Tunning podvozku

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning

  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  10:19

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    to kazan jukni taky na [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  10:16

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    te 555, mlucíš předpokládám o těch Sachsech.
    Díky za radu, teda IceKiller děkuje (ten má tohle Fordiště a moc hezký bílý, pokovený skla atd... jezdí ve Zlíně)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  10:10

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    To HUF: Jejej to sem z toho už zblblej, všecko to tlumení, houpání a hopsání.. máš pravdu, měly to bejt tlumiče...psal jsem v rychlosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.01  09:16

    « Re: to alfa33

    Ty PDF na netu jsou k nicemu, nejmin polovina veci se bud vubec nedela, nebo se delaji jine, navic hodne vyprodavaji stare zasoby - proto ty ceny. Vsechno je potreba konzultovat s nima. Vyhodou brzd OMP je cena - jinak nejsou nejlepsi na svete. Kotouce jsou z temperovane litiny, maji jak drazky, tak i vrtani, zadni mivaji (nektere) i upravu proti korozi. Jinak pro super brzdeni ti mohu nabidnout predni trmeny z Integrale EVO, ctyrpistky Brembo pro kotouce 281/28 mm. Pouziva je i GTV 24V - 220k. Vali se mi nekde i trmeny z uzky Integrale s jednopistkama Girling na kotouce 284/22 mm. Brzdi to celkem slusne. Pruziny budeme muset spocitat a nechat udelat, bude potreba dat asi nejakou zalohu. Kola, ktera pouzivaji treba Miciny Evo nebo Integraly Evo (O.Z. Racing) s mrti tenounkych paprsku, jsou idealni pro privod vzduchu k brzdam, ale stoji desnou palbu. Limcace s vnitrni rozlezlou pavucinou jsou k nicemu, ale krasne vypadaji (a vetsinou ani moc nestoji). U kol jde i o material, mam treba limcace Borbet, ktery jsou snad z blata. Zbyly mi tam i kola MOMO 7x16", kovana, velmi slusna, kolem 8.000 bych je nechal. Idealni by bylo, kdybys mi napsal na reznicek@magicseven.cz a domluvime se.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.01  16:42

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    Mal som ich na XR2i vzadu, predok ostal seriovy + pruziny Wolf. Jazdilo to ako motokara, tie tlmice boli o 200% lepsie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  15:58

    « Re: to alfa33

    Magic:Pls. odpověz mi na přísp.172 a 173
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  15:43

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    Jestli mají ty Koni smysl. 1.6 93 Escort si je ani nezaslouží. Ty Sachsy plynokap. jsou dobré. Dával jsem je na Senatora 3.0 a byly fajn.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  15:41

    « Re: 93 Escort 1,6EFi

    kazan> Myslíš tlumiče, ne? Plynokapalinové pružiny Sachs by mě teda zajímaly :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  15:03

    « 93 Escort 1,6EFi

    Chci měnit pružiny na týhle káře.Mám tady nabídku Sach plynokapalinové Přední 2800 zadní 2740 a nebo Coni za 4020 za kus. co radíte?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  14:43

    « Re: Golf III VR6

    Tak to nejsem potěšen, že snížené sport pružiny mne nechaj takhle se vyklánět (o: POřádně mrknu co tam mám a pak pokecáme dál. Díkes
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  17:26

    « Re: Golf III VR6

    kazan> Naklánění v táhlých zatáčkách je spíš pružinama a stabilizátorem. Při slalomu ale jistě hrají roli i tlumiče. Štělovací jsou HP jen ve předu.

    Obávám se ale, že HP na Golfa III nejsou. Zkus Koni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.08.01  17:06

    « Re: Golf III VR6

    To jsem rad, ze nejsem jediny clovek v teto zemi, kteremu jde pri zhoupnuti auta mraz po zadech....Jinak naprosty souhlas, tlumice+pruziny musi byt sehrane a skutecne ladeni jde presne opacnou cestou - nedriv je nejaka charakteristika + draha tlumice a k nemu se dodelavaji (nebo alespon donastavuji, kdyz to jinak nejde) pruziny/a. Neni to ani tak drahy, jedna hlavni stoji vetsinou kolem 3.500,-, pomocna kolem 2.000,- a progresivni pomocna kolam 2500,-. Pro naprostou vetsinu aut ale staci jednopruzinova vzpera. Ted jsem delal pokusy se zavodnima HP a zjistil jsem, ze jsou naprosto presnou kopii tlumicu Bilstein pro sk. A8. Jsem s nima naprosto spokojen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  14:53

