Mistrovstvi sveta - WRC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
« Re: recko - CARLOOOOOOOOOS.
Sohlasim s tim ze je to nefer,ale tahle situace byla jak uz se psalo na Katalanske 95. Tam slo ale o titul. Tady to neni jeste tak jednoznacny kdo muze mit titul. Tak aspon to ma Colin s Carlosem 1:1. Historije se opakuje. Tenkrat to bylo u Subaru dnes u Fordu. Furt stejny... Uz by to tam mela Skodovka trochu rozcisnout :) -
« Re: recko - CARLOOOOOOOOOS.
Bolo to trošku ináč - už cca po 15 RZ- keď bolo jasné, že McRaea so Sainzom nikto neohrozí, vydal M. Wilson pokyn na spomalenie so zachovaním poradia - McRae predsa suverénne viedol rally 2,5 dňa. Carlos Sainz však trošku pošteklil nervy svojmu tímu tým, že si vysvetlil pokyn po svojom. Išiel aj ďalej pomerne "naplno" (v porovnaní s McRaeom) aby potom 50 m pred cieľom poslednej 19.RZ víťazoslávne zastal a vystúpil z auta. Odôvodnil to tým, že musel ísť rýchlo, aby sa nedopustil hlúpych chýb pri pomalej jazde(španielska krv). Ináč presne opačná situácia nastala pri Rally Katalánska v 1995, keď McRae (vtedy Subaru)ignoroval tímové pokyny, predstihol Sainza, a potom ho naschvál zdržali 1 min v servise. Ako poznáme Colina, nebyť pokynu na spomalenie, mohol sa posledné RZ naháňať so Sainzom, vybúrať sa, potom zvaľovať vinu na Ford a zastrájať sa odchodom z tímu. Podľa mňa to Sainz už dávno prehltol -obaja sú predsa tvrdí a dobre zaplatení profesionáli. -
« recko - CARLOOOOOOOOOS.
jestli jsem pochopil dobre, co karlos rikal a pridam si k tomu, co jsem videl, tak se kolin z toho vitezstvi radovat nemuze. fordu jde asi hodne o to, aby kolin zustal. co je ochoten pro to udelat jeste asi uvidime. bohuzel. 2 min cekani, rozhodnuti teamu... docela divne. chudak karlos, chudak luis. snazeni, vitezstvi nadosah a nakonec druhe misto. asi to je pro ne velike zklamani. nedivim se jim. stat se to kolinovi, tak nicky grist jeste asi povyroste.... moralni vitez je pro me carlos. -
"-- skrytý --" 27.04.00 10:09
« Re: AlesK
Je sice jasny, ze nelze prohodit turbinu za jinou a vse ostatni nechat. Ale na druhou stranu - alespon tlaky by mely byt stejny. Divny je, ze by to ta jednotka vubec poznala (nechas-li cidla puvodni). To se mi moc nezda. To spis je to turbo v ...ne? -
« Bez nadpisu
No to zní logicky. Ale tu úpravu v německu mi doporučil jeden subarista, který má to samé co já a do D jezdí pro auta, takže se docela dobře zná s některými D dealery a ty toho přece jen umí o něco víc, než my tady. 2) V těch motorech je menší rozdíl než 8V a 16V takže by to t.dmychadlo nemělo udělat takovou neplechu. 3) To od GX je nějaká přídavná jednotka z Anglie (doporučuješ), která má umožnit zvýšení plnícího tlaku (protože, když se to udělá manuálně - norm. je 0.9 - tak to jde tak na 1.1 a víc už motor začne škubat) a když jsem se s tím Jugošem (majitelem) bavil, tak mi zas nepřišel tak strašnej. Tak nevím -
"-- skrytý --" 25.04.00 16:26
« Re:
Pokud má turbína jinou charakteristiku , nedoporučuju svépomocí nic měnit . Zkoušel jsem na Deltě záměnu turbíny 16V za 8V - nutně to chce upravu elektroniky , viděl bych to i na jinej snímač průtoku vzduchu a obtokovej ventil . Vše lze bez problémů , ale musí to potom někdo dát dohromady co se týče elektroniky . Výsledek mé zkoušky záměny byl velmi slušnej zátah od spodu , ale turbína tlačila cca 0,5-0,6 bar ( norm. 1,0 ) a víc nešla .
To je potom omnoho väčšia blamáž. Zato Peugeot si vo svojej prvej plnej sezóne počína veľmi dobre.