Tunning podvozku
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
"-- skrytý --" 31.08.01 09:16
« Re: to alfa33
Ty PDF na netu jsou k nicemu, nejmin polovina veci se bud vubec nedela, nebo se delaji jine, navic hodne vyprodavaji stare zasoby - proto ty ceny. Vsechno je potreba konzultovat s nima. Vyhodou brzd OMP je cena - jinak nejsou nejlepsi na svete. Kotouce jsou z temperovane litiny, maji jak drazky, tak i vrtani, zadni mivaji (nektere) i upravu proti korozi. Jinak pro super brzdeni ti mohu nabidnout predni trmeny z Integrale EVO, ctyrpistky Brembo pro kotouce 281/28 mm. Pouziva je i GTV 24V - 220k. Vali se mi nekde i trmeny z uzky Integrale s jednopistkama Girling na kotouce 284/22 mm. Brzdi to celkem slusne. Pruziny budeme muset spocitat a nechat udelat, bude potreba dat asi nejakou zalohu. Kola, ktera pouzivaji treba Miciny Evo nebo Integraly Evo (O.Z. Racing) s mrti tenounkych paprsku, jsou idealni pro privod vzduchu k brzdam, ale stoji desnou palbu. Limcace s vnitrni rozlezlou pavucinou jsou k nicemu, ale krasne vypadaji (a vetsinou ani moc nestoji). U kol jde i o material, mam treba limcace Borbet, ktery jsou snad z blata. Zbyly mi tam i kola MOMO 7x16", kovana, velmi slusna, kolem 8.000 bych je nechal. Idealni by bylo, kdybys mi napsal na reznicek@magicseven.cz a domluvime se. -
"-- skrytý --" 29.08.01 17:06
« Re: Golf III VR6
To jsem rad, ze nejsem jediny clovek v teto zemi, kteremu jde pri zhoupnuti auta mraz po zadech....Jinak naprosty souhlas, tlumice+pruziny musi byt sehrane a skutecne ladeni jde presne opacnou cestou - nedriv je nejaka charakteristika + draha tlumice a k nemu se dodelavaji (nebo alespon donastavuji, kdyz to jinak nejde) pruziny/a. Neni to ani tak drahy, jedna hlavni stoji vetsinou kolem 3.500,-, pomocna kolem 2.000,- a progresivni pomocna kolam 2500,-. Pro naprostou vetsinu aut ale staci jednopruzinova vzpera. Ted jsem delal pokusy se zavodnima HP a zjistil jsem, ze jsou naprosto presnou kopii tlumicu Bilstein pro sk. A8. Jsem s nima naprosto spokojen. -
« Re: Golf III VR6
Jasně Hufíno, ale taky se tady tvrdilo, že při snížení o "jen" 3cm stačí nechat seriové tlumíky. Ovšem vysvětlení plně chápu.
A teď k tomu co mi tvrdili jinde (o: . Prej tlumičema to VUBEC není, protože ty maj vliv jen směrem nahoru, při odpružení (o: hééhééé. Tak jsem jen koukal... protože jsem taky žil v přesvědčení a jak vidím tak správném, že sportovní tlumič nepustí auto tak dolu.
Naklánění v zatáčkách je tedy taky tlumičema?
Mějaký štelování někde na zadku kvůli tlumičům a pružinám ajá nevím čemu je taky nesmysl?
Doporučuješ tedy HP tlumíky? Houpnání mi skutečně lezy krkem a nutí mne to jezdit pomaleji, páč se dost bojím.
Díkes za tu odpověď, ač jak říkáš v repríze. -
« Re: Golf III VR6
kazan> Už jsem o tom mluvil xkrát. Nižší (tvrdší) pružiny potřebují tvrdší tlumiče (více tlumící). NIKDY není dobré pouze auto snížit a nedopřát mu i tlumení. Kratší a tvrdší pružina reaguje na nerovnost rychleji a originál tlumič nestačí tuto rychlou reakci utlumit napoprvé a proto se auto tak pohupuje. Zažil jsem to na Fabii a hned jsem to taky řešil. Navíc sportovní tlumič nenechá jít pružinu tak daleko jako normální. Mě to taky chodilo (jen s pružinama) na dorazy. Po montáži HP jsem se nestačil divit, jaký je to rozdíl. Navíc auto je pohodlnější. To houpnání leze na nervy a člověk se cítí v nebezpečí. -
« Golf III VR6
Ahoja, jak jsem již psal, mám na předku Alko )o: na zadku KYB a na obojím snížený pružiny tuším HR o 3 nebo 3,5 cm přímo prodávaný pro VR6ku.
Co mne trápí je houpavost předku a jeho možnost jít hodně dolu, tudíž na můj vkus často mrknu čumákem o silnici a taky při prudším zatáčení se auto moc vykloní, tudíž opět dřu rohy předních nárazníků, resp lízátka, který vyskakuje z držáku (uf, lepší než kdybych urval celej nárazník).
Ptám se čím to může být? Každej mi tvrdí něco jinýho. Seřizuje se někde na zadku něco po namontování snižených pružin? Nějakej přenos brzdění a já nevím čeho ještě? To mi totiž taky jeden chytrolín tvrdil... Poraďte, díky. Případně jakou sadu tlumičů, ovšem žádný drahý extrém dát k těm mejm pružinám? -
« Re: Štefty
bitovod>diky za info,ale asi si to pozhanam niekde tu.Minule som si objednal asi za 4500Sk tovar z nemecka a ti smradi chceli po mne DPH a clo 1400Sk naviac.A ku Prahe je to daleko.Ale ako pozeram na ich ceny, trebars vyfuky mate aspon o 2tisicky lacnejsie ako u nas robene.