    « Re: Golf III VR6

    Jasně Hufíno, ale taky se tady tvrdilo, že při snížení o "jen" 3cm stačí nechat seriové tlumíky. Ovšem vysvětlení plně chápu.
    A teď k tomu co mi tvrdili jinde (o: . Prej tlumičema to VUBEC není, protože ty maj vliv jen směrem nahoru, při odpružení (o: hééhééé. Tak jsem jen koukal... protože jsem taky žil v přesvědčení a jak vidím tak správném, že sportovní tlumič nepustí auto tak dolu.
    Naklánění v zatáčkách je tedy taky tlumičema?
    Mějaký štelování někde na zadku kvůli tlumičům a pružinám ajá nevím čemu je taky nesmysl?
    Doporučuješ tedy HP tlumíky? Houpnání mi skutečně lezy krkem a nutí mne to jezdit pomaleji, páč se dost bojím.
    Díkes za tu odpověď, ač jak říkáš v repríze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  14:17

    « Re: Golf III VR6

    kazan> Už jsem o tom mluvil xkrát. Nižší (tvrdší) pružiny potřebují tvrdší tlumiče (více tlumící). NIKDY není dobré pouze auto snížit a nedopřát mu i tlumení. Kratší a tvrdší pružina reaguje na nerovnost rychleji a originál tlumič nestačí tuto rychlou reakci utlumit napoprvé a proto se auto tak pohupuje. Zažil jsem to na Fabii a hned jsem to taky řešil. Navíc sportovní tlumič nenechá jít pružinu tak daleko jako normální. Mě to taky chodilo (jen s pružinama) na dorazy. Po montáži HP jsem se nestačil divit, jaký je to rozdíl. Navíc auto je pohodlnější. To houpnání leze na nervy a člověk se cítí v nebezpečí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  11:33

    « Re: Golf III VR6

    Zapomněl jsem, že při naloženějším zadku (3lidi) chytám pneu o podběhy, resp kraje blatníků.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  11:31

    « Golf III VR6

    Ahoja, jak jsem již psal, mám na předku Alko )o: na zadku KYB a na obojím snížený pružiny tuším HR o 3 nebo 3,5 cm přímo prodávaný pro VR6ku.
    Co mne trápí je houpavost předku a jeho možnost jít hodně dolu, tudíž na můj vkus často mrknu čumákem o silnici a taky při prudším zatáčení se auto moc vykloní, tudíž opět dřu rohy předních nárazníků, resp lízátka, který vyskakuje z držáku (uf, lepší než kdybych urval celej nárazník).
    Ptám se čím to může být? Každej mi tvrdí něco jinýho. Seřizuje se někde na zadku něco po namontování snižených pružin? Nějakej přenos brzdění a já nevím čeho ještě? To mi totiž taky jeden chytrolín tvrdil... Poraďte, díky. Případně jakou sadu tlumičů, ovšem žádný drahý extrém dát k těm mejm pružinám?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  09:57

    « Re: Nieco na Feliciu ?

    kolecko> HP Sporting - www.hpsporting.cz

    Mám je na Fabii TDI a jsou super. Dobře si rozumí s sníženýma pružinama Eibach, HR a GX.

    Co mě překvapuje, jak jsou levné. Mě stály 12.000 bez DPH a na Felicii stojí jen 4.200 bez DPH.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  16:11

    « Re: Nieco na Feliciu ?

    Ja teda nevím jako upředstavu o přitvrzení má, ALKO jsou podle mne pěkně měkký.. aspoň na mým Golfu je to zlý a brzo poletěj... ovšem na normální ježdění je to asi "prej" dobrej poměr cena výkon.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  15:39

    « Nieco na Feliciu ?

    Zdravim. Jeden moj znamy chce pritvrdit Feliciu 1.3MPI. Ponukali mu plynove tlmice AL-KO. Mate s nimi niekto skusenosti? Alebo viete poradit nieco ine?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.08.01  10:04

    « Re: Štefty

    bitovod>diky za info,ale asi si to pozhanam niekde tu.Minule som si objednal asi za 4500Sk tovar z nemecka a ti smradi chceli po mne DPH a clo 1400Sk naviac.A ku Prahe je to daleko.Ale ako pozeram na ich ceny, trebars vyfuky mate aspon o 2tisicky lacnejsie ako u nas robene.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…