni nechat. Ale na druhou stranu - alespon tlaky by mely byt stejny. Divny je, ze by to ta jednotka vubec poznala (nechas-li cidla puvodni). To se mi moc nezda. To spis je to turbo v ...ne? -
« Bez nadpisu
No to zní logicky. Ale tu úpravu v německu mi doporučil jeden subarista, který má to samé co já a do D jezdí pro auta, takže se docela dobře zná s některými D dealery a ty toho přece jen umí o něco víc, než my tady. 2) V těch motorech je menší rozdíl než 8V a 16V takže by to t.dmychadlo nemělo udělat takovou neplechu. 3) To od GX je nějaká přídavná jednotka z Anglie (doporučuješ), která má umožnit zvýšení plnícího tlaku (protože, když se to udělá manuálně - norm. je 0.9 - tak to jde tak na 1.1 a víc už motor začne škubat) a když jsem se s tím Jugošem (majitelem) bavil, tak mi zas nepřišel tak strašnej. Tak nevím -
"-- skrytý --" 25.04.00 16:26
« Re:
Pokud má turbína jinou charakteristiku , nedoporučuju svépomocí nic měnit . Zkoušel jsem na Deltě záměnu turbíny 16V za 8V - nutně to chce upravu elektroniky , viděl bych to i na jinej snímač průtoku vzduchu a obtokovej ventil . Vše lze bez problémů , ale musí to potom někdo dát dohromady co se týče elektroniky . Výsledek mé zkoušky záměny byl velmi slušnej zátah od spodu , ale turbína tlačila cca 0,5-0,6 bar ( norm. 1,0 ) a víc nešla . -
"-- skrytý --" 25.04.00 10:24
« Re: Legacy
Tak tady narazime na problem ciste prakticky, s nimz nemam vubec zadne zkusenosti, nebot delam zatim do Lancii. Takze bych si nechal poradit. Byly zde nejake tipy na www.prodrive.com, koukal jsem tam, je tam vice otazniku nez pismen, ale rozlustit se neco da. Jenze problem je v tom, ze je to vse na Imprezu. Takze bych si nechal poradit u Thornu, potom u J.M.Engineeringu za kym mam jit, a potom bych se podival do Automobilisma, protoze tam byl asi pred dvema lety clanek o Italske firme, ktera se venuje ladeni Subarek a nasazujki Imprezy do ME. Na to se ti mrknu, hned jak to najdu. Jedna moznost by byla v pozuiti turba a soucasti z Imprezy (u Lancie se dela zamerna z 16V na 8V motor taky a bez problemu), ale nevim, jestli to nema nejaky hacek. Od GX bych nekoupil ani ponozku, Nemcum v otazce sportovniho ladeni vubec neverim (nevidel jsem od nich nic dobreho), jsou to vseho schopny prasata (neplati pro vsechny, ale kdo se v nich vyzna?). Anglie nebo Italie. Je to drazsi, ale funguje to. -
« Bez nadpisu
Pro Magic: Mám na tebe technickou prosbu. Začal jsem se vrtat do svého Leg. Turbo. Mám t.dmychadlo z IMP 97, vyhlídnutou el. (je několik možností - nejdražší je jednotka od Thornů, levnější je jedna úprava v Německu ještě levnější je přídavná jednotka od GX tuning - tady už mám pochybnosti - a nejlevnější a nevyzkoušená je možnost přečíst orig. jednotku z STI) a protože to t.dmychadlo z 97 má náběh daleko níž, než to původní, tak řeším ten přepouštěcí ventilek mezi sací a stlačenou částí t.dmychadla - popisoval jsi to dříve. Vím, že se dají koupit nějaké náhradové, ale nechce se mi koupit blbost, takže se chci zeptat, jak změřit, jaký a jestli vůbec měnit. Díky. -
« Bez nadpisu
Dnes jsem viděl auto Jiřího Vovse a zase jsem se něčemu přiučil. Skutečně Sti je vyráběno v Japonsku, dokonce snad i ta levostranná verze se staví tam. Dovezou to Thorni - ty toho ví o těhle autech daleko víc než celý Subaru import, ale je problém s VIN číslem - nevím, jestli by šlo to auto vůbec přihlásit k norm. provozu. Mohou tam být i SRS. Prodrive také staví auta - N, A i WRC, ale nevím už přesně, co teda staví Prodrive a co FHI. Ale to auto je prostě úžasný!!!
Armin 6., Klement Booommm